PDA

Volledige versie bekijken : El_Alamein meer op de mapcycle?

SeppaR
13 juni 2004, 17:28
Ik vroeg mij dus af, of andere BF TN leden, en het is puur een voorstel hoor, ook liever de map el_alamein meer op de mapcycle wouden zien.
Kvind het een schone map, en hij komt er maar weinig op vind ik. Daarom zou ik willen dat die er meer op komt.
Wat vind jij er van? :)

Battle_Pope
13 juni 2004, 17:30
Volgens mij steek je een map ofwel in de map-cycle, ofwel niet. Maar je kan het niet zo instellen dat de ene map vaker voorkomt als een andere. Dit is dus een overbodige thread die (volgens mij) snel zal geclosed worden.

SeppaR
13 juni 2004, 17:32
Volgens mantis, want heb het eerst op IRC aan hem gevraagd natuurlijk, is dit best mogelijk.

massief
13 juni 2004, 17:36
Volgens mantis, want heb het eerst op IRC aan hem gevraagd natuurlijk, is dit best mogelijk.

*m4nTiSedit: als ge ni normaal kunt reageren, reageer dan niet*

m4nTiS
13 juni 2004, 17:41
ik heb gezegd dat ik DENK dat dit wel gaat.

Maar ik heb er ook direct bijgezegd dat ge beter gewoon kunt voten..want als ik voor de 1ne er een map meer moet insteken, dan moet ik dat voor de andere ook...maw, dan zit ge terug op hetzelfde punt als nu.

SeppaR
13 juni 2004, 17:58
./me is curieus welk flamed bericht (want zie alleen de edit) Massive.be heeft gezegd.

@ Mantis, als het niet mogelijk is, sluit de boel dat dan maar.
Vraag het eens aan (twister?)

Memphis
13 juni 2004, 18:04
gaat volgens mij toch niet hoor. Je zet gewoon een map in de maplist. Je kan de volgorde van de maps wel veranderen, maar niet hoe vaak een map gespeeld wordt. Natuurlijk kan dit wel manueel door of te voten, of te adminnen...

SeppaR
13 juni 2004, 18:08
Ik speel ook CS, en bij deze kunde namelijk wel meerdere keren in u mapcycle.txt (heet dat daar toch) maps onder elkaar zetten.
Dus bv op deze manier:
el_alamein
wake
el_alamein
Zodat hij 2 keer el_alamein afspeelt zeg maar, met wake ertussen.

Maar wist niet dat dat bij Battlefield anders was.
Closen maar :)

dobbertom
13 juni 2004, 19:49
El alamein meer op maplist is geen goed idee ...
Meestal op die map zitten lamers die zitten te baserapen met b17 ext en ook tk'ers ... En tis waar wat de m4ntis zegt , vote gewoon ! :ironic:

vishnusixclix
13 juni 2004, 19:56
Ik vind dat het niet méér in de mapcycle moet. Er wordt nu al veel te veel geswitcht van andere, toffe maps naar El ala...

Wil je El Ala, vote dan

oberon_sedai
13 juni 2004, 21:50
is a plane whore map. te voet of met voertuigen kun je zo goed als nergens wegsteken. en de planes zijn al zo goed. laat maar dan.

Punker
13 juni 2004, 22:35
Ik vind dat het niet méér in de mapcycle moet. Er wordt nu al veel te veel geswitcht van andere, toffe maps naar El ala...

Wil je El Ala, vote dan

I second that :niceone:

Stevo (belgium)
13 juni 2004, 23:42
Ja, tuurlijk, alamein OWNT!

Wimolus
14 juni 2004, 02:34
I don`t care :sleep: .Telenet server is by far the worst server ever seen :tongue:

SniperSonic
14 juni 2004, 10:11

Wil je El Ala, vote dan

Yup, volledig mee eens.
Alle maps in de mapcycle, wil je er graag eentje spelen (of de huidige niet), call a vote...
Maar begin niet met om de twee minuten een vote voor te stellen...

Seraph
14 juni 2004, 12:38
is a plane whore map. te voet of met voertuigen kun je zo goed als nergens wegsteken. en de planes zijn al zo goed. laat maar dan.

Idd, persoonlijk haat ik die map. De planes hebben gewoon teveel overmacht.
Wat de thread topic betreft; voten is nog altijd het gemakkelijkste. :)

I don`t care :sleep: .Telenet server is by far the worst server ever seen :tongue:

Verklaar?

stelly
14 juni 2004, 14:04
kijk mensen het is niet mogelijk dus close topic maar

Tyken
14 juni 2004, 14:24
Als assaulter haat ik die map (planes :tongue: :angry: )

vishnusixclix
14 juni 2004, 16:34
Thx madman voor uw geweldige inbreng. We zullen onze server offline halen omdat jij het niet leuk vindt...

Aan de serieuze kant: Ik close de topic omdat het voorstel is opgenomen, gewikt, gewogen & afgekeurd. Einde van dit verhaal :)

CASE CLOSED