PDA

Volledige versie bekijken : Mods

Coolio Jr
29 juni 2004, 15:02
jo,
ik eb al veel zitte rondkijke na mods enzo, en ja er zijn er veel en ze zien er goed uit.
maar mijn probleem is, ik kan er geen enkele downloaden :sad: ze zijn allemaal nog in ontwikkeling, weet er iemand een mod die je nu al WEL kan downloaden ?? :confused: want ik ben vietnam nu een beetje beu aan het worden, altijd hetzelfde :(

en nee ik moet geen lijstje hebben met mods da nog in ontwikkeling zijn,
en ja ik heb zelf al ver gezocht, en ja ik eb op
planetbattlefield, bffiles,bfvietnam.be en nog een paar onbekende fansites gezocht, maar geen enkele download gevonden.
(ik zoek recente tijd mods, of WW2 mods, niets onrealistisch/fun)

Muttley
29 juni 2004, 16:33
morgen (30.6) komt er een demo uit van Russian Assault dacht ik.
En de Bushwar mod staat dichtbij de releasedatum, al weet ik niet wanneer :unsure: .

sypro9000
29 juni 2004, 16:57
eir zijn wel een paar mini mods maar die wil je denk ik niet.
en de totaale conversie's zijn nog allemaal in ontwikkeling

en kijk hier eens www.bfv.filefront.com

[deleted]
29 juni 2004, 17:14
[deleted]

Muttley
29 juni 2004, 17:18
MEEN JE NIET :D dan wil ik het zeker testen !

Ik dacht het wel, maar ik ben niet HELEMAAL zeker. We moeten erop hopen.

[deleted]
29 juni 2004, 17:21
[deleted]

Coolio Jr
29 juni 2004, 17:26
ja, het lijk me een hele leuke mod, khoop dat er ook mods uitkomen van de golf oorlog, de koude oorlog enal

zou heel leuk zijn om dit te spelen !
maareuh
m'n vraag is nog :
als er mods uitkomen
hoe kun je dan weten welke server op deze mod speelt ...

Ja, ga ik morge ook inees dle !! ze mor zeker :D, en ge kunt wete op welke server de mod speelt als ge bij filters uw mod selecteerd,osi. :)

en ben niet zon fan van mini-mods, kheb liever total convertions zoals Desertcombat bij bf1942 :woohoo:

[deleted]
29 juni 2004, 17:29
[deleted]

Psy
29 juni 2004, 17:59
m'n vraag is nog :
als er mods uitkomen
hoe kun je dan weten welke server op deze mod speelt ...

in bf1942 kon je zien wanneer een server desertcombat runde omwille van zo'n icoontje links naast de servernaam..
geen flauw idee of het in bf:v ook zal zijn natuurlijk..
dit gezegd, denk ik enkel dat dat icoontje enkel bij desertcombat was? kheb nooit echt andere iconen opgemerkt voor bv EoD enz.

Muttley
29 juni 2004, 18:03
in bf1942 kon je zien wanneer een server desertcombat runde omwille van zo'n icoontje links naast de servernaam..
dit gezegd, denk ik enkel dat dat icoontje enkel bij desertcombat was? kheb nooit echt andere iconen opgemerkt voor bv EoD enz.

toch wel iedere mod heeft zijn icoontje.

K3nsh1n
29 juni 2004, 18:25
www.planetbattlefield.com

sypro9000
29 juni 2004, 18:32
die Russian Assault mod heeft wel een raare indruk zo een site :X
maar het team dat erachterzit :cool: veel mensen :cool:
dus dat zal wel een nice modje worden

azmat
29 juni 2004, 19:47
russian assault ingame screens zien er toch wel wat onafgewerkt uit. Die mod heeft echt nog werk nodig.
Persoonlijk wacht ik mee BFV te uninstallen totdat ik Point of Existence es eb kunnen spelen :cool:

Muttley
30 juni 2004, 14:28
Ik dacht het wel, maar ik ben niet HELEMAAL zeker. We moeten erop hopen.

Ik vrees dat ik ernaast zit :sad:

[deleted]
30 juni 2004, 15:05
[deleted]

Muttley
30 juni 2004, 18:55
idd ...

Sorry dat ik jullie liet hopen, maar ik zei da ni voor de grap. Ik dacht echt dat ik in een fractie van een seconde dat er op 30.6 een demo uit kwam.
Misschien vanavond.

Coolio Jr
30 juni 2004, 19:05
Sorry dat ik jullie liet hopen, maar ik zei da ni voor de grap. Ik dacht echt dat ik in een fractie van een seconde dat er op 30.6 een demo uit kwam.
Misschien vanavond.

youre evil ! :cry: :sad:

Epyon
30 juni 2004, 22:04

Een tip: gebruik een stand-alone browser ipv de in-game browser. All Seeing Eye (http://www.udpsoft.com/eye2/index.html) is daar een goed voorbeeld van. Werkt voor diverse games, en ge kunt alle servers mooi rangschikken op mods.

Muttley
1 juli 2004, 00:04
youre evil ! :cry: :sad:

Sorry, duizend maal sorry :sad:

Tot zeven maal zeventig maal vergeeft men een ander zijn schuld, .........

Tempest
2 juli 2004, 12:13
Een tip: gebruik een stand-alone browser ipv de in-game browser. All Seeing Eye (http://www.udpsoft.com/eye2/index.html) is daar een goed voorbeeld van. Werkt voor diverse games, en ge kunt alle servers mooi rangschikken op mods.

Inderdaad, All seeing eye, ownnzzzz :)