PDA

Volledige versie bekijken : Examens!!

Ph4nt0m
12 juni 2004, 13:05
Post hier wat jullie als examens hebbe en hoe het ging.
Ik heb maandag wiskunde :doh:
best moelek, maar vooral saai om te lere :angry:

simpele duif
12 juni 2004, 13:07
gistern geschiedenis en aardrijkskunde: was simpel
maandag nederlands: simpel :)

Mich
12 juni 2004, 13:08
khem al mondeling engels gehad en dan ook nog aardrijkskunde en chemie
maandag ook wiskunde :sad:

Cykron
12 juni 2004, 13:16
eergistere bio gehad, poepsimpel eigelijk, gistere fysica, iets moeilijker als verwacht, ma viel al bij al nog wel mee

deze maandag wiskunde, weinig leerstof dees trimester, ma toch ni heel simpel :)

TiBasco
12 juni 2004, 13:20
Deze week sociologie, Frans (schriftelijk en mondeling), geschiedenis en Nederlands (schriftelijk en mondeling) gehad, en ze zijn allemaal goed gegaan.
Nu nog een weekje met Spaans, psychologie, aardrijkskunde, media (mondeling) natuurwetenschappen en engels.

Invader
12 juni 2004, 13:31
alles is simpel bij jullie djeez :eek:
ik heb toch al zwaar afgezien ze

amdr
12 juni 2004, 13:32
Maandag 1ste exaam nl wiskunde
Ma kga er toch ni super veel voor doen sinds ik toch men 3de ga overdoen

TiBasco
12 juni 2004, 13:32
alles is simpel bij jullie djeez :eek:
ik heb toch al zwaar afgezien zeSimpel? Niet echt, maar als je studeert lukt alles.

Invader
12 juni 2004, 13:33
Simpel? Niet echt, maar als je studeert lukt alles.
goed studeren is geen garantie voor een goed examen ze :)

Kid_C
12 juni 2004, 13:34
Kbegin woensdag met Engels en Hardware
donderdag: Geschiedenis en Aardrijkskunde
Vrijdag: Godsdienst en Nederlands

Week erop: AFZIEN ! Wisk, duits, elektronica :eek:

TiBasco
12 juni 2004, 13:36
goed studeren is geen garantie voor een goed examen ze :)Mja, misschien ligt het dan aan je intelligentie...

The Patriot
12 juni 2004, 13:37
maandag begin ik --> examen van 4 uur wiskunde, tis gvd fucking veel

dinsdag --> nederlands, ziek wel zitten en godsdienst :sad:

woensdag --> netwerken en elektronisch tekenen zal wel gaan :)

donderdag --> frans ( de woordjes leren en da is wel goe ) en geschiedenis (oh ja valt wel mee, de praktijken van hitler enzo zijn erbij ) :rofl:

vrijdag --> aarderijkskunde ( 120blz :crazy: ) en elektriek woehoew 8 bladzijden is easy

maandag --> digitale elektronica peace of a cake

dinsdag --> engels, omg al heel het jaar de zak gedaan voor engels en nog 85 % in totaal, weer nie veel studeren :rofl: en analoge elektronica hehe is easy ook

achteraf gezien ist nog nen goeien examenrooster

Ph4nt0m
12 juni 2004, 13:38
normaal zou het moete lukke als ge goed leert.
allé bij mij toch

Boris Barowski
12 juni 2004, 13:38
goed studeren is geen garantie voor een goed examen ze :)

veel st uderen niet, maar als ge een beetje goed studeert zou het moeten lukken.

ge moet vooral geloven da ge het kunt

maandag ook wiskunde :sad:

B.

The Patriot
12 juni 2004, 13:39
Maandag 1ste exaam nl wiskunde
Ma kga er toch ni super veel voor doen sinds ik toch men 3de ga overdoen

omg, ist nu echt zo slecht mss ofwa ?

Invader
Mja, misschien ligt het dan aan je intelligentie...
:sad:

dêsh'
Ik heb er al op zitten:

- Accountancy (Schriftelijk)
- Bedrijfs Communicatieve Vaardigheden (Schriftelijk)
- Informatica (Praktijk)
- Zakenfrans (Mondeling)
- Zakenengels (Schriftelijk)
- Recht (Schriftelijk)
- Personenbelasting (Schriftelijk)
- Financiële en Verzekeringsaspecten van de Handel (Schriftelijk)
- Fin. Algebebra & Statistiek (Schriftelijk)
- Word (Praktijk)
- Zakenengels (Mondeling)

Nog af te leggen:

- Multiculturele vorming (Mondeling)
- Zakenfrans (Schriftelijk)
- Algemene economie (Mondeling)

Slayerbe
12 juni 2004, 13:46
maandag: fysica

me pasen ook al examen over fysica gehad maw: kheb bijna niks te doen daarvoor :p

Zorba
12 juni 2004, 13:59
Gisteren Aardrijkskunde en Geschiedenis gehad ... nog nooit zo'n simpel examen gedaan :applause:

Maandag Wiskunde, mja, niet echt veel, en ook niet echt moeilijk.

Greetzz!
Rutger

zaffah
12 juni 2004, 13:59
wiskunde
godsdienst

alle2 poepsimpel zeker in de 90%

Tazz_
12 juni 2004, 14:10
bijna iedereen begint pas maandag of zo? :p

ik heb maandag mijn 7de en voorlaatste examen al :D
digitaaltechnieken, niet zo overdreven moeilijk, kben er pas net aan begonnen

Ph4nt0m
12 juni 2004, 14:17
mijn laatste examen is woensdag de 23ste pas,... CHemie, da kan ik helemaal nie. :doh:

=SuParNovA=
12 juni 2004, 14:20
Ik zou nu moete lere :doh:

pit24
12 juni 2004, 14:24
1ste was engels mondeling =60+
2de chemie =70+ (dit doordat halfreacties en electrochemische cellen zijn weggevallen , het enige moeilijke dit jaar :p )

3de Nederalnds zal ook wel boven de 65 zijn

maandag wiskunde, zal hard worre :(

mja

oooh voor in de sfeer te komen, over dit vraagstuk heb ik gisteren 3kwartier gedaan (mede omdat ik 48/2 =22 heb gedaan *zucht* )

marie staat op een afstand voor een gebouw van 48m breed(perfect int midden), ze gaat 25m dichter en de hoek waar ze het gebouw nu onder ziet is dubbel zo groot als waar ze testraks stond

geef me de 2hoeken en de 2afstanden van waar ze van het gebouw stondt

(dit is zowat het moeilijkste ven goniometrie dat we gezien hebben...tis wel doenbaar )

SpLaTbOY
12 juni 2004, 14:26
maandag emmek gene school ^^ , ma kgaat nodig ebn
kem Registratie @ dinsdag :( 4u :( en tis gvd veel :sad:

Sibi
12 juni 2004, 14:26
al gehad:
Object Geöriënteerd programmeren met Java--->ik schat 14/20
Thermodynamica-->ik schat 11/20
Analyse-->zeker gebuisd, ik hoop op 8/20

nog te doen:
Wijsbegeerte-->gewoon vanbuiten blokken, dus niks aan
Statistiek en waarschijnlijkheidsleer--->op 2 dagen moet ik nog de helft van mijn cursus blokken, _me worried now_ :help:
Elektriciteit en Magnetisme--->4 dagen om da te leren, ik denk dat dat zal volstaan om een vrijstelling te behalen.

Hale
12 juni 2004, 14:44
heb al gehad :

toegepaste meetkunde in de informatica
databases

op alle twee vlotjes door denk ek

volgende is ai
dan numerieke wiskunde
en als laatste economie

warchicken
12 juni 2004, 14:45
Maandag wiskunde is echt veel te saai om te leren val in slaap terwijl ik leer en kan mijn gedachten niet langer dan 5minuten bij da boek houden :/

Stichero
12 juni 2004, 14:50
maandag japanse grammatica
dinsdag japanse kanji en opstel
woensdag japanse luisteroefening
vrijdag mondeling japan
woensdag chinese religies
:cool:

Cykron
12 juni 2004, 15:01
1ste was engels mondeling =60+
2de chemie =70+ (dit doordat halfreacties en electrochemische cellen zijn weggevallen , het enige moeilijke dit jaar :p )

3de Nederalnds zal ook wel boven de 65 zijn

maandag wiskunde, zal hard worre :(

mja

oooh voor in de sfeer te komen, over dit vraagstuk heb ik gisteren 3kwartier gedaan (mede omdat ik 48/2 =22 heb gedaan *zucht* )

marie staat op een afstand voor een gebouw van 48m breed(perfect int midden), ze gaat 25m dichter en de hoek waar ze het gebouw nu onder ziet is dubbel zo groot als waar ze testraks stond

geef me de 2hoeken en de 2afstanden van waar ze van het gebouw stondt

(dit is zowat het moeilijkste ven goniometrie dat we gezien hebben...tis wel doenbaar )

die vraag hebbe wij vorig trimester gehad op't exame

was moeilijk :sad:

EagleEye
12 juni 2004, 15:07
Ik zou nu moete lere :doh:
idem :angry: maar ik heb echt geen zin om te beginne

The Patriot
12 juni 2004, 15:11
maandag japanse grammatica
dinsdag japanse kanji en opstel
woensdag japanse luisteroefening
vrijdag mondeling japan
woensdag chinese religies
:cool:

:wtf: ------>>> :rofl:

Zeta Reticula
12 juni 2004, 15:20
:wtf: ------>>> :rofl:
:ironic: Wat? Zijt gij racist ofzo?

Ph4nt0m
12 juni 2004, 15:53
welke richting zou da zijn? ;)

Typhon`
12 juni 2004, 17:07
als chemie en ndl gehad

ik schat: chemie: 55 %
ndl: 50%

Kweet, gene vette maar we moeten ver het dubbele leren als in december + ni van de gemaaklijkste exames :s

DBK
12 juni 2004, 17:24
kheb er al 6 gedaan, euhm nog 9 te gaan :eek:
maandag wiskunde, ga wel gaan, kheb alleen te weinig tijd maar kga weer voor de beste uitslag ( in een 4 uurs wiskunde richting is da ni moeilijk :) )

russian
12 juni 2004, 17:28
Het volgende vak is Formele Logica van Professor A. Hoogewijs. Iemand tips :angry:?

*trust*
12 juni 2004, 17:29
kheb pas volgend weekend wiskunde :(
ik had het leiver nu al gehad dan wwas ik er van af
maandag=> economie, das jusit een kwartiertje lere :rofl: en das dan een hoofdvak :ironic:

SilentSpring
12 juni 2004, 17:31
dinsdag beginne me economie :applause:

Talos
12 juni 2004, 17:34
Deze vrijdag ons hoofdvak informatica al gehad, ik schat iets van een 95% :)
En maandag wiskunde dat zal wat minder zijn, doet mij eraan denken dat ek nog een wat verder moet gaan doen...

GhO$T
12 juni 2004, 17:37
bijna iedereen begint pas maandag of zo? :p

mja de meerderheid die nog niet in 't hogere zit zeker? Bij ons in school toch allemaal behalve de 6des (ikke dus :s ) die vrijdag al hun botten mochten komen afdraaien, maar vrijdag viel nog mee (hoewel godsdienst redelijk idioot examen was, zo van het type waar ge amper wist wa ge moest antwoorden zelfs al kende heel de cursus vanbuite :p )

nog maar liefst 12 exames te gaan :sad: ; de meeste zou ik moeten zien zitten want nog geen enkele buis dees jaar maar 'k heb nikske van voorbereiding dus 't zullen allemaal lange dagen worden deze en volgende week (nog tot de 22ste pfff)

alleen maandag beginne we easy met nederlands en esthetica, eerste redelijk moeilijk maar niet teveel, esthetica lachwekkend weinig (en zelfs met veel leren geeft die gast nog nieveel punten dus niet teveel moeite doen :) )

en nog @*trust* ; nie zeiken hé; 'k zit ook al heel 't middelbaar in economie en vertel mij nie dat je na een trimester enkele uren eco per week slechts een kwartierke gaat leren daaraan, tenzij ge iedere week al u lessen van die week door't jaar constant zit te leren :ironic:

BlueIce
12 juni 2004, 17:56
al gedaan :
- sociaal recht
- ontwikkelingspsychologie
- algemene rechtsvraagstukken
- economie
- psychopathologie

Nog doen:
- sociaal beleid (maandag)
- filosofie (woensdag)
- helpen (vrijdag)

Sonic4liv3
12 juni 2004, 17:57
mijn examens zijn al gedaan :woohoo: (kzit dan ook in de hoge school :) )

Tazz_
12 juni 2004, 18:00
pff, bij ons zijn er 8 examens gespreid over 3 weken, begonnen op 28 mei tot 18 juni, en ik ben al aan het blokken van 20 mei..

maar het einde is in zicht, en ik vrees dat het vak dat ik maandag heb een buis zal worden, gewoon om het feit dat het te lang duurt, ik ben het kotsbeu om te leren
momenteel interesseert mij gewoon mijn punten niet meer :)

Dont_Shoot
12 juni 2004, 18:25
Medische en gezondheidspsychologie al gehad
Pathologische fysiologie en ontleedkunde, medische ethiek en Immunologie&microbiologie nog te doen

sh0s
12 juni 2004, 18:51
net terug van examen plantkunde

Theorie ging wel, labo was iets anders ... allé ja kon mijn planten wel determineren, herbarium was ok maar diene assisten zijn vragen ... we zien wel

Al gehad : organische chemie : goed exaam afgelegd, ni bij de beste maar goed :applause:

Nog te doen :
dierenfysiologie
geologie
immunologie
informatica
data analyse

Het worden nog 2 zware weken...

russian
12 juni 2004, 19:40
net terug van examen plantkunde

Theorie ging wel, labo was iets anders ... allé ja kon mijn planten wel determineren, herbarium was ok maar diene assisten zijn vragen ... we zien wel

Al gehad : organische chemie : goed exaam afgelegd, ni bij de beste maar goed :applause:

Nog te doen :
dierenfysiologie
geologie
immunologie
informatica
data analyse

Het worden nog 2 zware weken...

Statistische analyse van data van Stefaan Van Aelst?

Ephram
12 juni 2004, 19:42
Gisteren 2 van de 3 examens wiskunde gekregen, tamelijk gekunnen.
Maandag chemie en fysica, chemie ben ik nu gedaan met blokken.

mabukay
12 juni 2004, 19:55
maandag Hardware/beheer --> 400+ pag aan theorie :cry:

impulz
12 juni 2004, 20:08
syteemanalyse
java, c#.net, c++.net
cisco
programmeer technieken

all done, peace of cake!
nu nog linux :doh:

Inch
12 juni 2004, 20:21
Linux yek yek yek :D

Ik ben al van 27 mei bezig en ik heb nog tot en met 28 juni :niceone:

gehad:
Softwareontwikkeling
Internettoepassingen

te gaan:
databanktechnologie
operationele aspecten van besturingssystemen.

post-academische opleiding informatica dus voor mij zijn het de allerlaatste ooit... so i'm enjoying them!! :cool:

Fujiwara
12 juni 2004, 20:22
al gehad:
Object Geöriënteerd programmeren met Java--->ik schat 14/20
Thermodynamica-->ik schat 11/20
Analyse-->zeker gebuisd, ik hoop op 8/20

nog te doen:
Wijsbegeerte-->gewoon vanbuiten blokken, dus niks aan
Statistiek en waarschijnlijkheidsleer--->op 2 dagen moet ik nog de helft van mijn cursus blokken, _me worried now_ :help:
Elektriciteit en Magnetisme--->4 dagen om da te leren, ik denk dat dat zal volstaan om een vrijstelling te behalen.

Me smell Burgie 1e kan :p
Analyse is klote vak idd :). In 2e zit een 10 kunne hale.
Elektriciteit en Magnetisme is redelijk moeilijk ma minder als wij hadden. We hadden nog een boek erbij (noemde ook nog Natuurkunde ook).

My exams:
- Vorige week zaterdag Thermodynamica (11/20)
- Vorige Dinsdag Technische Scheikunde (10/20) hopelijk
geen cursus enkel slides en slecht uitgelegd. Hell vak om te leren.
- Vrijdag Informatieoverdracht (10/20)
- Maandag Mechanica (nu aan bezig)
- Vrijdag Materiaalkunde (engelse cursus redelijk veel vanbuiten leren)
- Woensdag Analyse Deel II: The return of Dierckx
Gaat erg moeilijk worden.

sh0s
12 juni 2004, 20:24
Statistische analyse van data van Stefaan Van Aelst?

ni echt :)

van professor Maes

ICEcube
12 juni 2004, 21:14
al gehad:

1) historische kritiek
2) pol&soc
3)grondslagen van het recht
4)logica :sad:
5)algemene psycho

nog te doen
1)moraalfilosofie
2)sociologie
3)rechtsociologie

zucht...

Invader
12 juni 2004, 21:26
omg als is ik die namen van al die vakken hoord :p

yuk :p

visual_bAstArd
12 juni 2004, 22:23
omg als is ik die namen van al die vakken hoord :p

yuk :p

Het lijkt allemaal moeilijk. Maar als je het blokt zal dat wel lukken.

Niet :unsure:

Sibi
12 juni 2004, 23:25
Me smell Burgie 1e kan :p
Analyse is klote vak idd :). In 2e zit een 10 kunne hale.
Elektriciteit en Magnetisme is redelijk moeilijk ma minder als wij hadden. We hadden nog een boek erbij (noemde ook nog Natuurkunde ook).

My exams:
- Vorige week zaterdag Thermodynamica (11/20)
- Vorige Dinsdag Technische Scheikunde (10/20) hopelijk
geen cursus enkel slides en slecht uitgelegd. Hell vak om te leren.
- Vrijdag Informatieoverdracht (10/20)
- Maandag Mechanica (nu aan bezig)
- Vrijdag Materiaalkunde (engelse cursus redelijk veel vanbuiten leren)
- Woensdag Analyse Deel II: The return of Dierckx
Gaat erg moeilijk worden.

Jep, ik ben een burgie uit 1e kan ;).

Tweede zit heb ik hoogstwaarschijnlijk wel (ik zie nie hoe ik op de rest 16 of meer zou kunnen halen). Als ik voor de rest 10+ haal, heb ik enkel nog maar analyse te herdoen. Moet lukken, denk ik zo.
Als ik twee dagen meer had voor analyse, was ik goed rondgeraakt. Nu wist ik van de theorie niet meer veel om zo maar een bewijs te gaan opschrijven dat ik hooguit twee keer gelezen had.En dan ging er nog een vraag over het laatste hfdst, dat ik pas de avond ervoor had bekeken.
Oefeningen waren wel juist volgens den Dierckx, allez de uitkomsten dan toch. We mochten dat met behulp van meepel doen, maar ik had véél te weinig tussenresultaten geschreven en mijn redenering nauwelijks gestaafd. En bij de mondelinge uitleg ging ik totaal de mist in-->Dierckx insinueerde dat ik gewoon op goed geluk had gecopy-pasted uit de maple-sheets, wat dus totaal niet waar was. Maar ik kan hem daar wel in volgen, als ik nu nadenk over het gezever dat ik had uitgekraamd bij het mondelinge gedeelte.

Elektriciteit is, net als OOP, een hoofdvak int tweede semester (7 stdpntn). Dus ik weet niet echt of dat zoveel minder gaat zijn. Ik heb dat vak toch al geblokt aan de hand van de cursus van vorig jaar. Nederlands is nog altijd wat simpeler dan Engels hé.
Enneuh, die Analyse Deel II van u? Is dat hetzelfde als dat van mij (Laplacetrans, lijn-en opp.int, reeksen, stelsels diff-vgln)? Met die hervormingen door de invoering van ba-ma en zo.

Allez, ik ga mij eens terug verdiepen in de onbegrijpelijke kronkels en redeneringen van Filosofie.
Had jij dat ook van Burms? Ik heb hier een word-document met alle oplossingen van 2003, maar ik vind al die oplossingen nogal kort.Of is ie daar al content mee als ik zo'n antwoorden geef?

Havoc
12 juni 2004, 23:43
Al gehad:
- Chemie (schriftelijk)
- Engels (mondeling) en Aardrijkskunde
- Fysica (schriftelijk en mondeling)
- Geschiedenis (schriftelijk)

Allemaal goe gegaan :)

Nog te doen:
- Latijn (mondeling)
- Duits (schriftelijk)
- Wiskunde (schriftelijk)
- Frans (schriftelijk en mondeling)
- Nederlands (mondeling)
- Biologie (mondeling)
- Godsdienst (mondeling)

En da komt allemaal wel goe ^^

Terror Factor
12 juni 2004, 23:49
vrijdag frans gehad
maandag wiskunde
dinsdag euh,wee k ni vanbuite:p
volgende week maandag fysica en economie same, fuck e, eco is zo veel en dan die fysica,kvin da moeilijk, die optica,krachte was veel gemakkelijker:p
ook nog erges chemie en aardrijkskunde same en geschiedenis en godsdienst
dan ook studie en biologie(zo nest,bio zijn mss 5 blz lere en dan de handboek s leze en e paar tekeningen bezien) en ook studie engels,nog zoiet,das op e uurke geleerd:p
wiskunde lijkt vrij simpel,vandaag hebk al de gemakkelijke stukke gedaan, morge nog 2 hoofdstukke lere: vectore en statistiek, is e stuk meer theorie,ma zal wel lukke:)

Fujiwara
13 juni 2004, 00:09
Jep, ik ben een burgie uit 1e kan ;).

Tweede zit heb ik hoogstwaarschijnlijk wel (ik zie nie hoe ik op de rest 16 of meer zou kunnen halen). Als ik voor de rest 10+ haal, heb ik enkel nog maar analyse te herdoen. Moet lukken, denk ik zo.
Als ik twee dagen meer had voor analyse, was ik goed rondgeraakt. Nu wist ik van de theorie niet meer veel om zo maar een bewijs te gaan opschrijven dat ik hooguit twee keer gelezen had.En dan ging er nog een vraag over het laatste hfdst, dat ik pas de avond ervoor had bekeken.
Oefeningen waren wel juist volgens den Dierckx, allez de uitkomsten dan toch. We mochten dat met behulp van meepel doen, maar ik had véél te weinig tussenresultaten geschreven en mijn redenering nauwelijks gestaafd. En bij de mondelinge uitleg ging ik totaal de mist in-->Dierckx insinueerde dat ik gewoon op goed geluk had gecopy-pasted uit de maple-sheets, wat dus totaal niet waar was. Maar ik kan hem daar wel in volgen, als ik nu nadenk over het gezever dat ik had uitgekraamd bij het mondelinge gedeelte.

Elektriciteit is, net als OOP, een hoofdvak int tweede semester (7 stdpntn). Dus ik weet niet echt of dat zoveel minder gaat zijn. Ik heb dat vak toch al geblokt aan de hand van de cursus van vorig jaar. Nederlands is nog altijd wat simpeler dan Engels hé.
Enneuh, die Analyse Deel II van u? Is dat hetzelfde als dat van mij (Laplacetrans, lijn-en opp.int, reeksen, stelsels diff-vgln)? Met die hervormingen door de invoering van ba-ma en zo.

Allez, ik ga mij eens terug verdiepen in de onbegrijpelijke kronkels en redeneringen van Filosofie.
Had jij dat ook van Burms? Ik heb hier een word-document met alle oplossingen van 2003, maar ik vind al die oplossingen nogal kort.Of is ie daar al content mee als ik zo'n antwoorden geef?

Als ge een vak op analyse een 8 hebt dan kunt ge er nog door zijn hoor. Ik weet wel ni wa ge eerste semester hebt gedaan off course. Ik denk wel van zelfde. Yep die vragen leren had k ook gedaan. Nooit naar les geweest en een 10 gehaald :p.
Voor analyse hebben jullie op 1 jaar gezien wa wij 2 jaar hebben. Natuurlijk is er bij jullie veel uitgezwierd. Dees jaar is heel de cursus (250p) niks anders als diffvgl oplossen, laplace, fouriertransf, part. diffvgl ...
Ik had da vorig jaar ook in eerste zit te weinig bij oef op men papier geschreven. 2e zit van geleerd en just door geraakt :). Vooral kijken bij analyse welke vragen regelmatig trgkwame. Bvb Green, Kleinste kwadraten ..
Ik heb wel gehoord da met nieuw bama systeem eigenlijk wel makkelijker is geworde :).

Necrolite
13 juni 2004, 00:16
Al gehad

Wiskunde (72% had ik erop :))
programmeren
paketten

nog te doen

- Maandag beheer van een servergestuurd netwerk (600 blz te leren :sad: )
(heb nog niet stilgezeten van te leren)
-dinsdag Geschiendenis
-woensdag engels
-donderdag fysica
-vrijdag nederlands
-maandag boekhouden
-dinsdag aardrijkskunde
en woensdag godsdienst

Jezeke
13 juni 2004, 00:39
ik heb al

farmacologie
gentechnologie
analytische chemie en
immunologie gehad,

nu heb ik te maandag nog biochemie en te vrijdag medische microbiologie

Ph4nt0m
14 juni 2004, 13:04
VAndaag wiskunde gemaakt. 1ste deel was moeilijk ma het 2de helemaal ni.
kdenk zeker 70%

Talos
14 juni 2004, 13:14
kdenk zeker 70%

Exact hetzelfde hier :-) (buiten dan van die 70% mss)
morgen zal wat anders zijn met boekhouden :eek:

Invader
14 juni 2004, 13:16
vandaag Frans schriftelijk + mondeling gehad,is allebei goed gegaan :woohoo:

morgen Duits :sad:

Cykron
14 juni 2004, 13:17
kdenk zeker 70%

lol bij mij ook just hetzelfde, 1ste deel kei moeilijk, en't 2de deel viel goe mee

ma kdenk ni dak aan de 70 geraak :sad:

Ph4nt0m
14 juni 2004, 14:22
Exact hetzelfde hier :-) (buiten dan van die 70% mss)
morgen zal wat anders zijn met boekhouden :eek:
Da hebbe wij volgende week maandag. welke richting volg jij?

Talos
14 juni 2004, 15:20
Da hebbe wij volgende week maandag. welke richting volg jij?

Boekhouden Informatica, laatste jaar hopelijk :) Anders doe ik mijzelfs iets aan als ik nu nog geen diploma vastheb.

Ph4nt0m
14 juni 2004, 15:53
Ik economie-talen. best wel kutrichting. NOG te veel wiskunde. :sad:

Hmgrwngd
14 juni 2004, 16:08
al gehad:

1) historische kritiek
2) pol&soc
3)grondslagen van het recht
4)logica :sad:
5)algemene psycho

nog te doen
1)moraalfilosofie
2)sociologie
3)rechtsociologie

zucht...

Ge vergeet het vak dat de naam van je richting draagt! :rofl:

En 2e zit rules! :applause:

TiBasco
14 juni 2004, 18:36
Vandaag een rampzalig examen Spaans afgelegd. We zullen zien wat dat gaat geven...
Morgen aardrijkskunde; very easy indeed.

DBK
14 juni 2004, 18:43
5 boekhouden informatic : vandaag wiskunde gehad, heb tenminste in de 80%
Ben al van vorige week bezig, status 7/15

grungywout
14 juni 2004, 18:47
Vandaag voorlopig laatste examen gehad

deze vakken heb ik tot nu toe gehad

strafrecht
rechtsgeschiedenis
rechtspsychologie
vermogensrecht
procesrecht

meer recht dan 1 persoon aankan :sad:

Fix0r
14 juni 2004, 18:49
ik vandaag eerste exaam:) ging wel goed, maar moet goe studere of kmoe men jaar overdoen :(

Ph4nt0m
14 juni 2004, 18:58
ik vandaag eerste exaam:) ging wel goed, maar moet goe studere of kmoe men jaar overdoen :(
vorige exameperiodes slecht gepresteerd?
Ik mag -11 :p hale op mijn frans, kben der sowieso door, nu al 311 op 400
en uiteindelijk gaat da op 600, dus -11 :cool:

Talos
14 juni 2004, 19:02
Arg ik ga weer half de nacht bezigzijn :) Ben nog niet verdergeraakt dan de helft van het eerste deel van de 5 ofzo. En dan nog die domme regeling dat alle GRM's gewist worden vanaf deze examens, dus kan ik nog meer gaan leren.
Maarja tzijn de laatste :)

Invader
14 juni 2004, 22:32
Duits is fucking moeilijk

Talos
14 juni 2004, 23:21
Nog 50% te leren :) als iemand die fucking pc nu if afzette.

EagleEye
14 juni 2004, 23:54
Nog 50% te leren :) als iemand die fucking pc nu if afzette.
ik ben "klaar" met frans

gelukkig zit ik nog niet op univ, al sik da hier allemaal hoor :cry:

Feignasse
15 juni 2004, 01:00

I hope so want ik heb vrijdag filo verneukt (openboek is een zeer relatief begrip :sad: )

nog te gaan:
geschiedenis recht en instellingen
micro-economie
engels
psychologie

afgelegd: logica, romeins recht en filo

Hmgrwngd
15 juni 2004, 01:08
I hope so want ik heb vrijdag filo verneukt (openboek is een zeer relatief begrip :sad: )

nog te gaan:
geschiedenis recht en instellingen
micro-economie
engels
psychologie

afgelegd: logica, romeins recht en filo

Logica : brrrr
had daar anderhalve dag voor om al die bewijstechnieken te leren; het is niet voldoende geweest: ik hoop gewoon da het geen belachelijk cijfer wordt à la 1/20 ; dat staat echt debiel op je resultatenblaadje; alsof je zo helemaal niks gedaan hebt...

Feignasse
15 juni 2004, 01:11
Logica : brrrr
had daar anderhalve dag voor om al die bewijstechnieken te leren; het is niet voldoende geweest: ik hoop gewoon da het geen belachelijk cijfer wordt à la 1/20 ; dat staat echt debiel op je resultatenblaadje; alsof je zo helemaal niks gedaan hebt...

Ja ook ni echt my piece of cake, maar tijdens het jaar konden er met enkele testjes al punten gesprokkeld worden, wat ik dan ook heb gedaan. Hopelijk helpt het nu :help:

TooTall
15 juni 2004, 01:41
HAH!

Geen examens meer!

...

Maar in Juli Basisopleiding in Leopoldsburg :help:

Me so afraid, me so very afraid :scream:

stoffer
15 juni 2004, 13:03
Just scheikunde gehad, twas ni simpel

Nog maar 2 te gaan :)

-`LarA.][.Cr´-
15 juni 2004, 13:16
ruulleezz']HAH!

Geen examens meer!

...

Maar in Juli Basisopleiding in Leopoldsburg :help:

Me so afraid, me so very afraid :scream:

hazo leopoldsburg :)

menne pa ook ^^ gl

on topic: morgen wiskunde :help:

Invader
15 juni 2004, 13:17
vandaag Duits gehad

damn wat een klotetaal !

simpele duif
15 juni 2004, 13:20
vandaag wiskunde

weer van enigste die alles eeft kunnen maken :woohoo:

-`LarA.][.Cr´-
15 juni 2004, 13:20
me 2

twas fuckin easy :) ma idd klotetaal

Invader
15 juni 2004, 13:22
was helemaal niet easy hier :(

Das macht mir kein spaB !

ZiMoNe
15 juni 2004, 13:23
vandaag wiskunde

weer van enigste die alles eeft kunnen maken :woohoo:

Ge zijt dan toch ook the one and only simpele duif hé :D

vandaag engels en geschiedenis gehad, allebei redelijk gekunnen

Morgen recht :sad:

aan iedereen

VEEL STUDEERPLEZIER

-`LarA.][.Cr´-
15 juni 2004, 13:26
P L E Z I E R ? :eek:

:p

Ph4nt0m
15 juni 2004, 13:47
Vandaag BIO en NED gehad, moeilijk man,... :doh:
die kunne geen vragen stelle! en da geeft dan ned...

-`LarA.][.Cr´-
15 juni 2004, 13:56
zo ken ik veel leraars ze :p

'geef me de boek van die leerling da naast u ligt'

ik lag s t r i j k

Cykron
15 juni 2004, 13:57
vandaag nederlands en godsdienst gehad, echt simpel, morge chemie, superweinig ma wel redelijk moeilijk :)

Hellrabbit
15 juni 2004, 13:58
vandaag nederlands gehad -> makkelijk :]

morgen geschiedenis : weinig :p

Caruscant
15 juni 2004, 14:07
morgen aarderijkskunde ( wereldlijke industrie ) en fysica ( thermiek )

beide pokkemoeilijk en kheb nog niks gedaan :'(

achja, khem geen punte meer nodig

servi
15 juni 2004, 14:09
al gehad :
- statistiek
- thermodynamica
- informatica ( hihi :D )
- numerieke algoritmen ( echt tof vakske :ironic: )
- fluïdomechanica

nog te doen :
- digitale systemen
- analoge elektronica
- fysica

dus voor mij zit het er al bijna op :)

AlaKaZaaM
15 juni 2004, 14:29
al gehad

infectie en afweer
P-lijn ( informatica zever ;) )
gezondheid en maatschappij

nog te gaan

moleculaire biologie en biochemie ( veel en moeilijk :evil: )

master B.
15 juni 2004, 14:31
geen examens meer voor mij! heb al een tijdje gedaan. nu stage hehe
2 maand :sad: tis te hopen dat het rap gedaan gaat zijn.

M.B.

Fix0r
15 juni 2004, 14:33
vorige exameperiodes slecht gepresteerd?
jah :)

Ph4nt0m
15 juni 2004, 16:21
ik presteeer meestal het 3de trim het slechtst

Hale
15 juni 2004, 17:47
vandaag ai gehad

easy shit ( :love: achterwaartse lineaire resolutie :love: )

nu nog numerieke wisk ( *reutel* )
en als laatste economie ( jaja , belangrijk vak voor een informaticus !! )

Talos
15 juni 2004, 19:05
Morgen frans, heb nog niet veel gedaan zal weer nachtwerk zijn. Moet eens dringend meer discipline kweken precies :)
Maarja al goed tegen overmorgen geschiedenis en aardrijkskunde is dan kan ik is keer wat bijslapen.

Ph4nt0m
15 juni 2004, 19:45
Wij morege Geschiedenis... VEEEEEL TE VEEEEL data... :doh:
donderdag FRANS, bah :crazy:

Invader
15 juni 2004, 19:55
morgen Nederlands schriftelijk

:cry:

Monkey
15 juni 2004, 20:12
morgen ehbo :lol:

popke reanimeren, wat situatietjes evalueren en voila

Caruscant
15 juni 2004, 21:25
pfft, fysica nu ongeveer klaar, moet nog beginnen aan aard, en das 110 paginas
achja...

TiBasco
16 juni 2004, 13:14
Vandaag mondeling Media gehad. Evalutie over mijn eindwerk. Heb 50/60 gekregen. Maw; ik mag 0% op mijn schriftelijk Media en dan ben ik er nog door :)
Morgen Natuurwetenschappen. Niks aan.

Ph4nt0m
16 juni 2004, 13:15
vandaag geschiedenis gehad, kwas om 11uur klaar en we hadde tot 12uur
Nu frans lere, :angry:

Invader
16 juni 2004, 13:20
vandaag Nederlands schriftelijk gehad,ni zo moelijk :)

morgen Chemie..

Cykron
16 juni 2004, 13:21
vandaag chemie gehad, echt simpel :)

ma morge frans :sad:

likes to kill
16 juni 2004, 13:42
vandaag Nederlands gehad , was gemakelijk.
morgen heb ik gerdragswetenschappen en informatica :(

Caruscant
16 juni 2004, 14:08
morge bio en ned. Im fuxxored :help:

Oblivion
16 juni 2004, 15:14
vandaag ai gehad

easy shit ( :love: achterwaartse lineaire resolutie :love: )

nu nog numerieke wisk ( *reutel* )
en als laatste economie ( jaja , belangrijk vak voor een informaticus !! )

algemene kennis he ;)
als economist heb ik ook informatica , hoewel da nu eerder op gericht is op economische zaken :)
je economie zal ook wel ni zo uitgebreid zijn zeker

ZiMoNe
16 juni 2004, 15:24
morgen FRANS woooooooohoooooooooooooooooooooooo :sleep:

pr!tcorr3ctor
16 juni 2004, 15:49
vandaag geschiedenis gehad, kwas om 11uur klaar en we hadde tot 12uur
Nu frans lere, :angry:

sloeppe?

Caruscant
16 juni 2004, 16:18
sloeppe?

fucking klote aura stoeltje zat slecht, kreeg er ne stijve rug van.

Hale
16 juni 2004, 16:39
algemene kennis he ;)
als economist heb ik ook informatica , hoewel da nu eerder op gericht is op economische zaken :)
je economie zal ook wel ni zo uitgebreid zijn zeker

kweet het , maja , algemene kennis is zo aso

kdacht daar toch wel min of meer verlost van te zijn op unief :s
vorig jaar ook : 10 studieptn op fysica , i mean wtf, we hebben voor de rest van onze studies niks nimeer da nog maar op fysica trekt :s

nuja , economie zal wel lukken, tis idd ni zo moeilijk
ma ffs , numerieke wiskunde is doodvallen waar ge bij staat

TiBasco
16 juni 2004, 16:43
Alle wiskunde is doodvallen man... :sad:

Blad3z
16 juni 2004, 16:59
zwijg over wiskunde, tis morgen weer van da :(
half uurke geleden aan begonnen.. zucht

visual_bAstArd
16 juni 2004, 17:06
IK moet nog beginnen. Tis simpel. Waar ze toch over zagen dat dat moeilijk is.

Er zal zeker weer zo'n stuk zijn dat ik vergetne ben op te schrijven. :doh:

Inspector Monkfish
16 juni 2004, 17:07

true

daarmee dat ik content ben dat ik er geen meer heb
:woohoo: :woohoo:

Fix0r
16 juni 2004, 17:09
true

daarmee dat ik content ben dat ik er geen meer heb
:woohoo: :woohoo:
ik wou dat ik jou was :sad:

Ph4nt0m
16 juni 2004, 18:06
Man frans is kut om te lere. :doh: die grammatica :eek:

Caruscant
16 juni 2004, 18:46

welk jaar ?

Ph4nt0m
16 juni 2004, 20:02
en gelijk heeft ie

Teknoman
16 juni 2004, 20:49
Vandaag frans en fysica gehad, gelukkig had ik de cursus van fysica van een meiske uit mijn klas gekopieerd, anders ging het op niet te veel trekken.

Ph4nt0m
17 juni 2004, 12:53
Frans gehad vandaag. best wel simpel.
morege Fysica EN aardrijkskunde!
keiveel :help:

Invader
17 juni 2004, 12:54
Chemie gehad vandaag,redelijk moelijk

Morgen Media..

Cykron
17 juni 2004, 13:15
vandaag frans gehad, viel nog wel mee, morge engels, dus vandaag rustig wa chille :)

Talos
17 juni 2004, 13:31
Het leven is goed, gisteren bijna geen klop gedaan en met glans geslaagt voor aardrijkskunde en geschiedenis.
Morgen nederlands, zal wat anders zijn. Zeker dat mondeling met al die literaire boecht.

Caruscant
17 juni 2004, 13:34
vandaag ned en bio gehad, beide gingen goed :crazy:

morgen chemie.... :woohoo:

Ph4nt0m
17 juni 2004, 13:38
morgen chemie.... :woohoo:
da kan ik helemaal nie :doh:

DBK
17 juni 2004, 14:20
w00t nog 3 te gaan, het begint te korten :)
morgen duits :> lekker weining :p

Ph4nt0m
17 juni 2004, 16:53
wij nog 5 exames

Fix0r
17 juni 2004, 16:55
i second that , hebbet morge :cry:

SilentSpring
17 juni 2004, 17:09
vandaag fysica, moelijk, kmoen min 52 ebben om gene vakantietaak te hebben, kdenk en khoop dak erdoor ben. nog ne week en kzijn ervanaf

Tazz_
17 juni 2004, 17:19
damn, morgen men laatste examen, fysica, maar t'is hogeschool nu dus niveau buiten 't middelbaar is lichtjes gestegen :eek:

kben er al 3 dagen aan bezig maar kzie het totaal niet zitten, en kzit er ook mentaal compleet door, ik zit al non-stop te blokken sinds 20 mei, die examens duren net 2 dagen te lang voor mij :sad:

Ph4nt0m
17 juni 2004, 19:45
Fysica is moelek man.
ik kan geen vraagstukke oplosse.
morege moeilijk examen dus... :sad:

Talos
17 juni 2004, 19:47
yaarg kheb nog altijd bekan niks gedaan buiten alles bijeen zoeken. Zal weer een kot in de nacht wanneer ik klaar ben.

Monkey
17 juni 2004, 19:51
dinsdag anatomie...grootste pak ever :sad:

xyus89
17 juni 2004, 19:52
ikke heb de maandag fysica en geschiedenis

morge Frans :help:
nog ff jongens en dan zijn we der vanaf

:offtopic: zodra et vakantie ga ik auto's waxen en wassen tot ik neerval
en als ik wat geld heb mijn eigen pc ruimte met blacklight en nen krachtpatser van nen pc :)
in de vakantie brieven bussen van leerkrachten van et lager ontploffe :D

john de non
17 juni 2004, 20:10
Morgen geschiedkunde.

Aah, mijn favoriete examen.
Iedereen een ganse dag zien zwoegen om alles van buiten te leren om op het examen te constateren dat er inzichtsvragen bij zijn. The shizzle. :)

Ph4nt0m
18 juni 2004, 13:09
Fysica was makkelek tegen alle verwachtingen in.
en aardrijkskunde was moelek.
Maandag Economie
1fout in uw rekeninge en het is na de maan :angry:

Destroyer
18 juni 2004, 13:11
het begint echt mijn kloten uit te hangen na 2 weken ze :tongue:

visual_bAstArd
18 juni 2004, 13:14
i love examens :applause:

een hele namiddag vrij :unsure:

kaby
18 juni 2004, 13:15
Morgen geschiedkunde.

Aah, mijn favoriete examen.
Iedereen een ganse dag zien zwoegen om alles van buiten te leren om op het examen te constateren dat er inzichtsvragen bij zijn. The shizzle. :)

Dat komt zo bekend voor hee :)

hunter 1987
18 juni 2004, 15:36
het begint echt mijn kloten uit te hangen na 2 weken ze :tongue:
hoe was u bio e?

TiBasco
18 juni 2004, 15:47
Engels schriftelijk en mondeling.
Niets aan.
Nu nog media schriftelijk en wWiskunde. Als ik buis op wiskunde heb ik ne C attest; ben ik er door heb ik een A. 't Is er dus op of onder...
Maar hoe da'k door wiskunde ga geraken is me nog altijd een mysterie. Zit niks anders op dan goed te studeren.

Cykron
18 juni 2004, 15:53
vandaag engels gehad, easy :)

maandag duits en aardrijkskunde, aardrijkskunde ga nog, ma duits hatek echt :sad:

Tazz_
18 juni 2004, 16:21
ik ben er net vanaf.. vanmiddag laatste examen gehad, mondeling fysica en khad 23/30, hij heeft het mij zelf gezegd :)

dus in totaal op 20 ben ik er zeker door :D

Talos
18 juni 2004, 16:31
ik ben er net vanaf.. vanmiddag laatste examen gehad, mondeling fysica en khad 23/30, hij heeft het mij zelf gezegd :)

dus in totaal op 20 ben ik er zeker door :D

Als ik mijn laatste examen heb zul je mij die dag hier niet zien hoor *feesje* :woohoo:
Nog 5 vakken tegaan. Waarvan ik er nog twee héél goed zou moeten doen. Als mijn planning goed is krijg ik dit weekend 3 vakken gedaan (engels, recht, economie) en dan moet dat normaal wel lukken.

QplQyer
18 juni 2004, 16:38
Jeaj vandaag mijn derde en laatste wiskunde vak gehad, nu maar te hopen dak erdoor ben. Allé nog twee weken en tis gedaan :)

Hale
18 juni 2004, 16:41
hmm , numerieke wisk ging beter dan verhoopt
( toch , een welgemeende fuck you newton en raphson )

nu nog het laatste, economie , 600 blz op 4 dagen , zal wel lukken

ma tzal ni van harte zijn :wtf:

QplQyer
18 juni 2004, 16:48
hmm , numerieke wisk ging beter dan verhoopt
( toch , een welgemeende fuck you newton en raphson )

nu nog het laatste, economie , 600 blz op 4 dagen , zal wel lukken

ma tzal ni van harte zijn :wtf:

Numerieke wiskunde is toch zo enorm boeiend :p

[MNEU]Poncho
18 juni 2004, 16:51
Morgen men laatste (communicatie in het Frans) en daarna kunnen ze men kloten kussen (minstens tot augustus).

Cueb@ll
18 juni 2004, 16:53
Maandag : Chemie --> goe gegaan
Dinsdag : Bio & Engels --> childsplay ;)
Woensdag : Mondeling Frans --> chillen
Donderdag : Duits --> afgezien bij het leren maar examen was fucking sweet
Vrijdag : Geschiedenis --> ook nijg afgezien bij het leren maar examen was redelijjk goe

Nog te gaan :
Maandag : Wiskunde --> heel het weekend om leren, is wel 4 hoofdstukken
Dinsdag : Fysica en Aardrijkskunde --> makkelijk maar veel
Woensdag : Nederlands --> chillen

4de ASO wetenschappen
Nog 3 dagskes en kben der weer vanaf :applause:

Typhon`
18 juni 2004, 16:55
Als ik mijn laatste examen heb zul je mij die dag hier niet zien hoor *feesje* :woohoo:

Ge kunt dah ofzo... ik zit die week dan te stressen doordak altijd een slecht rapport verwacht (nu ist weer van dah, sommige exames slecht gekunnen)
Maandag wisk, is dus zaterdag en zondag doodblokken en hopen dak niets vergeet tijdens het examen zelf, derachter nog gesch en aard ma das simpel en I Don't care wat daar mn resultaat van ga zijn, overschotvakken :p

Nog te gaan :
Maandag : Wiskunde --> heel het weekend om leren, is wel 4 hoofdstukken

4de ASO wetenschappen

4 hoofdstukken
:cry:

Ik zelfde jaar/richting en 16 :( :confused: :tongue: :angry:

Cueb@ll
18 juni 2004, 17:29
16 hoofdstukken ? Wa boek hebde ? mijne boek telt maar 10 hoofdstukken :p ( delta )

Tazz_
18 juni 2004, 17:31
da 'feesje' is voor vanavond, morgen en overmorgen :D
nu nog ffkes ontstressen van meer dan een maand blokken :)

the evil ganon
18 juni 2004, 17:33
16 hoofdstukken ? Wa boek hebde ? mijne boek telt maar 10 hoofdstukken :p ( delta )

Delta, het boek dat mij dit jaar enorm veel problemen heeft gebracht...:sad:

Boris Barowski
18 juni 2004, 17:35
delta's oefeningen zijn poepsimpel, ma tis slecht uitgelegd

welke hoofdstukken ?

B.

Sh@dow
18 juni 2004, 17:37
Director / lingoscripts => derdoor
Aardrijskunde => derdoor
Engels => derdoor
Nederlands => derdoor

Maandag heb ik
-wiskunde
-mondeling godsdienst
nie te veel voor doen

Dinsdag
-Geschiedenis
-Frans
dagske dak ga mogen blokken

Woensdag
-Verdediging GIP
tjah, kunde weer moeilijk veel aan doen

Donderdag
-HTML / Premiere
-Photoshop
been there, done that

Vrijdag
-Duits
damn, ne laatste dag dak nog moen blokken zeg :(

Hale
18 juni 2004, 17:41
Numerieke wiskunde is toch zo enorm boeiend :p

man ik zweer het , als ik ooit nog is ne matlab of maple print-out zie worrek zot!

the evil ganon
18 juni 2004, 17:41

welke hoofdstukken ?

B.

We hadden eerst een boek (eerste jaar), naam weet ik wel nietmeer, en dat was daar schitterend in uitgelegt, je kon je zelfs permiteren de heel les iets anders te doen, even de uitleg lezen en je snapte het op 5 minuten, waarvoor de leraar een goed halfuur voor nodig had. De oefeningen waren wel wat moeilijker als in Delta.
Nu zijn we dus dit jaar begonnen met dat Delta boek, en mijn punten op Wiskunde zijn van 70 % (was voor mij redelijk goed, aangezien ik veel beter ben in talen als in Wi) naar 50 % gekeldert de eerste trimester dit jaar, de 2de was ik gestegen met 17 % (67%), en nu zijn het imo moeilijke hoofdstukken.
Hopelijk valt het nu weer mee, en dat is nu met deze hoofstukken tussen de 55-65%...

Cueb@ll
18 juni 2004, 17:49
Tis veel maar de hoofdstukken zijn gelukkig echt makkelijk :

6-8-9 & 10

Ruimtemeetkunde-Kansrekenen-Algebraïsch rekenen-functies

/edit : idd niet al te best uitgelegd , ge moet de oefeningskes maken om het echt door te hebben

sh0s
18 juni 2004, 20:17
vandaag geologie gehad

denk wel dat ik erdoor ben

dinsdag : immunologie
woensdag : inleiding tot de informatica (java)
vrijdag : data-analyse

de zwaarste examens zijn dus achter de rug :applause:

hoewel er toch nog zal geblokt moeten worden :woohoo:

Ph4nt0m
19 juni 2004, 09:52
vandaag economie leren, bah :doh:
ZOOOO SAAAI om te leren met die balansen enzo...
.

-CG-
19 juni 2004, 09:54
Economie, peace of cake! :rofl: :rofl: :rofl:
Grtzz

Teknoman
19 juni 2004, 10:24
vandaag economie leren, bah :doh:
ZOOOO SAAAI om te leren met die balansen enzo...
.

Derde jaar zeker? Economie is makkelijk, in het 4de jaar toch bij ons. Alleen dat boekhouden is moeilijk en saai, het is om zot van te worden.

Caruscant
19 juni 2004, 10:48
phiew, ik ben ZOOOOO content dak nu EINDELIJK van die Delta wiskunde boeken afben ze ( just 4de ASO afgmaakt )
man wat een mongolenboeken zijn me da, en dan die spastische tekeninkskes dertussen :tongue:

Hale
19 juni 2004, 10:54
ik kom er net achter dat er van economie precies toch wel minder wegvalt dan ik dacht : *reutel*

meer als 500 blz gezeik over economische modellen is er echt wel over opt einde van een examen reeks :s

Invader
19 juni 2004, 11:17
maandag economie :sad:

nog 1 keer blokken dan finito

Monkey
19 juni 2004, 11:29
Economie, peace of cake! :rofl: :rofl: :rofl:
Grtzz

engels ook zeker :ironic:

john de non
19 juni 2004, 12:00
Ein bisschen Deutsch studieren. :)

zarathustra
19 juni 2004, 12:03
tis gedaan \o/

Cykron
19 juni 2004, 12:49
Ein bisschen Deutsch studieren. :)

Ich auch :sad:

burpz
19 juni 2004, 13:08
Maandag wiskunde -_-
De moeilijke zitten er al op (frans godsdienst en economie)
Frans en godsdienst samen op een dag, dat was een hel ^^

Talos
19 juni 2004, 13:15
Derde jaar zeker? Economie is makkelijk, in het 4de jaar toch bij ons. Alleen dat boekhouden is moeilijk en saai, het is om zot van te worden.

Boekhouden moeillijk int 4e :)
Wacht maar tot de hogere jaren gaat nog stukske moeillijker worden.

En ik zit voor de eerste keer in jaren goed op schema met leren. Hoezee persoonlijke overwinning! :)
Heb al 1.5 vak geleerd van de 3 die ik dit weekend gedaan wil krijgen.

burpz
19 juni 2004, 13:26
Mja, int 5de middelbaar is het een heel ander soort boekhouden, het is zeker niet simpelder :)
maar je weetnooit dat je toevallig er in krak in bent (NOT)

Den Deze
19 juni 2004, 13:27
Vandaag examen frans gehad, vrij çava nog. Overmorgen laatste, financiën en verzekeringen, pfffffffff

ICEcube
19 juni 2004, 13:37
Ge vergeet het vak dat de naam van je richting draagt! :rofl:

kheb al een vrijstelling voor crimi... :ironic:

Ph4nt0m
19 juni 2004, 17:38
Economie suckt hard om te lere. egt SAAAAAAAI!!!! :doh: :angry:

-CG-
19 juni 2004, 17:51
Hoelang ga je wel niet leren voor een paar thema's + wat boekhouding :ironic:
Have fun :niceone:
Grtzz CG

Mr.DarK
19 juni 2004, 19:13
deze donderdag pas gedaan dus nog even doorbijten
:sad:

ps: kem een vraagske als nu een hele klas gebuist is op een vak wat gaat men dan doen????? of late ze da gewoon?

