PDA

Volledige versie bekijken : [hom] Innocent Tears (New wave Edit) (trance)

AsparraguZ
25 juni 2004, 17:38
www.bigelopage.ituned.com/Asparraguz%20~%20Innocent%20Tears%20(Edit).mp3

lo,
ik heb een edit van een ouder nummer van mij gemaakt (dat ook nog ergens op dit forum staat :) )
heb hem helemaal vernieuwd kwa synths , tegenmelodies , Fx... ,maar het concept is ongeveer hetzelfde gebleven (aangezien dit toch vrij goed werd aanvaard :) )
maar toch vind ik dat het als een nieuw track aanvaard kan worden , daarom dat ik dus een nieuwe treath aanmaak , ipv in men oude treath van innocent tears dit te zetten ( zo ga ik ook meer comment krijgen op deze edit :) )
-Gear :FL , Wavelab ,Vsti's :Albino2fx ,Vanguard ,V-station
-Formaat : Mp3
-Lengte : 5 min.53 sec.
-Tijd aan gewerkt : +- 10 uur (niet zo lang ,komt omdat ik al veel had van de vorige versie ;) )

Eigen mening : vind hem beter als de originele ,behalve heb ik mijn voeten wat aan de outro geveegt :)...veel te kort,zit een klein foutje in (dus comment hier is zeker terecht :) )

N joy :music:
Greetz AsparraguZ

/ edit : wat is er nu verkeerd met de link? :wtf: mja..je kan hem ook nog altijd gewoon kopieren en in je browser doen..maar toch..raar =]

TRFluffy
25 juni 2004, 18:21
vind lijk den beat weer wa minder, den bassdrum & den baseline zitten er lijk "opgeplakt"... tis nie een geheel precies

woops: wat ik wou zeggen: DE SYNTHS ZIJN HEERLIJKKKKKKKKKKKK :niceone:

AsparraguZ
25 juni 2004, 18:24
mja...das het grote probleem bij mij...de bass =]

TrovaX
25 juni 2004, 18:24
Ik vindt em ook beter als den eerste
Echt goe gemaakt :niceone:
Mvg

Shady
25 juni 2004, 20:50
echt maat ik wordt uwen grootsten fan :applause: :applause:

* ik stuur deze ook naar al mijn vriendjes :unsure: *

:bow:

Rechts klikken > doell opslaan als (www.bigelopage.ituned.com/Asparraguz%20~%20Innocent%20Tears%20(Edit).mp3)

bandarlog
25 juni 2004, 23:17
mja...das het grote probleem bij mij...de bass =]

neenee, dat is gewoon HET grote probleem bij alle trance... de bass is het moeilijkste maar ook het belangrijkste: dat draagt uw nummer. Zie dat ge goed compressed, eq'd, filtert enzovoort...lees er wat over, dat helpt. verder is het ook aan te raden om apart efx kanaal voor bass en kick te maken en ze samen naar een derde kanaal te sturen voor gezamenlijke L2 en C4 (van waves).

Ik heb het al gezegd: gewone trance is ni mijn ding, maar los daarvan zijn er toch wat dingen op aan te merken: uw leads vallen wat uit de mix vind ik. uw levels staan wat verkeerd, ik zou ze wat compressen, stiller zetten en wat hogere reverb opzetten. Ik vermoed dat veel van de leads met een trancegate zijn gemaakt (vanguard?)... misschien moet je daar wat mee afwisselen. Die arpeggios zijn wat te houterig. Opbouw zit wel ok maar probeer het wat meer vloeiend te doen klinken.

cheers!

Just me
27 juni 2004, 10:04
beter dan het orgineel :niceone: :applause:

Bastaspast
28 juni 2004, 01:02
zalig gemaakt
volgens mij is trance maken het moeilijkst dat er is
ksnap totaal niks van al die synth soundjes en oe gelle da vindt of maakt :p

echt zalig trackske ... leuke beat , misschien mag die ietske luider tov de melodie die ik trouwens nice vind, lekker energetisch !