PDA

Volledige versie bekijken : Guid conflict!

[FD-NL]PasMaNNi
12 juni 2004, 15:03
Hey,

Stel je hebt een wargespeeld en door omstandigheden had een van je members nog zijn guid niet ingevoerd.

je wint tegen een clan, en die clan conflict je dan. Ze staan in hun recht. Maar zou het niet zo moeten zijn dat je het conflict wint als je kan bewijzen door middel van die guid van die avond in te voeren bij die spelen en miss ./pb_plist screeshots van andere matches kan laten zien om te bewijzen dat het niet om een freelancer maar member gaan.

Ik vind het guid gedoe een beetje uit de hand lopen hoor... paar trieste clans die niet tegen hun verlies kunnen vinden het weer een mooi excuus. Jah dat je het na 2 maanden zou doen okay.

Maar de afgelopen weken heeft iedereen examens, proefwerkweken en andere drukken tijden gehad en kan het er bij ingeschoten zijn.

Dus stelling: je kan het conflict winnen als je bewijst dat de betreffende speler geen freelancer was!

Springfield
12 juni 2004, 15:06
CB rules zijn CB rules kunnen wij er niet aan doen he

*close* imo

byter
12 juni 2004, 15:07
de guid regel is op voorhand aangekondigt; je had tijd genoeg imo om uit te zoeken wat je id was & in te vullen

wat los staat van het feit da sommige echt lame doen en loss nie kunne accepte :\

reejalietie
12 juni 2004, 15:08
ik vind dat de andere clan in zijn recht is en ook die match moet winnen
reden:

het GUID news is al sinds 1 MEI announced dus had hij em beter kunnen invulle genoeg tijd gehad! je eigen domme fout dus

Battousai
12 juni 2004, 15:09
naja, je hebt een fout gemaakt, daar moet je dan ook voor boeten, Cancel dan imo, dan zal je zo niet een 2de keer een fout maken :)
you only learn the hard way!

PiXeL
12 juni 2004, 15:10
PasMaNNi toevallig gefreelanced en nu in matchconflict ofzo? :p j/k

Mayh3M
12 juni 2004, 15:10
Het was bekend gemaakt ver op voorhand en in zo'n lame community als die van CoD moet je zeker oppassen of ze pakken je op rules ipv skill

lone.wolf
12 juni 2004, 15:11
aangezien cb naar eigen zeggen regels naar de geest volgt en niet naar de letter zie ik geen probleem als je idd kan bewijzen da bij vorige wars (van voor het invoeren van het guid systeem) die bepaalde persoon bij jullie speelde.

persoonlijke mening : clanleaders moeten maar zorgen dat je members hun guid ingevuld hebben. het is een redelijk goed systeem imho (met zijn onvermijdelijke voor- en nadelen)

Springfield
12 juni 2004, 15:11
Het was bekend gemaakt ver op voorhand en in zo'n lame community als die van CoD moet je zeker oppassen of ze pakken je op rules ipv skill

ken er nog ze :)

ip zetten op cb niet kunnen pingen geaccept ping 150 ofzo sorry, cb says this server

tjah CoD = lame spelers :sad:

PiXeL
12 juni 2004, 15:12
Bij ons is het als volgt: No GUID no war! :p

warhead
12 juni 2004, 15:28
kan iemand mij uitleggen wa guid is? (gids ja ma wa eef et te maken mee clanbase)

ik ben namelijk een tijdje weggeweest en kben niet meer helemaal up to date

wil een vriendelijke ziel het me eens pmen :)

thanx

PiXeL
12 juni 2004, 15:53
Een unieke code dat elke cod cd verschillend heeft... :)
Goed om te controleren op freelancers.

V3t3r@n
12 juni 2004, 16:04
Het is te zien welke admin het conflict zal behandelen.

Heb je McClan heb je een grote kans dat hij de war zal canselle, tjah heb je cryptic dan ben je de f0k :)

Anyway, lame! van die andere clan.
Zoals May en Spring al zijden :ironic:

PiXeL
12 juni 2004, 16:19
SPRINGFIELD ZEI DAT? :o

byter
12 juni 2004, 16:27
kan iemand mij uitleggen wa guid is? (gids ja ma wa eef et te maken mee clanbase)

ik ben namelijk een tijdje weggeweest en kben niet meer helemaal up to date

wil een vriendelijke ziel het me eens pmen :)

thanx

gewoon op server /pb_myguid
dan krijg je 32 characters; en die is uniek voor iedere cod cd key

als je op cb bent dan op jou admin pagina invullen :>

Wazzie
12 juni 2004, 16:28
zeer terecht gecanceld, en je zou nog forfait loss moeten krijgen ook imo. Regels zijn regels, en het was idd van 1 mei al bekend :o

[FD-NL]PasMaNNi
12 juni 2004, 20:00
Lol springfield kut noob... jij weet niet eens wat het word sportiviteit inhoud.. jij zoekt altijd wel een manier om te whinen of sfeer te verknallen

jij bent echt een zielige gast gewoon te triest voor woorden gewoon...

telkens als ik jou in war tegen kom is er gezeik.. en dat ligt niet aan mij en zelf je maten zeiden het dus hush gewoon.

Als je vind dat de cod cumminity lame is.. moet je zorgen dat jij gewoon niet lame bent en gewoon normaal doen maar je durft niet eens een loss vs only! te accepten..

PiXeL
12 juni 2004, 20:06
Was jij toevallig die freelancer zonder GUID bij Only!? ADMIN PLEASE BAN HIM! FLAMING! :p

[FD-NL]PasMaNNi
12 juni 2004, 20:09
ach tis gewoon triest conflicte omdat je niet tegen je verlies kan lol...

als je nu een goeie reden had en zeker wist dat het om een freelancer ging zonder guid.. dan zeg ik ja...

maar ik bedoel het si en blijft een spelletje en als je verliest dan verlies je simpel... maar houd het wel sportief he..

en ik erger me gewoon aan springfield en hij aan mij ... das wel cool aan em ;)

PiXeL
12 juni 2004, 20:15
Jullie verliezen van ons en beginnen op ons te flamen is niet lame?!

Waarom start JIJ een post vlak na de war tussen bsv en only over hetzelfde onderwerp???

[FD-NL]PasMaNNi
12 juni 2004, 20:24
Dat fdnl.nl van bsv verloor boeit me niet heb leuk gespeeld.. aan springfield verknalde het weer met zijn kk acties zoals altijd..

1) gelijk op die 5 mins pauze nauwlettelijk opletten terwijl de pc van mitox 3x crashed....

2) een pauze inlassen en wij zeggen laat ronde verlopen zodat wij wapens blijven houden... maar neej jullie restarte met het excuus "je hebt je punt toch" ... het is toch niet MIJN fout dat jullie pc crashed lal....

Echt verneukte acties die een goeie game kwa spel erg tof was...

en ik heb een conflict omdat nirvanaboy zijn guid wel had ingevult was er GVD zelf bij maar door lagg van cb is die niet geadd... dus ik was er HEILIG van overtuigd dat die de guid in had gevult...

en vandaag kwam myz naar me toe waarom springfield zo lame was... mijn antwoord was dat spring gewoon een klojo is en er niks aan kan doen dat die lame is... hehe

maar het was gewoon om in het algemeen te peilen waarom dat freelance gedoe uit de hand loopt.... vroeger waren de games veel makkelijkers verloor je dan verloor je einde verhaal tegenwoordig kan je eerst elkaar het leevn nog zuur maken met conflicts hehe

PiXeL
12 juni 2004, 20:30
Punt 2 was per ongeluk en punt 1 zo moet er gespeeld worden, daarom zijn die regels er... En voor de rest? Goeie argumenten kerel! :niceone:

NaaiT
12 juni 2004, 20:46
okok, as ge ni op een deftige manier kunt discussiëre zonder den boel ier af te breke en verwijte te gooie, close ik dit..

k?

Springfield
12 juni 2004, 21:01
ey yo dikke pasmanni tis gemakkelijk om andere mensen uit te schijten he, praat eens over u zelf jong

@ nighthawk -> Close alles is hier gezegt over guid thingie

TiM007
12 juni 2004, 21:29
ey yo dikke pasmanni tis gemakkelijk om andere mensen uit te schijten he, praat eens over u zelf jong

@ nighthawk -> Close alles is hier gezegt over guid thingie

tis gezegd ! :offtopic:

en btw wtf van die guid :x da wist je toch al vanaf 1mei ofzo en als wil flame doe da op irc ofzo :x

Snake
12 juni 2004, 21:31
tis gezegd ! :offtopic:

en btw wtf van die guid :x da wist je toch al vanaf 1mei ofzo en als wil flame doe da op irc ofzo :x

²

chars

TiM007
12 juni 2004, 21:34
btw spring nu zeg je van rules zijn rules maar toen wij toen tege Da: speelden en we vroegen demo's reageerde je miss ook wat anders :x en begon je dit forum hier ook al vol te flame :ironic: dus

HOU HET TOF

NaaiT
12 juni 2004, 22:25
=> CLOSE

bende neuters :p