PDA

Volledige versie bekijken : Battle of WarPoint

Method
18 juni 2004, 19:58
WarPoint gaat samen met GameService.be een 'nieuwe' pubwars organiseren, Battle of WarPoint. De bedoeling is dat players die een clan hebben zich inschrijven zodat er een war volgens de regels wordt gespeeld en de teams toch gemengd zijn. Daarna zal een admin al de ingeschreven players indelen in 2 teams die het tegen elkaar zullen opnemen in een war. Later worden de scores etc op site gepost. Er zal 1x per 2 weken zo'n Battle of Warpoint plaatsvinden. De Battlefield 1942 pubwars zal volgende maand starten. Neem al eens een kijkje op onze pubwars site (http://www.warpoint.be/WOIII/BF/vwar/war.php) !
Warpoint: site (www.warpoint.be)

Bl@ckshadow
18 juni 2004, 20:07
tD komt zeker :niceone:

et zou der nog aan mankeren da de eigen crew ni eens me hun clan meedoet he

Samohtt
18 juni 2004, 20:39
eXp zal ik wel mee doen denk ik, dat is zoiets gelijk pubwars zeker, ik vind het eigenlijk spijtig dat pubwars gestopt is

Method
19 juni 2004, 00:58
eXp zal ik wel mee doen denk ik, dat is zoiets gelijk pubwars zeker, ik vind het eigenlijk spijtig dat pubwars gestopt is

Het is niet per clan he, het is per clanmember. Er kan er ook maar 1 van een clan meedoen. Maakt niet uit.

m4nTiS
19 juni 2004, 01:04
Allemaal goed en wel enzo..en ook :niceone: voor het initiatief enzo..mor waarom weeral -->

De bedoeling is dat players die een clan hebben

Zijn de clanlozen weer ni goe genoeg? Misschien bedoelde t ni zo, maar formuleer t dan beter. En als ge t wel zo bedoeld :wtf:

En dan nog dit -->

Er kan er ook maar 1 van een clan meedoen

:wtf:

Ook hier: zedde zeker da ge t zo bedoeld? Want dan hoop ik da t ni alleen vlaamse/belgische clans is want dan gade..wa...euh.. 4 tegen 3 spelen?

Method
19 juni 2004, 01:36
We nemen alleen maar members met clan omdat die wat ervaren zijn. Die kennen de rules en we verwachten dat ze die naleven. Zodat er geen 'noobs' tussenzitten die het hele gebeuren zouden verpesten.

m4nTiS
19 juni 2004, 01:50
allee, fijn... gamers zonder clan zijn dus per definitie probleem gamers?

Ksnap da ge op veilig wilt spelen, mor kvin t ne slag in t gezicht van mensen die net als ik bewust zonder clan spelen en die het wel goed menen op en rond het battlefield.

En leg nu dat van "1 member per clan mag meedoen" ook eens uit...

En soz dat ik hetvolgende nog ff opmerk..kwil echt ni flamend overkomen...kvin gewoon dat als ge iets groots wilt doen, dat ge t dan ook goed moet doen.

Tgaat over die Warpoint site...ik zal de laatste zijn om iemand uit te lachen als hij/zij van tijd eens een schrijffout maakt...maar het "Engels" dat ik op jullie site lees slaagt toch echt wel alles..

- After almost 2 monds looking we've found 'only' ten clans

- Now its up to Ubisoft. But tey have somtime differents

- Now Battlefield: Modern Combat is a long time announced, there must come with something else

:wtf:

Method
19 juni 2004, 02:05
Van die 1 member per clan is gewoon, et maakt ni uit oeveel er van dezelfde clan meedoen. Of er nu 10 van dezelfde meedoen of 2. Makes no difference.

m4nTiS
19 juni 2004, 02:34
k, das al iets duidelijker ;)

maar dat van die clanloze mensen blijft zo neem ik aan?

Method
19 juni 2004, 02:38
Maar ik ga een onderscheid maken dat missch (wss :p )niet klopt.
Bv
Players met clan zijn owners.
Clanless players zijn noobs.

Clanless players hebben 3000 servers waar ze opkunnen. Maar de players met clan zullen niet joinen omdat daar noobs op zitten. Dus kunnen ze nooit deftig trainen (buiten met clan). Ons doel is dan ook de players met clans deftig laten te trainen volgens rules en deftige tegenstander.

m4nTiS
19 juni 2004, 02:58
Ok, soz, mor da is pure onzin

ff mezelf als voorbeeld nemen.

Ik heb 3/4 jaar bij PropHecY gezeten...daar ben ik toen weggegaan om persoonlijke redenen + omdat ik de toenmalige manier van war spelen niet meer zag zitten... Sindsdien speel ik clanloos..voornamelijk op pubs maar als er 1 of andere Vlaamse clan volk tekort heeft mogen ze me altijd vragen (vraag maar aan de mannen van >P> en Dog voor wie ik al gespeeld he...Mirage heeft t ook al gevraagd maar hier kwam de timing helaas niet uit...) want ik speel echt nog wel eens graag in een soort clanverband...alleen moet dit geen 1 of 2 keer per maand meer want dan wordt ik het weer beu.

Ik bestempel mezelf dus als clanloze... ben ik dan per definitie een onruststoker? nope! Anders had ik ook geen Community leader geworde...am i right?
Ben ik dan een nOOb? Don't think so..ik speel het spel sinds de demo, 3/4 jaar in clan verband + zonder te willen stoeffen weet ik dat ik vele clanspelers (niet allemaal!) dik own! Vraag maar aan de anciens die me nog kennen van in m'n piloot periode....

Dus daar gaat uw theorie ivm clanloos en noob zijn al... kan u trouwes nog vele mensen aanduiden die ook clanloos zijn en toch zonder moeite vele clan spelers ownen.

En wat uw 3000 pubs betreft...idd, clanlozen kunnen daar allemaal op...maar dat kunnen clan spelers evengoed...dus wat is uw punt?
En zeg ni van: clanspelers voelen zich te goed voor pubs...der draaien hier bij TNG 2 BF servers en imo zie ik daar evenveel clan als clanloze spelers.

Enfin, ge doet wa ge wilt...kvinnet ten eerste gewoon spijtig voor al die clanlozen die t wel goed menen en die gestraft worden vanwege de slechte naam van een ander...en ten 2de vindt ik het erg bekrompen van jullie om iedere clanloze zomaar ff over dezelfde kam te scheren.

It's ur choice, mor ge maakt u der zeker ni populair bij (iets wat de echte pubwars wel had trouwens...)

Rapturo
19 juni 2004, 12:09
Maar ik ga een onderscheid maken dat missch (wss :p )niet klopt.
Bv
Players met clan zijn owners.
Clanless players zijn noobs.

Das idd zever, ooit al gehoord van mensen die wegens tijdsgebrek niet kunnen spelen in een clan ?
Ge hebt bijvoorbeeld ook mensen die ne clan joinen mor haast nooit komen en ge hebt mensen die van zichzelf weten dat ze te weinig tijd hebben voor in een clan te zitten en daarom er ook geen joinen

en voor de rest heeft Mantis het allemaal al gezegd.
En ik kan beamen dat er weinigen van zijn niveau rondvlogen in zijn plane periode :)

Machovelli
19 juni 2004, 14:00
Das idd zever, ooit al gehoord van mensen die wegens tijdsgebrek niet kunnen spelen in een clan ?

Inderdaad, Ik heb eenvoudig weg de tijd niet om in clanverband te spelen.
Door mn werk ben ik ook vaak in het buitenland zodat ik zeer moeilijk op vaste tijdstippen kan spelen. Ik ben al door verschillende clans gevraagd maar heb om die redenen al steeds moeten weigeren.

Ik speel intussen al ongeveer 1.5 jaar bf op publics en een paar keer pubwars.
Dat ik in geen clan zit (of zat) betekent dus helemaal niet dat ik onervaren of, erger nog, noob ben...

Samohtt
19 juni 2004, 14:24
ik denk ook dat wie zich voor zo iets inschrijft geen noob is

Method
19 juni 2004, 18:37
Tis gewoon op public speel je voor fun. En clanless players spelen alleen maar voor fun. Maar players met clan die eens willen trainen kunnen niet op zo'n pubs gaan, want daar wordt het (meestal) niet volgens de regels gespeeld. Dus wij bieden de gelegenheid om players met clan volgens de regels van een war te laten spelen en te laten trainen.

Unfounded_Coma
19 juni 2004, 18:53
m4ntis

Volgens den Horace ga da ier nog serieus verandere zenne en da is geen Insult Tov Clanless spelers ze want da zitte der heel Goei bij :bow:

kzen der zekers van da dat nog ga verandere zenne :bow: want anders zoude we toch een Groot deel van de Belgische spelers die bij Grote clans zate discrimineren he en da mag nie e :naughty:

Method
19 juni 2004, 19:29
*UPDATE*
Er zal toch mogelijkheid zijn dat niet clanmembers kunnen meedoen.
MAAR: clanmembers hebben voorrang op clanless players! We willen zoveel mogelijk clanmembers maar gaan uiteindelijk de clanless players niet discrimineren. :)
Er wordt dan wel verzocht dat clanless players de [CLANLESS] tag zetten zodat de clans zien dat ze clanless zien en ze misschien kunnen recruiten.
Wordt vervolgt!

Bl@ckshadow
19 juni 2004, 20:19
aah k dan ist goe

m4nTiS
19 juni 2004, 23:54
Tis gewoon op public speel je voor fun. En clanless players spelen alleen maar voor fun.

:eek: Gij speelt dus in clanverband tegen uw goesting ofwa???

jah, k, tis maar hoe ge fun bekijkt he...Voor mij is het spelen van wars even fun als op pubs...meer zelfs, ik speel ook veeeeel liever op de manier zoals Pubwars dit deed...clan of clanloos, gewoon lekker in 2 teams fraggen zonder lamedoenerij...Ik neem aan dat dit ook jullie objectief is? Wel dan, zet dan die oogkleppen af en laat iedere speler toe ipv al op voorhand de mensen te veroordelen.

*UPDATE*
Er zal toch mogelijkheid zijn dat niet clanmembers kunnen meedoen.
MAAR: clanmembers hebben voorrang op clanless players! We willen zoveel mogelijk clanmembers maar gaan uiteindelijk de clanless players niet discrimineren. :)
Er wordt dan wel verzocht dat clanless players de [CLANLESS] tag zetten zodat de clans zien dat ze clanless zien en ze misschien kunnen recruiten.
Wordt vervolgt!

Wel, ik ben blij dat er al verandering is (dat m'n tekstjes dus ni voor niets waren :p ) maar tevreden ben ik zeker nog niet.

1) clanmembers voorrang geven op niet-clanspelers...soz mor das nog altijd dikke discriminatie. zoals het bovenste puntje vam deze post: Zet die oogkleppen af en stop met clanlozen te veroordelen voordat ge ze hebt leren kennen.
En ik begrijp t da ge op veilig wilt spelen...niemand wil een lamer die roet in het eten komt gooien...maar doe dan zoals de mannen van Pubwars: IEDEREEN een kans, 1 keer lame doen = waarschuwing, 2de keer = ZONDER PARDON BUITEN

Streng maar rechtvaardig, meer moet da ni zijn, en voor de rest he, iedereen laten meedoen en letten op fun ipv clantag's

2) da brengt me bij die clantag's...soz zenne, mor als ik meedoe is dat met mijn eigen nick en niet met een [clanless]-tag ervoor...Waarom? a) ik ben wie ik ben en mijn tag stelt dat voor, moet dus niks anders bij b) als alle clanspelers een tag hebben, dan zal de rest toch wel doorhebben dat diegene zonder tag een clanloze is, right? c) ik ben geen koei die te koop staat op de markt...meer zelfs, ik ben totaal ni op zoek nar een clan...

Sorry dak der zo over doordram mor ik vin dat t eindelijk eens tijd wordt dat men (kheb t ni over iedereen) inziet dat een clan speler niet beter is dan een clanloze of visa versa.

Dus ga voor fun en stop met t discrimineren!

Teh clanless-people-lobby has spoken :p

SniperSonic
21 juni 2004, 14:37
Volledig met je akkoord M4nTis!!!

Ik speel ook zonder clan en heb er op dit moment geen behoeft aan om er eentje te joinen.

'k Begrijp wel het standpunt van Sgt Method Man, der zijn een hoop lamers die de gameplay verpesten.
En de noobs, iedereen is dat ooit geweest!!! Geef die mannen ook de kans om eens in echt teamverband te spelen... Laat hen ook eens ervaren hoe echte diehard BF'ders spelen...

En dat een speler in een clan zit wil niet noodzakelijk zeggen dat hij zich aan de regels houdt... 'k Heb mijn ogen al dikwijls opgetrokken als ik de Tk en baserapers zie op sommige (belgische) servers....

Anyway, 'k vind het positief dat clanloze spelers nu ook mogen joinen...

Deleter
24 juni 2004, 16:32
ok , ik ben nu van gameservice, en ik zou wel een paar zaken duidelijk willen maken,
de bedoeling van deze pubwars is niet veel anders als de vorige welgekende pubwars, of je nu clanless bent of niet, iedereen mag meedoen.
je schrijft je gewoon in , is het vol dan is het vol en speel je een andere keer mee. zo simpel is dat :) zo kunnen misschien clanless people een clan vinden die hen wel ligt door eens met een paar mannen van die clan te spelen of zo, je weet maar nooit ;)

cya on the battle :D