PDA

Volledige versie bekijken : votekick

Machovelli
27 juni 2004, 20:14
Yo,

Ik werd net voor de tweede keer op rij via een votekick van de server gesmeten.

De eerste maal was op Iwo jima, de reden is me volstrekt onbekend.

Tweede maal was op Battle of Britain, daar kan de reden zijn dat ik 2 TK´s pleegde.
Beide waren echter onvrijwillig en omdat er twee personen op en één vlak voor de fabric stond. In beide bombstrokes killde ik naast die teammates trouwens ook allies.
Mag men op BoB eigenlijk als axis op die fabric staan?
wordt dit niet aanzien als basecampen aangezien dit een niet- capable vlag is?

Kan en wordt er iets gedaan aan votekicks?
Ik zou eigenlijk wel eens willen weten wie me nu gekickt heeft en wat ze als reden aandragen. Er waren nogal wat mensen van Exp aanwezig dus ik hoop toch op wat respons...

str0ntj3
27 juni 2004, 20:24
misschien kan je toch eens op mIRC dit beter uitlegge

ik was er zelf niet bij, maar wat er wel veel wordt gedaan als er een votekick gebeurt is zo een automatisme op om "7" te duwen

ag ge moet er niet teveel bij stilstaan zeker ;)

Machovelli
27 juni 2004, 21:32
Bij mij is het automatisme om op 8 te drukken als ik niet weet waarom men de kick gestart heeft...
Een van de grondbeginselen van onze rechtsstaat trouwens is het feit dat iemand onschuldig is tot zn schuld bewezen is... :)

Vooraleer je gaat yes voten bij een kick lijkt me het dus wel aangeraden eens te vragen waarom de starter nu eigenlijk iemand wil laten kicken.

Ik zou dit inderdaad regelen via irc indien ik een probleem had met een bepaald persoon die me kickt.
Ik wil enkel het systeem van de votekick ter discussie stellen.
En daar lijkt dit forum me wel het meest geschikt voor...

Memphis
27 juni 2004, 22:27
er zat rond de twintig man op waarvan 2 à 3 eXp's, en ik denk nu niet dat een van ons ja stemt... zoals je zegt... het automatisme ligt op nr8 :)

Votekick gaat wssl binnekort afgezet worden, of toch naar een hoger percentage gezet worden.

Machovelli
27 juni 2004, 22:54
Votekick gaat wssl binnekort afgezet worden, of toch naar een hoger percentage gezet worden.

Thank God!

Gaat de mapvote dan ook afgeschaft worden?
Daar ben ik meer op tegen...
Ik word er redelijk nijdig van als ik na het laden van een nieuwe map weer direct een andere mag beginnen laden omdat een of andere nitwit een mapvote gestart heeft alser nog weinig volk is...

Seraph
27 juni 2004, 23:02
Of ze zetten het af of ze verhogen het aantal personen dat moet stemmen zoals memphis al zei. Nu staat dat op 50% van de spelers if i'm not mistaken, dus kan het eventueel naar 60-70% gezet worden dat is aan de admins om dat te beslissen. Maar afzetten zie ik niet zitten aangezien er niet constant een admin op de server kan zijn he. :crazy:

SniperSonic
28 juni 2004, 10:19
Welkom in de wondere wereld van de kicklamers...

'k Zie het ook regelmatig (zowel op Tn als andere servers). Blijkbaar zijn er spelers die niet kunnen hebben dat iemand anders meer punten en/of frags heeft dan zij. Of gewoon de vier beste spelers één voor één der af proberen te krijgen via kickvotes. Waarom ze het doen? Geen idee. Alleen spijtig dat nooit achterhaald kan worden wie de votes start...

Het voten zou ik wel graag behouden, maar dan met een hoger stempercentage en een langere tijd tussen het starten van de votes...

Tyken
28 juni 2004, 12:57
mss kunne ze geen machos af? :unsure:

Samohtt
28 juni 2004, 13:36
als je bij de 4 beste spelers behoort hoef je toch geen macho te zijn

SniperSonic
28 juni 2004, 14:17
als je bij de 4 beste spelers behoort hoef je toch geen macho te zijn

Denk ook niet dat hij dat bedoelde...

Meer een referentie naar zijn nick Machovelli... :D

ictoegok
28 juni 2004, 14:51

binnenkort...

zoals vorige keer zeker :p

>P>Rushbunny
28 juni 2004, 14:58
Bij mij is het automatisme om op 8 te drukken als ik niet weet waarom men de kick gestart heeft...

Same here, nor mijn bescheiden mening zou wat meer volk dit moeten doen, zeker als er zoenne goeie fallback is qua kicken zoas bij TN (ff irc, en hup, kicked that SHIT :D )

SniperSonic
28 juni 2004, 15:15
Yup, same here, 8 als 't iemand is die ik ken en anders even de vraag 'why?'...

En dat der iemand aan 't Tk of baserapen is, merk je vlug genoeg aan de opmerkingen...

m4nTiS
28 juni 2004, 15:56
Kga idd aan Matrix vragen om het % dat nodig is om te kicken te laten verhogen en dus niet direct het volledig af te zetten.

@ Ictoegok

jaja..we weten t wel...t heeft idd wa tijd in beslag genomen...hebben we ook uitgelegd en onze excuses voor gegeven...dus stop the wankin' (met of zonder uw smiley).

Seraph
28 juni 2004, 17:11
Gisterenavond 00:30 was het weeral erg op tn, o boy do i hate el alamein.
Constant zitten baserapen met tanks en planes, dan zit je te zeggen you can't strafe over uncappable flag. Krijg je zo van die reply's; "it's not my problem you suck" en "what else are we supposed to do". Aargh damm buitenlanders. Admin had prolly de helft van het axis team moeten kicken.
Niemand op Mirc te bespeuren en dan helpt die votekick totaal niet. :sad:

m4nTiS
28 juni 2004, 17:31
Gisterenavond 00:30 was het weeral erg op tn, o boy do i hate el alamein.
Constant zitten baserapen met tanks en planes, dan zit je te zeggen you can't strafe over uncappable flag. Krijg je zo van die reply's; "it's not my problem you suck" en "what else are we supposed to do". Aargh damm buitenlanders. Admin had prolly de helft van het axis team moeten kicken.
Niemand op Mirc te bespeuren en dan helpt die votekick totaal niet. :sad:

1) ja, idd, dat zijn die momenten dat ge peist: waarom kunnen ze t alleen als t ni moet? :doh:

2) uw klok is goed zetten...want uw 00u30 :unsure:

niks te zien op die moment

wel om dit uur -->

[ 01:36:53 ] *· · Joins : Seraph [ Seraph@D576047D.kabel.telenet.be ]
[ 01:37:19 ] *[ Seraph ] bfadmin
[ 01:37:25 ] *[ Seraph ] !bfadmin
[ 01:37:26 ] *[ @Ambiorix ] Seraph , please state your question/request. If this is an abuse you will be banned permanently.
[ 01:37:38 ] *[ Seraph ] kan iemand is wa orde op server brengen
[ 01:37:53 ] *[ Seraph ] tanks en planes die baserapen
[ 01:38:07 ] *[ Seraph ] major wood
[ 01:38:15 ] *[ Seraph ] en obvilous

3) gade gij dan int vervolg in mijn plek om half 5 in de ochtend opstaan om te gaan werken zodat ik kan adminnen op uw uur? :p

dobbertom
28 juni 2004, 18:59
Idd , Op dat moment zaten 3 eXp'ers te spelen ( ik , memphis , dieharder ).
Tis waar wat memphis zegt , wij zullen nooit op yes klikken . Wat ik me nog wel herriner is dat er ineens een paar onbekende op de server kwamen van een andere clan en jij schoot die altijd dood , dus ik denk dat die lamers dat hadden gedaan .
Dit is over Machiavalli ...

Seraph
28 juni 2004, 21:13
1) ja, idd, dat zijn die momenten dat ge peist: waarom kunnen ze t alleen als t ni moet? :doh:

2) uw klok is goed zetten...want uw 00u30 :unsure:

niks te zien op die moment

wel om dit uur -->

[ 01:36:53 ] *· · Joins : Seraph [ Seraph@D576047D.kabel.telenet.be ]
[ 01:37:19 ] *[ Seraph ] bfadmin
[ 01:37:25 ] *[ Seraph ] !bfadmin
[ 01:37:26 ] *[ @Ambiorix ] Seraph , please state your question/request. If this is an abuse you will be banned permanently.
[ 01:37:38 ] *[ Seraph ] kan iemand is wa orde op server brengen
[ 01:37:53 ] *[ Seraph ] tanks en planes die baserapen
[ 01:38:07 ] *[ Seraph ] major wood
[ 01:38:15 ] *[ Seraph ] en obvilous

3) gade gij dan int vervolg in mijn plek om half 5 in de ochtend opstaan om te gaan werken zodat ik kan adminnen op uw uur? :p

Wa is nu één uur verschil. :p
Geen kritiek op de admins hoor, maar over het feit dat ge nooit mensen kunt votekicken wanneer het echt nodig is. :sad:

Machovelli
28 juni 2004, 22:13
mss kunne ze geen machos af? :unsure:

:offtopic: OP de server noem ik mezelf dan ook Machiavelli. Hier op het forum was die helaas al in gebruik. vandaar :)