PDA

Volledige versie bekijken : beste antivirus

NightScream
12 juni 2004, 14:53
momenteel heb'k de norton maar 'k zou toch eens willen weten welke jullie de beste antivirus scanner vinden.

Marbug
12 juni 2004, 15:17
de beste zijn online scanners, maar die ge moet installeren weet ik ni, ik zou da ook is willen weten :)
norton 2004 ?

darkassassin
12 juni 2004, 15:21
Wel volgens mij zijn de beste de onbekenden. Ik heb kaspersky en ik moet zeggen heb ik heb geen last meer van virussen sinds ik norton uit het raampje smeet. Nieuwe virussen nestelen zich in norton zelf zodat hij het niet vind. Dus best 2 scanners gebruiken als je norton zelf wilt houden.

Marbug
12 juni 2004, 15:24
Wel volgens mij zijn de beste de onbekenden. Ik heb kaspersky en ik moet zeggen heb ik heb geen last meer van virussen sinds ik norton uit het raampje smeet. Nieuwe virussen nestelen zich in norton zelf zodat hij het niet vind. Dus best 2 scanners gebruiken als je norton zelf wilt houden.
bij mij lukte da ni voor 2 scanners te installeren :eek:
als ik dat deed, dan zei die andere dat er al ene was geinstalleerd en dat ik die eerst moest uninstallen :eek:

chellesan
12 juni 2004, 16:17
ik gebruik mcafee virusscanner en ik vind diene heel goed

Kumakix
12 juni 2004, 16:46
ik heb op een pc McAfee staan en nooit problemen gehad

en nu heb ik op een andere pc Norton 2003 staan ook geen problemen

ge hebt ook nog Avg maar nog nooit gebruikt maar leek wel goed

[Shadowcat]
12 juni 2004, 16:50
Ik gebruik PC-Cillin 2004. Hiervoor had ik Norton antivirus en ik vind pc-cillin een pak beter.

tfluppe
12 juni 2004, 17:33
bij mij lukte da ni voor 2 scanners te installeren :eek:
als ik dat deed, dan zei die andere dat er al ene was geinstalleerd en dat ik die eerst moest uninstallen :eek:

Is normaal, anders zouden die conflicten geven.
Mijn advies: smijt Norton ervan, en installeer Kaspersy 5, om de 3 uur updates en herkent meer virussen dan Norton.

-[Weasle]-
12 juni 2004, 17:54
ik heb norton 2003 en ik vin die super :niceone:
:unsure: :unsure: