PDA

Volledige versie bekijken : Battlecraft hoe macheert da ongeveer??

Punisher.
24 juni 2004, 22:30
:help: hallo ik zen The Punisher en ik em een klein vraagske kan iemand mij is exact zegge hoe battlecraft macheert tnx :help: :niceone: :niceone: :niceone: :niceone:

[deleted]
24 juni 2004, 23:01
[deleted]

Foose
24 juni 2004, 23:13
:rofl: @ this thread.
Zulke guys maken toch het forum leuk :D

Springfield
24 juni 2004, 23:24

gemoet die gastjes niet pesten :unsure:

stelly
25 juni 2004, 08:49
the punisher eerste wat ge zou moeten doen is de users guide en de tutorial lezen die mee zijn geinstalleerd, dus ga eens in je start menu bij programma's kijken en bij battlecraft zal je dan de gidsen zien staan, ze moeten normaal beide in html formaat zijn dus je kan ze aan het icoontje herkennen

voor de rest moet ge u voorbereiden om tientallen sites te lezen en mss zelfs te studeren, maar met battlecraft alleen gaat ge natuurlijk geen wonderen verrichten maar het is een aangenaam begin

veel geluk en proficiat als ge het nie opgeeft onderweg :niceone:

tk_300
25 juni 2004, 10:12
Ik heb nog zo een probleemke
: Als ik die idiote tutorial wil opstarten geeft menne windows altijd zo'n irritand gedoe met Office 2000 (hij Geeft dan ineens nen instal) :ironic: Elp me!!! :help:

stelly
25 juni 2004, 10:24
normaal moet da in ne webbrowser starten en als het echtn ie werkt ga dan naar hun site, daar staan de tuts denk ek ook op

Punisher.
25 juni 2004, 12:27

lult ni scheve zak

Punisher.
25 juni 2004, 12:29
the punisher eerste wat ge zou moeten doen is de users guide en de tutorial lezen die mee zijn geinstalleerd, dus ga eens in je start menu bij programma's kijken en bij battlecraft zal je dan de gidsen zien staan, ze moeten normaal beide in html formaat zijn dus je kan ze aan het icoontje herkennen

voor de rest moet ge u voorbereiden om tientallen sites te lezen en mss zelfs te studeren, maar met battlecraft alleen gaat ge natuurlijk geen wonderen verrichten maar het is een aangenaam begin

veel geluk en proficiat als ge het nie opgeeft onderweg :niceone:
tnx voor de info :niceone:

KO
25 juni 2004, 12:35
lult ni scheve zak

Het is weer zo'n vriendelijk type :baard:

stelly
25 juni 2004, 12:40
=']Het is weer zo'n vriendelijk type :baard:

ja en 't begint mij lelijk tegen te steken al da geflame hier de laatste tijd

Foose
25 juni 2004, 13:10
ja en 't begint mij lelijk tegen te steken al da geflame hier de laatste tijd

En geen klein beetje :sleep:
Meestal ziede da aan hun posts en registered datum. :p

m4nTiS
25 juni 2004, 16:13
En geen klein beetje :sleep:
Meestal ziede da aan hun posts en registered datum. :p

En hoe komt da da m zo reageert?

Idd, door UW kinderachtige opmerking Dragjeh!

Dus, dit is een waarschuwing vooral voor u.

Nog ne keer flamen en ge moogt ff gaan genieten van uwen ban.

Comprende?

@ Punisher.

Mijn excuses voor het kinderachtige gedrag van sommige van m'n mede community members...maar mag ik dan wel vragen om zeker niet mee te verlagen in niveau en bovenstaande opmerkingen te laten? Als iemand ze op de vingers wil tikken dan zijn wij het wel...de crew

Punisher.
25 juni 2004, 16:17

Comprende?

@ Punisher.

Mijn excuses voor het kinderachtige gedrag van sommige van m'n mede community members...maar mag ik dan wel vragen om zeker niet mee te verlagen in niveau en bovenstaande opmerkingen te laten? Als iemand ze op de vingers wil tiken dan zijn wij het wel...de crew
begrepen :niceone:

Foose
25 juni 2004, 20:40

Comprende?

Euh .. ik vind gewoon dat ze wat mooi AN mogen typen op het forum (niet dat dit echt dialect is maartoch).
En zo een thread van "Battlecraft hoe macheert da ongeveer ??" met zonder verdere uitleg .. ni eens de moeite doen om te zeggen wat hij niet kan, hij kan toch ook eens de tutorials bekijken ? Dit vond ik grappig en da heb ik ook gezegd (het was totaal niet sarcastisch -> er stond ook geen :ironic: smiley)
maar ik begrijp wel da ik de aanleiding was tot zijn "scheldwoorden" gebruik :p
Dus ik zal het voortaan als een binnenpretje laten. :baard:
(Btw, ik vind dat ik niet te ver ben gegaan in het geflame)

m4nTiS
25 juni 2004, 21:13
Hoe ge iets typed..in AN, dialect, koeterwaals of wat dan ook...zolang de mensen t maar begrijpen...dat was hier t geval dus geen reden om hem uit te lachen.

Waarom moest hij verdere uitleg geven bij z'n post als de titel van de thread erg duidelijk is? En waarom moet hij zeggen hoe ver hij zit...wie weet heeft hij enkel nog van het proggy gehoord en wil er meer over weten. Wat die tutorials betreft...hoe kunde weten wat ge moet lezen als ge ni weet da ze bestaan? Ipv hem op een :rofl: te trakteren had ge beter hem op die tutorials gewezen.

Dat ge t allemaal grappig vond hebben we gezien aan uw super humor antwoord...ipv hem uit te lachen zonder reden had ge beter gezegd wat er dan grappig was..dan hadden we uw humor misschien kunnen begrijpen. Maar ben al blij da ge inziet da ge de aanleiding zijt.

Wat uw "ik vind dat ik niet te ver ben gegaan.." betreft.
Voor mijn part vinde wa ge wilt...besef gewoon dat uw humor niet dezelfde is als die van een ander...ieders gevoel ivm humor is anders. Denk dus 2 keer na eer ge iets zegt.

Neways, genoeg off-topic gedoe.

Punisher..kweet ni of het er echt gaat staan..maar misschien vinde er wel links die u verder helpen. Khebbet over de Bengaz site waar vrij veel zaken instaan ivm BF...dus misschien ook iets over Battlecraft.
site url = http://home.planetinternet.be/~gregvl1/

Memphis
26 juni 2004, 00:01
Er zit bij BattleCraft een tutorial, weliswaar in het engels.
Kijk eens bij de menus, daar staat hij zeker bij ;)

stelly
26 juni 2004, 09:02
Er zit bij BattleCraft een tutorial, weliswaar in het engels.
Kijk eens bij de menus, daar staat hij zeker bij ;)

hehe wa heb ik hem gezegd :)
en hoe ge het ook draait of keert op nen dag moet ge toch deftig niveau engels hebben om alles te kunnen leren, kheb zelfs al ne keer mijn beste duits mogen boven halen :crazy: