PDA

Volledige versie bekijken : Hoe lang gaat bf:v mee?

gorky
12 juni 2004, 22:29
Ik heb een vraagje over battlefield vietnam's commutity

Hoe schatten jullie deze in?

Denk je dat battlefield vietnam een lang leven zal hebben of eerder binnen een paar maanden uitgebloeid zal zijn??

geef jullie reactie eens als het niet te veel moeite gevraagd is ;)

Darth-Falcon
12 juni 2004, 22:36
zal van de support afhangen :).

als de patches goe zijn en meer bugs oplossen dan er bijkomen dan zal vietnam zeker leven tot bf2 uit is, die ga ik 2 jaar of meer geven, en dan is het gedaan voor de meesten denk ik. Want ik heb zo'n voorgevoel dat als er nog een vierde bf komt, da wel s een mmo zou kunnen worden, beke zoals planetside dus (ergens in een artikel gelezen da da tot de mogelijkheden zou kunnen behoren). we spreken over ea en een goed draaiende mmo is KA-CHING !

freeza
12 juni 2004, 22:37
ik speel het nu iets van 2-3 maand en het spel verveeld me nog altijd niet :)
en het ziet er niet naar uit dat dat de komende maanden zo zal zijn ook :)

er zijn gewoon veel mogelijkheden in het spel he, wil je wat rondracen, iemand besluipen, breinloos knallen, lekker snipen, vliegen etc dan doe je dat gewoon he

gStar
12 juni 2004, 22:47
Bij mij verveelde het snel

Daarom dat ik mijn versie verkoop

In het begin speelde ik het redelijk veel maarnu heb ik het zeker 1 a 2 maand ni meer gespeeld

vishnusixclix
12 juni 2004, 23:14
Ik speel al sinds 2002 de BF reeks, zowel BF42 als BF:V... Waarom beiden? Omdat ze elk wel iets unieks hebben. Ik ga het nog blijven spelen totdat BF2 op de mart komt, dat zal in 2005 zijn. Zolang gaat het nog meegaan, als het gametype je aanstaat natuurlijk :)

-=ICDI=-Metalman
13 juni 2004, 08:47
ik heb het spel gekocht en niet veel gespeeld omwille van het schokkende beeld en weinig fps met een ati 9600XT. mischien als da probleem met die ati kaarten ooit opgelost geraakt of mischien al opgelost is gaan ik het ook wel spelen.

_BulL
13 juni 2004, 08:51
Het spel heeft veel te veel mogelijkheden. Het is niet alleen een schietspel, tis ook een autorace spel, vliegspel, zwemspel?

Je kan veel te veel en de maps zijn veel te groot, ik vind er geen klap aan.

mijn mening, ga niet zeiken over iemand mening.

KO
13 juni 2004, 09:20
Het spel heeft veel te veel mogelijkheden. Het is niet alleen een schietspel, tis ook een autorace spel, vliegspel, zwemspel?

Je kan veel te veel en de maps zijn veel te groot, ik vind er geen klap aan.

mijn mening, ga niet zeiken over iemand mening.
Dat is net het leuke :woohoo:

ictoegok
13 juni 2004, 09:59
imo niet echt lang...
Vanaf ik het spel gekocht heb en begon te spelen, stond
het me al niet aan.
Na een week heb ik het dan maar van men pc gesmeten :ironic:

Seraph
13 juni 2004, 10:25
Bf:v vult de leegte op tussen bf1942 & bf2 imo. Een leuk tussendoortje. :)

stelly
13 juni 2004, 10:25
volgens mij gaat vanaf bf2 de community rond bf42 en bfv mss sterk uitdunnen, van bfv verwachtte ik nooit veel maar nu meer van bf2, zolang ze het geen smacktard spel maken is het goed en ze hebben nu al mooie screens dus zit het spel toch al deftig in ontwikkeling en zal in 2005 geen ***versie uitkomen.

@vish: ge kunt ze kusse als er dt fouten in zitten :p

vishnusixclix
13 juni 2004, 11:03
@vish: ge kunt ze kusse als er dt fouten in zitten :p

:love:

Bf:v vult de leegte op tussen bf1942 & bf2 imo. Een leuk tussendoortje.

Zo denk ik er ook over. Als BF2 uitkomt gaat niemand nog over Bf:V spreken.

stelly
13 juni 2004, 11:28
:love:

I know you do ^^

Zo denk ik er ook over. Als BF2 uitkomt gaat niemand nog over Bf:V spreken.

we zullen het UT scenario meemaken volgens mij

K3nsh1n
13 juni 2004, 14:26

Denk je dat battlefield vietnam een lang leven zal hebben of eerder binnen een paar maanden uitgebloeid zal zijn??

bf42 speelt men toch nog steeds evenveel als bfv?

Assassin007
13 juni 2004, 15:19
Na vele weken ben ik het spel nog altijd niet beu. Maar als Bf 2 er is, zullen de servers van vietnam snel leeglopen. Maar dat duurt nog wel even, want 2005 lijkt me vrij snel.

m4nTiS
13 juni 2004, 15:27
bf42 speelt men toch nog steeds evenveel als bfv?

imo wel...staat in ieder geval nog ergens bovenaan bij de meest gespeelde games van t moment.

En idd, BF:v is prolly ni meer dan een tuusendoortje tussen BF42 en BF2...al valt dat laatste toch nog af te wachten...ge weet maar nooit...BFv ging ook het van het worden...k, tis geen slecht spel, maar tis zeker geen BF42 killer geworden waar iedereen voor vreesde.

Nu, als de support beke deftig blijft/wordt...dan kan dit toch nog meer worden als een tussendoortje

Pol de Crossmol
13 juni 2004, 15:47
ff compleet :offtopic: maareuh, mantis, kzie dage uwen sig veranderd hebt, en dat net nu ik na langen tijd wist waar die vorigen vandaan kwam :D Zaterdagavond 3 minuten gezien van een Dirty Harry Eastwood en ge moogt ff raden wat em zei, met zijn magnum in de hand :rofl:

m4nTiS
13 juni 2004, 15:57
ff compleet :offtopic: maareuh, mantis, kzie dage uwen sig veranderd hebt, en dat net nu ik na langen tijd wist waar die vorigen vandaan kwam :D Zaterdagavond 3 minuten gezien van een Dirty Harry Eastwood en ge moogt ff raden wat em zei, met zijn magnum in de hand :rofl:

hehe, idd, komt uit Dirty Harry en is 1 van de bekendere film quotes.

Boris Barowski
13 juni 2004, 20:05
ik blijf het spelen zolang er volk op de servers zit en patches komen.
daarna misschien een beetje mods, totdat operation flashpoint 2 uitkomt

B.

Darth-Falcon
13 juni 2004, 22:35
Na vele weken ben ik het spel nog altijd niet beu. Maar als Bf 2 er is, zullen de servers van vietnam snel leeglopen. Maar dat duurt nog wel even, want 2005 lijkt me vrij snel.

BF2 is al 2 jaar in ontwikkeling, het komt in maart 2005 uit dus ze zullen er bijna 3 jaar aan gewerkt hebben dan, even lang als bf1942 dus (kan ook 4 jaar zijn dnno) + ze hebben meer ervaring met dit soort games te coden dus ik denk wel da maart 2005 een realistische datum is.

Ik speel op dit moment vooral de stadsmappen quang tri en hue. omdat die pure infantry is en vooral de infantry veel vlotter speelt dan bf1942. kan zijn dak het terug beu word, we zullen zien.

da BF2 bf1942 en BFV vietnam serieus gaat uitdunnen ben ik mee akkoord, BFV is tenslotte BF1942 in vietnam setting, nie meer nie minder, BF2 word de echte vernieuwing. (ook qua pc specs prolly :crazy: )

DigitalOverdose
14 juni 2004, 05:02
BFV zal wel nen tijd meegaan, maar 't zal nooit zo populair zijn als BF1942 denk ik. Naar ik hoor zijn er veel meer die het spel kopen en der na een tijdje (paar weken/maanden) alweer mee stoppen. Veel meer dan in't begin bij BF1942 het geval was.

Enerzijds komt da omdat het spel nimeer zo vernieuwend is gelijk BF1942 indertijd. Wa mooier graphics en een nieuwe setting ja, daar hebt ge't dan ook mee gehad.
Anderzijds denk ik dat het ook veel te maken heeft met het spel zelf: nogal wa probleemkes, servers die ni echt vlot draaien, enz... En EA/Dice dat daar ni direkt veel aan lijkt te doen of er nogal traag mee is.

Soit, 't is een goei spelleke zenne. Mor bij mezelf zie ik ook dat als ik weer mor es op ne crappy server aan't spelen ben ik eerder geneigd ben om meteen mor om te schakelen naar BF1942 ipv een ander BFV serverke te zoeken dat beter draait.

Foose
14 juni 2004, 18:10
BFV zal wel nen tijd meegaan, maar 't zal nooit zo populair zijn als BF1942 denk ik. Naar ik hoor zijn er veel meer die het spel kopen en der na een tijdje (paar weken/maanden) alweer mee stoppen. Veel meer dan in't begin bij BF1942 het geval was.

Enerzijds komt da omdat het spel nimeer zo vernieuwend is gelijk BF1942 indertijd. Wa mooier graphics en een nieuwe setting ja, daar hebt ge't dan ook mee gehad.
Anderzijds denk ik dat het ook veel te maken heeft met het spel zelf: nogal wa probleemkes, servers die ni echt vlot draaien, enz... En EA/Dice dat daar ni direkt veel aan lijkt te doen of er nogal traag mee is.

Soit, 't is een goei spelleke zenne. Mor bij mezelf zie ik ook dat als ik weer mor es op ne crappy server aan't spelen ben ik eerder geneigd ben om meteen mor om te schakelen naar BF1942 ipv een ander BFV serverke te zoeken dat beter draait.

Ik heb de BF1942 deluxe gekocht en ervoor de demo gespeeld .. maar BF1942 kon me nooit zo hard "bekoren" gelijk BFV deed. Toen had ik wel een tamelijk slechte pc (2à3 maanden geleden alles upgegrade behalve moederbord en cpu .. en hd ma das ni echt van belang)
Dus da zal denkek wel een grote reden geweest zijn. Kheb dan nog DC geinstalleert en vond vliegen met die heli's zeer moeilijk tov BFV (hiermee was ik er na enkele weken goed oefenen mee weg), ook vond ik het geen "BF1942" meer -> twas al hedendaagse tijd .. dus voor mij is dit alles wel zowa vernieuwend tov jullie ouwe rotten ;) .. Toen ik dan de deluxe had had ook ni veel goesting om gans de community om te spitten; welke patches er al waren (dit is nu wel easy), mods, .. goeie servs enzvrdr.
Dus da maar op kant gelegd en vol ongeduld gewacht op BFV en vind het een zeer goed spel :niceone:

SilentSpring
14 juni 2004, 19:44
zou da (bf:v), goe draaien op mn pc (zie sig)? en wa is beter, bf:v pakken of bf:1942, want vo verjaardag gak achter een van dees gaan, mo na sommige reacties twijfelek

vishnusixclix
14 juni 2004, 21:25
zou da (bf:v), goe draaien op mn pc (zie sig)? en wa is beter, bf:v pakken of bf:1942, want vo verjaardag gak achter een van dees gaan, mo na sommige reacties twijfelek

Freddie... Ik zou zeggen, speel de demo van BF42, vind je het leuk, dan kan je kiezen: Vietnam setting of WWII setting. Beide hebben dezelfde kwaliteiten, als zijn de graphics iets gelikter in BF:V

Oh ja, je specs zijn goed genoeg :) ... (misschien nog een extra 512 MB kopen om de laadtijden in te korten tot 40 seconden ipv 3 minuten)

Moest je toch nog problemen hebben na de aankoop, spring even binnen hé ;)

SilentSpring
14 juni 2004, 22:03
Freddie... Ik zou zeggen, speel de demo van BF42, vind je het leuk, dan kan je kiezen: Vietnam setting of WWII setting. Beide hebben dezelfde kwaliteiten, als zijn de graphics iets gelikter in BF:V

Oh ja, je specs zijn goed genoeg :) ... (misschien nog een extra 512 MB kopen om de laadtijden in te korten tot 40 seconden ipv 3 minuten)

tis da, nu nog zorge dak ne ram latje uit mn ouwers under gat kan duwen :applause:

vishnusixclix
14 juni 2004, 22:46
tis da, nu nog zorge dak ne ram latje uit mn ouwers under gat kan duwen :applause:

Ach, met jou systeem gaat het ook perfect draaien zu. Alleen mag je tussen 2 maps tussenin rustig een glaasje booze gaan halen :)

Rapturo
14 juni 2004, 23:26
Ach, met jou systeem gaat het ook perfect draaien zu. Alleen mag je tussen 2 maps tussenin rustig een glaasje booze gaan halen :)

dus de mant heeft gelijk :lol: (zie die 'moved' topic op 1942 voor diegeen die nie mee zijn)

Darth-Falcon
14 juni 2004, 23:33

ma houd wel in gedachten dat die demo niemeer representatief is voor wa bf1942 nu is, imo toch, qua bugs, geluid, enz

SilentSpring
15 juni 2004, 17:38
kdenk dak vo de vietnam ga gaan (vooral vo die heli's :niceone: ), kwacht dan wel ne beke langer vo te laden, later zallek toch wel nog ees ramlatje bijhalen

Fredje
15 juni 2004, 17:49
ik speel het nog wel maar soms ben ik het vietnam concept ff beu

kmis eiglijk ook we de goeie ouwe WWII vliegtuigen want in bfv gaan die vliegtuige eiglijk wa te snel naar men goesting en alleen helis begint ook wa saai te worde

mja men cd's van bf : 1942 zen na de kloot dus ganek het nog is van menne maat moete lene :p

mja kgebruik wel mijne key

vishnusixclix
15 juni 2004, 18:03
ma houd wel in gedachten dat die demo niemeer representatief is voor wa bf1942 nu is, imo toch, qua bugs, geluid, enz

Tis de manier van spelen die telt hé, niet het aantal bugs

Foose
15 juni 2004, 18:34
later zallek toch wel nog ees ramlatje bijhalen

Ma da is ni echt noodzakelijk hoor.. ik heb ook 512 DDR en het draait nét gepast goed ;)

:offtopic: En btw uwen avatar is wel in uw nadeel eh :rofl:

SilentSpring
15 juni 2004, 19:53
Ma da is ni echt noodzakelijk hoor.. ik heb ook 512 DDR en het draait nét gepast goed ;)

:offtopic: En btw uwen avatar is wel in uw nadeel eh :rofl:
kvonnet ne schoon picske :scream: kzal ees kijken vo ne andere
ken nu dien bf1942 demo, maar na 1.1patch kan em precies op geeneen server mee connecten.

Foose
15 juni 2004, 20:02
kvonnet ne schoon picske :scream: kzal ees kijken vo ne andere
ken nu dien bf1942 demo, maar na 1.1patch kan em precies op geeneen server mee connecten.

(bijna) niemand speelt die demo meer, ondertussen spelen ze als bf1942 met patch 1.6

SilentSpring
15 juni 2004, 21:06
(bijna) niemand speelt die demo meer, ondertussen spelen ze als bf1942 met patch 1.6
kzal me eerst vietnam kopen en dan later eventueel bf1942 denkek

KO
15 juni 2004, 21:23

ik heb behalve je grafische kaar en nog wat andere zooi ongeveer hetzelfde systeem zie mijn sig nen dat ding draait gewoon goed :tongue:

mrjack
15 juni 2004, 21:23
Ik heb bf:v een week of 2 gespeeld, dan direct weer cod beginnen spelen, ligt mss niet aan bf:v maar kben gewoon te verslaafd aan cod, net hetzelfde met ut 2004 en nfsu die heb ik mss enkele uurtjes gespeeld en direct weer begonnen met cod :crazy:

Foose
15 juni 2004, 21:53
Ik heb bf:v een week of 2 gespeeld, dan direct weer cod beginnen spelen

same, alleen dat ik toen CS speelde en de BF1942 demo speelde, ik vond het spel ook goed maar ik was té hard verslaafd aan cs (en ook door slechte PC). Dan een (half)jaar later voorgoed gestopt met CS en een jaartje geen multiplayer game meer gespeeld. 2 maand ofzo voor BFV uitkwam BF1942 deluxe gekocht, dat ff gespeeld en nu BFV :applause:

sparco
15 juni 2004, 22:16
het lijkt erop dat bfv bijna evenerg wordt als aa :) op een of ander forum gelezen dat er namelijk al een punkbusterbuster ( wat een woord :p ) is, en die kerels die dat maken update elke dag :/ en er was zelfs ook een of andere ***** kerel naart schijnt die iets had gemaakt zodat hij nie in de lijst me spelers in pb stond, hij kon niet gebanned gekicked of eender wa van een server worde.

Foose
16 juni 2004, 15:08
het lijkt erop dat bfv bijna evenerg wordt als aa :)

:sad: .. zeg maar evenerg zoals CS (heeft wel gene punkbuster maja)

Freak_unleashed
16 juni 2004, 16:25
Wil er iemand eens over de mods prate pls....
want daardoor gaat de speelduur vergrote

Darth-Falcon
16 juni 2004, 17:11
Wil er iemand eens over de mods prate pls....
want daardoor gaat de speelduur vergrote

da gaat nog wel ff duren

sparco
16 juni 2004, 21:54
:sad: .. zeg maar evenerg zoals CS (heeft wel gene punkbuster maja)

nah.. in bfv zijn er geen my-g0t mensen die een flashbang naar u team gooien en dan u knife en vervolgens door hun micro " happy for the rest of your life" laat hore :music:

Foose
17 juni 2004, 19:05
nah.. in bfv zijn er geen my-g0t mensen die een flashbang naar u team gooien en dan u knife en vervolgens door hun micro " happy for the rest of your life" laat hore :music:

als FF aanstaat wel ja :p

K3nsh1n
17 juni 2004, 19:46

mm sja toch eeft cs ook een aantal voordelen :)

sparco
17 juni 2004, 21:06
mm sja toch eeft cs ook een aantal voordelen :)

zoals ; ontelbare wallhacks, en aimhax, meer gevloek en gescheld dan den match antwerpe - beerschot , meer gecamp dan in den ardennen ? Hell yeah CS ownd zwaar !

:ironic:

Foose
18 juni 2004, 13:49
zoals ; ontelbare wallhacks, en aimhax, meer gevloek en gescheld dan den match antwerpe - beerschot , meer gecamp dan in den ardennen ? Hell yeah CS ownd zwaar !

Daarbovenop de KILLER graphics .. het is zo realistisch da ik 2x op zen hoofd moet schieten eer hij dood is .. barslechte community met allemaal guys die zich stoer voelen in clans die 2 weken meegaan -> ze verliezen ne war .. maken ze nieuwe clan (nieuwe naam enz) met 9/10 dezelfde members, dan vernoemt ge da zo: "you are banned from #..". Leuk :ironic:
En de ontelbare bugs .. soms smijten ze een flashbomb voor u neus en ge wordt ni eens blind en soms noemen ze u dan nog ne cheater :rofl:
(Believe me, ik "ken" da bescheten spel :p)

ZoidBerg
18 juni 2004, 13:59

gaat imho ni zo lang meegaan als bf1942

Darth-Falcon
18 juni 2004, 14:24
nope een jaar tegenover anderhalf jaar bf1942, in maart komt BF2 uit en dan spreekt niemand nog over bfnam

K3nsh1n
18 juni 2004, 18:17

ontelbare hacks mmm ontelbare anti cheats :) die niet zo je systeem laten laggen zoals pb
vloeken?ik ken er wel een paar hier die dat ook doen.. campers? omg ik kom net van telenet server en tzit zo ene constant in nen hoekske ipv een vlag te cappen

ingame praten? jup !die stomme muziek die ze soms door hun micro laten luiden? ja idd dom maar daarvoor eb je de MUTE functie :applause:
owja...word je betrapt op cheats? krijg je ban van 7 jaar..in bfv ist like euh 1 server of nen ban van 1 uurke mja ik kan u kritiek begrijpen als ge alleen maar bf speelt

en meeste zeggen ; die csers toch... sja ik hou me nogtans kalm ze ;)

maar ey laten we ontopic blijven eh :)

Samohtt
18 juni 2004, 20:49
bij mij gaat bf:v niet lang mee een tijdje geleden speelde ik het nog maar plots had ik geen zin meer om het te spelen dus nu ligt het daar in de kast

Foose
18 juni 2004, 21:08
nope een jaar tegenover anderhalf jaar bf1942, in maart komt BF2 uit en dan spreekt niemand nog over bfnam

ma what the fuck is er zo slecht aan BFV ? :confused:
En altijd zo "als BF2 uitkomt spreekt niemand meer van dit .."
pfff

sparco
18 juni 2004, 21:20
ontelbare hacks mmm ontelbare anti cheats :) die niet zo je systeem laten laggen zoals pb
vloeken?ik ken er wel een paar hier die dat ook doen.. campers? omg ik kom net van telenet server en tzit zo ene constant in nen hoekske ipv een vlag te cappen

ingame praten? jup !die stomme muziek die ze soms door hun micro laten luiden? ja idd dom maar daarvoor eb je de MUTE functie :applause:
owja...word je betrapt op cheats? krijg je ban van 7 jaar..in bfv ist like euh 1 server of nen ban van 1 uurke mja ik kan u kritiek begrijpen als ge alleen maar bf speelt

en meeste zeggen ; die csers toch... sja ik hou me nogtans kalm ze ;)

maar ey laten we ontopic blijven eh :) ik heb zelf cs gespeeld, bij thug enz ;)

tupacker
18 juni 2004, 21:56
Bf2 duurt nog heeel lang en mss word het niet eens goed :ironic: !
Dus zwijg toch met te zeggen die game word beter en van die zever,da weet ge toch nooit zeker?? :doh:

mja love you all :love:

K3nsh1n
18 juni 2004, 22:08
ik heb zelf cs gespeeld, bij thug enz ;)

thug? dont know them ;) maar die dingen die gij ebt opgesomd over cs zijn ook vaaaaaaak trug te vinden in vietnam hoor mor greetz im going format c

EagleEye
18 juni 2004, 22:32
ik heb het van dag 1 en ben het nog altijd niet beu, ik begin het zelfs niet beu te worden
(alleen de map flaming dart, die ik eigenlijk heel de tijd heb gespeeld, heb ik nu eigenlijk al wel gezien)
fav map is nu Hastings

kheb eergisteren 152 (!!!!) nieuwe maps installed :D

sparco
18 juni 2004, 22:35
thug? dont know them ;) maar die dingen die gij ebt opgesomd over cs zijn ook vaaaaaaak trug te vinden in vietnam hoor mor greetz im going format c
was toch redelijk bekend toen ;) dunno of ze nog bestaan , was een bende zeikers ; ik buk perongeluk nie beginne ze mij uit te make, ja daaag :p

Seraph
19 juni 2004, 08:37
ma what the fuck is er zo slecht aan BFV ? :confused:
En altijd zo "als BF2 uitkomt spreekt niemand meer van dit .."
pfff

Alles? :p
Mijn grootste minpunt, te kleine maps en te weinig voertuigen. :)

Foose
19 juni 2004, 15:35
ik heb het van dag 1 en ben het nog altijd niet beu, ik begin het zelfs niet beu te worden
(alleen de map flaming dart, die ik eigenlijk heel de tijd heb gespeeld, heb ik nu eigenlijk al wel gezien)
fav map is nu Hastings

kheb eergisteren 152 (!!!!) nieuwe maps installed :D

Neem hier een voorbeeld aan !!!!
Deze jongen loves BFV, like me :D :p
Alleen speel ik momenteel Splinter Cell: PD singleplayer, maar na de examens weer wa BFV'en he ;)
Btw: operation irving :applause: , flaming dart bennek ook al zowa beu :p

En @ sparco .. ik ken [ThuG], met snooby, dragon enzo erin (u er nooit inge'zien')
Ik heb in sioux, sob (lol :p), en vele andere gezeten.
Heb het 2,5 jaar ofzo gespeeld (wel soms me enkele maanden stop ertussen)
Dan gewoon gestopt en een jaarke nix van MP gespeeld en nu BFVEEEJ :p