PDA

Volledige versie bekijken : [hom] In opvolging van Bastaspast: eigen track (schranz)

Pana
24 juni 2004, 16:36
Ik zei dat ik ging verderwerken aan men track, wel hier isie!
Ook nog maar Beta want het is nog niet goed genoeg om een volwaardige track te noemen natuurlijk.

Persoonlijk zou ik in het begin wat willen veranderen (leuke intro) en begint het pas vanaf 2.05 echt leuk te worden. Ook zitten de effecten nog niet perfect.

link: Schranz (http://users.pandora.be/Decade/Homemade/Schranz.mp3)

Ik kan alle kritiek gebruiken.

Met dank aan "Like it or not" voor de hulp.

Dank u zkee ^^ :applause:

zkee
24 juni 2004, 17:06
graag de genrevermelding tussen haken.

/closed

/edit

reopened na rechtzetting in PM

spam away :scream:

Pana
24 juni 2004, 23:21
allez komaan mensen, niet enkel zien ma ok beetje comments geven he :cry:

Z!zZ
24 juni 2004, 23:34
waaw, really impressive dude...You're prolly some GOD dj from heaven right? This is to good to be true....omg!!

Comment done

Bastaspast
25 juni 2004, 00:31
idd vanaf 2'de minuut ist wel een zalige combo
maar ik denk persoonlijk dat het een zware bassline nodig heeft
omdat het me nu eerder de richting retro dan schranz ingaat...
alé ja da denk ik é ... kzou het moete hore

vinnet alleszins al sjiek, probeer toch ies met een bassline eronder
doe zo verder :niceone:

Pana
25 juni 2004, 02:02
waaw, really impressive dude...You're prolly some GOD dj from heaven right? This is to good to be true....omg!!

Comment done

Bol het af, leer nederlands en kom dan nog eens terug met een nuttige reply, als je dan niet kan blijf dan in je eigen shizzle dizzle rap nigga thread :ironic:

OT: Heb er wat aan gewerkt, bassline wat versterkt en "melody" een toontje lager gezet, en het gaf wel een beter effect.
Ma men fruityloops is beetje fucked up dus k kant voort moment ni recorden. :cry:

TRFluffy
25 juni 2004, 04:40

Comment done

ma gij zijt zielig, niemand vindt uw grief goe en meneer ga wa zitten kakken op anderen hun werk... zieligen aap.

nu, op het nummer, ik mis lijk wa punch... en "flow" in de zin van "waaaaaaaaaaaaaaaaaa flippeeehn".. .die highats zou'k wa hoger zettne, andere highats erbij. Verder klinkt het wel goed... Mss een effectje op dat stemmeke, nu is da zo "er op geplakt"
Anders nog wel tof ze, maar niet iets wak zou kopen... naja ;)

Project Zero
25 juni 2004, 10:00

Comment done

PLEASE ZKEE BAN HIM FOREVER :angry:

Ga voor mijn part een ander forum verkloten maar blijf hier weg, zieligen aap :ironic:

Rapperke van mn kloten ik begin mij serieus te ergeren aan u superieur gedrag jong gvd...

Over de track: niet slecht niet slecht :) alleen als ge schranz wilt maken moet er wat meer percussie in (welgeplaatste percussie :))
Dan zou het al veel beter klinken :)

Ma soit blijf er wat aan werken dan zal da schoon uitkome ;)

MVG,
Project Zero

AsparraguZ
25 juni 2004, 14:02
lo,

comments tijdens het luisteren
/ ik merk al drect dat dit niet mijn ding is :)
/ een paar + en - punten

- percusie klinkt leeg , maak uw hi -hats om te beginnen wat voller , gebruik nie gewoon 1 hi -hat..maar gebruik er mss 2 tegelijk...met een klein beetje reverb ofzo op ( heel klein beetje maar he :) ) wat ik doe is er ook altijd 1 met wat delay op (maar dit past mss niet echt in jouw stijl :) )
- ik hoor nauwelijks effecten ...liedje is van de hak op de tak..wat het een beetje basis maakt voor mij...goeie , uitgebreide drums , kunnen hier eigelek al veel voor oplossen , nu weet ik wel niet of dat eigen is voor deze stijl ,maar gebruik mss hier en daar ,op sen minst, een bescheiden crashje ofzo :)
- mastering zit ook niet altijd even "snor" :)...waneer je je flanger gebruikt...komt die soms een beetje te hard door ;)
- niet echt een supper climax , ik zit hier niet van :love:

+ het stuk vanaf 1'30" mag er wel wezen =]
+ de bassdrum staat ook wel in deze track

kzou het nog wa aanpassen , vooral die drums ;)

greetz en GL =]

Pana
25 juni 2004, 14:39
Thx voor de (voor mij toch) nuttige comments :)

AssparaguZ, ik weet dat er weinig effecten komt --> zodus ook weinig climaxen, maar dit ligt geheel aan mij programma. In de normale versie (wanneer ik dus opneem) zitten er precomputed reverse play's en backspins tussen, maar schijnbaar wil FL die effecten niet mee opnemen :(
Zo wil ik bv de percussie in reverse play heel stil laten inkomen en dan op een climax de reverse play loslaten maar FL wil reverse niet opnemen dus komt dit ni goed uit.

zkee
25 juni 2004, 15:05
PLEASE ZKEE BAN HIM FOREVER :angry:
bij hem is da geen avans, die keert altijd weer :sad:

(just lijk de spliff btw :p)

zizzkop heeft al een stuk of 5 andere accounts op zijne kerfstok, en tot nu toe heeft hij voor mijn part nog nie genoeg mispeuterd voor ne permban te verdienen, enkel wa zever gespammed en de dwaze kloot uitgehangen. Hey, can't blame someone for being stupid (Ma momma a'ways sed "stupid iz stupid doez", ma'am). Kvrees da ge hem daarvoor eigenhandig zult moeten onthoofden, ma tis ne soortement medusa die altijd herrijst/blijft voortleven, tenzij ge alle hoofden/haren er in ene keer afhakt ...

(fyi: no pun nor mocking of recent middle-eastern incidents intended)

<RAVEheart>
26 juni 2004, 14:03
t'is te licht voor schranz te zijn
iets meer distortion zou wel mogen en idd meer bass
en da sampleke eruit want da is niet op z'n plaats in dezen track

greetz

Bastaspast
27 juni 2004, 20:28
weet er iemand hoe ge loops (patterns) kunt laten infaden... en waar ge dus uiteindelijk een standalone mp3 versie'ke van kunt maken of afmixen ... want nu doe ik da altijd manueel terwijl men liedje speelt, maja ik kan het ni op mp3 exporteren dan é...

en welke technoeffectjes kun je nog gebruiken ?
greetz B

jimbojames78
16 juli 2004, 16:15
da is de slechtste zelf gemaakte plaat ooit
Als ik langer dan 10 seconden naar dit luister wordt ik ZOT :crazy:
dit is gewoon een marteling
btw u suck aars

Pana
16 juli 2004, 16:40
btw u suck aars

En waar staat uw liedje zodat ik dat eens kan beluisteren?
Oh?
Je hebt er geen?

ZWIJG DAN SLET!

srry ma geef dan nuttige kritiek gelijk degeen hierboven he :ironic:

*reported*

MIB
16 juli 2004, 18:02
Gast, ik ken het genre nie echt maar ik moet zeggen .. I like it.

Wa ge nog kunt doen misschien is misschien bekke meer me uwen bass spelen.

Maar voor de rest dik in orde

:applause:

Hoop da dezen commentaar u beter bevalt dan die psychotische afleveringen van DoomedByZizZ

Pana
16 juli 2004, 18:31
Thx MIB, k had er ook al aan gedacht om de bass te veranderen want hij is mij een beetje te oppervlakkig. Op de effecten moet je ook niet afgaan want die zitten er grandioos naast.

En ik weet dat er nog veel werk aan is, maar k heb momenteel weinig tijd om eraan te werken.
Ik ga dus de link tijdelijk sluiten om verder reacties zoals DoomedByZizZ te vermijden. PM me moest ge het toch echt willen horen.

Link zal terug open komen met een betere versie.

Project Zero
16 juli 2004, 19:42
btw u suck aars
omg kankeraar, be gone forever please..

Als ge da nie goed vindt houdt uwe mond dan of geef tenminste opbouwende kritiek...
Wat nog beter zou zijn is da ge het hier gewoon afbolt

Zulk gedrag willen we niet op dit forum ;)

hmm ik ga het bad post knopke eens gebruiken..

I hope you'll be banned or at least warned !!

grtz
Project Zero

jimbojames78
16 juli 2004, 20:26
doomedbyZiZZ RULES :applause: :bow: :niceone:

jimbojames78
16 juli 2004, 20:27
keep up the good work homie :applause: :niceone: :bow:

MIB
16 juli 2004, 20:42
hmm ik ga het bad post knopke eens gebruiken..

Ditto here.

Zolang hij maar niet wenst serieus genomen te worden na die doomedbyZiZZ RULES opmerking :ironic:

Project Zero
16 juli 2004, 22:44
Pls stfu you're only making it worse ;)

Ik kan nogaltijd tweede keer reporte voor spam he :D

Zymo
17 juli 2004, 00:58
om ff ontopic te blijven... :ironic:

zoals je het zelf min of meer zegt is die track wel een beta.
de basis is er en die moet je ook houden.

maar als het van mij zou afhangen moet die track wat agressiever overkomen
door distortion toe te voegen aan bepaalde klanken.
zo gaat je liedje drukker klinken en dus ook meer schranzy klinken :p

keep up the good work!

G-N9NE
17 juli 2004, 04:40
Mrg zal 'k een mail versturen naar DrPepper (en naar abuse@pandora.be indien nodig.)

'k Ben deze kloterij serieus beu.

@ Decade: je let best ook op je woorden.

Zero Grav
17 juli 2004, 19:13
En waar staat uw liedje zodat ik dat eens kan beluisteren?
Oh?
Je hebt er geen?

ZWIJG DAN SLET!

srry ma geef dan nuttige kritiek gelijk degeen hierboven he :ironic:

*reported*

de comment van die jong was waarschijnlijk ni gegrond (kga zelf ook drek eens downloaden en luisteren) maar het is echt belachelijk om te zeggen dat iemand die zelf geen muziek maakt ni kan weten of het goed of slecht is. Dus gelieve daar ook rekening mee te houden.

en @ die 2 belachelijke met hun onnozele, afbrekende commentaar: www.vandale.be -> leven of een leven.

jimbojames78
17 juli 2004, 19:22
ik ken deze site nog maar van gisteren , ik geef er mijn commentaar op (was wel zeer negatief ) maar toch, en jullie reageren daar zo b"l@chelijk op
ps wie zegt dat ik geen muziek maak ?
en als ik er een lieke op zet bestaat mijn lieke wel uit meer dan 4 of 5 samples en een flange-effectje erbij
sorry maar dat kan het kleinste kind ook
hey DECADE ge moet niet zo in uw gat gebeten zijn

MAAR TIS GOE IK ZAL GEEN OVERDREVEN COMMENTAAR MEER GEVEN
WILT GE DAN HOREN DAT IK HET WEL GOED VINDT
EN NEEN IK BEN NIET DOOMEDBYZIZZ

Bastaspast
17 juli 2004, 19:28
:ironic:

plz plz plz
als ge met een bepaalde topic niets te maken wil hebbe, hou je er dan toch gewoon buiten en als threadstarter moogt ge ni op flamers ingaan... wilde nu ffs ullen bek houden, smaken verschillen, heeft jullie moeder da nooit geleerd, ... als gij prolly van een ander genre houdt, zit dan ni zo te zeike, ge kunt even goed opbouwende kritiek geven, en als je er niets van kent ... hou dan u comment voor u zelf...

@decade: ben nieuwschierig nor re-work ... laat snel iet horen
greetz B

jimbojames78
17 juli 2004, 19:30
geen wonder dat DoomedByZiZZ zulke commentaar geeft begrijpen jullie dan niet dat hij kickt op zulke commentaar
REAGEER ER TOCH ZO NIET OP
enne mn lieke komt er nog wel op , ik moet alleen nog die webruimte in orde brengen

MIB
17 juli 2004, 20:00
Toch wel leuk hoe sommige mensen al een naam voor zichzelf aan het opbouwen zijn. :eek:

LoWwiE
18 juli 2004, 03:12
K'heb et zojuist beluisterd...

Da zit goed in mekaar, af en toe klinkt het wat raar, maar daarom zeker en vast niet slecht. Voor de rest heb ik eigenlijk geen comments buiten het volgende: Nice!

En BTW, niet letten op da Stoem gedrag van sommige mede-forumgangers, laat ze maar zielig doen/worden!

MvG,
Philippe