PDA

Volledige versie bekijken : Pimp City back in action!!

Lenny
25 juni 2004, 10:12
Voor het merendeel van de crew van Pimp_City zijn de examens gedaan, dus zijn we terug in actie geschoten. (ik heb nog 1 examentje vanavond, en dan zit het er ook op, oef...)

We hebben al een aantal models klaar, maar onze skinner moet op cm-kamp, dus plaatsen we nog geen screens.

Zijn er mensen die willen meehelpen aan de mod?
Goto contact-page on site (http://www.pimp-city.tk).

Heb je ideeën, dan kun je die altijd kwijt op ons forum.

tk_300
25 juni 2004, 10:19
Euhm Gaan er nog veel verbeteringen komen aan die mod Want van mijn part zijn het allemaal verslechteringen :wtf:
Gewoon men mening e...

BTW : Waar kan je die MxO Kopen?

Lenny
25 juni 2004, 10:24
Euhm Gaan er nog veel verbeteringen komen aan die mod Want van mijn part zijn het allemaal verslechteringen :wtf:
Gewoon men mening e...

BTW : Waar kan je die MxO Kopen?

eens je de nieuwe models ziet, zul je wel zien dat er wat verbeteringen zijn.
(daarbij, ons atomium is toch zo slecht nie :crazy: )

we zijn trouwens ook al begonnen aan de XXX-models.

MxO is nog niet uit, beta is released in Amerika, Europa is aant wachten.

stelly
25 juni 2004, 10:26
euhm tk_300 ik weet nie hoe het komt maar ne minuut geleden stond daar het grootste geflame da hier op tn al heeft gestaan, ik hoop voor mijn eigen da ik het nog kan terug vinden

*edit*
miljaar ik vind het nie meer, houd u manieren in 't vervolg en denkt na wa ge post voor ge het typt

en lenny khoop da er ne plezante mod van komt, kunt ge eigenlijk in het atomium?

Lenny
25 juni 2004, 10:31
euhm tk_300 ik weet nie hoe het komt maar ne minuut geleden stond daar het grootste geflame da hier op tn al heeft gestaan, ik hoop voor mijn eigen da ik het nog kan terug vinden

*edit*
miljaar ik vind het nie meer, houd u manieren in 't vervolg en denkt na wa ge post voor ge het typt

hmmm, must have missed that.
soit, den edit kon erdoor.

en lenny khoop da er ne plezante mod van komt, kunt ge eigenlijk in het atomium?

normaalgezien zul je onderaan in het atomium kunnen.

We zijn aan het kijken om het in een later stadium volledig uit te hollen, maar ik vrees dat het niet te doen zal zijn van de lag...

misschien enkel de bovenste bol, zodat je met heli's moet werken om een vlag te cappen.

We zien nog wel in de mate van het mogelijke.
Het moet niet alleen mooi zijn, maar ook speelbaar. :crazy: en dat maakt het soms moeilijk...

tk_300
25 juni 2004, 10:40

*edit*

Ik heb et toch veranderd He :sad:

BTW : Wa is geflame :ironic:

En lenny sorry da ik het zo slecht Vond
I hope the XXX-Models will be better :D
Zo met een vibrator schieten :rofl:

Lenny
25 juni 2004, 10:42
Ik heb et toch veranderd He :sad:

En lenny sorry da ik het zo slecht Vond

geeft nie, elk heeft recht op een mening.
Daarbij, gezien alle commentaar we al de laatste tijd gekregen hebben, kan ik wel tegen een duwtje ;)

I hope the XXX-Models will be better :D
Zo met een vibrator schieten :rofl:

da komt, da komt, eerst den basis leggen voor de gewone mod, en dan XXX.

We zijn trouwens al bezig om nieuwe figuurtjes te maken voor ingame.

(i really would like to fight in a string :rofl: )

tk_300
25 juni 2004, 10:45
Hehe Miss zal Pimp city Nie de beste zijn Mor ik vind et eigenlijk wel origineel Wa da gulle doet and ik ben trots da da nu is nen Belgische mod is :niceone:

Lenny
25 juni 2004, 10:46
Hehe Miss zal Pimp city Nie de beste zijn Mor ik vind et eigenlijk wel origineel Wa da gulle doet and ik ben trots da da nu is nen Belgische mod is :niceone:

thx :niceone: :niceone:

Ginow
25 juni 2004, 15:06
BFVretarded wenst jullie veel succes :)
En als de uitwerking even goed zal zijn als het idee kan het niet misgaan ;)

Bengie
25 juni 2004, 15:09
lol splashscreen van de site.....

als ge op die EXIT vakjes klikt komt ge bij de teletubbies terecht :rofl:

goe gevonne mannen en suc6 met de mod :niceone: