PDA

Volledige versie bekijken : Q: .gif in messenger 6.2

S59
19 juni 2004, 14:29
Ik heb enkele smilies toevoegd aan mijn messenger (6.2 met 'plus! 3.01.94') Deze zijn in gif-formaat en de meesten bewegen. Als ik deze smilies gewoon open (dus niet in messenger) is er geen probleem: ze zien er goed uit en bewegen.
Als ik ze in messenger open bewegen ze niet en zien ze er vervormd uit (soms te groot, soms te klein). Kan ik hier iets aan verhelpen?
Moeten ze mss in een ander formaat staan of moet ik iets aan mijn instellingen veranderen? En zijn de bewegende smilies van messenger zelf geen gif-bestanden?

Alvast bedankt voor de hulp :)

Ironpole
19 juni 2004, 14:49
Je kan geen eigen emoticons invoegen die bewegen, deze versie kan dat niet.
Dat ze te groot zijn of te klein dat is omdat ze waarschijnlijk niet het juiste formaat hebben, als je er in wilt voegen, zorg er dan voor dat er geen witte randen rond het prentje zijn (doe dat in paint, 1 minuutje).

De exacte grootte is 19 x 19 Pixels, dus steven daar je grootte op af :niceone: .

S59
20 juni 2004, 14:46
Je kan geen eigen emoticons invoegen die bewegen, deze versie kan dat niet.Zijn daar geen plugins voor ofzo?

its_just_me
20 juni 2004, 16:18
het heeft geen nut een plugin te gebruiken als jij de enige bent met die plugin, want je gesprekspartner zal er niets van merken, aangezien hij/zij die plugin niet heeft.
ofwel moet je dan aan iedereen die plugin gaan doorzenden...

nuja eigenlijk heeft deze uitleg niet veel nut, want zo'n plugin bestaat op dit moment nog niet volgens mij...

S59
20 juni 2004, 16:32
het heeft geen nut een plugin te gebruiken als jij de enige bent met die plugin, want je gesprekspartner zal er niets van merken, aangezien hij/zij die plugin niet heeft.
ofwel moet je dan aan iedereen die plugin gaan doorzenden...Ik zou die natuurlijk direct doorspammen aan iedereen hè :D

S59
21 juni 2004, 18:56
't Is gelukt! :applause:
Thx voor de hulp.
Heb wel nog een probleempje bij sommige afbeeldingen:
Als ik de zwarte randen errond wil wegwerken in Paint (door wit te maken) wordt dat soms toch een andere kleur :wtf:: grijs, lichtgroen en roze heb ik al gehad. Weet iemand soms een oplossing? :help: