PDA

Volledige versie bekijken : Gratis webspace ??

bernardo
19 juni 2004, 19:24
Ik zou dus graag ne website willen hebben waar ik vanalles kan opzette zodat men vrienden filmkes kunne bezien van games enzo.
Maar het probleem is ik weet ni waar ik gratis ne url en webspace krijg.
Weet iemand da. Want ik denk da ik bij men internetprovider = scarlet moet betalen voor ne domein. :confused: :confused:

Als ge zo een bedrijf weet zou je dan url ofzo is willen typen of bestaat da ni?

Mercikes.

maT'
19 juni 2004, 19:42
Ik zou dus graag ne website willen hebben waar ik vanalles kan opzette zodat men vrienden filmkes kunne bezien van games enzo.
Maar het probleem is ik weet ni waar ik gratis ne url en webspace krijg.
Weet iemand da. Want ik denk da ik bij men internetprovider = scarlet moet betalen voor ne domein. :confused: :confused:

Als ge zo een bedrijf weet zou je dan url ofzo is willen typen of bestaat da ni?

Mercikes.
gratis URL ga je niet vinden (buiten redirects in de vorm van: mijnclan.host.be), die gratis webspace van scarlet kan je gebruiken, zonder ervoor te hoeven betalen. Stuur die mensen een mailtje, daar dient die hun helpdesk toch ook voor ...

m4rt1n0
19 juni 2004, 19:58
Wsl, niet op het ET forum n/o though, vraag dat eens in general

bernardo
19 juni 2004, 21:12
gratis URL ga je niet vinden (buiten redirects in de vorm van: mijnclan.host.be), die gratis webspace van scarlet kan je gebruiken, zonder ervoor te hoeven betalen. Stuur die mensen een mailtje, daar dient die hun helpdesk toch ook voor ...

Oke ik zal er morge is ne ding na sturen och bedankt.

Boukreev
19 juni 2004, 23:31
Er zijn veel gratis hosts zoals Brinkster, vaak 30 MB met wa reclame, als je pi smallband hebt krijg je 30 MB en heb je adsl dan krijg je 50, ze gewoon een mail sture, je moet wel vermelde met welke prog je je site online gaat plaatse (frontpage,dreamweaver,flash...)

De meestgebruikte link is .tk en kan je gratis aanvrage, op www.has.it vind je er ook gratis zoals x.rules.it , x.rocks.it, x.owns.it