PDA

Volledige versie bekijken : Wii GBA: Golden Sun vraagje

giger
18 juni 2004, 19:59
Ik heb dus Golden Sun uitgespeeld

Nu wil ik aan Golden Sun 2 beginnen en in het boekje staat dat je dingen kan "overzetten".
Ik heb geen linkkabel dus het moet met een paswoord gebeuren...
Maar wanneer ik bij GS1 op de R-knop en rechterpijl druk en dan op start verschijnt er geen send optie en is er dus ook geen paswoord mogelijk.

Iemand een idee??

zappy
18 juni 2004, 20:14
Ik heb dus Golden Sun uitgespeeld

Nu wil ik aan Golden Sun 2 beginnen en in het boekje staat dat je dingen kan "overzetten".
Ik heb geen linkkabel dus het moet met een paswoord gebeuren...
Maar wanneer ik bij GS1 op de R-knop en rechterpijl druk en dan op start verschijnt er geen send optie en is er dus ook geen paswoord mogelijk.

Iemand een idee??

je moet andere combinaties gebruiken, L en rechts enzo, dan op start. Dan werkt het, blijf proberen. En succes met het passwoord... tzal lang zijn!

giger
18 juni 2004, 20:25
Ja, dat heb ik ondertussen op gamespot ook gemerkt.
Mss toch ff wachten tot volgende week mijn SP binnen komt en dan via een kabel alles overzetten ;)

FRozEN_FRoST
18 juni 2004, 23:14
Dan hoop ik voor jou dat je ook een flashkaartje hebt van zo'n 120 euro ;)

giger
19 juni 2004, 07:34
Dan hoop ik voor jou dat je ook een flashkaartje hebt van zo'n 120 euro ;)

Heb je dat ook nodig? Dat staat nl niet in de manual :confused:

FRozEN_FRoST
19 juni 2004, 11:33
Nee, maar ge zei zo da ge me een kabeltje alles wou overzetten, dus dachtek da gij da op rom op uw PC speelde, en da wou overzette naar uwe GBA SP als ge em hebt :) Wa bedoelt ge dan eigelijk me overzette via een kabel? :confused:

Proto
19 juni 2004, 12:06
Nee, maar ge zei zo da ge me een kabeltje alles wou overzetten, dus dachtek da gij da op rom op uw PC speelde, en da wou overzette naar uwe GBA SP als ge em hebt :) Wa bedoelt ge dan eigelijk me overzette via een kabel? :confused:
ik denk da hij een link cable bedoelt :)

giger
19 juni 2004, 12:10

Wel... je hebt het eerste spel gespeeld en dan wil je het tweede spel spelen met alle stats uit het eerste spel. Dus je brengt je gegevens over...

FRozEN_FRoST
19 juni 2004, 16:18
Aaah, zo bedoelde :)

Mijn fout, ik was gewoon te lui om het helemaal te leze, ik zag enkel het woordje overzette ^^

psycho2048
19 juni 2004, 19:53
als ik mij nie vergis zijn er drie paswoorden naargelang hoeveel je wil overzetten... tmeeste is echt wel 10 minuutjes werk ofzo, maar tis de moeite. en ge moogt zelfs al beginnen spelen zijn; zolang ge maar mee vier zijt moogde et nog invoeren.

giger
21 juni 2004, 19:24
:doh: :doh: :doh:

Omdat ik die send optie toch niet krijg (en die heb je ook nodig om over te zetten via kabel) was ik op het Net ff gaan zoeken naar andere Gold codes die ook alle djinns hadden (net zoals ik) maar nu heb ik al drie keer zo'n code ingevoerd van het Net en nog nooit was het een correct paswoord op het einde!!!!!!!!!!

Kent er iemand een correcte code met alle djinns??????

giger
22 juni 2004, 12:33
... en het is allemaal gelukt!!!!! :applause: :applause: