PDA

Volledige versie bekijken : Virus invasie

cram
18 juni 2004, 01:02
Is er weer een massaale aanval van virussen of zo.Ik krijg de 1ne virus na de andere.en ik heb een virus scanner die is geupdatet.Ik heb zonder te liegen al zeker al verschuilende virussen gehad.Het begon allemaal na dat ik mijn windows opnieuw instaleerde.Na die instalatie instaleerde ik terug mijn virus scanner AVG,maar natuurlijk moet die dan ook ter geupdat worden.dus ik doet dat.Dan moest natuurlijk ook de patchen van windows downloaden.Dus ikke naar windows Update,ik ga naar zoeken naar updates.windows zegt dat ik updates nodig heb dus doe ik dat,ik begin te downloaden.En dan gebeurt het De 1st virus HET ( nietvoorgevoeligelezers) sasser vierus. Voor dat ik kon reageren word mijn pc herstart en herstart en herstart.Damn dat word een format en een herinstal van windows.DAt is gebeurd en ook terug een virusscanner geinstaleert,en het sasser beschermtool .Ikke terug naar Windows update,terug pachen instaleren,begint te downloaden,en jawel hoor weeral een virus.
Ik terug virusscanner gebruiken.virus is weg.WEERAL EEN POGING OM WINDOWS TE UPDATEN .Ik begin weer de patchen te downloaden EN JA HOOR EEN VIRUS.OF WEL HEEFT DE UPDATE SERVER VAN MICROSOFT EEN PROBLEEM OFWEL MOET IK EEN ANDERE VIRUSSCANNER NEMEN.Aloewel AVG staat toch goed aangeschreven?OFWEL IS ER EEN INVASIE VAN VIRUSSEN OVER HET NET BEZIG.Naja na ontelbare pogingen is het dan toch gelukt (hout vast houden) en ben ik virus vrij. :bow:

amdr
18 juni 2004, 01:08
Is er weer een massaale aanval van virussen of zo.Ik krijg de 1ne virus na de andere.en ik heb een virus scanner die is geupdatet.Ik heb zonder te liegen al zeker al verschuilende virussen gehad.Het begon allemaal na dat ik mijn windows opnieuw instaleerde.Na die instalatie instaleerde ik terug mijn virus scanner AVG,maar natuurlijk moet die dan ook ter geupdat worden.dus ik doet dat.Dan moest natuurlijk ook de patchen van windows downloaden.Dus ikke naar windows Update,ik ga naar zoeken naar updates.windows zegt dat ik updates nodig heb dus doe ik dat,ik begin te downloaden.En dan gebeurt het De 1st virus HET ( nietvoorgevoeligelezers) sasser vierus. Voor dat ik kon reageren word mijn pc herstart en herstart en herstart.Damn dat word een format en een herinstal van windows.DAt is gebeurd en ook terug een virusscanner geinstaleert,en het sasser beschermtool .Ikke terug naar Windows update,terug pachen instaleren,begint te downloaden,en jawel hoor weeral een virus.
Ik terug virusscanner gebruiken.virus is weg.WEERAL EEN POGING OM WINDOWS TE UPDATEN .Ik begin weer de patchen te downloaden EN JA HOOR EEN VIRUS.OF WEL HEEFT DE UPDATE SERVER VAN MICROSOFT EEN PROBLEEM OFWEL MOET IK EEN ANDERE VIRUSSCANNER NEMEN.Aloewel AVG staat toch goed aangeschreven?OFWEL IS ER EEN INVASIE VAN VIRUSSEN OVER HET NET BEZIG.Naja na ontelbare pogingen is het dan toch gelukt (hout vast houden) en ben ik virus vrij. :bow:Ik heb in 2 jaar tijd nog geen enkele virus gehad... ge moetet maar kunnen e :)

nirwan
18 juni 2004, 05:54
Stilte voor de storm.

Grayfox
18 juni 2004, 08:06
ik heb ook nog nooit last van virussen gehad, hoe komde gunder daar eigenlijk aan??

Praga
18 juni 2004, 09:16
ik heb ook nog nooit last van virussen gehad, hoe komde gunder daar eigenlijk aan??

Moesten we dat weten hé, dan zouden we er geen hebben. Misschien een bezoekje brengen aan "verkeerde" sites en/of het ontvangen van "verkeerde" files?

Bubbling Zombie
18 juni 2004, 09:31
Ik heb in 2 jaar tijd nog geen enkele virus gehad... ge moetet maar kunnen e :)

misschien moet jij dan maar eens een how-to ofzo schrijven

KN-StrideR
18 juni 2004, 10:53
1) Update windows regelmatig
2) gebruik ZO WEINIG MOGELIJK Internet Exploder als Webbrowser
3) Doe ni gelijk nen dommen idioot attachements open...
4) Goeie firewall of Router
5) Download geen "cracks" "rips" of games van P2P proggies... (zeker ni als ze maar een paar kilobyte groot zijn :P ), of nog beter... gebruik GEEN peer2peer

U bent nu niet tot bijna niet vatbaar voor virussen...
simpel

Kill0rBee
18 juni 2004, 10:59
Is er weer een massaale aanval van virussen of zo.Ik krijg de 1ne virus na de andere.en ik heb een virus scanner die is geupdatet.Ik heb
...... BLABLABLA .......
OVER HET NET BEZIG.Naja na ontelbare pogingen is het dan toch gelukt (hout vast houden) en ben ik virus vrij. :bow:

miss wa minder gh3ypr0n downloade :ironic:

JanVH
18 juni 2004, 12:47
mja, 'k heb hier ook nog nooit een virus gehad op de euhm 6 jaar dak pc met internet heb...

wotter
18 juni 2004, 13:54
5) Download geen "cracks" "rips" of games van P2P proggies... (zeker ni als ze maar een paar kilobyte groot zijn :P ), of nog beter... gebruik GEEN peer2peer

simpel

idd, ik volg al die regels, hoewel ik IE wel gebruik, heb ik nog nooit een virus gehad

F@RGO
18 juni 2004, 14:00
ik open nooit exe en dergelijke
ik gebruik mailwasher en blijf redelijk safe

cram
18 juni 2004, 14:54

Minder WAT downloaden.??????? :confused:

Praga
18 juni 2004, 15:45

:D :D

cram
19 juni 2004, 01:31
:D :D

Eu waarom doede gij :D :D kan nie volge :eek:

Marbug
19 juni 2004, 09:59
:rofl:

Kill0rBee
19 juni 2004, 10:01

sjah oe zallek het uitleggen, gehebt de bloemekes en de bijkes he maar in da geval zijn het alleen bijkes da ge ziet :unsure: :crazy:

cram
19 juni 2004, 15:31
sjah oe zallek het uitleggen, gehebt de bloemekes en de bijkes he maar in da geval zijn het alleen bijkes da ge ziet :unsure: :crazy:

Eu nee ik bezoek die niet :naughty: .En keb liever een Bloemke :love:

An!m0
19 juni 2004, 16:19
DOOD aan alle mensen die virussen en spyware maken!!! :angry:
LEVEN aan alle mensen die anti-virus programmas maken :bow:

(PS: Cram, waar ergens in Merksem?)

fordjah
19 juni 2004, 17:00

simpel

idd zo moet het :niceone:

kheb op een 2 jaar tijd mss 3 virusen had ofzo (worms not included :p )

cram
20 juni 2004, 00:36
DOOD aan alle mensen die virussen en spyware maken!!! :angry:
LEVEN aan alle mensen die anti-virus programmas maken :bow:

(PS: Cram, waar ergens in Merksem?)

Zijstraat Bredabaan ga die straat in recht over de dinsdagse markt in Merksem

amdr
20 juni 2004, 00:52
Zijstraat Bredabaan ga die straat in recht over de dinsdagse markt in Merksem
aan de yolanda juwelier daar? :p

cram
20 juni 2004, 01:02
Straat van de Brug van de Azijn.

vinteg
20 juni 2004, 03:52
ik snap dus ook ni hoe ge da flikt om zoveel virussen te hebben, heb in 5 jaar tijd mss 2 virussen gehad die direct zijn verwijdert door norton. wa ge wel kunt doen is alle software da ge nodig hebt ivm me windows updates etc downen op nen anderre pc, da op cd zetten dan uwe pc instaleren, trek de netwerkkabel deruit en dan die updates vanaf de cd instaleren.
uwe virusscanner wordt wa moeilijker maar wa ge al wel kunt doen is nen removal tool etc ook op dien cd zetten zoda ge hem direct kunt verwijderren(die virussen) meer kunt ge ni doen denk, en anders u hdd in iemand anders zenne pc steken en daar alles instaleren :p mss krijgde dan geen virussen, wie weet :D

krisse
20 juni 2004, 12:37
Ik heb dus ook nog nooit een virus gehad...

Tot gisteren, mijn pa zijne pc deed raar dus ik scan hem is via de mijne op het netwerk, hij vind w32sober virusken, ok file quarantine en deleted. Maar nu doet mijne pc enorm vies

Winxp sloeg eerst vast, dan crash bij het opstarten, dan uiteindelijk niks meer, zelfs safe mode haalt niks uit

Gelukkig heb ik nog win98 op mijn harde schijf staan en daar werkt alles perfect. Het rare is wel dat als ik nu mijn schijven scan van in win98 (virusscanner volledig upgedate) vind hij niks :confused:

Gisteren al een andere (nieuwe) harde schijf ingestoken en deze ging perfect tot ik mijn oude schijf terug aansloot

Kvind het heel raar