PDA

Volledige versie bekijken : Software voor scanner

Ironpole
25 juni 2004, 14:11
Ik steek mijn scanner in, hij zegt: "Found New Hardware". Dan vraagt hij voor het te installeren ik accept, zegt 'm dat hij 't niet heeft kunnen installeren.

Nu ga ik via mijn start menu naar "scanner en camera wizard" detecteerd hij alleen de webcam :doh: .

Weten jullie soms een programma voor te scannen?
Scanner: Canoscan FB636U (van Canon).

Alvast bedankt.

C-dude
25 juni 2004, 14:27
USB scanner:

Eerst software installeren, nadien pas de scanner aansluiten.
Staat in de handleiding notabene.

Wover
25 juni 2004, 15:08
ik denk dattet ne parallelle scanner is, aangezien hij dezelfde vraag gisteren al stelde, en dat een parallelle scanner was :)

C-dude
25 juni 2004, 15:11
http://www.bestofmicro.com/p/canon/canon_canoscan/fb636u/S0113905?element=caracteristiques

Description du produit Canon CanoScan FB636U - scanner à plat
....
Type d'interface USB

Ironpole
25 juni 2004, 15:11
ik denk dattet ne parallelle scanner is, aangezien hij dezelfde vraag gisteren al stelde, en dat een parallelle scanner was :)

Neenee, dit is een andere scanner, die van m'n broer. Omda die andere ni werkte :p

Wover
25 juni 2004, 15:13
Neenee, dit is een andere scanner, die van m'n broer. Omda die andere ni werkte :p

ok lol :)

werktet nadat je gedaan hebt wat c-dude zei?

Ironpole
25 juni 2004, 15:24
Eerst software installeren, dat is nu net het probleem, die heb ik niet :doh:

Preske
25 juni 2004, 15:31
Eerst software installeren, dat is nu net het probleem, die heb ik niet :doh:

dan moet ge die zoeken hé :unsure:

http://www.google.be/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=Canoscan+FB636U+driver&meta=

Ironpole
25 juni 2004, 19:20
dan moet ge die zoeken hé :unsure:

http://www.google.be/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=Canoscan+FB636U+driver&meta=

Ik zal dat nog maar eens proberen denk. Ik zoek ni echt nen driver maar een programma voor in te scannen.
Ga nu driver downen en installen.

Niks verandert na da te installeren.

Mja, het zit zo: Die scanner is geinstalleerd op PC van mijn broer. Alles werkt enzo, als ge vanvoor op een knopke duwt start de software op en kunde beginnen scannen. Ik heb die scanner bij mij aangesloten voor bij mij te scannen. Maar of er CD's bijzaten weet ik niet, ik vind er alsinds geen.

:doh:

Dus ik vraag een programma voor te scannen :)

Wover
25 juni 2004, 20:37
u pc herkent de scanner niet, en da wijst erop da ge ne driver nodig hebt, derna pas kunde beginnen scannen... prog om te scannen, zoek op google naar "scan program"

Ironpole
25 juni 2004, 21:47
u pc herkent de scanner niet, en da wijst erop da ge ne driver nodig hebt, derna pas kunde beginnen scannen... prog om te scannen, zoek op google naar "scan program"

MM, waarom detecteerd hij mijn scanner(s) dan niet? Ik heb drivers geinstalled (ZIP, dan geunzipped in de directory die hij aangaf.)

Ik begin zowa pissed te worden op scanners :crazy:

Wover
25 juni 2004, 22:05
neemt er een digitaal foto'ke van e :p