PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe BF2 trailer

Darth-Falcon
23 juni 2004, 16:08
http://www.fileprovider.com/file/510

eigelijk is het nix nieuws, zijn gewoon de 3 vorige achter elkaar :sad:

Punker
23 juni 2004, 18:03
Battlefield 2 preview'tje (http://www.fragland.be/reviews.php?pre=1&storyId=1008)

:applause:

m4nTiS
23 juni 2004, 18:26
@ filmke

idd ni "echt" nieuw :p + echt veel ingame is da ni echt he...wa imo nog steeds groot verschil is

@ interview

1) ook ni echt iets nieuws wat die manne vertellen (had meer iets van --> awel...en? en? *zoekend naar nog een pagina met meer interview*... :sad: )

2)

Het geluid was ook subliem, maar het was nog niet helemaal ‘tip-top’. Maar echt, aangezien er tanks in deze ‘hedendaags’ Battlefield aanwezig zijn, verbetert een subwoofer de game-ervaring enorm!

Euh.. :wtf: bij mijn weten geeft elk "meerdere speakers/subwoofer"-systeem betere/knappere ervaringen dan bij een gewoon 2-speaker-systeem (tenzij ge totale crap gekocht hebt ffcourse :rofl: )

3)

Een andere sterke verbetering is de teamchat functie. In plaats van te typen of vreemde keyboard combinaties te gebruiken, kan je nu een chat message screen oproepen, richt op wat je wil zeggen, en klik op die boodschap. Makkelijk en sneller dan mistypen. Je teammates zullen ook kunnen zien vanwaar je ‘belt’ op het kleine mapje op hun HUD.

Tenzij ik het hier totaal mis heb, spreken ze hier gewoon over die sneltoetsen waar we in BF1942 en BF:V zo lang mee werken...net als dat "vanwaar je belt op de hud" functie...das toch net hetzelfde als het huidige geel oplichtende pijtje? Right?

Bengie
23 juni 2004, 20:47
Tenzij ik het hier totaal mis heb, spreken ze hier gewoon over die sneltoetsen waar we in BF1942 en BF:V zo lang mee werken...net als dat "vanwaar je belt op de hud" functie...das toch net hetzelfde als het huidige geel oplichtende pijtje? Right?

nee, nor t schijnt kunt ge in BF2 op een tank mikken en dan via een radio message "enemy tank spotted" melden + DUIDELIJKE weergave vanwaar die persoon "belt"

dus ge ziet een tank , mik erop met crosshair en druk slechts eenmaal op een F-toets ipv die oneindige combinaties zoals in BFv, en je krijgt al een message "enemy tank spotted"

oberon_sedai
23 juni 2004, 22:29
nee, nor t schijnt kunt ge in BF2 op een tank mikken en dan via een radio message "enemy tank spotted" melden + DUIDELIJKE weergave vanwaar die persoon "belt"

dus ge ziet een tank , mik erop met crosshair en druk slechts eenmaal op een F-toets ipv die oneindige combinaties zoals in BFv, en je krijgt al een message "enemy tank spotted"

position under crosshair wordt in Urban Terror, een Q3 mod, al langer gebruikt. is zeer nice. als ze dat ook zo goed kunnen laten werken in BF, sweet.

Darth-Falcon
23 juni 2004, 22:41
@ filmke

denk eerder da ze bedoelen da ge bepaalde berichten op voorhand kunt typen en opslagen

btw zowa alles van da filmke is gewoon ingame zene :wtf:

Seraph
24 juni 2004, 02:14

Sweet. :love:
Laat de demo maar komen, ineens zien of upgrade nodig is. :)

MeRCeNaRy
24 juni 2004, 10:11
denk eerder da ze bedoelen da ge bepaalde berichten op voorhand kunt typen en opslagen

btw zowa alles van da filmke is gewoon ingame zene :wtf:
Idd, heel da filmke is bekan ingame... Ik hoop da ik niet ne nieuwe pc ga nodig hebben daarvoor :S

En hopelijk zuigt BF2 niet zoveel ram op als BF1942 :D