PDA

Volledige versie bekijken : ad random kicken?

Jupilleke
28 juni 2004, 09:39
Vrijdag was ik aan het spelen op de TN-server, het ging goed, ik scoorde vrij hoog, had geen teamkills en alles was ok. Tot ik plots zonder aanwijsbare reden gekicked werd van de server :confused: , 2 seconden later probeer ik terug aan te loggen en was de server full. :doh:
Ik heb reeds een paar keer opgemerkt dat het woord "kick" of "ban" nogal vrij vlug gebruikt kan worden door de aanwezige gamers, voor al of niet rapen of campen. Ik ben er vrij zeker van dat ik vrijdag ben gekicked om iemand anders de kans te geven te joinen, iets waar ik niet tevreden mee ben. Ik moet ook wachten om te joinen, waarom niet iedereen? :angry:
Op zijn minst verwachtte ik toch voor er uitgebonjourd te worden een message met het waarom, maar het staat niet zo goed om te zeggen "ik kick jou omdat mijn vriendje dan kan meespelen" veronderstel ik....

vishnusixclix
28 juni 2004, 09:48
Vrijdag was ik aan het spelen op de TN-server, het ging goed, ik scoorde vrij hoog, had geen teamkills en alles was ok. Tot ik plots zonder aanwijsbare reden gekicked werd van de server :confused: , 2 seconden later probeer ik terug aan te loggen en was de server full. :doh:
Ik heb reeds een paar keer opgemerkt dat het woord "kick" of "ban" nogal vrij vlug gebruikt kan worden door de aanwezige gamers, voor al of niet rapen of campen. Ik ben er vrij zeker van dat ik vrijdag ben gekicked om iemand anders de kans te geven te joinen, iets waar ik niet tevreden mee ben. Ik moet ook wachten om te joinen, waarom niet iedereen? :angry:
Op zijn minst verwachtte ik toch voor er uitgebonjourd te worden een message met het waarom, maar het staat niet zo goed om te zeggen "ik kick jou omdat mijn vriendje dan kan meespelen" veronderstel ik....

Zoals je in onze "serverrules thread" kunt lezen. Dien je contact op te nemen met één van onze admins op IRC. (de channels staan in mijn signature)

Op topics als deze wordt er niet geantwoord omdat we het zo moeilijk kunnen situeren (en omdat anderen hun neus in deze zaak gaan steken)

1 ding kan ik je wel zeggen.
Er wordt NOOIT onterecht gekicked, bij ongelukjes (zeldzaam) verontschuldigen we ons.

Jupilleke
28 juni 2004, 10:16
irc heb ik bewust niet, kan dus op die manier niet in contact komen
en ik kan best begrijpen dat niet op alle topics kan geantwoord worden, ik heb die thread gestart omdat ik behoorlijk pissed was, en nog steeds ben

vishnusixclix
28 juni 2004, 11:10
irc heb ik bewust niet, kan dus op die manier niet in contact komen
en ik kan best begrijpen dat niet op alle topics kan geantwoord worden, ik heb die thread gestart omdat ik behoorlijk pissed was, en nog steeds ben

Het is er moeilijk om over persoonlijke serverzaken te discussieren op een publiek forum...

Als je het BEWUST niet installeert, moet je niet zagen vind ik, het is een kleine moeite om het ff te installen en naar die channels te gaan

Sorry

mobster_paulie
28 juni 2004, 11:16
sorry voor de :offtopic:

maar wat is irc en waar kan ik dat halen

vishnusixclix
28 juni 2004, 11:19
mIRC =

Internet Chat Relay

www.mirc.com

nieuwste versie = 6.15

Het wordt gebruikt door erg veel gamers om te chatten. Elke clan heeft haar eigen channels, channels zoals in mijn sig staan vermeld (om te connecten => /join #telenet.bfvietnam , let wel eerst connecten met de QUAKENET servers, daarna kan je in het opdrachtenscherm deze command ingeven)

mobster_paulie
28 juni 2004, 11:41
merci

maar das lek veeeeeeel te moeilijk voor ik :wtf: :confused:
en kun nie conecten (mss omda de server nie online is)
ma kgan later nog probere

sypro9000
28 juni 2004, 12:34
merci

maar das lek veeeeeeel te moeilijk voor ik :wtf: :confused:
en kun nie conecten (mss omda de server nie online is)
ma kgan later nog probere

had ik de eerste keer ook mja irc kan da ook nu uitleggen tis nogal veel

--------------------------
en dan voor Jupilleke
wrm gebruik je irc niet ik wil maar zeggen dat is geen kazaa he

m4nTiS
28 juni 2004, 14:34
@ Jupilleke (of moet k Peter zeggen? ;) )

Ik kan u garanderen dat wij nooit kicken om voor iemand plek te maken. Tis gelijk ge zegt: iedereen gelijk voor de wet...dus wachten tot er plek is...geen voorkeursbehandeling.

Wat uw kick betreft...zet toch maar ff mIRC op je pc. Da moet ni contant draaien he...mor als er dan is iets is (zoals die vreemde kick) dan kunde ff irc opzwiere...komde naar ons channels (zie sticky) en vraagde wat de reden was...als t dan om een kick gaat die door een admin is gegeven zullen we gerust uitleg geven. Is het op aanvraag (dat gaat nu 1maal via irc) dat je door iemand gekicked bent, dan krijg je van ons wel een copy paste van wie de kick komt en waarom....

Wat het *Ik heb reeds een paar keer opgemerkt dat het woord "kick" of "ban" nogal vrij vlug gebruikt kan worden door de aanwezige gamers,* betreft...tja, niet iedere mens heeft dezelfde interpretatie of ingesteldheid...de 1 heeft langere tenen dan de andere...dat weten wij als admins ook...daarom dat we gekickte mensen doorsturen naar die persoon die hen heeft laten kicken.

Jupilleke
29 juni 2004, 08:06
bwaaah, jupilleke of peter maakt nie veel uit, het kind moet ne naam hebben he, tenminste eens iemand die een deftig woordje uitleg geeft. kzal dan dienen irc der maar opgooien he, maar dan na de verlof, eerst een maandje doorbrengen zonder peeceeke....afkickeeeuuuhhh!!!!

$peedy
29 juni 2004, 09:18
Misschien was het Punkbuster kick? Gebeurt wel regelmatig de laatste tijd...

Jupilleke
29 juni 2004, 14:42
nee, die f*** punkbuster kick probeer ik steeds een stapje voor te zijn door voor het gamen een manuele update te doen.
Punkbuster laat crashen naar desktop zonder enige vorm van feedback, vrijdag kreeg ik "kicked from server" als boodschap...