PDA

Volledige versie bekijken : Meer spelers toelaten

KO
20 juni 2004, 20:01
Het valt mij op dat de telenet server constant vol zit dat het tegenwoordig wel heel moeilijk wordt om erop te raken.

Kan de userlimit eens wat verhoogt worden plz :rofl:

Coolio Jr
20 juni 2004, 20:02
=']Het valt mij op dat de telenet server constant vol zit dat het tegenwoordig wel heel moeilijk wordt om erop te raken.

als gij wa meer lag kunt verdragen :)

KO
20 juni 2004, 20:05
als gij wa meer lag kunt verdragen :)

yep :)

Pol de Crossmol
20 juni 2004, 20:10
Tis net verlaagd om hem minder te belasten...

[deleted]
20 juni 2004, 20:24
[deleted]

m4nTiS
21 juni 2004, 00:07
server is idd net van 24 naar 22 man gegaan om de server load zoveel mogelijk te drukken...we hebben nooit gezegd dat dit het probleem volledig zou oplossen...
ik denk dat 22 man op de moment een mooie gulden middenweg is...server ni teveel belast en toch, als m vol zit, 2 teams van 11 man (meer dan de meeste clanwars)....

Zolang er geen verlichting van de serverload is door een deftige patch gaat dit niet veranderen

MUSTIE
21 juni 2004, 12:28
geen punkbuster :sad:
dan moete wel de spelers vertrouwen van ni te cheate ect. :)
maar laat het zo maar

Assassin007
21 juni 2004, 12:45
Voor mij is de server uitstekend zo. Met 24 spelers had 'k veel last van lag, maar dat is de laatste weken bijna verdwenen. :applause:

gravendelver
21 juni 2004, 13:03
geen punkbuster :sad:
dan moete wel de spelers vertrouwen van ni te cheate ect. :)
maar laat het zo maar

Punkbuster is al disabled op telenet. En jah als em vol zit ga dan op nen andere.
Er zijn servers genoeg, zelfs in belgie zijn er veel pubs.

oberon_sedai
21 juni 2004, 14:32
Right
kheb nog altijd muislag met 22 spelers hoor ...
ik hoop dat de 1.1 patch minder lag meebrengt
i hope it :angry:

probleem ligt niet aan server.

anywho, ik speel liever 10/10 MET PB dan 11 of meer per team zonder PB.
too many weird things going on.

[deleted]
21 juni 2004, 14:36
[deleted]

EagleEye
21 juni 2004, 14:40
is een mx4000 niet het goedkoopste videokaartje ooit?

m4nTiS
21 juni 2004, 14:44
aan wat dan ?
aan m'n 512 RAM ?
aan m'n 1.67 GHz amd 2000+
of aan m'n videokaart de MX 4000 ( Leadtek )
of ligt het dan aan de spel zelf ?, ik heb vooral lag in grote wandelmappen, zoals landing zone albany geloof ik :)
maar vor ander mappen, nie echt ;)

Idd, ik speel ook liever 10/10 met pb, mss komt er wel een 2de telenet server :)

512 is ni echt zoveel
ik heb ook een AMD Athlon XP 2000...t voldoet maar is geen killer hardware he...daarom dak binnekort ook voor nief gear ga
en nen MX4000 :wtf: kijk noggis goe op uw doos want bij mijn weten is er geen 4000 versie...
Trouwes, de MX kaarten staan voor "budget" --> minder geld maar ook mindere prestaties

EagleEye
21 juni 2004, 14:48
512 is ni echt zoveel
ik heb ook een AMD Athlon XP 2000...t voldoet maar is geen killer hardware he...daarom dak binnekort ook voor nief gear ga
en nen MX4000 :wtf: kijk noggis goe op uw doos want bij mijn weten is er geen 4000 versie...
Trouwes, de MX kaarten staan voor "budget" --> minder geld maar ook mindere prestaties

jawel, de nieuwste afrip van die manne

http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=555

HaDoMo
21 juni 2004, 14:53
Punkbuster is al disabled op telenet. En jah als em vol zit ga dan op nen andere.
Er zijn servers genoeg, zelfs in belgie zijn er veel pubs.

WTF punkbuster uit op tn server wie zijn idee is da nu weer ?

ik speel in iedergeval liever met pb aan maarja het zij zo.

-=BC=-HaDoMo

m4nTiS
21 juni 2004, 14:53
jawel, de nieuwste afrip van die manne

http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=555

allow me to say:

:rofl: :lol: :rofl: :lol: :rofl:

(als is da eigenlijk ni om mee te lachen want dan hede zo van die mensen, n/o Osi, die denken da ze een ferm kaart hebbe omda t een hoog getalleke heeft...terwijl t eigenlijk nog grotere brol is dan die ander...)

vishnusixclix
21 juni 2004, 14:54

-=BC=-HaDoMo

Het idee van de admins die liever een lagvrijere server hebben...

m4nTiS
21 juni 2004, 14:56

-=BC=-HaDoMo

die draait zo al van de eerste week ofzo...Twister hoopte op performance wint...want kweet ni of ge t nog weet, maar in t begin draaide de server zo vierkant als t mor zijn kan...

MA bon, zallet in m'n lijstje van "things to do" bijzetten

oberon_sedai
21 juni 2004, 14:56
aan wat dan ?
aan m'n 512 RAM ?
of ligt het dan aan de spel zelf ?, ik heb vooral lag in grote wandelmappen, zoals landing zone albany geloof ik :)

Idd, ik speel ook liever 10/10 met pb, mss komt er wel een 2de telenet server :)

drivers bvb. in het begin had ik ook enorm veel mouse latency. en nog voor de patch is die bijna helemaal weg gewerkt (buiten het te patchen gedeelte) door drivers te zoeken die wel ok waren. heb drivers voor sound, mouse en graka aangepast. staat hier op 2e pagina ergens : http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=197961&page=2&pp=20

KO
21 juni 2004, 16:49
aan wat dan ?
aan m'n 512 RAM ?

wow zelfs mijn pc zuigt minder hard :offtopic:

en 10/10 is nog minder :tongue:

[deleted]
21 juni 2004, 16:58
[deleted]

oberon_sedai
21 juni 2004, 17:07
maar dude, die is zo slecht ni se. uw graka is niet van de strafste, maar is zeker nog goed bruikbaar. laat u vooral niet opzepen door domme uitspraken van nog dommere mensen.

[deleted]
21 juni 2004, 17:18
[deleted]

oberon_sedai
21 juni 2004, 17:29
thx, gij zijt nie dom :P

note* ieder mens die zegt dat ik ne fucking slechte kaart heb, is ne domme :rofl:

ps. ik heb die driver voor de muis geinstalleerd, maar kheb ne microsoft muis, gaat dat wel helpen ?

we zijn hier wel zwaar :offtopic: aan het gaan, maar ik zou als ik u was , bij de drivers blijven voor uw specifieke hardware. welke het beste combineren zal je zelf moeten uitzoeken. heb mijn aanpassing maar als vb gegeven hé.

K3nsh1n
21 juni 2004, 18:12
=']Het valt mij op dat de telenet server constant vol zit dat het tegenwoordig wel heel moeilijk wordt om erop te raken.

euh gast .. gij geraakt er bijna nooit op omda et vol is gisteren waarde bijna hysterisch @ teamspeak :p

nee kvind da ni zon goeie oplossing tis btr da ge een autojoin optie ebt in battlefield vietnam anders moete altijd blijven gaan proberen en das wa iritant:(
als server vol is ..dan zette de autojoin aan en zodra er een slot vrij is da ge joint nu waaar haal ik dien zvr vandaan denken jullie? jawel :D
COUNTER-STRIKE ;)
mor alez mss in de volgende patch?:ironic:

EagleEye
21 juni 2004, 18:48
euh gast .. gij geraakt er bijna nooit op omda et vol is gisteren waarde bijna hysterisch @ teamspeak :p

nee kvind da ni zon goeie oplossing tis btr da ge een autojoin optie ebt in battlefield vietnam anders moete altijd blijven gaan proberen en das wa iritant:(
als server vol is ..dan zette de autojoin aan en zodra er een slot vrij is da ge joint nu waaar haal ik dien zvr vandaan denken jullie? jawel :D
COUNTER-STRIKE ;)
mor alez mss in de volgende patch?:ironic:
of.. nooit? :ironic:

da zou de server gewoon meer belasten als er 20 noobjes (n/o :unsure: ) proberen connecten tgl da de server vol zit

K3nsh1n
21 juni 2004, 19:23
mm niet echt?