PDA

Volledige versie bekijken : Astonshell verwijderen

dOmme zEbra
20 juni 2004, 10:15
Ik heb een tijdje geleden astonshell gedownload ,en nu is mijn trial periode dus voorbij ,en ik wil natuurlijk niet gaan betalen hiervoor. Dus ik wil dat verwijderen ,maar als ik da probeer te doen dan komt er alleen maar een schermpke op da mijn 30 dage trail voorbij is. Der sta in dieje faq op hunne site nix daarover.

Kheb al geprobeerd om de standaard shell terug te zette ,ma da lukte ni want dan kregek weer zoon schermpke da mijn trail periode voorbij is

:help:

www.astonshell.com

exploder
20 juni 2004, 10:34
Ik heb een tijdje geleden astonshell gedownload ,en nu is mijn trial periode dus voorbij ,en ik wil natuurlijk niet gaan betalen hiervoor. Dus ik wil dat verwijderen ,maar als ik da probeer te doen dan komt er alleen maar een schermpke op da mijn 30 dage trail voorbij is. Der sta in dieje faq op hunne site nix daarover.

Kheb al geprobeerd om de standaard shell terug te zette ,ma da lukte ni want dan kregek weer zoon schermpke da mijn trail periode voorbij is

:help:

www.astonshell.com
handmatig verwijderen anders?

Btw zijn er nog zo'n programmatjes zoals xpstyles of aston maar daje dan ni moet voor betalen ???

alvast bedankt :)

nTFs
20 juni 2004, 11:20
handmatig verwijderen anders?

Btw zijn er nog zo'n programmatjes zoals xpstyles of aston maar daje dan ni moet voor betalen ???

alvast bedankt :)

zeer zeker :

XP Theme Patcher (http://users.pandora.be/app3/Neowin_UXTheme_Multi-Patcher.exe)

uitvoeren - reboot - theme kiezen.

exploder
20 juni 2004, 11:51
zeer zeker :

XP Theme Patcher (http://users.pandora.be/app3/Neowin_UXTheme_Multi-Patcher.exe)

uitvoeren - reboot - theme kiezen.
en kan je dan ook vb thema's van xptheme.org downloaden?

nTFs
20 juni 2004, 12:10
en kan je dan ook vb thema's van xptheme.org downloaden?

inderdaad.
deze patch vervangt uwe standaard uxtheme.dll waardoor je andere themes kunt gebruiken.
wil je toch nog terug naar je orginele uxtheme.dll dan voer je de patch terug uit.

www.themexp.org
www.belchfire.net

exploder
20 juni 2004, 12:24
inderdaad.
deze patch vervangt uwe standaard uxtheme.dll waardoor je andere themes kunt gebruiken.
wil je toch nog terug naar je orginele uxtheme.dll dan voer je de patch terug uit.

www.themexp.org
www.belchfire.net
ma die bij theme xp dan krijg je ni etzelfde oe et eruit ziet met xpstyles

alleen lettertype enzo zijn veranderd maar de rest is default geworden

edit: same by belchfire

nTFs
20 juni 2004, 12:29
Mijnen taakbalk, startmenu, kleuren en lettertypen is toch allemaal anders.
dieje patch is geen vervangmiddel voor astonshell hé..gewoon voor ander themes.

exploder
20 juni 2004, 12:30
kdenk dak et al weet, keb gepatched en pas daarna gereboot en nu staat er nergens unpatch dus wsl is die nog ni gepatched me windows

exploder
20 juni 2004, 12:51
kdenk dak et al weet, keb gepatched en pas daarna gereboot en nu staat er nergens unpatch dus wsl is die nog ni gepatched me windows
nja tligt daar dus ook ni aan :/

dOmme zEbra
20 juni 2004, 19:12
Kheb et ondertusse gevonden ,kheb mij gewoon op nen andere gebruiker aangemeld en dan verwijderd ,en dat werkte :)

toch merci,
toedels :p