PDA

Volledige versie bekijken : FireFox probleem

TechnoGuardian
24 juni 2004, 13:58
ik heb firefox geinstalleerd en ben er heeel tevreden van maar nu zit ik met een probleem

als ik met mijn muis op iets ga staan waar normaal uitleg bij komt dan (ge weet wel zo een kaderke onder uw muis met uitleg) dan komt er gewoon een wit kaderke. Hoe los ik dit op???????

[Shadowcat]
24 juni 2004, 15:33
Wel ik heb dat juist hier bij mij eens getest en dat werkt zonder problemen. Welke versie van Firefox heb je??

TechnoGuardian
24 juni 2004, 23:53
FireFox 0.9
en bij mij bolt da nie??? :cry:

morja ik draai da wel op mijn aston desktop hé zou da daarmee te maken kunne hebbe???

met IE heb ik daar nogthans geen problemen mee

Dark_One
24 juni 2004, 23:56
FireFox 0.9
en bij mij bolt da nie??? :cry:

morja ik draai da wel op mijn aston desktop hé zou da daarmee te maken kunne hebbe???

met IE heb ik daar nogthans geen problemen mee

ja em bolt hier ook goe... en da kan idd wel prob geven mee aston... veel conflicten door die conflicten hebbek menne aston ook moeten opgeven ! is ni veel anders da ge kunt doen

TechnoGuardian
25 juni 2004, 11:57
ik vind aston handig omdat mijn desktop zo veel overzichtelijker is

daarom ik wil da houden :)

[Shadowcat]
25 juni 2004, 15:55
Probeer anders eens een "nightly build" Als je wat vertrouwt bent met Firefox dan weet je dat er elke dag of om de 2 dagen een nieuwe update uitkomt van firefox. Allee update, het is gewoon een nieuwe versie met wat bugfixes.

Momenteel is de laatste de 2004-06-24 [Aviary branch]. Je kan de laatste versies HIER (http://forums.mozillazine.org/viewforum.php?f=23) op het firefox forum in het oog houden. De versie 2004-06-25 is dus nog niet uit zoals je kan lezen op het tijdstip van dit schrijven.

Of anders wacht je nog even tot de versie 0.9.1 gaat uitkomen een van de dagen. De beta kan je ook al downloaden van die 0.9.1 Het is wel geen offiele beta. HIER (http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/2004-06-24-18-0.9.1/) kan je hem downloaden. Gewoon de firefoxsetup.exe nemen.

Edit: oh ja, ik gebruik op dit moment ook de 2004-06-24 [Aviary Branch] Als je "help" en dan "About mozilla firefox" selecteert dan zie je daar de versienummer staan. Als je een nightly build gebruikt staat daar Firefox/0.9.0+ Anders staat er gewoon 0.9

Voor installatie: profile backuppen, firefox uninstallen, en de nieuwe build installeren. Sommige extenties en themes werken niet meer met deze nieuwe build.