PDA

Volledige versie bekijken : Spel blijft niet fullscreen.

Phil
18 juni 2004, 15:41
Ik heb tegenwoordig echt altijd het probleem als ik een full screen spel speel, dat dit niet fullscreen blijft, maar zodra ik het opstart weer minimaliseert.
Best wel lastig. Normaal geraak ik wel fullscreen door constant met alt+tab te werken en massaal veel te klikken. Maar nu lukt dit niet meer ...

:unsure:

win xp pro, radeon 9000 mobile (acer travelmate 800)

Zelete
18 juni 2004, 16:32
alt enter?

Breezer
18 juni 2004, 16:36
alt enter?

werkt da ni alleen met spellen die via opengl werken?

kunt uw processen is bekijken, mss da daar iets draait da prioritair is ingesteld en daarom de rest doe verkleine

Zelete
18 juni 2004, 17:48
geen idee.

het zal idd wel aan een of ander priority van een programma liggen...

Phil
18 juni 2004, 18:11

kunt uw processen is bekijken, mss da daar iets draait da prioritair is ingesteld en daarom de rest doe verkleine

En hoe zie ik dat na? :unsure:

en nja, het is niet dat het spel windowed gaat hoor, het wordt gewoon geminimaliseerd (zoals als ge van een fullscreen applicatie terug naar uw bureaublad gaat)

Breezer
18 juni 2004, 18:36
ge gaat nr taakbeheer -> beeld -> Kolommen selecteren -> basisprioriteit

en dan kijke welke op standaard en hoog enzo staan

Phil
18 juni 2004, 22:41
Daar zit voor zover ik zie niks verkeerds tussen.

taskmanager
Winlogon
CSRSS
Panda antivirus

Enige 4 met high priority
Al de rest is normal

en dan is er nog system idle process dat als status N/A heeft :unsure: (is dat normaal dat dat soms 90% processorgebruik heeft? :unsure: )

L.E.D.
18 juni 2004, 22:47
Had iets te maken met de kleuren van uw desktop dacht ik. Ik heb het enkel gehad met oudere games en ander kleurdeipte loste het op.

Welke games mss ?

Breezer
18 juni 2004, 22:57
Daar zit voor zover ik zie niks verkeerds tussen.

taskmanager
Winlogon
CSRSS
Panda antivirus

Enige 4 met high priority
Al de rest is normal

en dan is er nog system idle process dat als status N/A heeft :unsure: (is dat normaal dat dat soms 90% processorgebruik heeft? :unsure: )

mja, da gebeurt soms da die zoveel processorgebruik heeft.

aan de prioriteiten ligt het dus niet, mss dan wa LED zegt met die kleurendiepte

Phil
18 juni 2004, 23:07
Had iets te maken met de kleuren van uw desktop dacht ik. Ik heb het enkel gehad met oudere games en ander kleurdeipte loste het op.

Welke games mss ?

Momenteel met mafia en tiberian sun

Maar tijdje terug had ik het ook met quake3 en Call of Duty.

Ook met verschillende demo's (zelfs bvb met spacetaxi, iets ongelooflijk simpel)
:unsure: