PDA

Volledige versie bekijken : webcam in games .

joy666
13 juni 2004, 11:41
Eeen tijdje geleden heb ik eens iets gezien dat er een mogelijkheid is om in - game een webcam te gebruiken , het lijkt mij in ieder geval een tof idee , alleen .... :sad: ik weet ni meer waar ik da kan vinden .

Weet er iemand toevallig iets meer over dit ? :help:

thx :applause: for any reply on da subject.

Ranzy
13 juni 2004, 11:45
Ehm, Sony's Eyetoy? Werkt alleen maar met Playstation natuurlijk, voor pc heb ik er nog nooit van gehoord in elk geval...

joy666
13 juni 2004, 11:48
nee voor de pc , de site die ik toen zag gaf een voorbeeld met black hawk down maar omdat ik toen geen webcam had heb er toen ni veel aandacht aan besteed spijtig genoeg .

P|tt@
13 juni 2004, 11:59
de aard van het game ken ik niet, nog nooit van gehoord trouwens, 'k denk da da me shockwave gaat ma da zijn dan miniclip.com achtige spellekes

Moest het in een "echt" niet site based spel gaan, vergeet niet dat je bij telenet zit e. Max upload > spel gaat traag & webcam gaat uitvallen.

Psy
13 juni 2004, 17:31
zal ooit wel eens mogelijk worden, eenmaal er eens wat anders komt dan tcp dat minder stressvol is op de servers, en wanneer er geen limieten meer zijn qua uploadsnelheid enz..
met 16kb/s upstream kunt ge amper gamen + teamspeak (microfoon) gebruiken, laat staan nen webcam :/