PDA

Volledige versie bekijken : internet delen

breez
28 juni 2004, 12:07
http://breezie.2webh.com/shit/internetdelen.JPG

ik zou graag lan verbinding van router (waar da m'n internet binnenkomt) willen delen zodat lan verbinding PC2 en lan verbinding ander via deze pc op internet kunnen maar blijkbaar kunt ge da maar naar 1 andere pc delen, hoe kan ik da instellen dat da toch kan?

MaaLeK
28 juni 2004, 12:11
telenet duo aanschaffen ;)

breez
28 juni 2004, 12:12
telenet duo aanschaffen ;)
jah kheb quatro maar alle uitgangen op m'n router zitten vol :p

SniperSonic
28 juni 2004, 12:36
Als je een router hebt, heb je met telenet mono toch voldoende? Router krijgt Ip van Telenet, pc's krijgen local ip van router...
Je bent dan wel gebonden aan de limieten van 1 account, maar voor persoonlijk gebruik is dit toch voldoende...

Uitgangen op router vol, hang er een hubje of switch tussen (beterkoop dan een duo of quotro abonnement).

Tenzij je natuurlijk firewall ea op je pc1 wil draaien voor de andere clients...

breez
28 juni 2004, 12:39
Als je een router hebt, heb je met telenet mono toch voldoende? Router krijgt Ip van Telenet, pc's krijgen local ip van router...
Je bent dan wel gebonden aan de limieten van 1 account, maar voor persoonlijk gebruik is dit toch voldoende...

Uitgangen op router vol, hang er een hubje of switch tussen (beterkoop dan een duo of quotro abonnement).

Tenzij je natuurlijk firewall ea op je pc1 wil draaien voor de andere clients...
ja maar m'n pa werkt bij teleslet en voor ons zijn mono duo en quatro even goedkoop... dus waarom zou 'k dan geen quatro nemen alst toch even duur is
en kwil ook geen hub of switch kopen, kwil gewoon via mijn pc internet delen nix anders :p

den duivel
28 juni 2004, 16:23
Zo duur kost een hub ook niet he. en als je dat via u pc doet dan moet wel u pc altijd opstaan he

Morpheus
28 juni 2004, 17:20
geen hub kopen! Koop ne switch met 8 poorten ofzo... 30€
Das sneller