PDA

Volledige versie bekijken : [hom] Scar vs Flip Final (rap/dis)

Z!zZ
24 juni 2004, 22:12
Voila =p

Wazaa forum geeks....

Van deze rap had ik al eens een sneak preview gepost maar die werd wegens discriminatie direct van het forum gesmeten...To bad eigenlijk dat mensen zo recht vooruit denken...anywayz, Ik doe nog eens een poging om men track waar ik tog wel wat moeite voor heb gedaan hier te posten zodat ik er een beetje comment op kan krijgen...flames of niet.

als je vind dat er dingen zijn die moeten worden aangespast en:of verwijderd mag je me dit altijd zeggen!

tracklist: REMIX 2004

LINK: http://users.pandora.be/zizz/scarlenn+flipvscarlenn.mp3

[BAT]krikke
24 juni 2004, 22:15
Wazaa forum geeks....

LINK: http://users.pandora.be/zizz/scarlenn+flipvscarlenn.mp3

vote BAN +1

ga wa graaf doen me u vriendjes altublieft en laat de forum geeks dan me rust

Z!zZ
24 juni 2004, 23:32
ik laat u tog gerust....wtf :wtf:

[deleted]
24 juni 2004, 23:37
[deleted]

WHiSPy
25 juni 2004, 03:40
To bad? Doet mij denken aan dat bekende tunetje van die 60's serie: to the batmobile!

TRFluffy
25 juni 2004, 04:28
moeha die stem, da accent trekt wa zwaar op bob van m'n (nu vorige :D) klas... West Vlaanderen? :doc:

bahahah too funny :rofl: da gij nie hoort da da nie echt "goe" is :crazy:

[deleted]
25 juni 2004, 15:44
[deleted]

Flameboyke
25 juni 2004, 15:48
yo gangstah, wanneer gaje nu aanvaarden dat het je niet lukt?!

[deleted]
25 juni 2004, 15:51
[deleted]

Flameboyke
25 juni 2004, 15:55
mja die gangstah gaat nooit weg.. Da ie eerst es leer articuleren en niet als een belachelijk klein kind op de 2:37 minuut door zn mic roept..gewoon HILARISCH.. yeaaah G

trek je eerst es terug en leer rappen en kom dan terug dan wil ik wel deftige commentaar geven ma verneuk die beats nie..

yo checke checke yo

btw kvin zn beatboxpoging op de laatste seconden echt zalig!!! OMFG!

[deleted]
25 juni 2004, 17:48
[deleted]

zkee
25 juni 2004, 17:58
gewoon nie replyen mensen, da ist simpelste

als ge het goe vindt: doe gerust (maar doe dan ook es iets aan uwe smaak en muziekvoorkeur)
vindt ge het slecht: hou het dan voor uw eigen: zelf kan Doomed weinig of geen respect opbrengen voor de creaties van iemand anders, maar hij krijgt wel een pak onverdiende thread-ups.

kga geen reply zetten over muziek zelf, want die vind ik nog altijd veel te hilarisch om deftig te beoordelen. (waardoor ik dus wel reply over muziek zelf :D)

Z!zZ
25 juni 2004, 18:40
Als ge iets goed vind en ge veranderd uwe smaak hoe kunt ge dan nog iets goe vinden? tss zkee, sad you should be crying all day boy, You sick discriminating wannabe dj boy! why? I didnt say shit against you before you started this little boy diss bitch spittin crap! Jaloers? Ye thats prolly the answer, if it was because of my attitude then you should shut it!

Anywayz, next track is on he's way, 2 days from now

Baiz :Xx:

Project Zero
25 juni 2004, 19:06
Als ge iets goed vind en ge veranderd uwe smaak hoe kunt ge dan nog iets goe vinden? tss zkee, sad you should be crying all day boy, You sick discriminating wannabe dj boy! why? I didnt say shit against you before you started this little boy diss bitch spittin crap! Jaloers? Ye thats prolly the answer, if it was because of my attitude then you should shut it!

HAHAHA LOL :D
Voorwa zou zkee jaloers op u moeten zijn :rofl:
Hij heeft al meer bereikt met zijn skills dan uw crap die ge maar blijft posten..

Btw zkee, I asked it once and I'll keep asking it :p
BAN HIM :woohoo:
Alé hij heeft u persoonlijk beledigd da zou moete volstaan eh ("tss zkee, sad you should be crying all day boy, You sick discriminating wannabe dj boy")

Maarja, als ik aan uwe kop zaag moede et zeggen eh ;)

MVG,
Project Zero

GADGET
25 juni 2004, 19:09
kweet ni echt wat daar nu ZO slecht aan is ?
Ik zou het graag ies horen nadoen door al degene die commentaar geven.

ok, het is niet mijn stijl, laat staan dat ik er ooit een half uur naar zou luisteren. Maar op zich vind ik da nog zo slecht ni. Da snel praten (lees: de helft verstaan) hoort er gewoon bij.

anyway, ik wacht op al de rest hun probeersels ;)

@ doomed.. loose the gangster mentaliteit. :crazy: and reageer iet of wat beschaafder op de commentaren :woohoo:

maak u volgende tekst eens over 'white negro' ( ;) ) Probeer anders eens NL te klappen.

Wizzard
25 juni 2004, 20:21

1: ge verandert is met een T, sorry, maar dat zijn grove fouten...
2: Wat ge zegt, slaagt op niet veel, sorry. Herlees uw eerste zin nog eens, en vertel dan eens wat je wil zeggen, want ik snap het niet(net zoals uw pseudo-engels)
3: Ik vrees dat jij iets meer wannabe bent dan hem.
Maar ik vind het nog niet zo slecht, just keep working. Just drop the mentality, dude...

Flameboyke
25 juni 2004, 20:32
Ik heb nix tegen zijn creaties en stuff dat hij post maar zijn fokin omhoog gevallen mentaliteit is gewoon belachelijk en vooral het feit dat hij geen kritiek aanvaardt.. vanaf nu steek men tijd ook nie meer in het replyen van deze threads..

yo checke checke yo ganstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh

Just me
25 juni 2004, 21:08
goed geprobeerd

maar geef mij toch maar asparraguz of dj real :applause: :niceone:

en probeer beetje van u tekst en uitspraak te make
want veel betekenis zit er momenteel niet in :wtf:

Z!zZ
25 juni 2004, 21:27
;@wizard, Mss eens proberen na te denken ipv heel de tijd sorry te zeggen he :x

Heb ik foutjes in men text? snif, nu voel ik me zo minderwaardig snif snif! YO dude, ga studeren voor leerkracht nl als zulke dingen je opwinden....n/o ofc

Bedankt voor de comments alvast /nice one/

Btw: ik aanvaard kritiek...zolang het maar over men muziek gaat en slaagt op kritiek ipv "i hate this kinda music" flames....

like it or not
25 juni 2004, 21:38
ik zou zeggen "to the hood with that wigga"

wa denkte nu? een beetje den omhooggevallen stront komen spelen, terwijl u muziek op de ballen trekt. Mensen uit poverty areas respecteren da ook nie zne, maak u vooral geen illusies.
en wtf is da met uw stem, pijpen en rappen gaan nie tesamen, dus doe een ding met ne keer. dan kunnen we mss nog wa verstaan naast gaaaanngggssstttaaaaaahh, two triple o en weetik veel wa nog van diene shit.
Denk ook is na voorda ge iets opneemt, den helft zit vol taalfouten en den andere helft is te vergelijken met zatlappen die om geld komen schooien.

mss effe iets duidelijker zijn want uwe schedel is precies nogal dik

we don't want you here!!!

oef da deed deugd:)

drxero
25 juni 2004, 21:40
damn, da zuigt :p

bandarlog
25 juni 2004, 23:04
Allez! ni bannen! Dien is keigrappig! Laat die nog wa voortlullen, daar gaan garanti nog klassiekers van stoemme klap uitkomen uit dien doomedby...

gewoon laten posten, niks zo zalig als iemand die zijn eigen blijft belachelijk maken! En blijft volhouden en denken dat 'em cool is :niceone:

Go go wannabe MC's! :applause:

Wizzard
25 juni 2004, 23:19

Heb ik foutjes in men text? snif, nu voel ik me zo minderwaardig snif snif! YO dude, ga studeren voor leerkracht nl als zulke dingen je opwinden....n/o ofc

Btw: ik aanvaard kritiek...zolang het maar over men muziek gaat en slaagt op kritiek ipv "i hate this kinda music" flames....
Ik denk dat ik iets meer nadenk dan jij, gezien jou replies, maar kom. En die sorry's waren eigenlijk om jou te verontschuldigen. Geen probleem met een verkeer vervoegd voltooid deelwoord, maar een gewone vervoeging... Blijkbaar kan je even goed nederlands als engels ;)
n/o dude, but you started :p
Ach waarom steek ik hier nog energie in. Ik heb respect voor wat je doet, maar zelfs al iemand opbouwende kritiek geeft, breek je hem af...

Just me
25 juni 2004, 23:22
ni meer orgineel

maar nog steeds geldend

trop commercial desolé !!

Dr.oEtkEr
26 juni 2004, 00:45
text?

<RAVEheart>
26 juni 2004, 13:58
1: ge verandert is met een T, sorry, maar dat zijn grove fouten...

I know t'is off topic ma

verandert...
bij mijn weten meot da wel met een d aangezien het veranderde is :unsure:

Snd
26 juni 2004, 14:11
och laat die gast toch blijve en zijn ding doen, ik lig elke keer strijk :lol:

Z!zZ
26 juni 2004, 14:47
@wizzard what yo talkin about anywayz? Ga iemand advies geven als je je zelf niet meer hoeft te helpen....nevah =p N stop the sorry, i know by now you're this kinda sorry "i didnt do it" lame person....n/o =D

Neh, Ik heb er niets tegen dat mensen mij hier komen flamen omdat ik iets wil doen dat ik graag doe en als het even kan dit probeer goed te doen maar dan moet je niet van mij verw8en dat ik braafjes in men hol blijf zitten =p Its just for tha fun...N yeah, Ik vind idd dat ik dat niet slecht doe voor een i dont wanabe a wanabe semi professional mc, en kritiek mag je mij geven:altijd

baiz :x

Jelle179
26 juni 2004, 16:22
hehe ge verandert is wel degelijk met t:)

ik verander , jij verandert ;)

maar eum over de track.
Van de tekst kunt ge weinig verstaan. Int begin valt de melodie maar mee maar naar mate tverder gaat verslecht het altijd :) Kvind dat precies 4-5 liedjes zijn na elkaar. En ook de laatste , kerkgezangachtig , da moeje laten vallen. Maja nice try , zout zelf nie beter kunnen.

