PDA

Volledige versie bekijken : BF Wilt niet instaleren

cram
14 juni 2004, 21:57
Weet er iemand wat ze er mee willen zeggen.
Specified component cannot be found in the media.An attempt was madde to access a component that does not exist in the media.
Ik kreeg dit toen ik BF1942 wilde instaleren,en na 52% van het instaleren stopte die op c\...\mods\bf1942\Archives\bf1942\levels\aberdeen. rfa

dit is de Delux Editie en gekocht in de winkel.
aan mijn cd is niks te zien geen kras of vuil.
Ik bewaar mijn cds altijd goed en toen ik het voor de eerste keer instaleerde zo'n 3 maand geleden werkte hij maar ik heb gisteren mijn harde schijf geformateerd en daarna er alles er weer opgezet.De ander spelen instaleren zonder problemen zoals BFV en farCry,call Of Duty enz.

Mijn pc is een AMD Athlon(TM)XP 2000+
Kloksnelheid 1.67 GHz
1.00 GB RAM geheugen
128MB DDR ATI Radeon 9800 pro
Windows XP home Edition.
alles is geupdated van windows tot driver enz.
weet iemand soms een idee
Ik heb al vershillende pogingen gedaan om hem opnieuw te instaleren.Mijn hard schijf is 80GB groot en ik heb nog zeker 67GB over.

vishnusixclix
14 juni 2004, 22:48
Khebbet ff in't juiste forum gezet ;)

m4nTiS
14 juni 2004, 22:51
Khebbet ff in't juiste forum gezet ;)

euh... :wtf:

Vish, blijf ne kee van dien drank af dude...

He says ->>1942<<-

moved back

vishnusixclix
14 juni 2004, 22:54
euh... :wtf:

Vish, blijf ne kee van dien drank af dude...

He says ->>1942<<-

moved back

Lolz, ik las zijn topic verkeerd, het moet BF zijn ipv BV :D

:crazy: :baard:

*ondertussen heeft mant het al aangepast :ironic: *
Bewijs => Moved: BV Wilt niet instaleren (kheb screen :p )

cram
14 juni 2004, 23:06
Raare mensjes daar op den telenet :D
Mor ik wil Oorlogje spelen ween ween schrij bleet snotter :cry: :cry: :help: :cry:

Exit
15 juni 2004, 09:41
looks like bad media.
Al eensgeprobeerd de file waar ie op stopt handmatig te kopieren? als ie dan error geeft is de cd dus slecht ... anders eens image trachten te nemen en testen of ie dan installeert ... of van iemand anders de bewuste cd eens lenen en testen

@ Vish & m4ntis, nie teveel over en weer geloop, of anders kan niemand nog volgen :crazy: .... en inderdaad, to mush booze is bad :rofl:
vecht het onderling eerst uit waar het mag/moet en verplaats dan :cool:

Bl@ckshadow
15 juni 2004, 14:58
alst ni werkt probeert is ne image te maken van uwe cd en da me die e image te installeren

cram
16 juni 2004, 14:59
Pfff niks werk er.Da word WEERAL opnieuw kopen,tja als oorlogspellekesliefhebber moet je veel € over hebben.

stelly
16 juni 2004, 16:00
probeer eens aan iemand te vragen om u aberdeen toe te sturen en dan zet je het in de map waar hij het wil zetten, normaal bij de installatie gaat hij het dan zien staan en zal hij niet meer proberen om het te herinstalleren

@mantis en vishnu: community leaders :rofl: :rofl: :rofl:

SniperSonic
16 juni 2004, 16:20
Eerst en vooral ik heb een LEGALE installatie cd en een LEGALE key en ik ben niet van plan hem uit te lenen of te kopiëren voor anderen, ENKEL voor mezelf...

Heeft er al iemand geprobeerd om van zijn installatie cd een backup te maken (met bv Nero) op een gewone CD-R en hiervan te installeren?

'k Speel nu met de no-cd patch om mijn kostbare BF1942 schijfjes te sparen, maar als ik ne reïnstall doe van mijn OS en/of BF wil ik niet hetzelfde tegenkomen als Cram....