PDA

Volledige versie bekijken : PB Update!

Seraph
1 juli 2004, 18:51
The cost of hacking on PunkBuster servers has just gone up significantly. PunkBuster now computes Hardware GUIDs for various pieces of hardware on players' systems while playing on PunkBuster servers. We use multiple private one-way hashes so that no serial number information for individual computers can be determined by admins or anyone else who may try to obtain this information from a Hardware GUID (and as always, no personal information of any kind is examined, stored or transmitted by PunkBuster). When players raise a violation that corresponds to hacking or interfering with PunkBuster's normal operation, we now (in addition to Global PB GUID bans) are Globally banning the new Hardware GUIDs across all games supported by PunkBuster (including games supported in the future). So punks who are determined to cheat so badly on PB-enabled servers that they try to hack PunkBuster may now need a new computer in addition to a new cdkey in order to return to PunkBuster servers. As with previous PB GUID Global bans, the new Hardware GUID bans are permanent and will not be lifted. As always, players who are affected by these Global bans will still be able to play on non-PB servers. Honest users should never "test" hacks that claim to interfere with PunkBuster. We have successfully tested this new feature set over the past few weeks for a few supported games and will be rolling it out to all supported games over the next few days and weeks. Additionally, PunkBuster servers will be updated to signify whether kicks for Global bans are for PB GUIDs or the new Hardware GUIDs.

Start buying new computers hackers. :p

vishnusixclix
1 juli 2004, 19:01
Start buying new computers hackers. :p

Give em hell :applause:

Als het nu wa minder lag zou geven was iedereen content :unsure:

Seraph
1 juli 2004, 19:09
Idd, moest er anti rechtstreeks in het spel zitten. Zou imo minder lag veroorzaken dan een extra proggy zoals pb. :)

SniperSonic
2 juli 2004, 11:04
Benieuwd hoe ze deze beveiliging weer gaan omzeilen :D

Samohtt
2 juli 2004, 11:50
Hopelijk zal het niet voor veel problemen zorgen want soms kan pb echt ambetant zijn

oberon_sedai
2 juli 2004, 12:26
had toch liever gezien dat ze een beter detectie systeem zouden hebben, zoals bvb tegen al die private cheats.

stelly
2 juli 2004, 15:14
om effe sadistisch te doen ze zouden een geweer op hun scherm moete hebben en als ze cheaten kogel door de kop ja, es zien hoeveel het hun dan nog riskeren

oberon_sedai
2 juli 2004, 15:20
ff off-topic (is over bf-v)

het zou echter fijn zijn moest PB op de telenet BF-V server toch af en toe is even meebollen. het veroorzaakt wat overhead, maar om de zoveel tijd, bvb 1 keer per dag (@random in de pieken) of zo, is ff laten bollen. er gebeuren nu te veel rare zaken. en toeval en lag my ass. ik lees genoeg op fora waar de lamo's zo graag samenhokken.

m4nTiS
2 juli 2004, 15:51
ff off-topic (is over bf-v)

het zou echter fijn zijn moest PB op de telenet BF-V server toch af en toe is even meebollen. het veroorzaakt wat overhead, maar om de zoveel tijd, bvb 1 keer per dag (@random in de pieken) of zo, is ff laten bollen. er gebeuren nu te veel rare zaken. en toeval en lag my ass. ik lees genoeg op fora waar de lamo's zo graag samenhokken.

Tis oftewel aan of niet aan...zo ff op en aan gaat niet...of ik moest Matrix dit iedere keer manueel laten doen...Mor ik ga proberen tegen maandag pb te laten bollen (moet gans t weekend werken...dus zien dak een gaatje vin)

on-topic

sluit me aan bij Oberon...tis allemaal tof wat ze doen, mor tmag echt wel strenger qua private cheats

Seraph
2 juli 2004, 23:10
True, maar die private cheats worden door de makers zelf gebruikt en ze geven deze dan ook nooit aan andere personen, aangezien publiek releasen nadelig zou zijn voor de cheats. Liever geen cheaters natuurlijk maar als het toch niet anders gaat; dan liever één noob die cheat dan 100 man die cheat.

oberon_sedai
2 juli 2004, 23:20
mmm. 1 persoon maakt cheat (aan de hand van de massa's how to's) en deze werkt.

geeft die deze door aan clan of niet ?
of aan vrienden ?

whatever. er staan zoveel zaken gedokumenteerd op die gasten hun sites, ja zo arrogant zijn ze natuurlijk, dat Evenbalance en EA daar toch is mag op reageren vind ik.

I think I'll keep on dreaming.

herre
3 juli 2004, 22:44
1: hardware checks, als dit nie gaat laggen ben ik de paus
2:cheater cheat, verkoopt zijn pc, andere kan nie spelen :help:

gadverde , ik wordt gekickt en ik doe niks, zelfs gene custom map,
als ik daarvoor een nieuwe pc moe kopen dan ga ik persoonlijk de bakkes van de baas van punkbuster in mekaar busten.

pb sucks, da de makers een eigen, beter uitgewerkt systeem maken en nie zo ene die t spel doet lagge en mensen zonder reden kickt :cry:

en NEE ik cheat niet dus begin nie te flamen, voor bewijs ga naar de mensen waarmee ik een video record maar op alle pb servers werd gekickt voor noppes (en JA kheb een dikke klachtmail gestuurd)

@ stelly , da gaan ze nie doen, ze weten hoeveel onschuldige moorden ze op hun naam zoudn hebbn

aaah, da moest er effe uit, en nu maar wachten op de flamers :lol:

SPEEDMAN
4 juli 2004, 01:25
om effe sadistisch te doen ze zouden een geweer op hun scherm moete hebben en als ze cheaten kogel door de kop ja, es zien hoeveel het hun dan nog riskeren
:D zijn we beetje boos? :D

stelly
4 juli 2004, 10:40
:D zijn we beetje boos? :D

boos nie echt maar wel geërgerd, ouders die hun kinderen waarden meegeven hebben hun toch ook geleerd van niet vals te spelen denk ek hoor, zelfs een beetje respect voor andere mensen mag toch ook in het virtuele leven

da ge in single player gaat cheaten heb ek niks tegen hoewel da die toch veel te simpel is maar ja

death to cheaters, zero tolerance

herre
4 juli 2004, 11:32
idd, maar als ze min og 1 keer vo niks kicken pak ik mij een keukenmes en een masker en ga ik mensen gaan neerkappen :angry:

massief
5 juli 2004, 08:56
idd, maar als ze min og 1 keer vo niks kicken pak ik mij een keukenmes en een masker en ga ik mensen gaan neerkappen :angry:
mama en papa geen waarde vredelievendheid megeven aan meneertje met banan in ava?

herre
5 juli 2004, 22:51
:music: :music: :music:
tot zeven maal zeventig maal...

...vergeef ik een ander zijn schuld...

...tot zeven maal zeventig maal...

...want de heer heeft met mij ook geduld.

nee ma das echt wel stom , gekickt worden als ge niets doet :doh: