PDA

Volledige versie bekijken : patch 1.1 changelog rrrrr :)

brammes
26 juni 2004, 01:03
http://www.eagames.com/official/battlefield/vietnam/us/editorial.jsp?src=community_update_11

- Server IP, name, and current map appear on Scoreboard.
- 3d map now shows friendly mines, traps, explosives, ammo boxes, and medical cabinets

that's all I need :D

Punker
26 juni 2004, 01:09
- 3d map now shows friendly mines, traps, explosives, ammo boxes, and medical cabinets

:eek: gaat u scherm dan niet een beetje vol staan ? :unsure:

Disappearing/duplicate missiles bug fixed.

eindelijk :)

Punkbuster button is easier to see, and easier to select.

hehe :crazy:

MUTT tow rocket changed to a heat seeker

:cool:

Al de BALANCE/GAMEPLAY TWEAKS zijn goed :applause:

TNX for the info brammes ;)

K3nsh1n
26 juni 2004, 01:17
lol dien mutt gaat gevaarlijk worden

kziet al voor me

"mutt noob ! " :ironic:

brammes
26 juni 2004, 01:19
lol dien mutt gaat gevaarlijk worden

kziet al voor me

"mutt noob ! " :ironic:

grrrrr
heb je wel gelezen wat er staat ivm de mutt?
# MUTT tow rocket changed to a heat seeker
# MUTT rocket reload time increased, ammo count decreased.

hij laadt trager én er is minder amo, hoe kan hij dan gevaarlijker worden?
:wtf:

deze changelog ziet er voor één keer écht goed uit, kraak hem niet af VOORaleer je hem gespeeld hebt!

K3nsh1n
26 juni 2004, 01:22
grrrrr

deze changelog ziet er voor één keer écht goed uit, kraak hem niet af VOORaleer je hem gespeeld hebt!

erm et was niet als flame of zo bedoelt op diene update nee vind et just goed maar denk ff aan de reactie als ge zo ene neerhaalt me da ding :D

en ja kem da allemaal gelezen..

Added an option to force team switch at the end of a round.
dit vind ik nu es ene van de beste !

Added an option to force team switch at the end of a round.
omg EA doet hard zen best

TK punish mode options added.
hehehehee

Tsjernobyl
26 juni 2004, 01:43
:eek: gaat u scherm dan niet een beetje vol staan ? :unsure:

ik hoop dat het van een beperkte afstand is , bijv van 50 meter.

voor de rest...
very nice update!
alle dingen die ik wou zien:

minder heli power,meer law,m60 Vs heli's.
3dmap

PS: Flight ceiling added to helicopters: wa is da ??

brammes
26 juni 2004, 01:50
PS: Flight ceiling added to helicopters: wa is da ??
dat je met een heli niet meer oneindig hoog kan vliegen
nu kan hij bv maar tot 600 meter hoog vliegen ...

sypro9000
26 juni 2004, 02:36
geen fight heli's zoals in we were soldiers da zou pas fun zijn

alles lijkt me ok in die list

Assassin007
26 juni 2004, 02:50
alles lijkt me ok in die list

Het ziet er idd heel goed uit! Laat maar komen die handel!

oberon_sedai
26 juni 2004, 09:17
de heli's worden toch aangepakt. dat is goed nieuws. ziet er goed uit. nu nog hopen dat em niet te veel nieuwe bugs introduceerd.

str0ntj3
26 juni 2004, 10:07
hebben ze nu nog niks gedaan aan die HUEY heli bug?
kzie het er toch nie direct bij staan
dus als ge me mi8 op de voorkant schiet gaat die huey nie kapot, echt irri in duels

dibo
26 juni 2004, 10:40
Die gaat wel kapot als je er langs voor op schiet...
Het enige dat niet klopt is de inslag van het raket die je ziet als je er "recht op schiet". In 't echt schiet je er immers naast omdat die heli nog wat beweegt terwijl uw raket onderweg is. Probeer maar eens te schieten als je neus tegen neus hangt, dan zal het wel werken.

Sorry voor deze ietwat verwarrende uitleg (ik ben nog moe). :unsure:

str0ntj3
26 juni 2004, 10:53
ksnap et zenne, en get groot gelijk maar tis toch een irri bug

kaminikaze
26 juni 2004, 11:37
zo zalig .

choppers no longer own the game ^^
allez, alleszinds de huy gunship met gunners en de cobra niemeer .
kamikaze bedraagt vrij content te zijn.

[deleted]
26 juni 2004, 12:01
[deleted]

Tsjernobyl
26 juni 2004, 12:25
tip voor choppers, als er ne heli laag vliegt, en gij hoog
schiet op de rotarschroeven
dan ontploft em snel, zo heb ik ne mi kunnen pakken met 2 raketten of 4
oja, ik vind ook dat heli's minder damage moeten hebben
ik bedoel
heb jij al 2 a 4 raketten tegen een heli zien schieten en em ontploft nie :crazy:
1 raket en em moet eigenlijk out zijn

het spel streeft niet naar realisme.
maar zover ik weet , kan je de schroeven niet raken :unsure:

[deleted]
26 juni 2004, 12:29
[deleted]

Darth-Falcon
26 juni 2004, 12:49
lijkt me ne goeie patch te worden buiten 1 ding

Removed splash physics from friendly explosions when Friendly Fire is off.

tis al terug gedaan met de dyba jumps :angry: :tongue:

Seraph
26 juni 2004, 12:51
grrrrr

Mutt herlaad sneller; increased betekent verhoogd, decreased betekent verlaagd. :)

Increased destabilization of Cobra when player leaves pilot seat.

Nu moeten ze wel wachten op een co-piloot. :p

Jeep top speed and torque increased.

Wieee :D

str0ntj3
26 juni 2004, 12:58
lijkt me ne goeie patch te worden buiten 1 ding

tis al terug gedaan met de dyba jumps :angry: :tongue:
geen fillmkes meer, of zo van die kamikaze jumps :(
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe :cry:

[deleted]
26 juni 2004, 12:59
[deleted]

str0ntj3
26 juni 2004, 13:05
right :ironic:

:sleep: :sleep:

Nagrom
26 juni 2004, 13:29
Mutt herlaad sneller; increased betekent verhoogd, decreased betekent verlaagd. :)

Nu moeten ze wel wachten op een co-piloot. :p

Jeep top speed and torque increased.

Wieee :D

Als er staat dat de reload TIME increased, dan verhoogt dus de tijd die je nodig hebt om te herladen maw de MUTT herlaadt trager.

Moest er gestaan hebben reload SPEED increased, dan zou da dink dus wel sneller herladen =) Tis eigelek maar logisch ook als ge ziet dat de MUTT nu heat-seeking missiles heeft...

Seraph
26 juni 2004, 13:32
Als er staat dat de reload TIME increased, dan verhoogt dus de tijd die je nodig hebt om te herladen maw de MUTT herlaadt trager.

Moest er gestaan hebben reload SPEED increased, dan zou da dink dus wel sneller herladen =) Tis eigelek maar logisch ook als ge ziet dat de MUTT nu heat-seeking missiles heeft...

My bad. :doh:
Maar het had eigenlijk wel sneller gemogen, je hebt toch maar een x aantal missiles...

Nagrom
26 juni 2004, 13:35
Mja, maar als je nu heat-seaking missiles zou kunnen afvuren nog sneller dan de MUTT nu kan, tja, dan maak je als pilot gewoon geen kans meer :) Voor dat je goed en wel beseft dat die eerste missile je geraakt heeft, is der tweede er al. En da vind ik een beke overdreven voor een jeepke =)

kaminikaze
26 juni 2004, 14:55
der is ook zoiets als opletten da ge niet teamkillt met die heatseekers.

LoWwiE
26 juni 2004, 16:52
http://www.eagames.com/official/battlefield/vietnam/us/editorial.jsp?src=community_update_11

- Server IP, name, and current map appear on Scoreboard.

that's all I need :D

Der gaan ook mensen zijn die daar voor express doorgaan rijden (mijnen) voor score van andere mensen te verminderen :s

Foose
26 juni 2004, 17:27
Der gaan ook mensen zijn die daar voor express doorgaan rijden (mijnen) voor score van andere mensen te verminderen :s

dat doen ze nu al :crazy:

M60 damage vs. helicopters increased.
LAW and RPG damage vs. helicopters significantly increased
Jeeps take less damage in water.
Jeep top speed and torque increased
Selecting the current weapon from the weapon menu will close the menu
Disappearing/duplicate missiles bug fixed

:applause:

brammes
26 juni 2004, 17:54
# Added an option to force team switch at the end of a round.
# Added an option to carry tickets over between rounds.

hopelijk zetten ze vooral die eerste optie op TN server aan!

@L!3N
27 juni 2004, 14:03

dit wilt dus zeggen : de herlaadtijd van de MUTT is verhoogd, dat komt er toch op neer dat het langer duurt om te herladen :unsure:

*EDIT* srry khad nie gezien dat iemand anders dat al gezegd had :doh: :)

Godfather(be)
30 juni 2004, 02:11
der komt ook een nieuwe map bij

die wil ik hebben !!!

sypro9000
30 juni 2004, 02:38

omg dus dat wil dus zeggen dat je niet meer moet rekenen op het einde van een waar ? of hoe zit dat

nikeb007
30 juni 2004, 10:06
zijn die nieuwe helikopters er nu in of ni ???

Pol de Crossmol
30 juni 2004, 10:24

omg dus dat wil dus zeggen dat je niet meer moet rekenen op het einde van een waar ? of hoe zit dat

Als de ronde tijd over is en de tickets zijn bv nog 123 - 87, dan start de volgende ronde van 20 minuten bv met standaard 180 - 180 in en war + 123 - 87 dus : er wordt dan 20 minuten gespeeld en de tickets starten met 303 - 267.

Kan handig zijn in een war bv, maar tis een optie eh, tis niet altijd zo ;)

SilentSpring
30 juni 2004, 15:30
zeg, kzie ier mensen bezig over dien cobra, op welke map staat dien? want kzijn em nog nie tegengekome

kaminikaze
30 juni 2004, 15:38
zeg, kzie ier mensen bezig over dien cobra, op welke map staat dien? want kzijn em nog nie tegengekome

op operation flaming dart kunt u wel twee prachtexemplaren van cobra's tegenkomen :)

[deleted]
30 juni 2004, 15:58
[deleted]

mobster_paulie
30 juni 2004, 15:58
Added an option to force team switch at the end of a round.---->dus da betekent da ge nie kunt switchen op het einde van ee round = nice

Can force players with a defined string in their name (such as a Clan tag) to a particular team. -----> ????? :wtf:

Free camera prediction moved to client side to give smoother control. -------> ??? :wtf:

Removed splash physics from friendly explosions when Friendly Fire is off. ---------> NOOOOOOOO :p

MUTT tow rocket changed to a heat seeker ---> we gaan weer teamkillen :p

BM21SAM minimum firing pitch angle lowered.
BM21SAM Rate of fire doubled, but now contains 4x10 round magazines with a long reload. >>>> :wtf: wa is e BM21SAM

Increased ammo count of M46 from 30 to 50 rounds. ----> wa is M46 :wtf:

kan er iemand da al uitlegge plz :crazy: :ironic:

soggney
30 juni 2004, 16:04
Can force players with a defined string in their name (such as a Clan tag) to a particular team. -----> dat in een war degenen van die clan automatisch bij hun team terechtkomen.

mobster_paulie
30 juni 2004, 16:07
Can force players with a defined string in their name (such as a Clan tag) to a particular team. -----> dat in een war degenen van die clan automatisch bij hun team terechtkomen.

aja cool

kheb ook ergens geleze dat er 2 nieuwe heli's gaan zijn
vo U.S. een scout chopper
vo N.V.A. een assault chopper ofzo

kaminikaze
30 juni 2004, 16:13
da bm2isam dinges is die truck met pijpen op (ja pijpen :crazy: )
te vergelijken met katayuska ofzo van in bf1942 , da raketten afschiet.

m46 is kanon.

mobster_paulie
30 juni 2004, 16:17
aja dadde
al die moeilijke namen :crazy:

EagleEye
30 juni 2004, 16:32
so long cobra lamers? :bow:

sypro9000
30 juni 2004, 16:41
echt é EA heeft echt een job gedaan veel optie's we eigelijk niet nodig handig meer die heel handig zijn EA :bow: :bow: :bow:

SilentSpring
30 juni 2004, 18:01
op operation flaming dart kunt u wel twee prachtexemplaren van cobra's tegenkomen

of op siege of khe san vind u ook 1 prachtig exclusief exemplaar ter waarde van 4 miljard euro !

merci manne, tis omdak da nogma eb van vanmorgen en redelijk n00b ben. kzal me ees amuseren :applause:

kaminikaze
30 juni 2004, 19:54
merci manne, tis omdak da nogma eb van vanmorgen en redelijk n00b ben. kzal me ees amuseren :applause:

oh ja, jongeheer Freddie zou ook nog een patch moeten downloaden om op internet te spelen :)

SilentSpring
30 juni 2004, 20:20
oh ja, jongeheer Freddie zou ook nog een patch moeten downloaden om op internet te spelen :)
den 1.02 is den laatste zeker? want dan ebbek al alles van patchen enzo

EagleEye
30 juni 2004, 21:05
den 1.02 is den laatste zeker? want dan ebbek al alles van patchen enzo
indeed so

als "noob" zou ik u aanraden om op niet te volle servers te gamen int begin en leer vliegen in single player :)

kaminikaze
30 juni 2004, 21:43
indeed so

als "noob" zou ik u aanraden om op niet te volle servers te gamen int begin en leer vliegen in single player :)

of ge kunt enige flames verwachten :)

Pol de Crossmol
1 juli 2004, 09:01
Added an option to force team switch at the end of a round.---->dus da betekent da ge nie kunt switchen op het einde van ee round = nice

Dit is niet correct. Dit houdt in dat de optie kan ingeschakeld worden om op het einde van de ronde IEDEREEN van team te doen veranderen. Zoals brammes hier eerder al zei, laat ons hopen dat het aanstaat op de tn server.

Dit zorgt ervoor dat bv iedereen die de eerste ronde US is, de volgende ronde NVA is. Zo moet er niemand nog zitten janken van ja en gij hebt uw Hueyke, en wij niet. Dus als auto-team opstaat, en deze optie kunde er wel prat op gaan dat een team met elkaar opgescheept zit en wel MOET samenwerken. Tkan alleen maar de teamplay bevorderen. hoop ik :(

:bow:

[deleted]
1 juli 2004, 12:50
[deleted]

SilentSpring
1 juli 2004, 14:18
indeed so

als "noob" zou ik u aanraden om op niet te volle servers te gamen int begin en leer vliegen in single player

of ge kunt enige flames verwachten :)
da hebbek gedaan, da leren vliegen in single, et lukt al redelijk nu. 'kben gisteravond ees gaan zien op de TN server en toendak me ne huey iemand oppikte crashte ik per ongeluk, en kmoe zeggen, de andere spelers hadden er begrip voor.

EagleEye
1 juli 2004, 15:11
Huey is inderdaad nogal onstabiel als ge wilt landen :( bij mij valt em vaak op de zijkant :unsure:

sypro9000
1 juli 2004, 15:16
Huey is inderdaad nogal onstabiel als ge wilt landen :( bij mij valt em vaak op de zijkant :unsure:

met een joystick heb je ultra control over je helicopter .
ik kan met gemak aan hoog snelheid komen aanvliegen en direct draaie en hem op de grond zetten .
dat is het gevoel dat je niet hebt bij een keyboard

[deleted]
1 juli 2004, 16:00
[deleted]

sypro9000
1 juli 2004, 16:18
ik vlieg met muis, en ik kan echt heel goed en snel landen, snel hooveren :)
als je genoeg oefent, kun je dat al goed
tips, je moet nooit, nooit, als je gaat landen, naar beneden aan de zijkant landen, land mooi horizontaal of een beetje scheef ;)

logisch dat je heli dan overkop gaat als je nie goe land eh :)

eerlijk gezegt ik heb nog nooit gevlogen met een muis dus :( ik weet nie hoe dat voelt effe proberen kwestie van eens meegemaakt te hebben

[deleted]
1 juli 2004, 17:24
[deleted]

vishnusixclix
1 juli 2004, 19:19
kzeg u, het is heel moeilijk, alleen moet ik nog leren kills maken met heli, het lukt wel, maar ik moet het kunnen tegen mensen die met een joy vliege :D i hate all flyers whit a joystick !!! DIE !

/me runs away in terror, screeming

nah j/k :crazy:

J/s rulez, alleen heb ik de mijne raargenoeg weer kapot gekregen... logitech sucks... Mantis, had jij geen thrustmaster? Kga mij da ook eens aanschaffen zie...

oh & Osi...

't is wiTH :p

dibo
1 juli 2004, 21:34
en Vishnu: screAming... :p

;)

[deleted]
1 juli 2004, 21:45
[deleted]

dibo
1 juli 2004, 22:37
dude, hij heet nie vishnu maar ... vishnu6dix :offtopic:

Sorry voor de blunder Osi 141... :D

kefken
2 juli 2004, 00:23
Door deze patch wordt het spel misschien al wat minder frustrerend voor de mensen die wat vooruit willen komen door SKILLS , iets wat in de bestaande versie nog steeds VER te zoeken is. Nog veel werk aan de winkel! Make it hard for everyone!

kaminikaze
2 juli 2004, 11:19
Door deze patch wordt het spel misschien al wat minder frustrerend voor de mensen die wat vooruit willen komen door SKILLS , iets wat in de bestaande versie nog steeds VER te zoeken is. Nog veel werk aan de winkel! Make it hard for everyone!
de citty - maps waren toch al tamelijk skillz gericht ?

SilentSpring
2 juli 2004, 13:12
daar nie van, twas in ne map, kweeniemeer welke op TN. diene waar de amerikanen startte op ne eiland da alleen via lucht of zee te bereiken is en de nva op ne ander eiland... dus kwou ene oppikken die op de dichste berg bij mn base zat, en kland mo twas wss omdak landde op ne helling, en em sloeg achterover over kop.

TheRazor
5 juli 2004, 09:50

Echt zeer spijtig hé, het teamkillen voor de war is toch altijd redelijk fijn en soms zelfs redelijk gestoord hé :) , kmoet er voor zorgen dat op de ProPhecY server die optie afstaat van als ge zoveel teamkills maakt zijt ge gekickt want toen de war moest beginnen waren ineens zo 4 man weg :) :rofl:

Voor de rest, ziet er ne goeie patch uit en nu maar hopen da die nieuwe map zo mega cool is hé.

brammes
5 juli 2004, 18:25
ja het gerucht gaat de ronde dat hij vrijdag released zou worden

str0ntj3
5 juli 2004, 18:28
ow! naais :D

EagleEye
5 juli 2004, 18:56
ja het gerucht gaat de ronde dat hij vrijdag released zou wordendaar zou ik maar niet te veel op vertrouwen :(

SilentSpring
5 juli 2004, 19:32
ja het gerucht gaat de ronde dat hij vrijdag released zou worden
moest da waar zijn ist te hopen dat smorges vroeg is, want savonds zijk vo 2 weken weg :unsure:

brammes
5 juli 2004, 21:12
moest da waar zijn ist te hopen dat smorges vroeg is, want savonds zijk vo 2 weken weg :unsure:

meestal wordt hij pas s'avonds uitgegeven ...

SilentSpring
5 juli 2004, 21:47
meestal wordt hij pas s'avonds uitgegeven ...
damn :sad: ahja, ak 2 weken later thuiskomen is da meestal pc aan en game vo dood, maar eerst natuurlijk deze forums kome checke :applause:

Seraph
5 juli 2004, 23:05
Yep, vorige patch was rond middernacht hier uit.

peristaltiek
5 juli 2004, 23:07
hmm, als die uit is dan, dan is het feest.
Peri@serieuzenerdmode :)

sypro9000
6 juli 2004, 00:53
wa leest hem ier vrijdag ...

dat is zo de traditie van EA dus op hoop van zegen

m4nTiS
6 juli 2004, 06:42
Moest t nu vrijdag zijn...dan geef ik maar al ff mee dat ge ni moet hopen op een TNG server die up2date zal zijn op maandag.

Vrijdag vertrek k naar OCC..dus zondag moe in m'n bed want maandag weer werkendag voor mij..met wat geluk dus dinsdag of woensdag.

just so u know ;)

Wolfmeister
6 juli 2004, 15:59
weet iemand wanneer die patch met die 2 nieuwe heli's uitkomt???

Bengie
6 juli 2004, 16:03
patches worden alitjd released op ne vrijdagavond....;
maar niemand weet welke vrijdag
als er donderdags een BFv-linux server patch uitkomt, dan is de dag nadien een BFv-win32 patch , maar je weet nooit wanneer dat is....

BTW, das de 1.1 patch waar jij en wij ALLEMAAL in deze thread over bezig zijn

sypro9000
9 juli 2004, 03:00
aaaa slecht nieuws ik kom ier net thuis en wa zie ik geen server patch :( dus het is niks vendaag

oberon_sedai
9 juli 2004, 08:42
't is nog gene vrijdag ginder hé.

Bengie
9 juli 2004, 09:16
hier (http://bfvietnam.lightcubed.com/forum/portal.php) moet je dondergavond zijn , als hier nix staat over een BFv linux patch ,dan zal er s vrijdags ook gene win32 patch zijn

Seraph
9 juli 2004, 09:55
Server files staan er tussen. :music:
Dus vanavond. :cool:
http://bfvietnam.lightcubed.com/forum/dist.php

Bengie
9 juli 2004, 09:57
Server files staan er tussen. :music:
Dus vanavond. :cool:
http://bfvietnam.lightcubed.com/forum/dist.php

erm seraph

nog ni goe wakker...

er sta nix tussen van 1.1 zenne

allemol nog 1.02 en 1.01 enzo

Seraph
9 juli 2004, 10:04
Crap wa te snel gezien. :(

$peedy
9 juli 2004, 14:52
Freaks ;)

sypro9000
9 juli 2004, 15:31
god zij dank toen ben gewoon benieuwt ik blijf maar es thuis vanavond

het is daar acht uur terug draaien zeker ?

// edit ik had dat mis gelezen van bengie dus god zij nee

peristaltiek
9 juli 2004, 15:47
:music: waiting for tonight
J.Lo :x :x

peristaltiek
9 juli 2004, 23:02
tss nog steeds niks, ik ben slapen... doei

brammes
9 juli 2004, 23:16
idd niks, maar ter compensatie
http://www.planetbattlefield.com/bfv/features/articles/interviews/bfvdevchat1/
leuk om te lezen!
(tanks vs inf wordt ook onder handen genomen)

[deleted]
9 juli 2004, 23:30
[deleted]

sypro9000
9 juli 2004, 23:39
tis nie vanavond veel te laat

sypro9000
9 juli 2004, 23:48
leuk om te lezen!

jah dat was een hap leuk om eens te lezen
van waneer is dat want er staat tussen dat ze aan het testen zijn en als dat gisteren was is het dus zeker voor volgende week :p

[deleted]
10 juli 2004, 00:16
[deleted]

sypro9000
10 juli 2004, 00:48
nee maar zo een loach heeft int echt ook een radar he ^^

Seraph
10 juli 2004, 09:03
Tenzij dat gesprek nog eerder was ... i hope so ! morgen toch checken !
eeuhm, nog een dom vraag
diene Loach van de NVA zal een radar hebben en het is een heli ( planes hebben ook een radar )
maar de Scout van de US, zal die ook een radar hebben ? anders vind ik het unfair :(

Denk het niet, maar de loach is dan weer heel wendbaar. :)

Pol de Crossmol
10 juli 2004, 10:06
leuk om te lezen!

Brammes, da's toch packetloss van EoD die deels het interview deed eh? Of heb ik da verkeerd voor? Allez, met de vragen gericht op het modden erin schat ik de kans groot in ;)

En jongens, de patch komt wel, ge moet daarom niet elke 5 voet die site refreshen eh :cool:

tk_300
10 juli 2004, 10:51
[DICE]Xavos : we have some really cool maps planned, but I don't want to give anything away yet. Let me just say that our new maps will offer totally new gameplay experiences :D

WEEEEEEE Niewe maps zoals Osi zen ideeen Miss :applause: :applause: :applause:

brammes
10 juli 2004, 11:43
Brammes, da's toch packetloss van EoD die deels het interview deed eh? Of heb ik da verkeerd voor? Allez, met de vragen gericht op het modden erin schat ik de kans groot in ;)

En jongens, de patch komt wel, ge moet daarom niet elke 5 voet die site refreshen eh :cool:

ja moet wel, zal hem es poken, dan weet ik het te zeggen ;)

ivm Loach, volgens mij is dat een US bird en GEEN nva ...

[deleted]
10 juli 2004, 12:30
[deleted]

brammes
10 juli 2004, 13:46
Oja nog iets, ook tunnels in m'n maps idee :p end an moeten de vietnamezen helemaal in de tunnel kruipen, en dan de amerikanen in de rug aanvallen :p

in het interview staat dat tunnels, échte tunnels, onmogelijk zijn ... .
het zou té hard laggen en dat willen we niet hé ;)

sypro9000
10 juli 2004, 15:10
kan gewoon niet met de enegine omdat het op platoo's gewijze werkt

BV

je hebt een vlak maar je kan er alleen maar putten en bergen in maken .
geen overbruggingen :p

je zou het wel kunnen maar dan alleen met meshes
en dat is nogal omslachtig

tk_300
10 juli 2004, 15:48
Je hebt toch van die overgebladerde Dekkingsdingen zoals bij siege of she kan enzo

sypro9000
10 juli 2004, 16:49
Je hebt toch van die overgebladerde Dekkingsdingen zoals bij siege of she kan enzo

dat zijn meshes static meshes models dus kan idd

Seraph
10 juli 2004, 16:56
in het interview staat dat tunnels, échte tunnels, onmogelijk zijn ... .
het zou té hard laggen en dat willen we niet hé ;)

Idd, zelfde voor flaregun. :(

tk_300
10 juli 2004, 18:11
Wel jammer dat de flaregun niet kan want
Als je in de dichte bossen zit en ge wilt Uw Allies alarmeren dan kunde da in de lucht schiete.
Of ge kunt nen bosbrand starten
Of ge kunt een gat in u enemy branden :D

nerdbuster
10 juli 2004, 18:21
Moet wel pijnlijk zijn als de vietcong daar zonder schoenen rondlopen , dan zijn ze net tarzan .

[deleted]
10 juli 2004, 18:26
[deleted]

nerdbuster
10 juli 2004, 18:39
Dat moet idd tof zijn , totale duisternis je schiet een flare af en je merkt dan dat je omsingeld bent door de vietcong :p

sypro9000
10 juli 2004, 19:05
battlefield heeft gewoon een poep enegine

het zou ook veel leuker zijn met meer sfeer zo om het de 20 min dat het zon , nacht , dag word en dat er lichtjes aan gaan en ook op de heli's .... ooooh wat fucking nice he :p

tk_300
10 juli 2004, 19:49
Joeng wa zitte gulle te zevere over die Flares... ik was eerst :p :p :p

[deleted]
11 juli 2004, 22:40
[deleted]

Pol de Crossmol
12 juli 2004, 04:26
Wel jammer dat de flaregun niet kan want
Als je in de dichte bossen zit en ge wilt Uw Allies alarmeren dan kunde da in de lucht schiete.
Of ge kunt nen bosbrand starten
Of ge kunt een gat in u enemy branden :D

Der is nu al geen levende idioot die het spel met genoeg verstand speelt om het radio commando "requesting airstrike" gebruikt, ja dat bestaat echt in het spel. Laat staan dat ze eens flares zouden beginnen schieten om signalen te geven. :crazy:

sypro9000
13 juli 2004, 18:17
ik post ier nog es wa omda da ding hier moet blijven leven en omdat het dan meschien nu vrijdag de kleine dag is :cool:

brammes
13 juli 2004, 18:34
Der is nu al geen levende idioot die het spel met genoeg verstand speelt om het radio commando "requesting airstrike" gebruikt, ja dat bestaat echt in het spel. Laat staan dat ze eens flares zouden beginnen schieten om signalen te geven. :crazy:

haha so true!
ze hebben er ook een heel deel leuke commands uitgehaald:
'requesting an engineer' met het bijhorende icoontje op de minimap
'request a medic' met het bijhorende icoontje ... (in sommige maps)
'request an airstrike/chopper' bestaat wel, maar hier ook geen icoontje ...

flare gun is useless, gebruikt de minimap!

stelly
13 juli 2004, 19:10
'request a medic' met het bijhorende icoontje ... (in sommige maps)

da is het domste wa dice heeft gedaan vind ek, die medic klasse eruit halen, medics zijn zalig tijdens echte gevechten, op pubs hebt ge natuurlijk minder mensen die hun leven zouden willen geven voor een onbekende

en de radio commands zijn ook te fel 'uitgelengd', voor de meeste dingen te signalen moet ge al 3keer op nen Fknop duwen

kaminikaze
13 juli 2004, 19:37
op forgotten hope's omaha beach moeten medic's zo zalig zijn.
tis er zo al erg genoeg om te moeten bewegen, maar als ge da nog es moet doen om iemand anders te helpen zou het helemaal erg zijn :)

oberon_sedai
13 juli 2004, 20:34
vooral als ze niet stil zitten achter dekking. neen, men request medic hulp en bolt het dan af. zalig hoor. not.

peristaltiek
16 juli 2004, 11:51
het is vandaag vrijdag. zou het kunnen? :)

Darth-Falcon
16 juli 2004, 13:04
wete wa ik ook mis ? light grenades ofzo, je gooid er ene in de lucht, en dan brand er licht, zodat je kan kijken wat er allemaal gebeurd ginder :D

zou idd wel nice zijn maar vermits de BF engine nie verder gaat dan basis belichting van 6 jaar geleden is da spijtig genoeg onmogelijk :sad:

btw die flaregun zit er weldegelijk in ze, code, meshes en textures zitten erin, moet gewoon geactiveerd worden, (eay in mods)

sypro9000
16 juli 2004, 13:42
het is vandaag vrijdag. zou het kunnen? :)

nope eind jullie of de eerste week van augustus

Rocket
16 juli 2004, 15:59
nope eind jullie of de eerste week van augustus

En waar het je deze datums vandaan spyro9000 ?

Bengie
16 juli 2004, 17:22
En waar het je deze datums vandaan spyro9000 ?

ze hebben altij gesproken van een release in "midsummer 2004" en gisteren is er GEEN BFv 1.1 Linux server release geweest, dus zal er vandaag ook geen 1.1 Win32 client en server worden gereleased, dus zal t voor een volgende keer zijn.

Maar de release is ni ver weg, want er zijn er al die op pubs spreken da ze de nieuwe map(s) al in hun bezit hebben. Wss zijn dit beta-testers

Rocket
16 juli 2004, 17:53
k, thx

brammes
16 juli 2004, 18:27
ze hebben altij gesproken van een release in "midsummer 2004" en gisteren is er GEEN BFv 1.1 Linux server release geweest, dus zal er vandaag ook geen 1.1 Win32 client en server worden gereleased, dus zal t voor een volgende keer zijn.

Maar de release is ni ver weg, want er zijn er al die op pubs spreken da ze de nieuwe map(s) al in hun bezit hebben. Wss zijn dit beta-testers

linux moet geen dag op voorhand vrij gegeven worden :) bij de 1.02 was dat maar een paar uur ervoor ... .

van die maps geloof ik niet, betatesters zijn employees van EA/DICE en ik denk dat die aan een contract gebonden zijn inclusief zwijgplicht :)

sypro9000
16 juli 2004, 18:41
er zijn geen open beta naar mij weten voor de vietnam patch voor de bf42's waren er wel maar dat was ook niet echt open .

we will see maar ik ZOU zo blij zijn moest hij er straks zijn :D

peristaltiek
16 juli 2004, 19:41
als ze nog deze maand releasen, stuur mij dan een briefje op kamp, dan weet ik da ik voor iets naar huis moet komen :p (200km fietsen op ene dag met bagaasj is nie echt zoooo simpel :p)

[deleted]
16 juli 2004, 21:41
[deleted]

peristaltiek
17 juli 2004, 10:13
Willem Jans (Verkenners)
Scouts Lod Lavki
Rue Saint Denis 9
5555 Graide

=P

Rocket
17 juli 2004, 12:44
Op de site van ea staat het volgende:

That's it for this weeks update. Be sure to check back next week on more info regarding the 1.1 update and the WWII Mod release. For those of you playing Battlefield 1942, we've posted an update over on the official site today.

EAComMike and the rest of the Battlefield team

Dus het zal voor deze week zeker niet meer zijn.

sypro9000
17 juli 2004, 13:10
er staat duidelijk late july verder

[deleted]
20 juli 2004, 20:44
[deleted]

sypro9000
20 juli 2004, 20:49
jah :D .

en weet er iemand of die bf42 mod er nual bijzit ofdat ze er nog maar pas me bezig waren want ik snap die tekst nu niet zo heel goed er staat . we hebben veel getest hier on dice...

[deleted]
20 juli 2004, 21:11
[deleted]