PDA

Volledige versie bekijken : Bf vietnam probleem

SKyRiDeR
30 juni 2004, 16:06
:help: Ik heb ongeveer 3 weken geleden m'n nieuwe DELL computer gekrege. Heb bfvietnam gespeelt en het ging vlotjes op high. Nu gaat het opeens superlaggy, op high of low maakt niet uit???

Hier m'n info:
- Intel Pentium 4 HT 2.8ghz
- 256 mb DDR (moest normaal 512 zijn, fout geleverd, kan ook hieraan liggen)
- ATI radeon 9800 XT
- 120 GB HD

kan iemand me helpen?

>P>Rushbunny
30 juni 2004, 16:15
512 DDR is idd wel pakken beter en miss wel minimum oem deftig te draaien, mor aangezien ge zelf zegt dat ervoor ni lagde :wtf: en nu wel zouk zegge :

Checkt is nekeer oep spyware en ander gespuis oep uwe pc, het hangt natuurlek ook af op welke server ge speelt..

Oep Software forum hier is er ne schat aan info ivm spyware e.d.
http://games.telenet.be/forum/forumdisplay.php?s=&daysprune=30&f=22

Check sticky and GL :niceone:

mobster_paulie
30 juni 2004, 16:22
ik heb
processor AMD 1.6Ghz
256 mb RAM geheugen
GeForce 4 128MB
80 GB harddisk

--------> BFV werkt perfect op medium NO lag
dus aan je PC kan het niet liggen

SKyRiDeR
30 juni 2004, 16:23
Wel, ik heb Adaware en Spybot S&D al uitgevoerd moet laatste updates, evenals een volledige nortonscan en niets gevonden, heb ook al op microsoft gekeken naar game advisor en ik zou het normaal gezien heel goed moeten kunnen spelen (heb het voorlaatste blokje). Ga nu eens kijken op het spyware deel.

K3nsh1n
30 juni 2004, 16:24
drastisch maar ja mss es format c?

mss es nen recente driver installen?

SKyRiDeR
30 juni 2004, 16:37
Format?? :naughty: Heb em nog maar juist. Drivers heb ik al geupdate.

K3nsh1n
30 juni 2004, 16:39
sja gast als ge ni weet waar het aan ligt

Memphis
30 juni 2004, 16:47
sja gast als ge ni weet waar het aan ligt

das meestal het probleem :ironic:
anyway, ik gok toch ook op het geheugen...

K3nsh1n
30 juni 2004, 16:49
uhuh daarvan gade nauwelijks laggen mss ff int begin

Darth-Falcon
30 juni 2004, 16:58
256 mb ram is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig, voe cht vlot minstens 512, best 768 of 1024

soggney
30 juni 2004, 16:58
zijde beginne lagge toen da ge uw drivers ebt geinstalleerd?? tkan daaraan ook ligge, en as ge begint te bffe, sluit dan uwe norton en alle andere niet nodig voor het systeem threads af.

mobster_paulie
30 juni 2004, 17:00
256 mb ram is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig, voe cht vlot minstens 512, best 768 of 1024

uhm toch nie hoor ik heb 256 en alles loopt vlotjes
maar wel op medium

>P>Rushbunny
30 juni 2004, 17:03
Antivirus kan natuurlek oek serieus pak schelen, onlangs Panda trial gedownd, constant lag (zelfs nadat ek em af zette tijdens BF), uninstall Panda en lag was weg ... :wtf:

Kveronderstel dat miss bij Norton idem is, dunno :crazy:

Kdenk eveneens da ge aan het merendeel van de non-lag-players (djeezes zoen woord :p )vraagt hoeveel geheugen ze hemme, ze ammel min. 512 en meer hebben zulle, al wast mor oem den helft van den tijd ni nor die foempe loading screens te zitten loere :D

SKyRiDeR
30 juni 2004, 17:31
Wel ik heb onlangs Adobe Acrobat 6.0 afgehaald?
+ DivX

SKyRiDeR
30 juni 2004, 18:09
Zou het voor iemand helpen moest ik m'n hijackthis-file hier's zet? En ik ben niet zeker maar misschien ligt het aan mijn drivers, hoe kan ik dit verhelpen?

Memphis
30 juni 2004, 18:46
zet maar neer, wie weet ;)

SKyRiDeR
30 juni 2004, 19:54
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 18:53:21, on 30/06/2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Program Files\Dell\Media Experience\PCMService.exe
C:\WINDOWS\System32\DSentry.exe
C:\Program Files\Alcatel\SpeedTouch USB\Dragdiag.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\HPSHAR~1\hpgs2wnf.exe
C:\Program Files\Creative\SBLive\Diagnostics\diagent.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Thibault\Bureaublad\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.coh.com/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.euro.dell.com/countries/be/nlb/gen/default.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.euro.dell.com/countries/be/nlb/gen/default.htm
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.euro.dell.com/countries/be/nlb/gen/default.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: Web assistant - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Web assistant - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\MSN Toolbar\01.01.1629.0\nl\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Program Files\Common Files\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Program Files\Dell\Media Experience\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DVDSentry] C:\WINDOWS\System32\DSentry.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SpeedTouch USB Diagnostics] "C:\Program Files\Alcatel\SpeedTouch USB\Dragdiag.exe" /icon
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [diagent] "C:\Program Files\Creative\SBLive\Diagnostics\diagent.exe" startup
O4 - HKLM\..\Run: C:\Program Files\Norton Internet Security\UrlLstCk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\SNDMon.EXE
O4 - HKLM\..\RunOnce: [UNINST1] rundll32 c:\docume~1\thibault\locals~1\temp\uninstmanager.d ll,UninstallFinalizeFromNonMsiCaller {AC76BA86-0000-0000-0000-000000000000}
O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Onderzoek (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: ppctlcab - [url]http://www.pestscan.com/scanner/ppctlcab.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab28578.cab
O16 - DPF: {2FC9A21E-2069-4E47-8235-36318989DB13} (PPSDKActiveXScanner.MainScreen) - http://www.pestscan.com/scanner/axscanner.cab
O16 - DPF: {31B7EB4E-8B4B-11D1-A789-00A0CC6651A8} (Cult3D ActiveX Player) - http://www.cult3d.com/download/cult.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab28578.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38147.4952083333
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{4CCEC4F5-16FB-46BA-A7E5-4B8DAC2E8A1D}: NameServer = 195.238.2.21 195.238.2.22[/SIZE][/SIZE]

hier is ie dan

peristaltiek
30 juni 2004, 22:22
- zet kazaa af
- scan voor virussen/spyware
- reinstall BF
- HDD nie te vol? whatever...

Pol de Crossmol
1 juli 2004, 10:03
mss al es defragementeren?

SKyRiDeR
2 juli 2004, 16:32
Blijkbaar zat er een virus op (?), die je met norton niet kon vinden (wathever). Heb zitte prutsen :rofl: , heb et moeten formatteren! Nu werkt ie beter dan ooit :applause: :applause: :applause:

K3nsh1n
2 juli 2004, 16:34
Blijkbaar zat er een virus op (?), die je met norton niet kon vinden (wathever). Heb zitte prutsen :rofl: , heb et moeten formatteren! Nu werkt ie beter dan ooit :applause: :applause: :applause:

behehe told ya :p

HaDoMo
2 juli 2004, 18:42
:help: Ik heb ongeveer 3 weken geleden m'n nieuwe DELL computer gekrege. ?

DELL = HELL

str0ntj3
3 juli 2004, 12:04
ik heb
processor AMD 1.6Ghz
256 mb RAM geheugen
GeForce 4 128MB
80 GB harddisk

--------> BFV werkt perfect op medium NO lag
dus aan je PC kan het niet liggen
erm sure

ik speelde met men GF4 Ti4600U Vietnam > 30 fps op medium en lighmaps en shadows uit...
das zo goed als zuust nie goe te spelen...

oberon_sedai
3 juli 2004, 13:20
ff uw processen gechecked :

- Ati2evxx.exe : ATI External Event Utility EXE Module (niet nodig om met Ati kaart te kunnen werken) staat er zelfs 2 keer in ??? (uitschakelen)

