PDA

Volledige versie bekijken : Problemen met internet connectie

superstefke
13 juni 2004, 10:19
we hebben dus twee pc's verbonde me ne switch en gebruike telenet duo, alles ga al e jaar of 2goe ofzo ma ineens gistere hebbe we wa ligge prulle om die pc's ook deftig aan elkaar te krijge da we me shared folders kunne werke enzo en nu is er blijkbaar iets misgegaan da één van de twee pc's geen connectie meer kan make me het internet, ik heb modem en al al allemaal gechecked en daar ligt het ni aan, ik heb ook op de site van telenet (met andere pc natuurlijk) gezocht op de helpdesk en daar de settings allemaal aangepast ma twerkte nog altij ni. Weet er iemand wa dak nog kan doen of probere om da terug in orde te krijge????

superstefke
13 juni 2004, 13:54
up

ik krijg dus constant 'er is geen internetverbinding beschikbaar', maar me den andere pc ga da wel :s

P$!c)-(@
13 juni 2004, 15:38
up

ik krijg dus constant 'er is geen internetverbinding beschikbaar', maar me den andere pc ga da wel :s
awel da hebbe'k nu ook se, we hebben al nieuwe router gekocht en't ga nog ni alle instellingen enz gecheckt al windows opnieuw geinstalleerd enz niks geen verbinding, en de ander pc's werke normaal

P|tt@
13 juni 2004, 15:42
Zet u netbios op standaard, is bij mij 1 van de oorzaken geweest vroeger

Ma toch moestet da ni zijn

versie van os?
TN/adsl?
...

superstefke
13 juni 2004, 15:52
hebbe gewoon winxp home, en telenet, ma da heeft den andere pc ook en daar werkt het wel :s

ik gaan sebiet da van diene netbios is probere