Z!zZ
26 juni 2004, 17:15
tnx =x

Idd paar tracks door elkaar....Was een beetje aan het experimenteren met effects en remixin etc....kerkgezang is idd beetje over the top =) Maja, tis allemaal maar try out he =p

Baiz :x

bandarlog
26 juni 2004, 19:08
Wat willen deze codes zeggen:

=p
=x
:x

Zijn dat coole mc/computergeek termpjes? Is dat nu de hiphop computerslang? Ik ben blijkbaar niet computergeekerig genoeg om jou te verstaan.

souleH
26 juni 2004, 23:55
/strijk
man man :rofl:

Just me
27 juni 2004, 09:57
@doomed
graag nog een opmerking bij de reply's da ge geeft
kunt ge aub in verstaanbaar nederlands antwoorden
want van dat half engels half nederlands versta ik bijna
nix ze :unsure:

en zou wel is wete wa ge eigelijk te zegge hebt

:offtopic: doe mij denke aan die plastische chirurg op de vtm die is
ook boos weggelope in da praatprogromma :p :offtopic:

Wizzard
27 juni 2004, 19:49
@wizzard what yo talkin about anywayz? Ga iemand advies geven als je je zelf niet meer hoeft te helpen....nevah =p N stop the sorry, i know by now you're this kinda sorry "i didnt do it" lame person....n/o =D

*sigh* Je kan blijkbaar ook geen nederlands meer lezen... Herlees het eens tien keer, en zeg dan iets dat op iets slaagt(en dat ik versta)
/me rests his case

deadeye_belgium
27 juni 2004, 20:11
I know t'is off topic ma

verandert...

alle werkwoorden waarop 'ge' gebruikt wordt zijn met een T op het einde.
Ge is eigenlijk een oud nederlands woord en wordt niet gebruikt in het aanleren van Nederlands.

Doomedby... srr da ik het moet zeggen maar uw genre wordt nie echt geapprecieerd door de rest van de 'forum geeks' zoals je het stelde.
Iedereen die iets ivm muziek post is in principe gelijk. Maar mensen vinden het plezant om mensen met andere muzieksmaak te hinderen en in sommige gevallen zelfs te kwetsen. Ik ben ook geen liefhebber van uw muziek maar ik ben er niet op uit om iemand uit te wringen.
Ik roep ook op aan de anderen om niet te flamen. Reageer gewoon niet. Wat als het omgekeerd zat?
Ieder zijn smaak in muziek, meisjes, eten, ....
Ik maak er geen woorden meer aan vuil. De mensen die replyen om te kwetsen zijn bekrompen kinderen die niets beter te doen hebben en daarom hier een bezigheid willen van maken.
greetz

XoN`-
27 juni 2004, 22:57
mja dat euhr dno al die wannab negros hemme zo gatmentaliteit van YO YO BIATCH LOOK AT ME IM 50CENT

doe de echte sterre niet na, door u zo te kleren, door zo slick te klappen, just b yourself & bij die manne staat da (lees hiphopsterre) mr ga die aub ni nadoen age het ni zover schopt want das gewoon kinderachtig imo :rofl:

Z!zZ
28 juni 2004, 22:41
...MAar, nog ni zo kinder8ig als uwe reply ....gelukkig :x

@ deadeye_be Tnx...I repect that! Beetje dramatisch maar mooi gezegd =x

unskilled
28 juni 2004, 22:54
I know t'is off topic ma

verandert...
Ge moet enkel naar de verleden tijd kijken voor het voltooid deelwoord te vormen (bv. ik heb veranderd)... tegenwoordige tijd is stam + t (stam=verander).

@ song: REAL suckage ;>

Flameboyke
29 juni 2004, 22:03
ah lol je noemt dat 'remixing' ik noem dat gewoon beats achter elkaar plakken... :cool: btw het idee is nie slecht omda te doen maar neem dan geen ubercommerciele beats ofzo IMO en werk aan je articulatie en je spreken...

Prazock
29 juni 2004, 22:31
Yeah, een echte bad-ass uberleet nigga man :) Zo'n mannen heb ik altijd al eens willen spreken!
Enkel spijtig dat het een beetje moeilijk is om deftig met deze te spreken. :p

@ song: ik ken NIETS van dit type muziek, enkel dat het heel erg moeilijk is om je te verstaan. Probeer wat verstaanbaarder te articuleren, zou al erg veel helpen, hoor.

Grtz

PussyDuster
30 juni 2004, 18:22
Rule 1, breek niemand zijn muziek af ook al vind je het totaal wack etc. Hier post 1 x per maand iemand een eigen track. Je mag al blij zijn als er nog eens iets nieuws wordt gepost.

Dus do zo verder DoomedByZizZ :niceone:

Ferux
1 juli 2004, 01:53
yow uh yeah everybody yowyow in da club aha yeah yow its fo real mothafocka uh yeah

Ferux
1 juli 2004, 01:55
btw, ik ben ook ne rapper

korny
1 juli 2004, 13:49
yea this is the mothefucking real shit I was talkin' about with my bitchass nigga girlfriend. Aight? She was like, hell yea, I wanne fuck like this, talk like this and make a mp3 like this. Yea :x I was like, fucking shit babe, if God says you have to do this shit, than do it... Word up... She's my sL to the Et. Yea nigga's if you don't jizzle this track, I'll send you the massive attack. :ironic:

XoN`-
1 juli 2004, 14:55
...MAar, nog ni zo kinder8ig als uwe reply ....gelukkig :x

@ deadeye_be Tnx...I repect that! Beetje dramatisch maar mooi gezegd =x

goh dat was euhr...ja hoe moetk het noemen sterk, ik sta met m'n mond vol tanden, ....

:wtf:

Z!zZ
1 juli 2004, 15:30
Wat heb ik daaraan ? lol idd....ssst next time

Zeta Reticula
1 juli 2004, 17:01

ik moe mij leggen jongens :D !!

beton
1 juli 2004, 17:22
ni mijne stijl, maar ik vindet zeker ni slecht klinken

XoN`-
1 juli 2004, 17:28
lol gast die doed is lachen & voelt z'n eigen nog de max ok nog :d
hoe oud is die eigl? :doc:

Z!zZ
1 juli 2004, 17:28
tnx beton...@ zeta > Blijf dan ook liggen plz! Wtf, oude replys gaan bovenhalen, kinder8ig en zinloos tegelijk; Btw: was idd best grappig; =d

bleh, Better shut down this thread, voor ik het weet heb ik iedereen op dit forum gedisst terwijl dat mijn intensie niet was, :x

beton
1 juli 2004, 18:00
Wat willen deze codes zeggen:

=p
=x
:x

Zijn dat coole mc/computergeek termpjes? Is dat nu de hiphop computerslang? Ik ben blijkbaar niet computergeekerig genoeg om jou te verstaan.

hoe zielig kunde zijn, ...

dp|FirMz`
1 juli 2004, 20:41
punchLINE, frontLINE, frontLINE, punchLINE

goed zo ! dat rijmt ! :niceone:

blijve geven ge zij echt hilarisch :woohoo:

Z!zZ
2 juli 2004, 02:09
mm, idd blijven lachen want u gevoel voor humor is ook hilarisch...

Ow yeah: btw, Ik zal ze blijven geven....en gij zult ze blijven beluisteren dus ik win altijd :o

ps: He was lookin for flames (n/o) !! x !!

beton
2 juli 2004, 12:01
punchLINE, frontLINE, frontLINE, punchLINE

goed zo ! dat rijmt ! :niceone:

blijve geven ge zij echt hilarisch :woohoo:

doe het eerst beter en kom dan whinen

PsYchO.p2
3 juli 2004, 16:31
zucht
praat eens normaal, ge moet ni met een stofdoek in uwen bek zitten om te praten lek de kerels from the 'hoed' xD
en da kerk'gezang' vals :p
mja gl :)

Z!zZ
3 juli 2004, 22:14
MMm; Wrom altijd kritiek waar ik niets mee ben? =) Das dus op zijn beurt kritiek op u ma da maakt ni uit, voor mij

Kerkgezang is ni vals ma trekt gwn op niveel =) Ook ni mijn bedoeling om alles perfect te doen he....at the end; yeah ma nu experimenteer ik wa without takin shitz to serious...

Anywayz; tnx for all the reply's,; topic is gettin hot again =p

Bain
3 juli 2004, 22:30
doe het eerst beter en kom dan whinen

ni echt moeilijk tbh ...

en ja zizz, blijf gij posten en wij zulle blijve luistere en lachen me wa voor iets dwaas ge nu weer tevoorschijn komt, als gij da winnen vindt des te beter voor u ...

Z!zZ
3 juli 2004, 22:49
ALs je dan tog vind dat ik er niets van kan, waarom nog moeite doen om te reply'n? Het gaat het niet om wat ze zeggen, meer om de manier dat ik die dwaasheid interpreteer! En als mensen enkel kunnen lachen omdat ik iets artistiek probeer in men free time dan lach ik daar idd ook mee, so i do win idd (in ma wej) ;=)

Anywayz: Ik open deze thread niet om flames te starten, dus die schuld hoef ik ook niet te dragen. Int geval dat er mensen hun humor zoeken in het uitlachen van mensen dan antwoord ik gewoon geflamed terug; ik ben en blijf tog the "ganstah" right? /ironic/

JuMPstYlE`
4 juli 2004, 12:11
beat is goe geript rest zuigzors

tgag komt da teegn

Blad3z
4 juli 2004, 20:31
zucht
ge hebt er de stem niet voor (begint snel te vervelen), ge kunt niet articuleren.. ik begrijp er bijna niks van

hopeloos..

Z!zZ
4 juli 2004, 21:30
n/o ma gij hebt blijkbaar niet de kennis om over deze soort muziek commentaar te geven....stem is juist iest dat ik wel mee heb. rest is al in deze thread behandeld!

JuMPstYlE`
5 juli 2004, 10:54
n/o ma gij hebt blijkbaar niet de kennis om over deze soort muziek commentaar te geven....stem is juist iest dat ik wel mee heb. rest is al in deze thread behandeld!
blijven gelove in uzelf jongeman
*geeft schouderklopje*

w8 maar tot zizz groot is :cool:

:rofl:

Z!zZ
5 juli 2004, 20:27
Huh....wtf! Versta ik gene zak van, sry jonge man! Ma als ge mij dan tog wilt dissen, doe het dan goed.....op zen minst degelijk...

Wathever, Als ge echt ni weet wa doen moogde altijd blijven proberen ;=pp

Z!zZ
7 juli 2004, 17:38
Link fixed...sry for spam =p

Blad3z
8 juli 2004, 13:48
blijven gelove in uzelf jongeman
*geeft schouderklopje*

kging da just ook typen :(

guRuh
8 juli 2004, 22:55
da bitch roepen is er echt wel te veel aan ze...

voor de rest ni slecht, maar denkt ge da ge method man zijt ofzo?

ma kvind wel da ge goe rapt, ik snap ni waarom iedereen hier zo op u kap zit

Project Zero
8 juli 2004, 23:09

Ja jongen ge hebt een heel mooie stem (encourage him !!)

:ironic:

TRFluffy
9 juli 2004, 00:00
yeah waar blijft er nen nieuwe rap?

JuMPstYlE`
9 juli 2004, 11:57
manee waneer gaat dieje weg :angry:

sigh nie beginnen e :crazy:

yannickvg
14 juli 2004, 03:50
Yo homeboy,

Kunde please bij u volgende rapke geen clipke opnemen?
Ik ben ne grote fan en zou dat super vinden. Als ge dees niet wilt doen kunnen de admnins ofzo mss ne grote vote starten ofzo om hem over de streep te trekken.

[BAT]krikke
14 juli 2004, 12:59
Yo homeboy,

Kunde please bij u volgende rapke geen clipke opnemen?
Ik ben ne grote fan en zou dat super vinden. Als ge dees niet wilt doen kunnen de admnins ofzo mss ne grote vote starten ofzo om hem over de streep te trekken.

:rofl:
idd wij wille een clipke (and you better have some bitches in it :evil: )

TrovaX
14 juli 2004, 22:02
:rofl: Ge moogt daar ni mee lachen me diene jongen :rofl:
Pas maar op want mss wort em later wel een GROTE STER, en dan zult ge wel jaloers zen , NOOOOOOOOOOOOOT

anyway da iemand zo slecht engels kon uitspreken da wist ik nu ni,
Ik hoop voor u da ge ooit nen deftige track kunt maken, maar ik vrees ervoor

Mvg

Trovax

Z!zZ
15 juli 2004, 17:02
Aight,

Clipke in progress

At hierboven; Grow up bro, ge komt zielig over...

TRFluffy
15 juli 2004, 17:26
:doc:

yannickvg
15 juli 2004, 17:49
Ok merci

TCF-FaTaL
15 juli 2004, 18:53
imHo kome al die afbrekers ier zielig over. er is niets zo gemakkelijk als afbreke.
voelde gelle ulle mss aangevalle ofzo as ge da lieke hoort? kunde gelle echt ni weerstaan van af te geven op da lieke, op de auteur van het lieke, of soms zelfs op het hele genre?!

ik lees hier amper comments van hiphop liefhebbers, ik weet waarom, omda et lieke gewoon ni goe is(ma nog steeds ver van rotslecht), ma ziede gij mij daarop commentaar geve ? nee ik zwijg gewoon (dit is eerste post in thread die al lang geclosed had moette zijn) en da doen de andere volwassenen(mentally bedoel ik dus) ook. et zijn degenen met ooglappen op die replyen.

MIB
15 juli 2004, 21:08
Kvoel mij zeker nie aangevallen, kvind het gevoon nie overkomen.

Stemkwaliteit en stemcapaciteit ontbreekt.

Met andere woorden, de rap-stem is niet aanwezig.

Wel nice geript van D12 - Fight Music ...

Originaliteit :wtf:

En is het ook niet de bedoeling da als er rap gezongen word, er dan ook degelijk woorden uitkomen die verstaanbaar zijn ? Is maar een vraag hoor, want da gebeurd hier ook nie echt...
Oh en nog iet, normaal word er 1 melodie gekozen voor een heel lieke, en ook dan nog is meestal een stijl van basslijn .. en nie om de 10 seconden totaal van tempo en melodiestijl te veranderen. Just a tip.

Last thing for this evening for ya, als ge dan toch al iet ript, basslijn en/of melodie... zorgt erdan voor da ge die nie ript me ambulancesirenes en zo in die totaal niks te maken hebben me uwen tekst.

Genoeg opbouwend commentaar ? Ek peis eerlijk gezegd da ge met deze correcties wel een tijdje zoet zijt mijnen beste.

yannickvg
16 juli 2004, 00:46
Het is echt niet mijn stijl zou k eerst efkes zeggen. Maar gelijk iedereen hier doet is zo wat de mentaliteit van iedereen kan een technoschijf maken das op 2 knopkes van de synthesizer duwen. Ik denk dat iedereen hier zwaar onderschat hoe moeilijk dat is. Schiet mij nu dood maar ik vond het toch niet zo onprofessioneel klinken. Ik denk wel dat m mss beter ergens gaat posten op een forum rond hip hop daar zald ees mss beter gesmaakt worden. Ik wacht wel af op de clip :niceone: .

PS: Ik geef gewoon commentaar op het werk niet op de persoon dus dit is zeker geen geslijm ofzo

aja en nog ne PS, als ge hier op replied doe het dan wel aub in gewoon AN

TRFluffy
16 juli 2004, 00:54
wat heeft techno met hip hop te maken?

Z!zZ
16 juli 2004, 02:38
they're both music...

Goe om te weten dat er hier nog nuchtere mensen zitten; Ik vraag niemand om mij goed te vinden; zeker niet om de muziek die ik maak af te breken; We komen hier allemaal met 1 reden posten; EN dat is je muziek met andere kunnen delen no matter wa comment ze erop geven; daarmee bedoel ik commentaar dat gebaseerd is op een mening, niet op vooroordeel of afschuw...

Ik post nu ook idd op hip hop forums en tis daar "ofc" veel aangenamer, ma da neemt ni weg dak hier nog met nieuwe dingen zal komen want why the hell should i care about vicious minds?

TRFluffy
16 juli 2004, 04:15
post wa urls van reacties aldaar!

yannickvg
16 juli 2004, 12:55
wat heeft techno met hip hop te maken?

Techno heeft in die zin te maken met hiphop dat mensen die het genre niet kennen van beide soorten denken dat het echt eenvoudig is om te maken.

MIB
16 juli 2004, 17:51
Techno heeft in die zin te maken met hiphop dat mensen die het genre niet kennen van beide soorten denken dat het echt eenvoudig is om te maken.

Als er daar een melodie op een nieuwe beat word gezet of in een nieuw jasje gestoken noemt het een remix, en word de originele maker krediet gegeven.

Wat niet hier het geval is....

jimbojames78
16 juli 2004, 20:36
KEEP UP THE GOOD WORK :applause: :bow: :niceone:
en ik bedoel ni alleen uw muziek "if u know what I mean

Flameboyke
17 juli 2004, 00:02
mja idd op andere fora vinden ze hem echt wel goe:

idd cva nog scarlenn maar tbegint tege te steken na nen tijd...

probeer eens nederlands, ik vind het eigenlijk niet echt op veel trekken, je verstaat je punchlines niet echt.

bah...
ik vind ze beiden slecht, scarlenn probeer eens nederlands ofzo want dees
of doede gij da express?

ik wil jou hier nu niet dissen ofzo, maar kzeg het nogmaals, als je nu eens niet zon omhooggevallen kerel was met the gangsta-talk, zou je hier meebe nog au-serieu genomen worden, maar je vind je eigen stem lekker en je vind je eigen goed.. wat doeje hier dan? ok het is hobby etc maar dan nog.. kzeg het nogmaals, ik heb nix tegen je creaties hier, maar trek je ff terug en leer in die tijd goed nederlands en articuleren.. en btw ik betwijfel of jij wel wint want er zijn er waarss velen die je shizzle niet eens beluisteren maar gewoon commenten.. dus je moet ook niet denken dat je de "geeks" hier doorgrond hebt..

btw vind het wel grappig hoe je je 'gemixte' beats ook voorsteld op de andere fora: "big scarlens productions"

dit is hier ff bedoeld om je met je beide gangstahvoetjes terug op de grond te plaatsen en niet voor je te dissen, want wat steek ik daarmee in mijn zakken.. nix.. en jah ik kon het ook in je mothafokin' broken inglish' he' posten..

Z!zZ
17 juli 2004, 03:27
Maak je geen zorgen; Ik heb altijd met men beide voeten op de grond gestaan, en moest ik manken zorg ik zelf wel voor hulp...

Ik had in die laatste reply men punt duidelijk gemaakt en ga het daar ook bij laten no matter wat jullie nog over mij te zeggen hebben. Of het moest iet of wat met muziek te maken hebben! n/o he, iedereen heeft een mening en ik probeer die meestal te respecteren...dus laten we gewoon stoppen met die crap! En als er nog eens reply's over men thread (ontopic) komen zal ik men tijd nemen om te antwoorden....

Peace

Da PzY
17 juli 2004, 17:11
dude, als ge da ier komt poste dan doede da toch om te hore wat er nog nie goe is. Als die mense zegge da u stem op nix trekt, wa wel een beetje is, dan moede gij nie beginne zegge nee das nie waar. Gij wilt dus alleen positieve kritiek en zo gade nergens graken.. Voordat al die posters hier zijn beginnen flamen op u, zijn hun eerste meningen allemaal de grond in geboord door u. Dus stop eens me zo verbaasd te zijn en de schuld op de techno of het karakter te steken van de forumgangers.

fresh
19 juli 2004, 01:03
omg LOEMPE BOER dagge ze! ffs
als ge commentaar krijgt
lach dan en slik ! loser

ik krijg ook veel op mennen bek endan ? da maakt u beter da motiveert u om beter te worden :s
omg en dan zo van die domme uitspraken 'wannabe dj'...
wie ben jij ?
? eminem? ?
dude leer eerst is u engels wa bijschaven ... nen aap kan beter engels :s
en dan nog altijd graaf doen eh .... echt :sleep: Gansta :sleep: trap het af en ga naar dees rapforum www.ikbeneendommerapper.com/loserrapforum/mongolensector
voila doe daar maar is u zegske met u coole taal en u coole intro ' wazaa forum geeks :niceone:

een lieke voor u :
zie ik kan rappe zonder in men broek te kakke..
kzen toch ni verlege want ik kan toch wel wa rappe
kzen precies nen beatbox zonder nen hitbox

wete wa ik zeg?.
trap het af voor nen admin het zegt

Peace out

Z!zZ
19 juli 2004, 15:12
lolz, ik heb u alvast opgewonde gekregen , for sure

quote "ik krijg ook veel op mennen bek endan ? " i feel sorry for you

quote "wie ben jij ? ? eminem? ?" Stupid question

quote "dude leer eerst is u engels wa bijschaven ... nen aap kan beter engels "

I'll / stupid comment unless you're the monkey

quote "en dan nog altijd graaf doen eh .... echt Gansta trap het af en ga naar dees rapforum"

uhu, altijd / 2 x i did

quote "voila doe daar maar is u zegske met u coole taal en u coole intro ' wazaa forum geeks"

....why geeks? ic; coole taal en u coole intro = geek? aight, wathever =x

quote ...nah lets skip that song aight? its to pathetic ...

quote "wete wa ik zeg?. trap het af voor nen admin het zegt"

Klaargekomen ondertussen?

quote "Peace out"

You better chill out...Peace!

Da PzY
19 juli 2004, 15:27
lolz, ik heb u alvast opgewonde gekregen , for sure

quote "ik krijg ook veel op mennen bek endan ? " i feel sorry for you

quote "wie ben jij ? ? eminem? ?" Stupid question

quote "dude leer eerst is u engels wa bijschaven ... nen aap kan beter engels "

I'll / stupid comment unless you're the monkey

quote "en dan nog altijd graaf doen eh .... echt Gansta trap het af en ga naar dees rapforum"

uhu, altijd / 2 x i did

quote "voila doe daar maar is u zegske met u coole taal en u coole intro ' wazaa forum geeks"

....why geeks? ic; coole taal en u coole intro = geek? aight, wathever =x

quote ...nah lets skip that song aight? its to pathetic ...

quote "wete wa ik zeg?. trap het af voor nen admin het zegt"

Klaargekomen ondertussen?

quote "Peace out"

You better chill out...Peace!

Kerel, serieus.
Wat isser mis met u, waarom moet u commentaar nu int engels? Da heeft geen enkel nut, zeker nie als er zoveel fouten instaan.. Wat is het da u doet denke, ik schrijf in het 'stoer' amerikaans? Wa kleren draagde gij dan? Fubu en goud rond u nek? Gij zijt echt onbegrijpelijk. Beantwoord nu eens de vraag die iedereen zich afvraagt: Hoe oud zijt gij?

fresh
19 juli 2004, 20:05
de winnaar krijgt mijn onvoorwaardelijk respect

wat moet je doen ?
simpel
zeg hoe oud hij is :
ik zeg euh 15 van uitzicht

10.5 van geest

Flameboyke
19 juli 2004, 23:38
laat die gefrustreerde loser nu toch es met rust, voor dat iedereen hetzelfde tegen hem zegt.. bedoel ze pesten hem al op school, sociaal heeft hij het nogal moeilijk, zoekt toevlucht op internet en daar wordt hij ook uitgelachen.. en verschuilt zich door het gangstah-gedrag en andere de geeks en losers te noemen.. btw waar blijft je volgend liedje?

Z!zZ
20 juli 2004, 13:45
jaaaaaadiiijadijadijadijaaaaaaa

En dan mij gefrustreerd noemen? wtfffff :)

Lees dit

"laat die gefrustreerde loser nu toch es met rust, voor dat iedereen hetzelfde tegen hem zegt.. bedoel ze pesten hem al op school, sociaal heeft hij het nogal moeilijk, zoekt toevlucht op internet en daar wordt hij ook uitgelachen.. en verschuilt zich door het gangstah-gedrag en andere de geeks en losers te noemen.. "

Hehe, poging tot iets, dunno wut :ironic:

Who's talking about school bro? :lol: Alles ok dude? want, alé (k)...snif...het moet van ergens komen he...wil je erover praten mss ... je hebt men medelijden ;)

:; chill out, damn, you got some serious issue"s

is it me? ooow, im sooo sorry

Volgend liedje komt snel genoeg; pm me nog eens zoals vorrige keer dan krijg je men private link...tss, en mij hier zo liggen flamen, naughty boj

:crazy:

Flameboyke
20 juli 2004, 13:49
ahahaa ik heb je nog nooit gepm't by the way.. rofl

en het ging toch een movie clip worden hé?

baiz :x :applause:

> kleine hulp voor je next song: http://users.pandora.be/da_fisherman/wordnigga.JPG

Project Zero
20 juli 2004, 13:55
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=235270

Neem hier eens een voorbeeld aan !!

Begin al maar te oefenen, ALS je zo goed bent als hem dan moogt ge van mijn part hier zo veel liedjes poste als ge wilt..

Ohja dat terugkomen bedoelde ik op de voorwaarde dat ge u gedrag eens een beetje aanpast..

Alé ik snap u niet, ik heb u posts in de doom 3 threads gelezen en daar gedraagt ge u volkomen normaal, waarom kunt ge dat hier nie gewoon doen ?
Dat zou al veeeeeel fijner zijn in tegenstelling gelijk ge u nu gedragt, believe me ;)

MVG,
Project Zero

Z!zZ
20 juli 2004, 14:11
Project zero;

ok; Gij geeft nu ne normale reply op mij dus ik geef u ne normale terug. Dat is het hem juist, 80% flamed en dan kan ik het (n/o) niet laten op geflamed te antwoorden; thats just me

En dien zever over het feit dat ik geen kritiek kan verdragen is op zijn beurt alleen ma meer flame...want daar is niet veel van aan!

ANywayz; dit is echt goed ! Sweet lyrics, nice beat, en zen stem klinkt ook vet!

Lees wat ik zeg; Hier kan ik uit leren :eek: idd scarlenn
is geen EGO-trip-freak-r-wathever

Tis een hobby...

edit; i'll give it a shot Prjct ZerO ;)

@ flame boy; niet liegen, we weten allebei welke dingen je met mij hebt gedeeld maar ik begrijp wel dat dit sssssssst moet blijven ;)

Project Zero
20 juli 2004, 14:18
Ok, kben blij omdat te horen :niceone:

MVG,
Project Zero

Flameboyke
20 juli 2004, 14:20
haha probeer je mij hier zwart te maken ofzo? ik heb je nooit gereplyed dus zet hier geen onzin.. mja soit als jij je met leugens gelukkig voelt, ik zou niet weten wat ik je 'privé' zou moeten gezegd hebben die ssst moet blijven.. get a life

Z!zZ
20 juli 2004, 16:11
Get a life? Where do i get one? plz help me

Show me your best life-shop, lame f*ck ; +D

My life is like it should be; perfect

N ge weet wat ik bedoel met die pm's, hoe zou het tog komen dat je dat ontkent :ironic: :wtf: :eek:

rolfmao :

Flameboyke
20 juli 2004, 19:47
lolz ofwel heb je mij voor iemand anders voor ofwel ben je hier zwaar ant liegen.. mja als je me wilt dissen doe het dan op een goeie manier maar niet met leugens of dingen die er niet zijn.. heb zojuist ff gekeken of ik nix mis op heb, en neen jongen in mijn sent items zit nix naar jou gericht.. jammer voor je!! sorry dat ik je moet teleurstellen... mja echt zieliger kan nie, iemand proberen zwart maken met dingen die er niet zijn, hahaah yes, get a life dude! Mja als je denkt dat je me nu """bang""" maakt door hier dingen te staven die er niet zijn, ben je goed mis! Mja soit, de grootste losers moeten het halen met leugens! :niceone: ik kijk er al naar uit wat je volgend uitvindsel zal zijn! hahah G

baiz :x rofllllllll

Volgende keer beter liegen; eerst ging het dat ik je pmde om een 'private' link, daarna om dingen die sssst moesten blijven! wat is het volgende? dat ik je een goeie mc vind? haha

Z!zZ
21 juli 2004, 14:10
Stop met flamen gast!

Ge zijt al nen tijd beuzak, nu ist tijd voor u bedje

Yeah; uwe nick is flameboy but stop it n try to be cool

Anywayz; Ge doet uw zin he; blijf door whinen ma hou in ged8e dat ge tegen niemand bezig zijt....

Freeze
29 juli 2004, 17:06
Het doetme een beeke denken aan ALi G die rapt... Of Shaggy..

Mjah, ge zit vaak nogal fel UIT het ritme en da staatme ni zo aan in de track... plus, in't engels versta ik u volledig niet, ge moet eens proberen in't nederlands, of eens proberen wat opt eerste zicht lijkt overarticuleren maar wat wel eens heel goed zou kunne meevallen in de praktijk... 't is gewoon jammer datwe u ni verstaan want bij rap draait het tenslotte toch om de teksten en niet om de muziek - aangezien die toch maar gewoon geript is...

Keep trying maar doe in godsnaam iets aan die stem!

en @ alle andere kortzichtige mensen: laat em gewoon z'n ding doen, hij vind ons waarschijnlijk ook allemaal trancenichtjes, who foking cares, de grootste eikels hebben het het verst gebracht in de muziekindustrie (en ze zijn al te vaak alles behalve goed) Als mensen gangstah willen doen ej, laatze dan gewoon, dit liedje is bijgod zo slecht nog niet als ik zou verstaan wat em zong, hier staat veel slechtere bullshit tussen de homemade tracks soms!