PDA

Volledige versie bekijken : Wii Harvest Moon

roltrap
13 juni 2004, 07:58
Iemand enig idee waar ik dat kan krijgen? :help:
Ik speel dit soort games doodgraag!

Ik wil het eventueel (ni te duur) bestellen over't net maar liever ga ik het zelf halen. Maakt ni uit waar in Belgie :)

thx!

Twoline
13 juni 2004, 08:51
ik denk niet dat het op gba of gc al uit is in belgie, als ge nen ps hebt kunde misschien iets meer geluk hebben en enen vinden in den 2dehandsbak.

Kangaxx
13 juni 2004, 10:35
Voor zover ek weet zijn de GBA en GC games van Harvest Moon nerges in België verkrijgbaar, en da gaat denkik zo blijven. Ze willen het in België gewoon ni verkope omda ze denke da het ni gaat verkope, ma das belachelijk want het verkoopt overal heel goe, het sta nog altij in de top 5 van best verkopende gamecube spellekes van het moment in America. Ik ben er me geluk aangeraakt... :) Ge kunt is op het Buy/Sell forum gaan zien, of daar iets gaan posten, ge weet nooit.

agee
13 juni 2004, 11:09
friends of mineral town voor GBA is wel in België verkocht maar veel geluk om die nog te vinden.

a wonderfull life was verkrijgbaar in 1 winkel in Leuven, softcity. Maar die was na 2-3 dagen al uitverkocht en had de eerste 5 weken na release geen nieuwe exemplaren binnengekregen, ik weet dus nie of die winkel er nu nog heeft.

Spandi
13 juni 2004, 11:49
zoals ge leest, lijkt me best te importeren, hoe spijtig da het ook is
ik ben dat alleszinds toch ook van plan

°Roelerhond°
13 juni 2004, 12:06
steek efjes de grens over :) kheb het overlaatst in een paar winkels in holland zien liggen (geen geld lmfd :'())

FRozEN_FRoST
13 juni 2004, 13:06
Aangezien ik binnekort deels in Holland woon, ga ik da idd in holland kope :) ben mijn toekomstige stad gaan verkenne, en ben al nen toys dinge tegegekome, free recordshop, en nog iets.

tha_rippa1be
13 juni 2004, 13:09
Aangezien ik binnekort deels in Holland woon, ga ik da idd in holland kope :) ben mijn toekomstige stad gaan verkenne, en ben al nen toys dinge tegegekome, free recordshop, en nog iets.
intertoys? me zonen olifant. :p

FRozEN_FRoST
13 juni 2004, 13:31
da kan, kweetet nimeer :)

zappy
13 juni 2004, 13:56

Baarle Hertog?

roltrap
13 juni 2004, 16:55
Ik zal dan is naar nederland trekken. Misschien spring is gelijk is in de Efteling binnen. Is lang geleden :woohoo:

TeKnO
14 juni 2004, 13:26
Is er een PAL versie van uitgekomen?

En wtf is lmfd? :p

FRozEN_FRoST
14 juni 2004, 13:32
lijkt me fucking duidelijk lmFd

Kangaxx
14 juni 2004, 13:34
Er is een PAL versie uitgekome, alleen is em bijna nerges in België te vinde. Maarja, anyway, in Nederland (en waarschijnlijk in alle andere europese lande) zoude geen probleem moge hebbe me em te vinde.

SterRedtJe
17 juni 2004, 12:39
Er is een PAL versie uitgekome, alleen is em bijna nerges in België te vinde. Maarja, anyway, in Nederland (en waarschijnlijk in alle andere europese lande) zoude geen probleem moge hebbe me em te vinde.

Ik heb in Manchester behoorlijk wat moeite moeten doen om het te vinden...

Gelukkig was de concurrentie ginder zo goed om me door te verwijzen naar HMV (naar 't schijnt de beste videogames winkel in Engeland (volgens de locals)). Voor 40 pond was Harvest Moon van mij.

Ze spraken er echter over nog een tweede Harvest Moon die al uit zou zijn. Is dat dan die girl edition?

°Roelerhond°
17 juni 2004, 13:06
frofro waar gade wonen ? :p

btw kweet de naam niemeer van dienen winkel waar da lag maar tlag in maastricht :p

FRozEN_FRoST
17 juni 2004, 13:19
HMV fucking owns lmFFFd !

^D@mien^
17 juni 2004, 21:30
zo klote ,kvind da hier nergens in de winkels. :sad:

Harsesis
28 juni 2004, 16:41
Bestellen kan op www.gameorder.nl
Kheb dar al eens een action replay besteld en twas helemaal in orde.
Kheb harvest moon: a wonderful life voor GC besteld. Ze zullen hem normaal woensdag binnenkrijgen.

AcrOb4t
28 juni 2004, 18:08
pfff, wou bij gamemania bestellen, maar gaat niet aangezien het een "oud spel" is :angry:
kzal dan maar via gameorder.nl eens bestellen... hoewel na gamerelease.nl, heb ik nie veel goesting om nog online te bestellen, de kloten...

Monoke
3 juli 2004, 18:26
Iemand enig idee waar ik dat kan krijgen? :help:
Ik speel dit soort games doodgraag!

Ik wil het eventueel (ni te duur) bestellen over't net maar liever ga ik het zelf halen. Maakt ni uit waar in Belgie :)

thx!

Heb hem (http://gameorder.nl/product_info.php/products_id/84) besteld, en wordt dinsdag bij me thuis afgeleverd!!! :crazy:

AcrOb4t
3 juli 2004, 18:45
jup, heb hem daar ook besteld
mailtje gekregen dat ie maandag binnen is en dat ik hem dinsdag of woensdag in de bus heb.

poekie 2
9 juli 2004, 08:34
sorry voor de vraag is dat de PAL versie die ze in die winkel verkopen of niet :)

Spandi
9 juli 2004, 08:46
sorry voor de vraag is dat de PAL versie die ze in die winkel verkopen of niet :)

uhm, gebruik twee seconden je verstand en je weet het...

(psssst, ja dus)

poekie 2
9 juli 2004, 08:49
uhm, gebruik twee seconden je verstand en je weet het...

(psssst, ja dus)

ok bedankt :D dacht dat het die amerikaanse was :)
sorry :P

the evil ganon
9 juli 2004, 10:47
ok bedankt :D dacht dat het die amerikaanse was :)
sorry :P

-_-'

Dat kan toch niet, Amerikaanse krijg je niet gespeeld op de cube, tenzij je freeloader ofzo gebruikt.

meeneemchinees
13 juli 2004, 14:27
Ik heb gisteren Harvest Moon zien liggen in een Bart Smit in Brussel. Direkt gekocht natuurlijk. Eindelijk is mijn zoektocht gedaan. :applause:
Ik weet wel niet of het hier om een toevalstreffer gaat of dat het in alle Bart Smit winkels te vinden is, maar als je het niet kan vinden : er lag nog een exemplaar in die winkel.
De winkel ligt in de Tongerenstraat in Etterbeek, vlak bij de metrohalte Merode.

FRozEN_FRoST
13 juli 2004, 14:37
In Waasland shopping center in de FRS ligge der nog 4 fzo :)

auronx
13 juli 2004, 17:01
In de Bart smit en e-plaza in Antwerpen ligt er ook een hoop aan 59 €.

Mr.DarK
14 juli 2004, 20:40
ik zou ook is naar onze bovenburen gaan (ik ben onlangs in sluis geweest en daar heb harvest moon zien staan)

zappy
15 juli 2004, 13:10
In de Bart smit en e-plaza in Antwerpen ligt er ook een hoop aan 59 €.

idd, juist in de Bart Smit gezien.

AcrOb4t
18 juli 2004, 22:06
!!!!!!! na vier dagen heel erg veel bezig te zijn met harvest moon is het nu GAME OVER, en waarom?! omdat een van die vrouwen waar ik geen woord tegen zei eerder met mij dan trouwen (Celia), dan de vrouw waar ik nie anders dan cadeautjes aan gaf en al (Nami) :cry: :cry:. was al eens getrouwd geweest met haar, maar had in hoofdstuk twee herbegonnen, alle dieren ziek en geen geld, en daarbovenop is Celia een doodsaai mens!

ik mag nu voor de derde keer herbeginnen :cry: