PDA

Volledige versie bekijken : vraagske voor piloten

zwoiks
24 juni 2004, 12:07
kheb een vraagske voor piloten. hoe noemt da ding dat op sommmige joysticks staat waar je aan draait da je vlieguitd sneller gaat ?

$peedy
24 juni 2004, 12:32
Throttle

Exit
24 juni 2004, 14:59
... waar je aan draait da je vlieguitd sneller gaat ?

draaien? tis (meestal) gewoon een kleine joystick op joystick

naam is inderdaad trottle

Memphis
24 juni 2004, 15:16
draaien? tis (meestal) gewoon een kleine joystick op joystick

naam is inderdaad trottle

meestal om te draaien (sidewinger 1) of om te schuiven...

kleine joystick :wtf:

Exit
24 juni 2004, 15:40
euh, te zien wa verstaan wordt met "op joystick", ge hebt gelijk, ik had het op hendel bovenopjoystick(handvat) kleine joystick erbovenop, tegenwoordig is da hendel of draaier op de joystickvoet

vroeger 1 joystick gehad en da was met kleine joystick ervanbovenop

ik heb nu enkel gamepad en FF stuur

ictoegok
24 juni 2004, 15:56
wa ik my afvraag is of die vraag de moeite was om een nieuwe thread te starten

zwoiks
24 juni 2004, 21:36
en nu het antwoord op de tweede vraag wa vind gulder van azo nen throttle ?
is da iet goe of iet onhandig ?

Bengie
24 juni 2004, 22:02
handig of course, anders zouden ze het ni uitvinden.....

wel spijtig da mijne throttle slecht contact geeft, moeilijk om stabiel te vliegen en te chopperen zo

azmat
25 juni 2004, 02:47
Moeha :D Uiteraard werkt zo een throttle goe. Oe meer ge betaalt, oe meer ge krijgt en oe meer ge kunt gebruiken. Daar komt et op neer.

stelly
25 juni 2004, 10:02
bwa in bf vind ek het toch nie zo supper, in bf42 herken ek 2 snelheden vooruit en 1 achteruit, ik kan natuurlijk verkeerd zijn he maar kben tamelijk zeker da u motorvermogen nie met 1% veranderd, da zou dice toch wel mogen doen van mijn part, zo in de vliegtuigen ne keer interactieve instrumenten zetten :bow:

oberon_sedai
25 juni 2004, 13:41
Het grote voordeel van een throttle is dat je uw vingerken niet konstant op uw toetsken moet houden.

Memphis
25 juni 2004, 14:47
bwa in bf vind ek het toch nie zo supper, in bf42 herken ek 2 snelheden vooruit en 1 achteruit, ik kan natuurlijk verkeerd zijn he maar kben tamelijk zeker da u motorvermogen nie met 1% veranderd, da zou dice toch wel mogen doen van mijn part, zo in de vliegtuigen ne keer interactieve instrumenten zetten :bow:

toch wel zenne... in bf42 kunt gij vrij precies uw throttle instellen.

Pol de Crossmol
25 juni 2004, 20:36
Indd, ge kunt perfect aan 3/4 van uw vermogen vliegen of 1/4, maar in het laatste geval gade naar beneden :rofl:

Memphis
26 juni 2004, 01:06
...of 1/4, maar in het laatste geval gade naar beneden :rofl:

aangezien 1/4 throtle onder de helft van uw throttle is, en dus altijd resulteert in reverse :woohoo:

azmat
26 juni 2004, 02:18
Ik denk dat 1/4 van het vermogen in dit geval slaat op 1/4 van het vermogen om vooruit te gaan. Dus da resulteert in het verlies van lift en verlies van snelheid. Als ie zegt 1/4 van de throttle, dan zit ge reverse :woohoo:

stelly
26 juni 2004, 10:16
da zijn dus maar 2 snelheden vooruit he :crazy:

azmat
26 juni 2004, 11:13
mwa, volgens mij zijn er meer dan 3 snelheden. Ik kan da eel schoon zien in bvb DC bij de choppers. Ik moe zeggen da ik daar mijn throttle fijntjes kan afstellen, en da er wel degelijk meer zijn dan 2 snelheden vooruit. Moest ik trouwens maar 3 snelheden hebben, dan zou ik em dus eigenlijk nie kunnen stilleggen. Ma da kan ik dus wel (mits wa voorzichtig gezoek).

Memphis
26 juni 2004, 12:11
Ik denk dat 1/4 van het vermogen in dit geval slaat op 1/4 van het vermogen om vooruit te gaan. Dus da resulteert in het verlies van lift en verlies van snelheid. Als ie zegt 1/4 van de throttle, dan zit ge reverse :woohoo:

zou 1/4 van het vermogen vooruit niet net gaan? Om bijvoorbeeld met een vliegtuig op Midway die vlaggen op zee in te nemen. Daar vlieg ik toch serieus traag rondjes... (of het nu 1/4 is weet ik ni, maar het zal er dichtbij zijn :p)

Stijnstijn
26 juni 2004, 12:33
Dudes, is een muis nie goe genoeg ofzo? Doe het al altij zo en gaat het beste Behalve dan met die B-17 in Market garden :confused:

SPEEDMAN
28 juni 2004, 16:43
Dude

take a hint from the pro's :p

koop een joystick :niceone:

Tyken
28 juni 2004, 16:50
ik vlieg me numlock :p

vishnusixclix
28 juni 2004, 17:01
Dudes, is een muis nie goe genoeg ofzo? Doe het al altij zo en gaat het beste Behalve dan met die B-17 in Market garden :confused:

I feel a one on one coming up :cool:

m4nTiS
28 juni 2004, 17:32

Zeker da t ni dien 4-dagen oude préparé van gisteren is? :unsure:

SniperSonic
28 juni 2004, 18:20

'k Speel ook liever met een muis dan met ne joystick.
Me don't like playing with heuptasjes... :cool:

peristaltiek
28 juni 2004, 19:17
joystick is idd een must om mee te vliegen. ne simpelen met alleen nen throttle is zelfs al genoeg (ik heb er eentje van 26€)

Slim_Shady
28 juni 2004, 19:40
Dude

take a hint from the pro's :p

koop een joystick :niceone:
dude , ik vlieg met toetsebord en haal u zo uit de lucht :p
normaal gezien

azmat
29 juni 2004, 01:08
heh, tis ier weer aant uitdraaien op de muis-joystick conversatie. Ik zeg anders wel joystickske, kunt ge goe reageren. Ma als ge nu getraind zijt mee muis, kunt ge daar prolly ook schone resultaten mee bereiken.

$peedy
29 juni 2004, 10:31
dude , ik vlieg met toetsebord en haal u zo uit de lucht :p
normaal gezien

Ik daag je uit ;)

Dan zien we wel wat beter is... joystick of toetsenbord :p

>P>Rushbunny
29 juni 2004, 12:16
Ik daag je uit ;)

K, Slim

Kzal ek kik int stiekem flakke of MG'en ;) :p

SPEEDMAN
29 juni 2004, 15:34
respect voor zij die goe kunnen vliegen me een muis. ik kan het niet.

toegegeven, onze beste piloot indertijd bij BF1942 clan speelde ook met muis.

ik heb ook throttle maar tot nu toe gebruik ik een knopje om te vliegen. Het geeft me een beter gevoel van dosering, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Pol de Crossmol
29 juni 2004, 17:22
Ik daag je uit ;)

Maak er maar een 2 on 2 van. Speedy i'm on your wing :woohoo:

Whis
29 juni 2004, 17:49
Joystick/Muis maakt ni uit, het gaat allebei. Persoonlijk gebruik ik een muis. ;)

[deleted]
29 juni 2004, 20:13
[deleted]

soggney
29 juni 2004, 21:25
der is niets beter dan het andere, maar ge zijt beter as den andere as ge meer getrained zijt. Zo simpel ist, ge kunt owne me een muis en toetsenbord mor sucken gelijk hell me een joystick en visa verca. Dus voor het ontaard in een wat is beter dan het andere wou ik dit even duidelijk maken.

voor de rest is alles al gezegt.

Olivierdp
30 juni 2004, 19:09
welke pros? :p

as ge goe kunt vliege me een muis dan zou ek zegge, doe da want me een muis kunde in bf in principe veel beter vliege as me nen joystick, tis alleen ni zo simpel