PDA

Volledige versie bekijken : ASE krijgt geen verbinding.

Soulfly2
15 juni 2004, 11:01
Hallo,

sinds gisteren vindt ASE geen servers meer. Voor COD en BF:Vietnam staat er een hele lijst met servers maar de ping waarden zijn 9999 en kan ik dus niet connecten. Wanneer ik via network options auto detect doe krijg ik altijd dezelfde melding: network too unstable... maar surfen en downloaden gaat perfect.

Iemand een oplossing?

Windows XP HE, Norton 2002, Sygate pers. firewall.

Groetjes, Soulfly. :help:

-=BYE=-RiptoR
15 juni 2004, 12:03
Software forum :p

NaaiT
15 juni 2004, 12:44
idd ;)

=> moved

TiM007
15 juni 2004, 12:45
Hallo,

sinds gisteren vindt ASE geen servers meer. Voor COD en BF:Vietnam staat er een hele lijst met servers maar de ping waarden zijn 9999 en kan ik dus niet connecten. Wanneer ik via network options auto detect doe krijg ik altijd dezelfde melding: network too unstable... maar surfen en downloaden gaat perfect.

Iemand een oplossing?

ase opnieuw downloaden / installeren

FuLcRuM
15 juni 2004, 12:55
yup...

gewoon eens re-install :)

helpt meestal ;)

KO
15 juni 2004, 16:44
Hallo,

Iemand een oplossing?

Uninstall her instal met norton AF

dan ff proberen met je firewall af te zetten :doh:

Soulfly2
17 juni 2004, 00:58
Hallo,

probleem opgelost: Norton 2002 erafgesmeten en Nort 2003 prof ed. eropgezet-> pc sneller, internet sneller, en ASE werkt terug.

Downloadsnelheid
667.593Bps 5.341kbps

Woeah. Telenet rulez. Laat iedereen maar comfortnet nemen!

Toch bedankt voor de reply's.

Grtz, Soulfly. :applause: