PDA

Volledige versie bekijken : BFV vs JO

Foose
27 juni 2004, 19:19
Wat denken jullie over Joint Operations ? .. Zal het 'ons' BFV kunnen verslaan? :p
Ik denk alvast van niet:
- In de demo vond ik geen recoil bij de wapens
- 150 man, dacht ik, op ne server -> conflicten om helis enz :doh:
- Slechte besturing van de voertuigen (over de heli spreek ik me (nog) niet uit)
- ...

Het heeft ook wel enkele pluspunten zoals die 150 man, toch nog mooie gfx enz..
Maar die gfx van Vietnam vind ik toch meer dan de moeite.

Wat denken jullie ?

Darth-Falcon
27 juni 2004, 19:26
de 120 snipers van de 150 spelers gaan Joint ops de das om doen dus vietnam

princenero
27 juni 2004, 19:47
ik heb joint ops en ik vind vietnam veel leuker,in joint ops zijde al dood van 1 kogelke ge moe eerst kilometers vliegen of lopen en als ge dan arriveert word ge gekilled en ge weet niet door wie of wat,ook zijn de mappen veel te groot,heb gisteren op ne server gespeeld en er waren rond de 140 spelers en het leek alsof ik battlefield aan het spelen was met 24 man,nee deze avond word het terug battlefield vietnam :applause:

Foose
27 juni 2004, 19:48
ik heb joint ops en ik vind vietnam veel leuker,in joint ops zijde al dood van 1 kogelke ge moe eerst kilometers vliegen of lopen en als ge dan arriveert word ge gekilled en ge weet niet door wie of wat,ook zijn de mappen veel te groot,heb gisteren op ne server gespeeld en er waren rond de 140 spelers en het leek alsof ik battlefield aan het spelen was met 24 man,nee deze avond word het terug battlefield vietnam :applause:

That's the spirit :niceone:
Ik kan het me al voorstellen, ge zijt er zo eindelijk .. ge denkt "yes" . Bam headshot :p
fun fun fun

MUSTIE
27 juni 2004, 22:18
elk spel heeft voordelen en ik heb ze alle 2 hier liggen , ik speel ze alle 2 even graag

joint opsis ook een spel waar ge nen tyd moe op oefenen : want da is op sommige momenten vrij sneaky spel en ge moe weten waneer u actie te maken en waneer dan ff stil te blijven , soms vind ik da vervelend en dan speel ik bfv (omda da wa simpelder ingewikkeld is :) )
en nen andere keer terug joint ops

het spel moe zeker ni onderdoen vo bfv ma egt beter is het ook ni :crazy:

Generation
27 juni 2004, 22:26
JO hed toch nx mee vietnam te maken.
of wel ?
het lijkt er wel op, op bepaalde vlakken ma ast moet is vietnam toch beter volgens mij.
de eerste demo was fuck up ma den 2de was stukke beter.

sypro9000
28 juni 2004, 00:58
ma JO lijkt ook op niks .
zo een shijt zag ik nog nooit juist zoals delta force .

die models van die heli's en hoe je ze moet bestuuren : /

maar nu ik die comments hoor lijkt het toch een leuke gameplay te hebben niet ?

tja kheb alleen de demo gespeeld daarmee en wegens te veel delta force eruit te zien heb ik het direct verweiderd

K3nsh1n
28 juni 2004, 01:15
ik vind jo gewoon belachelijk kom zeg der is nen vriend en dien heeft da en op den achterkant zou staan dat dit spel vietnam overtreft??

ey kom zeg de mp demo gespeeld omfg das belachelijk gwn vietnam ownt jo

Foose
28 juni 2004, 11:16
tzal wel, die bergen enal trekken op delta force :doh:
en weeral dezelfde wapens als anders, das gewoon weinig vernieuwend tov BHD en DF reeks. We zullen binnenkort de PCGP review eens moeten bekijken ;)

[BAT]krikke
28 juni 2004, 11:43
gfx van JO zijn wel pakke beter dan vietnam
--> bij vietnam krijgde zo den indruk da iedereen keidik enzo is, zonne playskool indruk. JO voelt realistischer en oogt veel mooier

gameplay ligt voor mij ongeveer gelijk ---> jo is realistischer en ik houd wel van realisme :)

geef mij maar JO, vietnam is me iets te kiddie warfare

yannick
28 juni 2004, 13:26
Boh, kheb just vietnam gaan halen en ik moet zeggen dat ik het persoonlijk beter vind, maaaaaarrrrr...Ten eerst: ik vind het spijtig dat je geen "lean left" "lean right" kunt doen (zo moeilijk kan da toch ni zijn om die knopkes bij het spel te voegen...).

Ten tweede: ik persoonlijk vind dat de voertuigen in vietnam iets te snel kapot gaan...

De gfx van de wildernis in Jo mogen dan mss iets beter zijn, maar de models en voertuigen in vietnam vind ik toch pakken beter gedaan...

brammes
28 juni 2004, 13:58
de 120 snipers van de 150 spelers gaan Joint ops de das om doen dus vietnam

ik speel joint ops demo dagelijks en ben nog NOOIT meer dan 10 snipers tegengekomen op een server met 64 man!

oberon_sedai
28 juni 2004, 14:25
krikke']gfx van JO zijn wel pakke beter dan vietnam
--> bij vietnam krijgde zo den indruk da iedereen keidik enzo is, zonne playskool indruk. JO voelt realistischer en oogt veel mooier

gameplay ligt voor mij ongeveer gelijk ---> jo is realistischer en ik houd wel van realisme :)

geef mij maar JO, vietnam is me iets te kiddie warfare

Dude, gij weet totaal niet waarover ge praat.

gfx van JO bestaan al jaren, DF is blijkbaar grafisch niks veranderd.

ik wel inkomen dat de gameplay goed is, maar ze is een stuk trager dan BF-V. die demo-map zag er leuk genoeg uit (kwa opbouw), maar al de voertuigen zijn een ramp.

Epyon
28 juni 2004, 15:47
Imo heeft BF:V nog steeds een hoger fungehalte, en is dat niet wat gamen de moeite maakt? ;)

Battle_Pope
28 juni 2004, 21:40
Eigenlijk is dit de slechtste plaats om zo'n poll te starten. Iedereen hier gaat natuurlijk BF:V zeggen. Je zou dit beter bij shooters algemeen of zoiets zetten.

Ik heb even JO gespeeld en ik moest er plots niets meer van hebben. De controls zijn een marteling en de heli's vliegen onhandig. Vanaf dan wist ik genoeg.

Foose
28 juni 2004, 21:47
Eigenlijk is dit de slechtste plaats om zo'n poll te starten. Iedereen hier gaat natuurlijk BF:V zeggen. Je zou dit beter bij shooters algemeen of zoiets zetten.

Ik heb even JO gespeeld en ik moest er plots niets meer van hebben. De controls zijn een marteling en de heli's vliegen onhandig. Vanaf dan wist ik genoeg.

Op shooter forum is iedreen (het merendeel) voor JO, wou gewoon de mening van BFV'ers weten

synopsys
29 juni 2004, 00:02
Wat denken jullie over Joint Operations ? .. Zal het 'ons' BFV kunnen verslaan? :p
Ik denk alvast van niet:
- In de demo vond ik geen recoil bij de wapens
- 150 man, dacht ik, op ne server -> conflicten om helis enz :doh:
- Slechte besturing van de voertuigen (over de heli spreek ik me (nog) niet uit)
- ...

Het heeft ook wel enkele pluspunten zoals die 150 man, toch nog mooie gfx enz..
Maar die gfx van Vietnam vind ik toch meer dan de moeite.

Wat denken jullie ?

idd volledig mee akkoord, btw de netcode van JO kan totaal nie rekken aan de netcode van BF Vietnam, in JO moete altijd voor de ventjes mikken om ze te killen, soms is da echt zo frustrerend dage u toetsenbord wil kapotslaan uit woede *spreekt uit ervaring* :D die sfeer in bf vietnam vindek soms te gek, bv op telenet server met maten dage kent op forum, beetje muziek in heli allemaal in groep in heli :music: :) en dan same giere as de piloot crashed :rofl:

edit: probeer ma es zo'n sfeer te kweke in JO.. goodluck :/

sypro9000
29 juni 2004, 01:13
voor de ventjes mikken om ze te killen

wat he dus ook doet in vietnam meschien wist je het nog niet he :p
maar de vietnam code is ook fucktup .
ik speel ook UT2k4 en daar kan je gewoon een headshot geven doorop de kop te mikken