- ccSetMgr.exe : Common Client Settings Manager Service (Symantec anti-virus) er zijn er veel betere en gratis

- ccProxy.exe : een proxy server (ook van Symantec) (ik zeg het eens, zou ik er zelf rap afzwieren)

- CTsvcCDA.exe : Creative CD-ROM Services (niet meer nodig onder W2k en win XP) (uitschakelen)

- Machine Debug Manager (als je zelf niet software ontwikkeld en je hebt script debugging in IE afgezet, mag die services stop gezet worden) (uitschakelen)

- navapsvc.exe : Norton AntiVirus Auto-Protect Service

- SAVScan.exe : Symantec AntiVirus Scanner

- MsPMSPSv.exe : Windows Media Device Manager service (This service is installed with Windows Media Player 7. If you do not use Media Player, disable this service. If you begin using Media Player again and functions do not work properly, set this to Manual or Automatic.) (uitschakelen)

- jusched.exe : Sun Java Update Scheduler (niet nodig, updates doe je altijd zelf, en wanneer je zelf wil) (uitschakelen)

- atiptaxx.exe : ATI Systray application for opening the Display Properties (niet nodig) (uitschakelen)

- tfswctrl.exe : Application that is used to write data to CDs directly from Windows applications, without using the actual CD Writing software. (zelf beslissen)

- PCMService.exe : een Dell utillity (zou bij mij ook rap uitgeschakeld zijn)

- DSentry.exe : Application provided by Dell that is anti-spyware. The application blocks other applications that send vital information to other computers. (als dit goed werkt, nice ! anders (uitschakelen))

- Dragdiag.exe : systemtray icon voor usb modem Alcatel ?

- qttask.exe : Quick Time Tray Icon (uitschakelen)

- hpgs2wnd.exe : Share-to-Web Namespace Daemon

- hpgs2wnf.exe : ook Share-to-Web

- diagent.exe : creative labs : (uitschakelen)

- ccApp.exe : Common Client CC App Symantec

- ctfmon.exe : ctfmon.exe belongs to Windows XP / Office XP and provides the "Alternate User Text Input Processor (TIP) and the Microsoft Office XP language bar. (uitschakelen)

-- je hebt 2 anti-virus programma's lopen en dan nog van de zwaarst belastende imo. er zijn er gratis die lichter bollen en evengoed beschermen.

-- alles met (uitschakelen) uitschakelen, niet un-installen. een antal zal je zelf moeten beslissen. is web sharing nodig ? hoef je wel een proxy server te bollen ? ....

greetz

OS

brammes
3 juli 2004, 13:26
offtopic,

welke zijn dan beter oberon sedai? AVG is niet aan te raden(vindt maar weinig actieve virussen)... bit defender free edition bevat geen active virus schield ...

welke schieten er dan nog over?

oberon_sedai
3 juli 2004, 13:32
ik zelf gebruik AVG en Anti-Vir.
AVG installed met actief shield, Anti-Vir niet, maar wordt gebruikt om te scannen. 1 keer per week full deep scan als tegencontrole.

is al heeeeeeeeel lang geleden dat er hier nog iets binnen geslopen is.

ik doe wel dagelijks zelf update van beide.

Bengie
3 juli 2004, 13:44
McAfee McAfee McAfee

schitterende virusscanner, hier komt nix door , bijna dagelijks is er wel een update van virusdefinites en ze hebben een schitterende helpdesk...ge kunt zelfs chatten met de helpdesk zodat je probleem nog sneller is opgelost ipv die trage e-mail conversaties en FAQ's die nooit volledig of duidelijk zijn.

geef mij mor Mcafee

:offtopic:
@oberon

gij zijt goe bezig jong, de laatste tijd ..... :niceone:
Zo behulpzaam met iedereen , probs oplossen, dingen onderzoeken en duidelijke antwoorden geven....
ik vind dat dit wel ies gezegd mag worden :applause:

wat een aanwinst voor de community :bow:

tk_300
3 juli 2004, 14:35
Bij mij staat er iet zoals SVChost of zowiet En ik denk da ik Da ooit ne keer verwijderd heb en menne Pc heeft nu een blijvend letsel : Ik kan bij geen enkel spel meer refreshen ( Wel refreshen mor dan moet ik 1 min. blijven klikken komen er nog maar 5 servers door)

oberon_sedai
3 juli 2004, 14:47
dat staat er bijna altijd meer dan 1 keer.
wordt gebruikt als host proces om dll's te starten.
elke entry is gerelateerd met een andere dll en wordt gestart met parameters.

eigenlijk nooit wegdoen.

SKyRiDeR
3 juli 2004, 16:48
ff uw processen gechecked :

- Ati2evxx.exe : ATI External Event Utility EXE Module (niet nodig om met Ati kaart te kunnen werken) staat er zelfs 2 keer in ??? (uitschakelen)

- ccSetMgr.exe : Common Client Settings Manager Service (Symantec anti-virus) er zijn er veel betere en gratis

- ccProxy.exe : een proxy server (ook van Symantec) (ik zeg het eens, zou ik er zelf rap afzwieren)

- CTsvcCDA.exe : Creative CD-ROM Services (niet meer nodig onder W2k en win XP) (uitschakelen)

- Machine Debug Manager (als je zelf niet software ontwikkeld en je hebt script debugging in IE afgezet, mag die services stop gezet worden) (uitschakelen)

- navapsvc.exe : Norton AntiVirus Auto-Protect Service

- SAVScan.exe : Symantec AntiVirus Scanner

- MsPMSPSv.exe : Windows Media Device Manager service (This service is installed with Windows Media Player 7. If you do not use Media Player, disable this service. If you begin using Media Player again and functions do not work properly, set this to Manual or Automatic.) (uitschakelen)

- jusched.exe : Sun Java Update Scheduler (niet nodig, updates doe je altijd zelf, en wanneer je zelf wil) (uitschakelen)

- atiptaxx.exe : ATI Systray application for opening the Display Properties (niet nodig) (uitschakelen)

- tfswctrl.exe : Application that is used to write data to CDs directly from Windows applications, without using the actual CD Writing software. (zelf beslissen)

- PCMService.exe : een Dell utillity (zou bij mij ook rap uitgeschakeld zijn)

- DSentry.exe : Application provided by Dell that is anti-spyware. The application blocks other applications that send vital information to other computers. (als dit goed werkt, nice ! anders (uitschakelen))

- Dragdiag.exe : systemtray icon voor usb modem Alcatel ?

- qttask.exe : Quick Time Tray Icon (uitschakelen)

- hpgs2wnd.exe : Share-to-Web Namespace Daemon

- hpgs2wnf.exe : ook Share-to-Web

- diagent.exe : creative labs : (uitschakelen)

- ccApp.exe : Common Client CC App Symantec

- ctfmon.exe : ctfmon.exe belongs to Windows XP / Office XP and provides the "Alternate User Text Input Processor (TIP) and the Microsoft Office XP language bar. (uitschakelen)

-- je hebt 2 anti-virus programma's lopen en dan nog van de zwaarst belastende imo. er zijn er gratis die lichter bollen en evengoed beschermen.

-- alles met (uitschakelen) uitschakelen, niet un-installen. een antal zal je zelf moeten beslissen. is web sharing nodig ? hoef je wel een proxy server te bollen ? ....

greetz

OS

Nice, wat een kennis :)

- Ik gebruik f-secure nu: weet iemand of ie goed is?

!!! Blijkbaar heb ik een nieuw probleem, met men pc te formatten is dit erbij gekomen: Als ik m'n pc opstart vraagt hij me welk OS ik wil kiezen: -Windows Xp home edition of -Windows Xp home edition??? Ik pak altijd de eerste en windows werkt goed, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat die hij die eerste altijd kiest ofwel die twede verwijderd word?? :help:

oberon_sedai
3 juli 2004, 17:00
in verkenner, ga naar uw C:\ (root dus), en je vind daar een Boot.ini bestand.

zet eerst de read only attribute af.

en daarna editeer je die. (ziet er vrij simpel en duidelijk uit eigenlijk)
menu item komt overeen met partitie waar systeem files op staan.

na saven, read only terug opzetten.

ziet er uit als dit bvb: mijn boot.ini

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect

in verkenner ga je waarschijnlijk moeten zeggen dat je ook verborgen systeem bestanden wil zien. anders ga je die boot.ini niet zien staan.

m4nTiS
3 juli 2004, 17:15
McAfee McAfee McAfee

schitterende virusscanner, hier komt nix door , bijna dagelijks is er wel een update van virusdefinites en ze hebben een schitterende helpdesk...

hmmm, hier niks dan probs mee gehad (legale versie)...was iets mis met het update gedoe....zorgde constant voor soort lag in games (McAfee af en twas weg...rarara wa was het?)...en zelfs met laatste update etc was het meer dan eens dat m gewoon geen virussen zag...dus ik met die online scanner van Panda...en jawel...die von er toen soms 5.

McAffe heeft toch een maand mogen draaien...en toen is dien brol eraf gevlogen

Bengie
3 juli 2004, 18:35
hmmm, hier niks dan probs mee gehad (legale versie)...was iets mis met het update gedoe....zorgde constant voor soort lag in games (McAfee af en twas weg...rarara wa was het?)...en zelfs met laatste update etc was het meer dan eens dat m gewoon geen virussen zag...dus ik met die online scanner van Panda...en jawel...die von er toen soms 5.

McAffe heeft toch een maand mogen draaien...en toen is dien brol eraf gevlogen

erm

hier geen problemen

maar ik zal ies testen met Panda en dan zien of McAfee nog iets heeft doorgelaten

SKyRiDeR
3 juli 2004, 19:57
in verkenner, ga naar uw C:\ (root dus), en je vind daar een Boot.ini bestand.

zet eerst de read only attribute af.

en daarna editeer je die. (ziet er vrij simpel en duidelijk uit eigenlijk)
menu item komt overeen met partitie waar systeem files op staan.

na saven, read only terug opzetten.

ziet er uit als dit bvb: mijn boot.ini

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect

in verkenner ga je waarschijnlijk moeten zeggen dat je ook verborgen systeem bestanden wil zien. anders ga je die boot.ini niet zien staan.

Vraagjes: hoe editeer ik die
wat moet ik juist (in die boot.ini file) editen?

oberon_sedai
3 juli 2004, 20:45
post de inhoud eens. ik zal die verbeteren.

SKyRiDeR
19 juli 2004, 14:26
heb een tijdje niet op men pc kunnen zitten, nu heb ik tijd om te kijken, ik vind geen boot.ini bestand? Ik ken het wel maar ik doe zoeken in c:\ naar boot.ini maar die kan niet gevonden worden?

edit: heb wat zitten zoeken en heb em gevonden hier is ie:

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOW S
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect

oberon_sedai
19 juli 2004, 14:30
vergeet niet dat je instelling om systeembestanden te tonen, moet aan ztten.

verkenner : menu extra, bestand opties , een van de tabbladen met al die vakjes.

SKyRiDeR
19 juli 2004, 14:36
ik heb em gevonden hoor:

[boot loader]
timeout=30
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect

oberon_sedai
19 juli 2004, 17:50
ik heb em gevonden hoor:

[boot loader]
timeout=30
[operating systems]

uw quote moet overblijven

SKyRiDeR
19 juli 2004, 19:48
thx m8 :lol:

Raven2003
27 juli 2004, 17:55
McAfee McAfee McAfee

schitterende virusscanner, hier komt nix door , bijna dagelijks is er wel een update van virusdefinites en ze hebben een schitterende helpdesk...ge kunt zelfs chatten met de helpdesk zodat je probleem nog sneller is opgelost ipv die trage e-mail conversaties en FAQ's die nooit volledig of duidelijk zijn.

geef mij mor Mcafee

Idd, heb die nu al een tijdje staan; echt elke week meerdere updates (soms 4x), ge kunt alles meteen melden aan McAfee zelf, ge moet bijna niemeer om zien naar da program,...

Schitterend :applause: