PDA

Volledige versie bekijken : In-game mp3speler

Nagrom
19 juni 2004, 12:40
Kben op zoek naar een of ander programmake dat ik tijdens het spele van BF:V zelf kan bedienen. Dus een soort van Winamp, maar die zou je dan moeten kunnen bedienen met een paar shortcuts die je zelf toewijst.

Bedoeling is dat ik zelf dus mn eigen muziek kan afspelen tijdens tspelen van BF:V. De in-game radio is te beperkt want daarvoor heb je een of ander voertuig nodig...

Als iemand zo'n programma kent/gebruikt, laat het mij weten aub :applause:

EagleEye
19 juni 2004, 12:53
winamp en ik gebruik zo die '"multimedia toetsen" bovenaan men toetsenbord :unsure:

stelly
19 juni 2004, 13:07
muziek tijdens het gamen :crazy:

Pol de Crossmol
19 juni 2004, 14:26
Indd, winamp met multimediatoetsen.

Maar ik gebruik bijna geen muziek tijdens het gamen. Leuk al dat je wil, maar je verspeelt daarmee al 50% van je taktisch voordeel gewoon omdat je zelf geen zak meer hoort. Ik kan perfect zeggen waar iemand achter een muur zit en er een geplaatste granaat gooien gewoon afgaande op het geluid.

Nagrom
19 juni 2004, 14:33
Idd, normaal gezien gebruik ik dat voordeel van geluid ook zenne, koptelefoon goed luid en dan hoort ge makkelijk iemand afkomen =)

Maar als het ne keer tegenzit, snel wa muziek opzetten en zo een rondje spelen heeft al wonderen gedaan. Tmoest dan wel met een aparte mp3 speler en boxen dus een alternatief zou wel makkelijk zijn =)

Coolio Jr
19 juni 2004, 22:57
ik kan wel mijn winamp opzetten om liedjes te horen , en BF:v aanzette, en kheb snelknopkes (ctrl+al+PGup = volgend lieke , etc...) en die werke goe in windows, ma tijdes bfv kanek der ginne zak me doen.. da reageert langst geen kante dan en blijft ma spele ... keb al geprobeert ander buttons enzo ma helpt ni :angry:

Nagrom
20 juni 2004, 00:24
Kheb dat zelf al ondervonden, tgeen dat ik dan doe is mijn playlist aanmaken met WinAmp en afspelen met Windows Media Player. Zo lijkt het wel te lukken met mediaknoppen. Tkan zijn dat dat enkel voor mezelf een oplossing is natuurlek :confused:

K3nsh1n
20 juni 2004, 14:23
erm winamp heeft ergens een plugin had kgebruikte em vroeger ook zelf graag onder et csen want toen werd 'hlamp' verboden door anticheats maar goed ik kan em niet meer trug vinden stond erges in nen thread mss vind je em zelf wel op de winamp site dno als ge multimediatoetsen ed ebbe da ni nodig :D

]D[!$TURI3E|)
28 juni 2004, 21:27
loopt u een deftig toetsenbord mee sneltoetsen op eeh waar er azo opstaat van next en pause/start of stop ofzo eeh en dan mee media player(best player ever)
dan ist direct opgelost
:niceone:

sypro9000
29 juni 2004, 03:52
ik speel niks met music dat is nogal verstorend vind ik :p

in bf:v daar hoor je de shit heli's die brt's ......

en in UT2k4 nie want in 1 on 1 's heb je je geluid zeker nodig voor de liften en pickups van bepaaldeguns die je hoort

Exit
29 juni 2004, 13:19
Ik gebruik ook multimediatoetsen (play/next/...)
Broer niet, maar die gebruikt winamp muis .... :cool:

Ik heb een oude muis omgebouwd tot een winamp controller via seriele poort ... met 3 knoppen (max 16 dacht ik) dus standaard knoppen, zoals next/prev; play/pause; stop; (2 functies per knop in te stellen)

Tomasken
29 juni 2004, 14:07
Ik zet men Draagbare MP3 speler aan en steek 1 oortje in men oor en de ander kan ik dan BFV geluidjes luisteren :) is makkelijk

tk_300
2 juli 2004, 12:30
Waa... Master of puppets van metallica draaien tijdens het gamen...
Dan Schieten ze neffe u oor en ge hoort da nie.

Ik vind Ook in BF : V Zit het geluid nie echt mee... Als er iemand op u schiet van 100 meter Afstand hoort ge alleen Fiew
Faw Fiew En nie pang pang Pong.