PDA

Volledige versie bekijken : Draw Distance

kefken
16 juni 2004, 12:48
In vele games kan je dit instellen in de Graph menu , maar is er enige manier om dit te doen bij BF vietnam ? Ik zie de infantry echt niet lopen op toch wel korte afstand :/ Dit merk ik vooral op als ik meevlieg met een Huey gunship , hiebij zie ik de piloot schieten maar een infantry zie ik niet....
Ook op high graphs verbetert dit niet?

KO
16 juni 2004, 12:59
In vele games kan je dit instellen in de Graph menu , maar is er enige manier om dit te doen bij BF vietnam ? Ik zie de infantry echt niet lopen op toch wel korte afstand :/ Dit merk ik vooral op als ik meevlieg met een Huey gunship , hiebij zie ik de piloot schieten maar een infantry zie ik niet....

post eerst eens een screen om te kijken dat je wel een probleem hebt :D

Foose
16 juni 2004, 14:05
hiebij zie ik de piloot schieten maar een infantry zie ik niet....

Die kan wa voor de fun aant schieten zijn :p
Op high graphs verbeterd da mss, maar gij moest da al getest hebben voor je deze thread starte ;)

Assassin007
16 juni 2004, 14:31
Zet zeker je 3de map op, zo kan je al geen infanterie van je eigen leger doden. Wat voor kaart heb je precies?

EagleEye
16 juni 2004, 15:47
Zet zeker je 3de map op, zo kan je al geen infanterie van je eigen leger doden. Wat voor kaart heb je precies?
3D map slaat op 3de dimensie he :) dus 3d map :p

Pol de Crossmol
16 juni 2004, 18:22
Tis mss domme opmerking eh maareuh kaart = grafische kaart no?

Coolio Jr
16 juni 2004, 19:08
ik heb datzelfde probleem... welke grafische kaart heb je ?
volgens mij ligt het aan je resolutie en dat bovenste balkske in het bf:vietnam "video"-menu dat ge ni kunt verzette, enkel as ge een goede gfx card hebt. ik zit met een GF4 MX 128bit ... geene vette dus .. ma me een beter kaart ziede volges mij wel verder, maar hetgene ik daarvoor doe is inzoomen , al is het met je handwapen , maar dan zie je de meesten wél van heel ver ze... (daarom speel ik ook het liefst sniper)

Foose
16 juni 2004, 19:46
Tis mss domme opmerking eh maareuh kaart = grafische kaart no?

ja.. maar ik zeg 3D kaart :p

kefken
16 juni 2004, 22:11
Geforce 4 TI 4200 clocked met AMD 3100+ clocked ... Het spel draait smooth in hoogste resolutie en high settings hoor!
Alleen kan ik echt geen infantry lokaliseren en iemand anders op zelfde afstand kan dit beter ,of ziet hem veel duidelijker in ieder geval :/

TEISSEIR
16 juni 2004, 22:32
Ik denk dat je grafische kaart hier niets mee te maken kan hebben, het manneke zal even rap verschijnen denk, maar iets minder van kwaliteit :cool:

Denk ik toch

volgens mij zit die gewoon voor de fun voor zich uit te schieten.

:offtopic: Waarom zijn er (bijna) alleen maar Amerikaanse servers die meer dan 40 players hebben? ik speel nie graag met een ping +100. Iemand ne goeie Europese server gevonden die niet constant vol zit?

EagleEye
16 juni 2004, 22:54
Waarom zijn er (bijna) alleen maar Amerikaanse servers die meer dan 40 players hebben? ik speel nie graag met een ping +100. Iemand ne goeie Europese server gevonden die niet constant vol zit?
ikzelf speel enkel in de benelux :p deze is wel goe:
[NL] University of Twente|51ms|130.89.175.62:15567
alléén zit em wel vaak vol :/

m4nTiS
16 juni 2004, 23:06
heb net hetzelfde probleem..(heb ik al van dag 1 gezegd...kgeloof dat Bengie dit probleem ook had)

Ik heb een GeForce4 Ti4400 en eens ik pakweg 2 boomhoogtes omhoog vlieg zijn alle spelers weg. Enkel als ze schieten zie ik witte wolkachtige puntjes op de grond.

In BF42 totaal geen last van?

EagleEye
16 juni 2004, 23:38
it's not a bug, it's an undocumented feature :naughty:

ik dacht da da normaal was, da is toch bij iedereen waarbij ik da game al gespeeld heb ze :) gewoon 1) lager vliegen of 2) mikken op die muzzle flashes :)

Darkie
17 juni 2004, 01:30
Hmm
heb ook geforce 4 ti4200
enneuh
ik zie gelijk wel die mannekes op 15 bomen hoog
...

Again op welke resolutie speelt gulle?
bij mij staat da op 800*600
(Pixels groter => ge ziet meer)

Greets

m4nTiS
17 juni 2004, 01:56
1024x786 here

zal is ne kee op uw res probere

Twister
17 juni 2004, 09:17
idd is kweetnie hoe ambetant, vooral als ge snel vliegt en in 1 keer ziet ge peten staan voor u neus
ze mogen wel eens maken dat die drawdistance wat verder gaat want het is echt niet ver genoeg

vishnusixclix
17 juni 2004, 11:15
Kijk, dat is de reden waarom The_Pope BF:V niet speelt. De gast ziet de ventjes ocharme pas als ze voor zijn neus staan.

In Operation Irving van ik ventjes (aan de overkant van de rivier) van aan de tempel snipen!

oberon_sedai
17 juni 2004, 11:20
toch wel vreemd dat ge achter een boom in een boske schuilt ge vanuit een heli genuked wordt vanaf de andere kant van de map.

vishnusixclix
17 juni 2004, 11:40
Zoals ik al dikwijls gezegd heb, haalt al die begroeing nix uit. Vanaf je meer dan 100 meter verwijderd bent van een bepaalde plaats, zie je er geen begroeing meer. Choppers hebben daar dus nix komma nul last van ...

Darth-Falcon
17 juni 2004, 11:56
nie echt he, als iemand op nen bepaalden afstand in het gras ligt word die gewoon nie gerenderd ofzo, al dikwijls voorgehad in irving da die stomme flak tank mij al zie als k over den eerste heuvel kom en ik pas in menen chopper als k bijna aan land ben :sad: probeer hem dan ma s te pakken, ge ze al lang geflakt. ook al voorgehad dak dien spawnbox aant zoeken ben, ik zie zo en zien hem nie staan, ik zoom in en zien hem ineens wel staan :wtf:

Foose
17 juni 2004, 14:17
nie echt he, als iemand op nen bepaalden afstand in het gras ligt word die gewoon nie gerenderd ofzo, al dikwijls voorgehad in irving da die stomme flak tank mij al zie als k over den eerste heuvel kom en ik pas in menen chopper als k bijna aan land ben :sad: probeer hem dan ma s te pakken, ge ze al lang geflakt. ook al voorgehad dak dien spawnbox aant zoeken ben, ik zie zo en zien hem nie staan, ik zoom in en zien hem ineens wel staan :wtf:

Flak tank = da luchtafweergeschut ?
zoja, idd das fucking hatelijk; ge vliegt daar zo .. "war" ligt op :p .. heli begint wa te bibberen .. blam blam .. shit da fucking luchtafweergeschut, ge keert u en ge mikt en dan 't alarmpje wieoewiejo :p ge schiet just en die schiet ook net gepast boem alle2 dood :p

Tsjernobyl
17 juni 2004, 15:43
ik heb ook een ti4200 , geen prob.

@vish
idd het gras verschijnt pas 50 meter voor u. Het domme is dat dit alleen maar met map settings te maken heeft. ik heb al getest , en je hebt bijna geen prestatieverlies als je een map speelt waar dat het gras van 200 meter wordt berekend. kan ook moelijk met mipmapping, voor die paar textuurtjes meer.