PDA

Volledige versie bekijken : [hom] Gabriel knight en lotr self made music

TheCryptkeeper
13 juni 2004, 21:39
'k heb hier twee stukjes muziek opgenomen met mijn digitale piano. Dit is eigenlijk een test van mijn strings sample. De liedjes zijn een combinatie van m'n strings en piano sample. één van de weinige keren dat ik mijn strings sample gebruik...

De reden waarom ik het niet op het muziek forum heb gezet is omdat het daar toch meestal om techno mixes gaat en er daar waarschijnlijk niet veel mensen gabriel knight kennen.
En voor diegene die het toch niet kennen, het spel Gabriel Knight is een adventure reeks op de pc.

Stukjes van lord of the rings muziek
http://users.pandora.be/lanparty/lotr.mp3

Gabriel Knight theme
http://users.pandora.be/lanparty/gabriel2.mp3

Hyperinsomnia
13 juni 2004, 21:44
Is nie waar hoor, dat gaat er ook over andere dingen. Ik zou het daar eens posten, want hier gaat ge wss nog minder replies krijgen.

Cyberkef
13 juni 2004, 21:57
De reden waarom ik het niet op het muziek forum heb gezet is omdat het daar toch meestal om techno mixes gaat en er daar waarschijnlijk niet veel mensen gabriel knight kennen.
Kheb het toch naar hier gemoved, want muziek is muziek, en hier wordt ook wel gebabbeld over gitaar en piano en ....

Don't be shy ;)

Ferux
13 juni 2004, 23:02
Ik heb de indruk dat ge er zowel qua noten als qua snelheid een paar keer naast zat.. Da stuk met die strings is wel goe gedaan, alleen zou ik de strings een bekke aanpassen zodat het ofwel écht lijkt (zoals een viool), ofwel totaal onecht (striiiinggzzzz).

btw wel zaaaaaalige muziek eh :)

[deleted]
14 juni 2004, 10:08
[deleted]

TheCryptkeeper
14 juni 2004, 12:26
Ik heb de indruk dat ge er zowel qua noten als qua snelheid een paar keer naast zat.. Da stuk met die strings is wel goe gedaan, alleen zou ik de strings een bekke aanpassen zodat het ofwel écht lijkt (zoals een viool), ofwel totaal onecht (striiiinggzzzz).

btw wel zaaaaaalige muziek eh :)

Qua noten zou alles moeten kloppen. Het is wel zo dat ik mijn pedalen nog niet zo goed gebruik en de noten daardoor soms door elkaar lopen.
Qua snelheid zit ik er inderdaad een paar keer naast.

maar :
kvind de sound van u piano aka keyboard aka synth..
maar plastiek en onecht klinken.

heeft uw keyboard veel gekost?

Dit ligt ongetwijfeld aan mijn opname kwaliteit. Je moet natuurlijk niet van een digitale piano hetzelfde geluid verwachten van een echte piano maar 'live' klinkt hij veel beter.
Ik heb m'n Roland hp2e gekocht in promotie voor 1090€

Hyperinsomnia
14 juni 2004, 14:24
Ik heb m'n Roland hp2e gekocht in promotie voor 1090€

Dan zal't wel ne goeie zijn zeker:p. 'K heb ier thuis ook Roland, mooie kwaliteit.