PDA

Volledige versie bekijken : Servers om te leren

eL MueRTo
13 juni 2004, 15:42
keb dus gisteren deluxe edition aangekocht...beetje laat maja:p
nu zouk graag es weten wa da de servers zijn om et spel goe te leren, dus waar dat er toch iet van teamverband is en nie iedereen voor z'n eigen :)

enja, kzoek natuurlijk ook wa mods
keb gistere GC afgehaald ma kwas nie zo onder indruk. tzat maar 3 man op server, ma dan nog :p
voertuigen zijn nogal heel gevoelig, en de twee maps dak gespeeld eb vondek nie zo denderend
(ps: weet er iemand oe da ge verticaal kunt opstijgen met Tie fighter :unsure: )

Tsjernobyl
13 juni 2004, 16:21
ga eens kijken op Bengaz site voor tips en tricks:
http://home.planetinternet.be/~gregvl1/

ga naar elke server je wil, maar:
-niet teamkillen
-niet lamen (mensen hun voetuigen afpakken als ze rapairen, op mensen schiten wanneer je voertuig niet kan krijgen)
-niet baserapen (mensen hun basis constant bombarderen..)
- geen vluigtuig nemen om 100 verder er uit te springen.

zolang je je hier een beetje aan houdt , kan niemand jou iets zeggen. :niceone:

Mesandar
13 juni 2004, 16:59
verticaal opstijgen is op de s klikke (of op 'achteruit' voor de mense me andere knoppe)

opgepast:lukt niet bij de milleniumfalcon, en speederbike en de speeder (rebels)

voertuigen zijn nogal heel gevoelig ooit de films gezien? :crazy:

welke maps heb je gespeeld? Hoth en judicator zijn de beste

nog n tip : de hoogteverandering van de speederbike zijn te regelen met de knoppekes die ge hebt ingesteld om de diepte van uwe submarine te regelen.

voor milleniumfalcon is n crew eigenlijk wel redelijk nodig :woohoo:

en speel int vervolg op ne server me meer man hé

Memphis
13 juni 2004, 18:08
een goede plek om te leren 1942'en is natuurlijk onze eigen server ;).
Meestal zit hier wel bekend volk en zijn deze altijd bereid om je te helpen.

Admins zijn ook bereikbaar op #telenet.bf1942 @ Qnet voor wat hulp of gewoon een babbelke.

dobbertom
13 juni 2004, 19:47
een goede plek om te leren 1942'en is natuurlijk onze eigen server ;).
Meestal zit hier wel bekend volk en zijn deze altijd bereid om je te helpen.

Admins zijn ook bereikbaar op #telenet.bf1942 @ Qnet voor wat hulp of gewoon een babbelke.
Babbelke ^^ :p

eL MueRTo
13 juni 2004, 23:53
verticaal opstijgen is op de s klikke (of op 'achteruit' voor de mense me andere knoppe)

opgepast:lukt niet bij de milleniumfalcon, en speederbike en de speeder (rebels)
ooit de films gezien? :crazy:

welke maps heb je gespeeld? Hoth en judicator zijn de beste

nog n tip : de hoogteverandering van de speederbike zijn te regelen met de knoppekes die ge hebt ingesteld om de diepte van uwe submarine te regelen.

voor milleniumfalcon is n crew eigenlijk wel redelijk nodig :woohoo:

en speel int vervolg op ne server me meer man hé

merci :D
maps...eu...in de ruimte ergens...in de naam een paar a's....en een map met veel water :unsure:
en over een server met meer man...twas 1 uur ofzo :p

Seraph
14 juni 2004, 12:46
keb dus gisteren deluxe edition aangekocht...beetje laat maja:p
nu zouk graag es weten wa da de servers zijn om et spel goe te leren, dus waar dat er toch iet van teamverband is en nie iedereen voor z'n eigen :)

enja, kzoek natuurlijk ook wa mods
keb gistere GC afgehaald ma kwas nie zo onder indruk. tzat maar 3 man op server, ma dan nog :p
voertuigen zijn nogal heel gevoelig, en de twee maps dak gespeeld eb vondek nie zo denderend
(ps: weet er iemand oe da ge verticaal kunt opstijgen met Tie fighter :unsure: )

Wacht maar op 0.4 (Soon!), rebels are getting tanks. :D
http://www.bfworld.net/contents/uploads/news/upload_1083112367_1.jpg

Mesandar
14 juni 2004, 13:25
cool!

btw, weet er iemand hoe je op tatooine de vlag bij de Sarlac inneemt?

en over de ruimte mappen: ijzonder spectaculair vind ik ze nu ook ni ... ik speel liever geen ruimte mappen ...

Bl@ckshadow
14 juni 2004, 17:42
gewoon den telenet server is goe om te leren

Seraph
14 juni 2004, 19:04
cool!

btw, weet er iemand hoe je op tatooine de vlag bij de Sarlac inneemt?

en over de ruimte mappen: ijzonder spectaculair vind ik ze nu ook ni ... ik speel liever geen ruimte mappen ...

Ge moet heel dicht bij die put geraken. Neem gewoon het schip van jabba. :)

Mesandar
14 juni 2004, 22:41
Ge moet heel dicht bij die put geraken. Neem gewoon het schip van jabba. :)

hehe, de laatste keer dak t geprobeert heb is t qschip neergeknalt geweest, en de voorlaatste keer ben ik uit t schip in de sarlac gevallen :unsure:

Seraph
15 juni 2004, 14:45
hehe, de laatste keer dak t geprobeert heb is t qschip neergeknalt geweest, en de voorlaatste keer ben ik uit t schip in de sarlac gevallen :unsure:

Lol, anders die kleine schepen nemen die naast jabba zijn schip staan. :unsure:

Mesandar
16 juni 2004, 00:17
hoe vliegt ge daarmee? telkens alsk er een neem, crash ik tegen het ander :unsure: