PDA

Volledige versie bekijken : [HELP] Krijg BF: V niet van mijn PC

gStar
14 juni 2004, 19:58
YO ,

Ik krijg BF: V niet van mijn PC.

Heb CD 1 erin fgestoken en zo uninstall gekozen en gaat niey.

Via software gaat het er ook niet af.

PLZ help

Memphis
14 juni 2004, 20:11
dit is al veel gezegd geweest.
ge moet het vogeltje WEGvinken ;)

en anders deleten en regcleanen :)

gStar
14 juni 2004, 20:25
K dan ,

Bij deze wil ik ook zeggen dat ik dus stop met BF:V .

In het begin vond ik het een zalig spel maar ik ben het nu beugespeeld.
Dermee dat ik nu ga verkopen.

Het was een fijne tijd :p

K3nsh1n
14 juni 2004, 20:27
ale slu dan eh ^^

gStar
14 juni 2004, 21:03
ale slu dan eh ^^

Yuw :unsure:

EagleEye
14 juni 2004, 21:16
Oproep aan alle minder intelligente mensen (:p): LEES DE TEKST IN HET UNINSTALLPROGRAMMA VOOR JE DOMME VRAGEN STELT OP HET FORUM

of: zet het in een sticky mensen :sleep:
Klik hier (http://users.pandora.be/delahaye/dirkpics/uninstaller.JPG) :p

De voorgaande post was louter ter illustratie dat deze vraag al meerdere malen gesteld is op dit forum , n/o Twisty :)

KO
14 juni 2004, 22:42
Yuw :unsure:
waarom uninstallen, ik laat mijn oude games staan, als ik eens een nostalgische bui heb dan kan ik meteen weer spelen, vrienden uit vroegere clans weer eens spreken....

Exit
15 juni 2004, 08:53
=']waarom uninstallen, ik laat mijn oude games staan, als ik eens een nostalgische bui heb dan kan ik meteen weer spelen, vrienden uit vroegere clans weer eens spreken....

Om plaats te maken op de hd mss
de neiuwere games nemen meer en meer ruimte in ..... aantal games installen is al snel 20GB

Memphis
15 juni 2004, 12:01
BFV gaat ni lang meegaan, proven once again.
BF42 rox!

allé, ik speel nog wel af en toe Vietnam... ma het verschil is groot tov BF42, zelfs nu nog.

Wimolus
15 juni 2004, 12:52
BF42 rox!

allé, ik speel nog wel af en toe Vietnam... ma het verschil is groot tov BF42, zelfs nu nog.

Yep geef mij toch ook maar ww2 dan die saaie vietnam war :doc:

lordfett
15 juni 2004, 14:46
hij zij dat hij het ging verkopen.om geld voor nieuw spelleke te hebben denk ik.slim gedacht van mij

gStar
15 juni 2004, 18:52
=']waarom uninstallen, ik laat mijn oude games staan, als ik eens een nostalgische bui heb dan kan ik meteen weer spelen, vrienden uit vroegere clans weer eens spreken....

Omda anders mijn harde schijf vol games staat.

CS staat er al een jaar op . daarvoor 2 jaar op andere pc.
Dus eigenlijk 3 jaar en kspeel het nog altijd.

De game verveelde me.
Kga mij wss CoD of UT 2004 kopen

Assassin007
16 juni 2004, 20:42
BF42 rox!

Vietnam gaat zeker nog een tijd mee, totdat battlefield 2 uitkomt. De servers van Battlefield lopen stilaan leeg omdat iedereen begint in te zien dat vietnam een bangelijk spel is. :bow:

TEISSEIR
16 juni 2004, 22:45
Ik speel ze allebei nog evenveel!

m4nTiS
16 juni 2004, 23:02
De servers van Battlefield lopen stilaan leeg omdat iedereen begint in te zien dat vietnam een bangelijk spel is. :bow:

Volgens mij en de stijging in activiteit van het BF42 forum denk ik net het tegenovergestelde... maar wie ben ik he?? :unsure:

K3nsh1n
17 juni 2004, 18:45
de neiuwere games nemen meer en meer ruimte in ..... aantal games installen is al snel 20GB

jup kijk maar es naar ut2004 6 gb of zo?

herre
18 juni 2004, 20:22
so long twisty , iik begin mij eerlijk gezegd ook steeds meer te enerveren in BFV , teveel noobs, eindeloos, ze pakken een vol bemand voertuig en rijder ermee tegen een boom , 8 tk's :angry: kom ik zot van. :doh:

Seraph
19 juni 2004, 00:00
Vietnam gaat zeker nog een tijd mee, totdat battlefield 2 uitkomt. De servers van Battlefield lopen stilaan leeg omdat iedereen begint in te zien dat vietnam een bangelijk spel is. :bow:

Sure, en alle duizende mod servers dan. :p

Idd, mijn bf1942 folder zit al aan een goede 10gb. :crazy: