PDA

Volledige versie bekijken : tv-software

Morpheus
12 juni 2004, 17:20
Ik heb zo een kaart in mijne pc om tv mee te kijken,
maar ik heb geen programma op weer te geven. Kan iemand mij ne link geven met da soort software. Freeware liefst... :D

darkassassin
12 juni 2004, 17:23
Als je kaart een ati is heb je normaal gezien een bakje gekregen om je tv kabel te verbinden met je graka. Zowel bij Ati als bij Nvidia geven ze een cd met software mee in de doos. Dus daarop staat wss wel zo'n programma.

VDCNathan
12 juni 2004, 17:24
Ik heb zo een kaart in mijne pc om tv mee te kijken,
maar ik heb geen programma op weer te geven. Kan iemand mij ne link geven met da soort software. Freeware liefst... :D
wat voor een kaart is dat dan?
Normaal geven ze wel software mee...
(hier heb ik een Mentor TV-kaart, programma heet dan ook Mentor TV ;))

Je kan mss eens zoeken achter Honestech schedule,
weet niet of het freeware is maar is wel redelijk goed imo ;)

Morpheus
12 juni 2004, 17:49
neennee; niets met mijn grafische kaart te maken. Wat ik bedoel is een kaart die ik heb waarbij je een tvkabel instopt en dan kan je tv-kijken op je pc. Maar ik zoek hier een programma voor want da heb ik nie

roccy
12 juni 2004, 17:59
kijk eens op uw kaart van welk merk ze is, ga naar de site van de fabrikant en download daar de nodige sofware. kan bijna niet dat er geen ondersteunende software voor die kaart is gemaakt

grtz

Morpheus
12 juni 2004, 18:42
nope geen software... iemand die een programma kent da ik kan gebruiken?

TBA
12 juni 2004, 23:11
Dscaler is redelijk goed
of het freeware is en nog bestaat da week ni
en anders es gaan zien op de site van pinnacle, daar staat erges Tvvision ofzo, daar werkt da mss ook mee

Greetz

Morpheus
13 juni 2004, 12:09
dat is toch de distributiekabel die ik in die kaart moet steken hé. Want dat is de RF-in staat erop. En dan hebde nog zoiets als video-in.
Met Dscaler werkt het nie...
Help!

chellesan
13 juni 2004, 12:18
CyberLink PowerVCR II da is goeie tv software

bartichello
13 juni 2004, 12:57
ik heb msi mediacenter deluxe. kun ge ook mee naar tv zien. ma ik heb zo geen inlijn voor de kabel. enkelvoo video en tv :(

Morpheus
13 juni 2004, 14:51
kan je daar eens ne link van geve waar ik da gratis kan downen?