PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Vinyl

Zercules
13 juni 2004, 21:13
Ik heb indertijd 140 platen gekocht, om te beginnen met draaien en zeker niet met het probleem te zitten m'n platen beu te geraken. :) Aangezien ik nu DnB draai mogen deze platen weg. Het is (in mijn ogen) perfect om te leren draaien, vooral de groove beatjes zijn echt heel simpel om met te leren beatmatchen. Maar aangezien Dnb mijlenver weg ligt van groove etc, kan ik er dus niets meer mee doen.

De stijl is vooral groove, beetje house, beetje trance, hardtrance,...
Veel bekende platen zitten er niet bij peins ik, een paar cosmic gaters en enkele van bonzai records. Voor de rest kan ik me niet echt namen herinderen aangezien ik er vrij weinig met ben bezig geweest en niet thuis ben in het genre.

Ik verkoop er nu 139, en enkel het hele pakket. Want ik heb geen tijd/zin om een lijst te maken en per stuk te verkopen, en ik wil ook niet blijven zitten met de mindere platen.
bieden vanaf 200 euro.

Arne

Noizz.be
13 juni 2004, 21:24
lol, mar ge gaat zo ni veel reactie krijgen denkik.

hedde wa van techno?

zoja: enkele titels toch graag

Noizz

Tah_b00nz0r
13 juni 2004, 21:29
zolang er genne lijst is gade het zeker ni kwijt rake kerel

Blad3z
13 juni 2004, 21:45
ocharme, een lijst van 200 plaatjes
da's niks in vergelijking met norman bates, die zomaar ff 2000 titels had ingevoegd in een database om te verkopen

200 platen.. da's 2 of 3 uurkes werk

DJ BUZZE retro
13 juni 2004, 23:46
ocharme, een lijst van 200 plaatjes
da's niks in vergelijking met norman bates, die zomaar ff 2000 titels had ingevoegd in een database om te verkopen

200 platen.. da's 2 of 3 uurkes werk

da vink der ook van

Bl4ckburn
14 juni 2004, 00:10
hij zal ze ni echt zo hard kwijt willen :) so it seems :lol:

Zercules
14 juni 2004, 11:49
Ik wil ze inderdaad niet zo hard kwijt, het is gewoon om in de vakantie wat geld te hebben. Mar allé, ik heb het begrepen ;) Ik zal strax is zien of ik wat tijd kan maken voor een lijst te maken. volledige lijst kan ik niet beloven, tis nog steeds examenperiode, maar ik zal zien hoe ver ik geraak.

carat
14 juni 2004, 12:11
Ik ken mensen die groove-schijfkes moeten hebben!

Ma ik moet wel namen weten dan! :crazy:

Grtz :cool:

Zercules
14 juni 2004, 20:40
Kheb een beetje nagedacht en ik ga het zo doen:
Bieden vanaf 150, als dat geboden is binnen een week, dan zijn ze weg.

Morgen zal ik al een deel van de lijst geven, dan kan ik wel even tijd maken normaal gezien. Als ik niet rondgeraak zal ik gewoon de labels geven.

XA4
14 juni 2004, 21:19
misschien eerst al eens beginnen met in het juiste onderdeel van het forum te posten?

Noizz.be
14 juni 2004, 21:30
misschien eerst al eens beginnen met in het juiste onderdeel van het forum te posten?

zeveraar...

de admins dulden hier TK's ivm vinyls & dj materiaal omdat hier net het volk zit dat er zich in interesseert...

Noizz

XA4
14 juni 2004, 22:22
zeveraar...

de admins dulden hier TK's ivm vinyls & dj materiaal omdat hier net het volk zit dat er zich in interesseert...

Noizz

wat is dan de reden dat er een extra onderdeel is gemaakt voor te koop/te ruil?
Allé, da's een gewone vraag, hé.
Ik zit al lang op andere fora, maar dus nog niet zo lang op dit.

Noizz.be
15 juni 2004, 11:38
das gemaakte voor vooral andere dingen. Zoals PC onderdelen enzo. Aangezien dit het telenet forum is, (centraal staan hier gaming & PC's enzo) mar wij DJ's, producers en muziekliefhebbers hebben hier ook een plaatsje gekregen

Greetz
Noizz

EmP
15 juni 2004, 12:45
das gemaakte voor vooral andere dingen. Zoals PC onderdelen enzo. Aangezien dit het telenet forum is, (centraal staan hier gaming & PC's enzo) mar wij DJ's, producers en muziekliefhebbers hebben hier ook een plaatsje gekregen

Greetz
Noizz
hij kan altijd proberen eh

Noizz.be
15 juni 2004, 12:59
hunk :) your point being?

ik keur het goed ze, da em hier TK van vinyls doet. En de admins hebben der ook niks tege :p

Noizz

zkee
15 juni 2004, 13:02
wat is dan de reden dat er een extra onderdeel is gemaakt voor te koop/te ruil?
Allé, da's een gewone vraag, hé.
Ik zit al lang op andere fora, maar dus nog niet zo lang op dit.
klopt, maar op die "algemene buy&trade fora" zit niet altijd volk dat op zoek is naar plaatjes/cd's/music hardware. en hier wel.

daarom laten we het toe. lees er de regels maar eens op na, en snij de schellen van uw ogen ;)

Freeze
15 juni 2004, 14:32
Lol, plus, wie is hij als 15-posts oude member om hier dan te komen oordelen om in't juiste forum te posten :music:
Anyway ik wacht op uw lijstje :niceone:

Prior
15 juni 2004, 15:41
XA4_ is een webmaster van een site die opgedoekt is en die site was zelfs rond muziek, hij verkoopt onder ander nu ook nog 400 hardcore platen, dat is de XA4_ die ik voor opheb na het sturen van een recente mail voor zijn vinyls

anyway ontopic, kzou ook graag es lijst willen zien van uw vinyls :)

XA4
15 juni 2004, 16:39
Ik heb inderdaad vroeger zelf een site gehad waar men onder andere vinyls kon kopen en verkopen. En met 1500 bezoekers per week, mag je gerust zeggen dat dat goed draaide.
Ik heb inderdaad slechts 15 posts hier (nu 16) Maar ik draai op het andere Telenet forum mee sinds mei 2001. Uiteraard ben ik hier toen ook komen lezen, maar pas sinds kort geregistreerd.
Trouwens, ik heb liever mensen die 10 interessante posts doen, dan mensen die 4000 onzin-posts doen. Dus op de kwantiteit hoef je niemand te beoordelen.
Ik wilde trouwens niemand de les spellen, ik vond het alleen een beetje gek dat men hier TK-topics mocht posten, terwijl er een appart onderdeel van het forum is dat daarvoor voorzien is. Maar blijkbaar is dat hier dus de gewoonte.
Maar laat ons dit incidentje vergeten, zodat de starter van deze thread de antwoorden krijgt waar hij eigenlijk op had gerekend...

Fiction
16 juni 2004, 14:17
Ik heb inderdaad vroeger zelf een site gehad waar men onder andere vinyls kon kopen en verkopen. En met 1500 bezoekers per week, mag je gerust zeggen dat dat goed draaide.
Ik heb inderdaad slechts 15 posts hier (nu 16) Maar ik draai op het andere Telenet forum mee sinds mei 2001. Uiteraard ben ik hier toen ook komen lezen, maar pas sinds kort geregistreerd.
Trouwens, ik heb liever mensen die 10 interessante posts doen, dan mensen die 4000 onzin-posts doen. Dus op de kwantiteit hoef je niemand te beoordelen.
Ik wilde trouwens niemand de les spellen, ik vond het alleen een beetje gek dat men hier TK-topics mocht posten, terwijl er een appart onderdeel van het forum is dat daarvoor voorzien is. Maar blijkbaar is dat hier dus de gewoonte.
Maar laat ons dit incidentje vergeten, zodat de starter van deze thread de antwoorden krijgt waar hij eigenlijk op had gerekend...Kan het eigenlijk wel begrijpen dat hier TK's toegelaten worden, beetje eigen volk eerst zie je ;)

Zercules
16 juni 2004, 14:38
Mijn excuses, niet veel tijd kunnen vrijmaken.
hier enkelen die er in zitten:

- dream your dream - soushkin / gallileo's trip(bonzai)
- junior jack - thrill me(PIAS records)
- dj jean - love come home (AM : PM)
- cosmic gate - mental atmosphere(EMI)
- cosmic gate - the drums(EMI)
- brooklyn bounce - get ready to bounce(club tools)
- johan - crash(bonzai)
- seniorax - stop the war(lightning records)
- zounds sliders - let's go back(lightning records)
- the circle - reactivate(mindworx)
- new age funkstars - rock your body / i'm kummin'(cube records)
- enigma - fanculli / blewett(diki records)
- la voix - the survive(underdog)
- dj antoine vs mad mark - funky baguette(global productions)
- dj antoine - visit me(clubstar)
- saffri duo - played-a-live (bongo song)(universal music company)
- illusion 7 - trance movement(dance opera)

Zijn veel van de bekendere nr's, die ook wel meeste effect zullen hebben op verkoopswaarde. :)
Anyway, kzou ze liefst iets sneller wegwillen, het is bijna vakantie en mijn platenkoopverslaving heeft nood aan bevrediging. :)
Dus ik verlaag de startprijs naar 100 euro. En ik zet ze een dezer dagen op dj2dj.

greetz, arne

Zercules
18 juni 2004, 12:09
wegens de overmatige interesse in het gehele pakket zal ik ze dan maar appart verkopen. Dus dit topic mag gesloten worden.