PDA

Volledige versie bekijken : Smokers

Generation
19 juni 2004, 13:57
Waarschijnlijk hoort deze vraag hier nie thuis ma ik wou het gewoon wete van de bfv'ers.
-Wie rookt of ''smoort'' er tijdens het bfv gamen.
-En wa?

Foose
19 juni 2004, 14:06
Ik smoor nooit, ik rook nooit, ik drink af en toe
that's it.
And i'm proud of it :woohoo:

En gij zijt 14 :doh:

mrjack
19 juni 2004, 14:10
Ge moet niet verschieten dat er kinders van 14 al roken, zelfs aan hun 12 beginnen ze der al aan :ironic:

Generation
19 juni 2004, 14:10
ik doe da ook nie hoor ;)
ik wou het gewoon wete

MUSTIE
19 juni 2004, 14:57
ik zou da doen zou ik alleen wone , me mijn ouders thuis ga da ni

EagleEye
19 juni 2004, 15:10
Da's keibelangrijk en zo ...

Tyken
19 juni 2004, 17:23
Da's keibelangrijk en zo ...

en vooral megastoer :ironic:

Darth-Falcon
19 juni 2004, 17:51
nog nooit een sigaret aangeraakt en nie van plan ok nie, bier is iets anders :lol:

vishnusixclix
19 juni 2004, 18:27
Roken doe ik niet, ik probeer te sporten :p

Zuipen tijdens het gamen gaat me echter wel af :unsure:

Foose
19 juni 2004, 18:33
Roken doe ik niet, ik probeer te sporten :p

Zuipen tijdens het gamen gaat me echter wel af :unsure:

bij mij ook maar .. meestal cola of redbull ;)
'zuipen' doe je op cafés eh :p

Assassin007
19 juni 2004, 18:53
'k zou graag roken tijdens vietnam; dan wordt het spel nog beter. Maar zolang ik bij mijn ouders woon zal ik dus rookvrij moeten gamen. Zuipen tijdens het gamen is wel zalig en vietnam wordt dan ook steeds moeilijker ;)

[deleted]
19 juni 2004, 19:09
[deleted]

sparco
19 juni 2004, 19:09
'k zou graag roken tijdens vietnam; dan wordt het spel nog beter. Maar zolang ik bij mijn ouders woon zal ik dus rookvrij moeten gamen. Zuipen tijdens het gamen is wel zalig en vietnam wordt dan ook steeds moeilijker ;)
wat ben jij stoer zeg !

Assassin007
19 juni 2004, 19:14
wat ben jij stoer zeg !

Goe bezig, als jezelf niet rookt of drinkt dan kan je ook niet weten hoe het voelt; dus hou je kop.

str0ntj3
19 juni 2004, 19:42
Ik smoor nooit, ik rook nooit, ik drink af en toe
that's it.
And i'm proud of it :woohoo:
same here, zuipen af en toe
maar de rest toch liever niet :naughty:

J-man
19 juni 2004, 21:41
Ik rook nooit en drink af en toe
Lijkt me wel grappig roken tijdens BFv ineens u hand in assebak :crazy:

[deleted]
19 juni 2004, 21:53
[deleted]

Dont_Shoot
19 juni 2004, 23:48
mja is wel waar, ik rook, en soms gebeurt dat wel eens, als ge ergens rustig bezig zijt, en plots worde beschoten ofzo, en ge verschiet nog al een beetje, dan durft er wel eens een nogal grote lading as op mijn keyboard terecht komen... (gelukkig is een zwarte)

m4nTiS
20 juni 2004, 00:20
Weird question, ma bon...

Wel, ik heb gerookt van m'n 17 tot verleden jaar september (was toen net geen 26 jaar oud)
Ik rookte bijna een pakske per dag...op m'n werk, voor tv, op cafe, achter de pc,...

Allemaal tof enzo zenne...maar na nen tijd was ik het beu om:
steeds opnief smorgens op te staan en eerst m'n lading bruine rochel in de pompbak te deponeren (met t nodige reutel geluid)
...voor de rest van de dag dit nogmaals, zij het in kleinere hoeveelheden, noggis te doen.
..u telkens te moeten schamen omda ge uren in de wind stonk naar de saffen en dat ge telkens wel van iemand een vieze blik kreeg ivm die geur of door de rook
...uw tanden geler te zien dan de kanarie van ome Arie waren en ge schrik had da mensen ginge lopen als ge lachte
...om t half jaar heel uw appartement moest herschilderen omdat alles dof van kleur werd
... hopen geld uit te geven aan saffen ipv dat te gebruiken voor nuttigere dingen dan papier met wa bruine rommel in
...telkens een half uur te moeten bekomen als ik m'n winkelwaar naar m'n appartement op het 2de verdiep bracht
...iedere keer dat ik ging snowboarden met m'n maten, ze iedere keer op mij moesten wachten omdat ik niet meekon (ik ben geen dikke mens en ik at relatief gezond...mor adem kon ni mee) + omdat ik ieder 5 minuten wel ff een fluim richting sneeuw moest reutelen....

Kwas het dus dik beu....kben dan op een maandag in september plots de apotheker binnegestapt...heb me een pak nicotine kauwgums gekocht, ben thuisgekomen, heb m'n half pakje saffe in de vuilbak gekieperd...14 dagen die nicotine kauwgums genomen, mor die was ik erg snel beu...en jawel:

dik 9 maand later heb ik nog steeds geen saf gerookt, eet ik gezonder dan ooit (ik durf gerust is zondigen...ben heb per slot van rekening net als alle andere belgen wel een zwak voor frietjes met ne goeie steak :p ...ik overdrijf gewoon ni), doe ik meer aan sport dan ooit --> snowboarde, fitnessen en sinds 3 maand rij ik nu ook iedere dag naar m'n werk met de mountainbike en das zo'n 40km per dag....
Maar t belangrijkste is: ik ruik terug alles, m'n eten smaakt weer, ik kan weer alles doen, ik voel me fit, ik kan alles meedoen, niemand moet nog op me wachten omdat ik niet zou meekunnen...
En buiten dat is er dan noggis het geld dat ik uitspaar...ik leg telekens een beetje opzij (wat ik normaal zou hebben gegeven aan saffen) en koop me nu iedere maand iets leuks of ga met m'n vriendin naar de cinema,prive sauna of op weekend....

Van mijn part doe je wat je wilt ivm sigaretten...mor denk er eerst goe over na voor da ge deraan begint...der is meer int leve dan een blaadje papier met wa tabak in....kga trouwes liever dood, in volle glorie op m'n snowboard dan als kuchend en rochelend kamerplantje in 1 of ander verduft ziekenhuis.

Think about it! ;)

Seraph
20 juni 2004, 00:28
Never will never have! :)
http://www.ikstop.nl/gevolgen.html

Darkie
20 juni 2004, 02:55
Live your life to the fullest
Profiteer van je leven en doe wat ge wilt

<= that's like my motto
Dusseuh, ik rook ja, I know ==> QUIT smoking
heb er al genoeg over nagedacht
And practicly I don't care

- Ik sport in het algemeen nie veel
- Ik smaak alles nog altijd perfect (kan veranderen dunno)
- De tandartsen zijn er om uw tanden gezond te houden (en wit)
- Uw longen gaan kapot: I say TO BAD
- At the end of your life you die anyway
- Drinken => welleuh soms gingde wel eens weg, drinkte wa, drinkte soms es wa teveel
ma aangezien ik geen alcohol meer heb gedronken sinds laatste OCC
kan ik der niks meer van zeggen (DA SPAART ECHT SOMS WEL MEER GELD UIT!! :p I can tell :p)

Anyway (again)
Roken achter menne pc doe ik nie => reason: heb voor mezelf gezegd dat ik binnenhuis niet rook, dus ga ik altijd buiten
En drinken achter pc (Yes Vishnu I know you drink behind your pc :p)
wat frisdrank of water is al meer dan genoeg :p

Greetings

stelly
20 juni 2004, 10:39
ik rook al 6jaar van mijn twaalfde en 2jaar geleden was het echt wel effe te veel zoals mantis levendig de rochels en de hoesbuien kon vertellen en dan heb ek pleisters op mijn lijf gezwierd en dat 3maand gedaan en sinds daarna ben ik herbegonnen en rook ik 4 en soms 5 sigaretten op mijn dag. kzou er graag volledig afgeraken maar ik ben ook al beetje tevreden dat ik mij kan inhouden

smoren en zuipen hoort bij die tijd da het allemaal effe te wild ging en mja ook sinds dan ben ek beetje monnikenleven gaan lijden omda ik alles zo kotsbeu was

oberon_sedai
20 juni 2004, 11:19
Goe bezig, als jezelf niet rookt of drinkt dan kan je ook niet weten hoe het voelt; dus hou je kop.

ik weet maar al te best hoe het voelt. ik rook al heel mijn leven gedwongen mee dude. it sucks big time.

tettenzot
20 juni 2004, 11:54
rook al 2 jaar, maar ben nog jong (16), dus drmee drinkek en aventoe smorek ook wel is ewa veel, mor assek mantis azo lees, kwil wel stoppen na men studies ze

K3nsh1n
20 juni 2004, 14:22
frisdrank...kaugom...en je ownt ^_^

MUSTIE
20 juni 2004, 14:30
ik rook enkel me vrienden
drinken enkel als mijn ouders ni thuis zijn
van de dinge da mantis zei :
das allemaal e beetje waar maar ik rook ni egt veel (pakje de week)
zou ik stoppe zou ik gewoon die 'sfeer' missen van da roken met vrienden
:)

Tyken
20 juni 2004, 14:33
veel sjieken tijdens het game (sorry voor het gesmek op ts)

en soms speel ik wel na het zuipe (of ben ik nog bezig me zuipe tijdens het game :unsure: )

ma een echte roker ben ik nie.... soms hier en daar eentje aanzette kan geen kwaad zekers?

Foose
20 juni 2004, 18:21
zou ik gewoon die 'sfeer' missen van da roken met vrienden
:)

Als ge da al ne goeie sfeer vindt :ironic: uzelf wa kapotmaken.

kwil wel stoppen na men studies ze

Als ge da blijft uitstellen komt er nix van :p
Spreek uit ervaring ^^ : kzeg al 2 jaar dak wil ga fitnessen :p (doe da wel af en toe, maar kbedoel 3x per week min.)

En gvd er valt mij ier weer een vlieg lastig :p

MUSTIE
20 juni 2004, 19:12
Als ge da al ne goeie sfeer vindt :ironic: uzelf wa kapotmaken.

ik eb dr nog ni egt probleme van ondervonde :crazy:

Samohtt
20 juni 2004, 20:41
ik rook ni ik vind dat het veel te veel geld kost, het geld dat je er aan uitgeeft kan je aan veel leukere dingen uitgeven.
Drinken achter de pc doe ik ook ni doordat ik vroeger al lang geleden eens mijn glas had omgestoten op het toetsenbord en het was eraan, sindsdien drink ik nooit meer achter de pc.

str0ntj3
20 juni 2004, 20:47
Drinken achter de pc doe ik ook ni doordat ik vroeger al lang geleden eens mijn glas had omgestoten op het toetsenbord en het was eraan, sindsdien drink ik nooit meer achter de pc.
strijk, dinkte gij anders wel (iets met alcohol wel te verstaan :D )

Foose
20 juni 2004, 22:14
ik eb dr nog ni egt probleme van ondervonde :crazy:

Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, met je vrienden daar wat staan babbelen en je kreupel lachen :) Vind da ook wel cool, maar zonder sigaretten dan :p

BlackShadow
20 juni 2004, 23:28
belachelijke thread imo :/

MUSTIE
20 juni 2004, 23:53
Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, met je vrienden daar wat staan babbelen en je kreupel lachen :) Vind da ook wel cool, maar zonder sigaretten dan :p

da valt te zien van persoon tot persoon
ik kom me mijn vriende practisch nooit buiten (buite als we gaan roke)
en anders zitte we binnen met 4 voor 1 pc oftewel met 4 in de zetel naar cartoon network of dbz te kijken :doh:
da is gwn een reden om buite te komen en ff tot rust te komen :)

Pol de Crossmol
21 juni 2004, 00:08
3/4 is hier nog te jong om te beseffen over wat ze klappen. Ja indd, int middelbaar is da cool met je maten en al. :wtf:

Heb het toen nooit gedaan, en ik had ook maten die rookten. Yeah waw, was ik ff niet cool. Khoorde er helemaal ni bij :ironic:

En om de pret compleet te maken -> De standaard, vandaag ivm grootste rokersonderzoek ooit (http://www.standaard.be/nieuws/buitenland/index.asp?ArticleID=DMF20062004_007&Snel=1)

Think about it... De 'sfeer' of ...

m4nTiS
21 juni 2004, 01:04
ik weet maar al te best hoe het voelt. ik rook al heel mijn leven gedwongen mee dude. it sucks big time.

damn right dude....ik was, vonnek van mezelf, een vrij hoffelijke roker.

Ik rookte nooit als mensen aan het eten waren
Als er volk in de buurt was en twas geen plek waar ge verwacht dat er gerookt wordt (bijv. een café) dan vroeg ik steeds of het stoorde dat ik er 1 opstak.
Op lan's probeerde ik het tot een minimum te beperken of ging ik ff buiten een wandeling maken....

Maar, nu als ex-roker....manmanman, die geur..stinken :doh:
En nu pikt het ook in mijn ogen, en nu walg ik ook van de geur die uit m'n kleren komt na een nachtje stappen...

Nu pas besef ik hoe vervelend het is voor een ander...

Lenny
21 juni 2004, 01:15
Ik rook ook. En drink ook. (kzin 22, da mag, eh ;) )

Nie achter de pc, ik hou het huis rookvrij. Siggie smaakt, maar buiten of op café, of in den auto (alhoewel ik da laatste ook aan het beperken ben)

Maar ik kan me wel terugvinden in hetgeen Praying Mantis zegt...

Weird question, ma bon...

Allemaal tof enzo zenne...maar na nen tijd was ik het beu om:
steeds opnief smorgens op te staan en eerst m'n lading bruine rochel in de pompbak te deponeren (met t nodige reutel geluid)

Valt ier nog goe mee :p

...voor de rest van de dag dit nogmaals, zij het in kleinere hoeveelheden, noggis te doen.

ja, kweet wat je bedoelt...

..u telkens te moeten schamen omda ge uren in de wind stonk naar de saffen en dat ge telkens wel van iemand een vieze blik kreeg ivm die geur of door de rook

Daar trek ik mij niks van aan, zenne. Als der zo een zwaar geparfumeerd wicht staat te stinken nor parfum, is dat even storend. En wat heeft die te verbergen? (hehe, oppassen voor da soort, believe me...)
De geur doet niks mis aan de mensen, integendeel, als ze nen stap achteruit doen, heb ik meer plaats, khou nie echt van mensen die zwaar aan je plakken :p

...uw tanden geler te zien dan de kanarie van ome Arie waren en ge schrik had da mensen ginge lopen als ge lachte

Tja, die tanden, das idd iets vervelends. Mor soit, tvalt ier nog een beetjen mee...

...om t half jaar heel uw appartement moest herschilderen omdat alles dof van kleur werd

Niet binnen roken, eh, das de reden waarom ik da nie doe.

... hopen geld uit te geven aan saffen ipv dat te gebruiken voor nuttigere dingen dan papier met wa bruine rommel in

True, very very true, 1 van mijn stopmotieven!!

...telkens een half uur te moeten bekomen als ik m'n winkelwaar naar m'n appartement op het 2de verdiep bracht
...iedere keer dat ik ging snowboarden met m'n maten, ze iedere keer op mij moesten wachten omdat ik niet meekon (ik ben geen dikke mens en ik at relatief gezond...mor adem kon ni mee) + omdat ik ieder 5 minuten wel ff een fluim richting sneeuw moest reutelen....

Die fysiek valt nog goe mee, bij mij.
Gewoon regelmatig sporten, eh.
Ik ken gasten die een pakje daags roken, en toch heel goe voetballers zijn met een conditie om U tegen te zeggen. (ze zouden een betere conditie hebben, moesten ze niet roken, mor soit...)

dik 9 maand later heb ik nog steeds geen saf gerookt, eet ik gezonder dan ooit (ik durf gerust is zondigen...ben heb per slot van rekening net als alle andere belgen wel een zwak voor frietjes met ne goeie steak :p ...ik overdrijf gewoon ni), doe ik meer aan sport dan ooit --> snowboarde, fitnessen en sinds 3 maand rij ik nu ook iedere dag naar m'n werk met de mountainbike en das zo'n 40km per dag....
Maar t belangrijkste is: ik ruik terug alles, m'n eten smaakt weer, ik kan weer alles doen, ik voel me fit, ik kan alles meedoen, niemand moet nog op me wachten omdat ik niet zou meekunnen...
En buiten dat is er dan noggis het geld dat ik uitspaar...ik leg telekens een beetje opzij (wat ik normaal zou hebben gegeven aan saffen) en koop me nu iedere maand iets leuks of ga met m'n vriendin naar de cinema,prive sauna of op weekend....

Van mijn part doe je wat je wilt ivm sigaretten...mor denk er eerst goe over na voor da ge deraan begint...der is meer int leve dan een blaadje papier met wa tabak in....kga trouwes liever dood, in volle glorie op m'n snowboard dan als kuchend en rochelend kamerplantje in 1 of ander verduft ziekenhuis.

Think about it! ;)
Congratz!!! Stoppen is nie makkelijk.

Toen ik gestopt was met roken, voelde ik mij gezonder, en smaakte ik meer.

Kwil stoppen eens ik ga samenwonen, maar momenteel gaat het nog niet, zunne.

4 keer per week avondlessen (examens volgende week :help: ), zelfstandige in bijberoep, en in hoofdberoep Fedex-koerier. Dus den stress is er momenteel wel.
Kzou zot worden moest ik nu geen sigaret hebben.

Maar voor het einde van het jaar stop ik zeker.
Voor de gezondheid en voor het geld.

Enne, drinken achter de comp?
Een pintje of 2-3 kan idd smaken als ge BFVietnam aant spelen zijt :)
nothing wrong with that. :niceone:

Wietblaadje
21 juni 2004, 12:12
Pfff, alleen Red bull en ne Kriek :p

str0ntj3
21 juni 2004, 14:17
Pfff, alleen Red bull en ne Kriek :p
nen kriek...

[reclame mode]
- sorry gene kriek meer
- oe? en al die schone tijden jos... wa zegde daar van...
- mo jong seg pak mij gwn nen kriek extra
[/reclame mode]

Tyken
21 juni 2004, 14:25
nen kriek...

[reclame mode]
- sorry gene kriek meer
- oe? en al die schone tijden jos... wa zegde daar van...
- mo jong seg pak mij gwn nen kriek extra
[/reclame mode]

:love: En dan nu, ne kriek belle-vue :love:

Memphis
21 juni 2004, 14:37
in het nieuwsblad vandaag: rokers sterven 10 jaar vroeger.

honnestly: eigen schuld. Ik kan totaal niet tegen mensen die roken... en zal als iemand vraagt of ze mogen roken altijd nee zeggen. En niet verschieten als ik van u wegga als je rookt...

----
A: Care if I smoke?
B: Care if I die?
----
B: Sure, you can smoke around me, I'll just stop breathing
----
Kissing a smoker is like licking an ashtray
----
I miss my lung, Bob

m4nTiS
21 juni 2004, 15:48
----
B: Sure, you can smoke around me, I'll just stop breathing
----

stoort het dat ik eet terwijl u rookt? :rofl:

KO
22 juni 2004, 16:02
stoort het dat ik eet terwijl u rookt? :rofl:

Ik moest zelfs ongeveer 5 sec lachen toen ik deze zin las, dat overkwam me nog nooit
:crazy: :cool:

Samohtt
22 juni 2004, 20:34
Wij hebben eerder een klas die u scheef bekijkt als ge wel rookt.
Er was ene die er over begon zo van:" hebde gij al gerookt... ik wel... "
Ge weet wel wat ik bedoel wel we zijn gewoon weg gegaan ik zag wel dat sommige wouden blijven maar die zijn toch weg gegaan omdat de meerdeheid weg ging