PDA

Volledige versie bekijken : tv scherm tonen op 2de scherm

Preske
18 juni 2004, 18:44
Ik heb 2schermen die aangesloten zijn op m'n raedon 9800pro. nu wil ik op m'n 2de scherm m'n filmpjes, video's, tv e.d. doen afspelen, maar elke keer als ik ze maximaliseer, worden ze gemaximaliseerd op m'n 1ste scherm.

Helemaal uitrekken zodat het toch op het 2de scherm past gaat wel, maar er komen dan altijd hinderlijke randen rond.

M'n tv kaart is er eentje van Hercules, smart TV mono.

vinteg
18 juni 2004, 20:55
zet uw ander scherm op "primair scherm" en dan gaat da wel lukken;)

Preske
18 juni 2004, 20:56
ma als ik een spel start, word dat dan ook niet op dat scherm weer gegeven?

GhO$T
18 juni 2004, 21:10
ma als ik een spel start, word dat dan ook niet op dat scherm weer gegeven?
:crazy: spel spelen en ondertusse filmke zien lijkt me niet zo'n handige combinatie :p

/dit volledig terzijde, ik ken eigenlijk niks van die dual monitor toestande; behalve dan dat het bestaat :unsure: :p

Preske
18 juni 2004, 21:39
GhO$T']:crazy: spel spelen en ondertusse filmke zien lijkt me niet zo'n handige combinatie :p

/dit volledig terzijde, ik ken eigenlijk niks van die dual monitor toestande; behalve dan dat het bestaat :unsure: :p

manee :)

kijk, ik heb twee schermen.

1 vlak voor mij (waar ik nu naar kijk omdat ik zit te typen :)
en 1 naast waar ik nu naar tv ant zien ben.

probleem is, dat is een nogal klein schermpke ,ongeschikt voor deftig te kunnen gamen , maar goed genoeg om naar tv te kunnen zien.

dus is nu m'n vraag, als ik dat op schem op primair zit, worden m'n games dan op dat klein schermpke getoond?

amdr
18 juni 2004, 21:51
Ik zou zeggen....test et eens :s
Dat is nu niet zo'n grote moeite e :)

Maar om wa vriendelijk te zijn. Als ge da klein scherm op primair zet komen daar u games op

An!m0
18 juni 2004, 21:55
manee :)

kijk, ik heb twee schermen.

1 vlak voor mij (waar ik nu naar kijk omdat ik zit te typen :)
en 1 naast waar ik nu naar tv ant zien ben.

probleem is, dat is een nogal klein schermpke ,ongeschikt voor deftig te kunnen gamen , maar goed genoeg om naar tv te kunnen zien.

dus is nu m'n vraag, als ik dat op schem op primair zit, worden m'n games dan op dat klein schermpke getoond?
Weird... ik kan je helaas niet helpen, preske!
Maar bij deze zie ik wel de mogelijkheid een andere vraag te koppelen aan de thread :) , nl. de volgende:
Hoe kan ik bvb films van op m'n PC bekijken op m'n TV-scherm zien?

Preske
18 juni 2004, 22:26
dat is afhankelijk van je vidkaart, maar het is vrij eenvoudig.

Je hebt een vid kaart met ofwel een s-video uitgang, een composite uitgang of beide.
meestal zit er een kabel bij. maar die is ook te vinden bij de electrohandel.

normaal heb je dan ook een fbus connector/adapter nodig. is voor een prikje te kopen bij bovengenoemde electrohandel.
dat is een scartconnector die je in je tv moet pluggen en daar komt dan de kabel in die je in je vid kaart steken hebt.

An!m0
18 juni 2004, 22:33
dat is afhankelijk van je vidkaart, maar het is vrij eenvoudig.

Je hebt een vid kaart met ofwel een s-video uitgang, een composite uitgang of beide.
meestal zit er een kabel bij. maar die is ook te vinden bij de electrohandel.

normaal heb je dan ook een fbus connector/adapter nodig. is voor een prikje te kopen bij bovengenoemde electrohandel.
dat is een scartconnector die je in je tv moet pluggen en daar komt dan de kabel in die je in je vid kaart steken hebt.
Roger that (mja ik zie hier TV-Tuner op mijn case staan, daarom vroeg ik het maar eens é :))

Preske
18 juni 2004, 23:44
opgepast, een tv-tuner kaart is niet het zelfde als een gewone vidkaart :)

T3r`^
19 juni 2004, 02:02
[ot]
eindelijk iemand met een boejende en aangenamen sig.
:niceone:

voort probleem, dunno :x, ben geen slimmerd op computertjes :x