PDA

Volledige versie bekijken : Help plz (Hacked) :(!!

SpLaTbOY
12 juni 2004, 16:56
Llo, ppz, kben duz gehackt :angry:

Systeem: P2.4ghz, 512 ddr ram, ...

Wat werkt niet meer:
-Kan niet inloggen als admin
-regedit, taakbeheer en cmd (error: De systeembeheerder heeft dit uitgeschakeld)
-systeemhertel werkt ook niet (same error)

Wat heb ik geprobeerd:
-gescand met housecall (deze heeft hem ook gevonden, maar bij reboot was het er terug)
- gescand met trojanremover (idem)
-file zelf gezocht (hacked.exe & wyyyyreyyy.exe, staan in mijn msconfig bij opstarten, daar deze afgelegd, helpt niet, kan ze niet deleten want in c:\Windows staan deze niet, verborgen files tonen ligt nochtans aan)

Het gaat om: CIA 1.2 trojan :sad:
En doordat (i suppose) draait hier een progje: Radmin V2.1 :( (heb het niet geinstalleerd noch toegelaten om te installeren)

Iemand nog raad, voor format :( ?

Mvg ,

Erlend
12 juni 2004, 17:39
Radmin is dus voor remote desktop beheer ...
maar dat zulde zelf ook wel al weten

morbus`
12 juni 2004, 17:55
Die hacker zal zijn bestanden in een verborgen map geplaatst hebben (wss ergens in uw system32), dus om ze terug te vinden zal het nogal moeilijk zijn ;).

D3Amon
13 juni 2004, 00:02
eum; er bestaat en prog, why lock me .

dus je start da op, en klikt op uw hacked.exe en verwijdert dadde. dan komt erop kan ni worden verwijdert blablabla en dan klikte rechts op icon en ge drukt why lock me? dan komt derop doorwa da da gelocked is en das meestal een paar processen die beeindigde en dan verwijderde het bestand. dan ni rebooted en instaleer dan un radwin :niceone:

SpLaTbOY
13 juni 2004, 10:38
kem formatje gedaan :)
Toch merci voor de reacties hier
Mvg,