PDA

Volledige versie bekijken : Auto downloading probleem

Carrotman
13 juni 2004, 09:22
Als ik nu op een server ga, en ik moet daar auto dl. aanzetten, dan download het de eerste file, maar als de tweede verschijnt, blijft het gewoon hangen op: 0 bytes of 0 copied... :confused:

scipicore
13 juni 2004, 09:28
lol bij mijn wete zijt ge just nix verplicht van iets te dlen van ne server :-)

gewoon type in console: /cl_allowdownload 0

en dan is de miserie over :-)

Carrotman
13 juni 2004, 09:37
azo :p
maar, wat wel lukt... als ik dan 1 file kan downloaden, 2de dan niet meer...
moet ik dan disconnecten en terug joinen, dan kan ik die 2de file downloaden
mja, das wel irri :tongue: :p

TiM007
13 juni 2004, 09:40
azo :p
maar, wat wel lukt... als ik dan 1 file kan downloaden, 2de dan niet meer...
moet ik dan disconnecten en terug joinen, dan kan ik die 2de file downloaden
mja, das wel irri :tongue: :p

zet gewoon die dll af meestal heb je da toch niet nodig wat er op die server staat :x

NaaiT
13 juni 2004, 09:43
mja, drjust ook zelfde prob gehad me aimmap te downe :/ gwn reconnect will do ;)

wel stom da ge zelf ni kunt kieze wa ge wil downloade, kzit ier nu me die fuckin stomme bloodpatches nzo :/

hidden
13 juni 2004, 11:13
mja .. Ne gast van men clan ging op ne server me AD aan ... Hij begon stukke CKR te downe, die download heeft een paar pk3 files genuked en hij kon onze clanserv nimeer op, heeft moete re-installe.

Gevaarlijk ding zo'n ad :p

Carrotman
13 juni 2004, 12:55
offtopic:
En die gele/blauwe letters (WD, LD) ofzo, voor een servernaam, wa betekent da :wtf:

scipicore
13 juni 2004, 13:17
offtopic:
En die gele/blauwe letters (WD, LD) ofzo, voor een servernaam, wa betekent da :wtf:

no ID :-) *edit* gebruik tog geen in-game browser :-) */edit*

ma zo'n files dlen van ne server kan ook irri zijn want sommige file zijn voor unpure servers only en dan moede die nog gaan verwijderen en al :-)

Snake
13 juni 2004, 13:31
offtopic:

WD= Windows Dedicated
LD= Linux Dedicated