Darth-Falcon
29 juni 2004, 01:19
wat he dus ook doet in vietnam meschien wist je het nog niet he :p
maar de vietnam code is ook fucktup .
ik speel ook UT2k4 en daar kan je gewoon een headshot geven doorop de kop te mikken

ut2004 daar zegde weer iets :ironic:
het is normaal da ge altijd ietskes ervoor moet mikken als hem loopt

EagleEye
29 juni 2004, 01:44
behalve in SP , daarom kan ik da ni :p ik mik altijd vóór de man :p

sypro9000
29 juni 2004, 03:02
ut2004 daar zegde weer iets :ironic:
het is normaal da ge altijd ietskes ervoor moet mikken als hem loopt

drm dat low pingers zo een " lamers zijn " ik wil dus ook adsl:p
I wil maar zeggen in stalin bf42 infy met een ping van 40 valt dat niet echt mee.
ik heb er nu al mee leren werken.
maar in elk multiplayer spel was het denk ik de bedoelen om players te killer door erop te mikken .
En dat ervoormikken komt door die lag die er altijd is in bf42 en bf:v maar niet opmerkt .

Ht is meshien hier allemaal zever maar ik wil gewoon duidelijk maken dat epic er wel in slaagd zoiets te doen erop eimen dus en ea niet.
E ik zeg het nog eens ik heef er geen fuck om want je leert ermee werken maar het is een feit.

en voor de vietnam spelers heeft het meschien een real life feeling :)

yannick
29 juni 2004, 11:41
idd volledig mee akkoord, btw de netcode van JO kan totaal nie rekken aan de netcode van BF Vietnam, in JO moete altijd voor de ventjes mikken om ze te killen, soms is da echt zo frustrerend dage u toetsenbord wil kapotslaan uit woede *spreekt uit ervaring* :D die sfeer in bf vietnam vindek soms te gek, bv op telenet server met maten dage kent op forum, beetje muziek in heli allemaal in groep in heli :music: :) en dan same giere as de piloot crashed :rofl:

edit: probeer ma es zo'n sfeer te kweke in JO.. goodluck :/

Het feit da ge voor u manneke moet richten is in het echt ook zo, dit komt doordat de afstand tussen u en het manneke zeer groot is en de snelheid van de kogel niet groot genoeg is om dat verschil in afstand te compenseren/ (als het zeer ver is, gaan ze zelfs naar beneden). Dus het is logisch dat je er een beetje voor moet schieten anders komt de kogel nooit waar je hem hebben wilt. Dit heeft ook een deel te maken met "lag", maar in realiteit is het ook nodig om ervoor te schieten.

Begrijp me niet verkeerd, ik speel liever Bf:v (ja ik heb ze allebij geprobeerd en ik heb de juist versie van JO gedownload). Ik wou gewoon wat zeggen over die kogels

Foose
29 juni 2004, 20:08
ne kogel is pijlsnel .. pas als de persoon in kwestie zeeeer ver is moet ge ervoor mikken. Op nen afstand van <50m zeker niet, mss zelfs <100m ;)

yannick
30 juni 2004, 12:24
ne kogel is pijlsnel .. pas als de persoon in kwestie zeeeer ver is moet ge ervoor mikken. Op nen afstand van <50m zeker niet, mss zelfs <100m ;)
Als ge me die verrekijker checkt in Jo zitte al heel rap boven de 100m, dus daar moet ge bijna altijd voor het manneke schieten... btw. Ne kogel is snel, maar ni snel genoeg om een verschil van pakweg 110 m te compenseren (zonder rekening te houden met de wind en andere factoren).

SilentSpring
30 juni 2004, 15:26
vietnam tuurlijk. den andere nog nooit gespeeld, mo wel de multiplayer demo gedownload en kregen al ne foutmelding, dus da belooft...

oberon_sedai
30 juni 2004, 15:33
Als ge me die verrekijker checkt in Jo zitte al heel rap boven de 100m, dus daar moet ge bijna altijd voor het manneke schieten... btw. Ne kogel is snel, maar ni snel genoeg om een verschil van pakweg 110 m te compenseren (zonder rekening te houden met de wind en andere factoren).

heb je al geschoten met een wapen op targets op 100m en 200m ?

niks compenseren voor wind vriend. op 200m zet je wel uw vizier wat hoger (zorgt dat de korel vanvoor omhoog komt) om de afstand al lichtjes te compenseren. that's all.

de meeste compensaties gebeuren eigenlijk vanaf 500 yards. al wat er onder valt wordt als 1 gelijke gezien, in afstand.

-goro-
30 juni 2004, 16:53
kvind JO geslaagd, kheb BF:V ook veel gespeeld
ma ik hou van realisme
bij BF:V vind ik het wel terug ma ni goe genoeg
en tis wel normaal denk ik als ge ene kogel in u lijf krijgt da ge ook ni meer rustig verder gaat huppelen,
gameplay bij JO is wel goed ma BF:V vind ik dan weer beter
en die graphs in de demo zen ook nog ma demo graphs
ge moet ma is opletten as get instaleert,staan veel demo files tussen
mak wacht eigenlijk toch ook op ne review
kzo het graag willen kopen, heb Delta Force: bhd ook graag online gedaan dus dees gaak wel kopen
anywayz kga BF:v ook nog blijven spelen

Foose
30 juni 2004, 17:22

niks compenseren voor wind vriend. op 200m zet je wel uw vizier wat hoger (zorgt dat de korel vanvoor omhoog komt) om de afstand al lichtjes te compenseren. that's all.

de meeste compensaties gebeuren eigenlijk vanaf 500 yards. al wat er onder valt wordt als 1 gelijke gezien, in afstand.

Ik heb ook al geschoten en tis idd waar, das allemaal zever om "van voor het mannetje te schieten". Tmoet al heel ver zijn omda te doen.
Ne kogel is wel snel genoeg hoor ;)

:offtopic: wow al 1002 posts :woohoo:

azmat
30 juni 2004, 18:38
Kweet nie waarom mensen altijd problemen maken van het leaden. Persoonlijk vind ik da wel cool. Tzijn mssn nie zo grote afstanden, ma allé, toch. Dervoor mikken vind ek toch wel wa skill nodig ebben (de vele threads op verschillende fora over cs'erkes die mee leaden een probleem hadden, muhahaha :D)

beemer
1 juli 2004, 00:58

idd
*offtopic*
Ik ben 5 jaar beroepsmilitair geweest, ben nog altijd reservist en heb dus al met allerlei wapens geschoten ( FAL, FNC, M16, AK, COLT, GLOCK, M60, MAG, om er enkele op te noemen ). Tot 200 meter is die bijstelling van het vizier niet echt nodig, mikken op het lichaam is raken op het lichaam. De meeste assault guns vuren kogels af met een mondingssnelheid van +- 1000 meter per seconde, een kogel overbrugt dus een afstand van 200m op 0,20 sec. De snelheid van een lopende soldaat op effen terrein is 6 à 8 km/hr of 1,6 à 2,2 seconden per meter. Op die tijd die de kogel nodig heeft om 200 meter te overbruggen, heeft een lopende persoon zich dus maximum 9 à 13 centimeter verplaatst. Voor afstanden kleiner dan 200m hoef je dus niet echt voor de target te vuren.

*on topic*
Ik heb nu al een paar dagen de demo map van JO gespeeld en ben er niet echt voor te vinden, het heeft wel een aantal pluspunten tov BF en BFV, maar om het nu een BF killer te noemen, vind ik te ver gaan. In de BF reeks is het idd soms niet normaal dat de ventjes nog rondhuppelen na meerdere keren geraakt te zijn en in JO ben je na 1 schot al dood wat ook niet realistisch is. De mappen in BF(V) vind ik soms wat te klein als er vliegtuigen/choppers aanwezig zijn en in JO worden voertuigen enkel gebruikt als support. De graphics in JO zijn ook niet zo overweldigend, de voertuigen trekken van dichtbij op niks en het contrast/detail tussen stranden, heuvels en begroeiing is te groot, dan zijn die van farcry heel wat beter.

Conclusie: geef mij maar BF en BFV.

tk_300
1 juli 2004, 11:20
Ook : Voor Bf :V Zijn er nog nie veel patches uit... Misschien verschijnen er in de niewe patches Meer dingen Die het spel realistischer (moeten :crazy: ) maken

Foose
1 juli 2004, 11:36
Ook : Voor Bf :V Zijn er nog nie veel patches uit... Misschien verschijnen er in de niewe patches Meer dingen Die het spel realistischer (moeten :crazy: ) maken

Wacht maar op de 1.1 patch
Hopelijk fixen ze ook wa de LAW/Sa7 dinges :(
Als ik op een manneke schiet en het is er vlak op me bv. LAW loopt die soms nog leuk door :\

tk_300
1 juli 2004, 16:49
Euhm 1.1? den 1.2 is toch al uit? (of is da den 1.02) :unsure:

vishnusixclix
1 juli 2004, 19:15
Euhm 1.1? den 1.2 is toch al uit? (of is da den 1.02) :unsure:

idd... 1.02

De 1.1 heeft de indrukwekkende feature lijst... Bugfixes, nieuwe map, nieuwe choppers, balancing...

Eigenlijk is BF:V dan tenminste op het niveau die een Gold-status waardig is :)

yannick
1 juli 2004, 19:39

Kheb toch nix gezegd van wind compenseren :s. U uitleg klopt als het een stilstaand voorwerp is, als het beweegt moet ge er nog voor richten.

Ma bon, het boeit ni :p

tk_300
1 juli 2004, 22:21
WAAAAAAH Ik kan gewoon nie Wachte tot die patch :D :D :D
Komen er ook nog andere vliegtuigen want ik begin al da gezijk met die Corshair en die Phantoms beu te worden

Foose
1 juli 2004, 23:13
WAAAAAAH Ik kan gewoon nie Wachte tot die patch :D :D :D
Komen er ook nog andere vliegtuigen want ik begin al da gezijk met die Corshair en die Phantoms beu te worden

me hates cobra heatseekers .. behalve als ik er zelf ene heb :D

TheRazor
2 juli 2004, 10:47
Kdacht da ik da ik JO ging kopen, met mene goeie kameraad gamer daar veel rond gespeculeerd enzo. . Heel enthousiast da demoke gedownload. Trillend installeer ik dus da spel (ge weet wel hoe da gaat hé ;) ) , kzet het op. En 5 minuten later terug af :), kheb toen BFV terug ingestoken :)

BFV owns en niks kan ter tegen op

Tempest
2 juli 2004, 11:06
Idd, als ik het zo hoor, is JO nog niks veranderd sinds zijn voorganger Black hawk down, welke qua SP in orde was, mo MP zoog da like hell. Geluiden van wapens zuigen aars. En blijkbaar sucken de voertuigen ook nog eens. JO krijgt van mij een 5/10 :)

tk_300
2 juli 2004, 11:25
Ja JO zuigt echt wel.
BTW: Wie noemt zijn spel nu naar een drug.
Precies of alle amerikaanse gasten high zijn :rofl:

-goro-
2 juli 2004, 15:00
:offtopic:
zouk Joint Operations kopen of UT 2004???

stelly
2 juli 2004, 16:23
Als ik op een manneke schiet en het is er vlak op me bv. LAW loopt die soms nog leuk door :\

schiet dan met u geweer ipv ne LAW of RPG, voor tegen personen te vechten hebben ze er zo metalen dingen ingestoken waar ge een trekker moet overhalen en dan komt er een stuk lood uit, cool he man

Foose
2 juli 2004, 17:07
schiet dan met u geweer ipv ne LAW of RPG, voor tegen personen te vechten hebben ze er zo metalen dingen ingestoken waar ge een trekker moet overhalen en dan komt er een stuk lood uit, cool he man

dat mag toch met een bazooka mensen doden :tongue:
Btw .. eer ik geswitched heb naar mijn M14 (bv.) ben ik meestal al dood.
En terbij .. dit voorval kunt ge ook beschouwen als ge naar nen tank ofzo schiet en er lopen wat mannetjes rond.
Precies of jij hebt da nog nooit gedaan. :wtf:

sypro9000
2 juli 2004, 17:08
:offtopic:
zouk Joint Operations kopen of UT 2004???

UT2k4 !!!!!

sparco
2 juli 2004, 17:22
UT2k4 !!!!!
nee joint ops ;) ik heb ze alledrie (bfv ut04 joint ops)

en ik vind joint ops toch evengoed als bfv als ge da in een goei team speelt enz ;)

HaDoMo
2 juli 2004, 17:39
Ik heb bf1942 , bfv en JO.

ik vind de battlefield reeks toch een stuk leuker om te spelen dan JO.

Jo heeft een paar leuke elementen maar bfv verkiest toch mijn voorkeur.

ik zal in ieder geval veel meer bfv spelen dan JO
maar JO is een leuk tussendoortje.

bfv RULEZ

over and out.

tk_300
2 juli 2004, 17:48
Bf ownz

stelly
2 juli 2004, 21:34
dat mag toch met een bazooka mensen doden :tongue:
Btw .. eer ik geswitched heb naar mijn M14 (bv.) ben ik meestal al dood.
En terbij .. dit voorval kunt ge ook beschouwen als ge naar nen tank ofzo schiet en er lopen wat mannetjes rond.
Precies of jij hebt da nog nooit gedaan. :wtf:

euhm nee eigenlijk nog geen enkele keer, zelfs niet naar bots of zo

SilentSpring
4 juli 2004, 17:58
me hates cobra heatseekers .. behalve als ik er zelf ene heb :D
da ga nog, aangezien dak andere altijd laat vliegen want zelf zijk den beste piloot nie, en dan zijk er rapper uit ook alsk ene zie afkome.
gat de us eigelijk ne heatseeker krijgen vo den infantry op de grond in patch 1.1? want kvinnet nie echt fair da ge niks kunt doen as ze me mi8s enzo uwen base bekampen zodanig da ge nie van de grond komt en gebt gene heatseeker

Bengie
4 juli 2004, 18:01
gat de us eigelijk ne heatseeker krijgen vo den infantry op de grond in patch 1.1?

ja , de MUTT (jeep) gaat heatseekers krijgen en voor de rest gaat de kracht van die heatseekers een bikkegewijzigd worre

Darth-Falcon
4 juli 2004, 18:21
ja , de MUTT (jeep) gaat heatseekers krijgen en voor de rest gaat de kracht van die heatseekers een bikkegewijzigd worre

nog sterker :wtf:

Bengie
4 juli 2004, 18:37
nog sterker :wtf:

nee , juist niet

maar het staat allemaal wel uitgelegd in de changelog van 1.1

Lord_Skul
6 juli 2004, 21:11
ik vond joint operations vree tege slage
moest ik die nu tegeover bf1942 zette
zou er van JO niks van over blijven

das natuurlijk wa kik ervan denk hé

alleen het besture van diene chopper
k'heb het meteen van men puterke gesmete

Seu PeRMaNN
7 juli 2004, 12:59
dunno kwet et no nie

SilentSpring
8 juli 2004, 16:29
damn, khad hehoopt da law ofzo heatseeker ging worden, want als ge in't open veld betrapt word door ne chinees in ne heli kundet as us wel schudde

Bengie
8 juli 2004, 16:59
damn, khad hehoopt da law ofzo heatseeker ging worden, want als ge in't open veld betrapt word door ne chinees in ne heli kundet as us wel schudde

De M60 gaat nu meer schade toebrengen aan choppers + MUTT is heatseeking.

dus we hebben weer een kans tegen die NVA choppers :niceone:

en die cobrapiloten die van pos 1 naar pos 2 switchen om hun heatseekers te vuren , zullen het nu veel moeilijker hebben om hun cobra te stabilizeren achteraf.

let's wait and see

nerdbuster
10 juli 2004, 19:22
Maar dat betekent dan ook dat als je met twee in je chopper zit en je piloot op een of andere manier afgeschoten wordt dat je dan niet meer kan switchen naar 1 om de heli in rechte lijnen te plaatsen .

[deleted]
10 juli 2004, 19:49
[deleted]

tk_300
10 juli 2004, 19:51
Da zal in Bf2 komme e da ge door ruite kunt schieten...

stelly
11 juli 2004, 19:35
Da zal in Bf2 komme e da ge door ruite kunt schieten...

tis al mogelijk om door ruiten te schieten, in bf2 gaan ze ook kapot gaan als ge erop schiet

yannick
11 juli 2004, 19:46
In jo gaat da :s... Ge kunt door de ruit van een auto/heli schieten om te persoon te raken die het voertuig bestuurd

stelly
11 juli 2004, 22:11
In jo gaat da :s... Ge kunt door de ruit van een auto/heli schieten om te persoon te raken die het voertuig bestuurd

read dutch

tis al mogelijk om door ruiten te schieten

*edit*
das zelfs in bf42 al mogelijk

[deleted]
11 juli 2004, 22:38
[deleted]

yannick
11 juli 2004, 23:17
maar in BFVietnam toch niet :)

idd :p Het zijn soms die kleine dingen die een game leuk maken he :p

stelly
11 juli 2004, 23:34
tis nie omda het nie in ulle standaard bfv game is verwerkt da het nie mogelijk is he, ik hoop da mods hun vehicles deftig gaan coden