Typhon`
19 juni 2004, 19:16

welke hoofdstukken ?

B.

btw, had me vergist, het zijn er 19...

boek noemt Argument ofzoiets :)

Ph4nt0m
19 juni 2004, 20:13
Hoelang ga je wel niet leren voor een paar thema's + wat boekhouding :ironic:
Have fun :niceone:
Grtzz CG

Pfff, fun noemt em da :tongue:

-[OwA.Free]-
21 juni 2004, 19:18
Morgen 2u studie en daarachter Engels.

Vandaag chillen dus :woohoo:

DBK
21 juni 2004, 19:25
morgen laatste, mondeling frans, whiiiiiii :):):):)

Hmgrwngd
21 juni 2004, 19:28
kheb al een vrijstelling voor crimi... :ironic:

Me didn't know that... :unsure:

Ik vandaag ook hoor, simpel vakje.

Ph4nt0m
21 juni 2004, 19:30
-']Morgen 2u studie en daarachter Engels.

Vandaag chillen dus :woohoo:
Idd, half uurke men boek ope gehad en da wast.
ksnap ni da der mense zijn die geen engels kunne. :wtf:
Ma woensdag chemie, IK KAN DA NIE!!!!!!!! :doh: :angry:

Cykron
21 juni 2004, 20:08
morge laatste exame geschiedenis, nog ff stresse wnt tis wel redelijk moeilijk en veel, ma dan der vanaf woohoo :woohoo:

Feignasse
21 juni 2004, 20:20
ksnap ni da der mense zijn die geen engels kunne. :wtf: Velen denken natuurlijk dat ze het Engels meester zijn ... Zo gemakkelijk is de taal ook weer niet.

sQueal
21 juni 2004, 21:23
nog bedrijfsbeheer en verdediging GIP en we zijn der vanaf

Slayerbe
21 juni 2004, 21:24
morge mijn laatste : nederlands

twas voor mij vandaag dus al zo goed as vakantie :D

likes to kill
22 juni 2004, 10:28
Strax om 11h30 nog mijn mondeling Frans en morgen cultuurwetenschappen en dan ben ik er eindelijk van af

Sh@dow
22 juni 2004, 13:08
morgen GIP voorbrengen aan de jury

kzient nie zitten eigenlijk maar toch kan ik der nie veel aan voorbereiden ook :ironic:

overmorgen HTML en photoshop theorie ... mjah, moete ook nie aan leren
en dan den dag daarachter nog duits en kzen der vanaf :applause:

Ph4nt0m
22 juni 2004, 13:08
morege chemie :doh: en strafstudie :p

Akai
22 juni 2004, 13:15
VOOOOOORBIJ

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

simpele duif
22 juni 2004, 13:15
VOOOOOORBIJ

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

en je zit thuuuuuuuuuuuuuis :wtf:

Teknoman
22 juni 2004, 13:16
Morgen mondeling Engels om 11u, dan kan ik wat langer uitslapen en donderdag mondeling nederlands om 14u.

Akai
22 juni 2004, 13:31
en je zit thuuuuuuuuuuuuuis :wtf:

vandemorge exame nederlands en dan naar huis......

suicidal
22 juni 2004, 13:52
mja had al op zwam gepost .
mor toch even hier ook nog :)
alle studenten hoger onderwijs die geslaagd zijn in eerste zit :eek: :bow: :crazy: nice work (kan het zelf niet :sad: )
al degene die een senario hebben zoals ik ongeveer (copy paste from zwam)
"vrijdag 25 juni ... a black day in history

Proclamatie om 12.30 u in auditorium K103 --> mijn naam "onvoldoende"
nabespreking met profs + vaststellen hoeveel 2de zitten (believe me wordt ne zware ).

Naar huis , ouders zeggen en laten zien datgene dat ze al wisten , ben niet geslaagd in eerste zit , stillekes nor boven en gon zien hoe ik mijn 2de zit ga plannen, uitblijten bij een vriendin daarna.

zaterdag 26 juni tot 11 juli "verlof" (lees redesign van website van het bedrijf , broer helpen met zijn studio te verbouwen en massa's fitness).
gedurden rest van vakantie : iedere zaterdag van 5h tot 18h gaan werken en iedere zondag van 5h30 tot 13h , rest van de week +- 4h studeren , de rest trainen.
Now tell if this ain't a fucked up vacation then what is ...

Geniet van het middelbaar zolang ge kunt en kies een richting da ge goe aankunt , anders hedde zoals ik voor terwijl ik in een andere richting er los door ging zijn."

P.S. iemand die instaat is om een aap statistiek & chemie te leren ??
Call me i need it :cry:

john de non
22 juni 2004, 14:23
Morgen laatste: mondeling Nederlands.
In principe zou dat moeten gaan, hoewel...
Juist het perfecte uur: 10.30 daarna frieten gaan eten en drinken, veel drinken.

Ph4nt0m
22 juni 2004, 15:24
Chemie aant lere, keikut!
Kvind da oxidatiegetal nooit!
kdoe altijd wel iets fout.

-RuFio-
22 juni 2004, 16:15
ik moet fysica lere, das veel moeilijker dan chemie :sad:

Talos
22 juni 2004, 16:22
Morgen duits ffs. Het enige vak waarvan ik op voorhand 95% zeker weet dat ik ga buizen op het exaam. Hopelijk zijn de goden me goed gezind morgen.
En daarna direkt het café in :) (wel eerst frituurke ofzo anders gaat het falikant aflopen)

Sibi
22 juni 2004, 16:29
Ik heb morgen elektromagnetisme, en dan heb ik gedaan :applause: (voor ff maar, want ik voel de bui al hangen :doh: )
Ik voorspel een tweede zit van analyse (deel I en II), statistiek, en mss ook nog elektromagnetisme.
Voor elektromagnetisme heb ik gene klop gedaan gedurende het jaar, maar terwijl ik die cursus nu blok, denk ik zo dat ik der eigenlijk makkelijk zou moeten doorgeraken. Maar het is gewoon te veel om alles in drie dagen erdoor te vlammen. Soit, mss heb ik wel geluk met de vragen (enkel uit de eerste hfdstkn) en dan ben ik ook wel door.

Ph4nt0m
23 juni 2004, 16:21
GEDAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNN!!!!

Master P
23 juni 2004, 16:26
morgen het laatste, mondeling fysiopathologie van de arbeid

bleh, geen zin meer om te leren

pr!tcorr3ctor
23 juni 2004, 16:28
Chemie aant lere, keikut!
Kvind da oxidatiegetal nooit!
kdoe altijd wel iets fout.

lol hoe kunde da nou NIET vinden da is van de makkelijkste dingen

Master P
23 juni 2004, 16:33
lol hoe kunde da nou NIET vinden da is van de makkelijkste dingen

help hem dan toch

t444960
23 juni 2004, 16:36
IK zij der vanaf.
Al bij al goed gegaan,elleen wiskunde :doh:

Reptiel
23 juni 2004, 16:42
al 2weken gedaan :sleep:

bollie69
23 juni 2004, 16:47
ik heb gisteren het laatste afgelegt dus het is voorbij
:bow: whiiiiiiiee :bow:

buiten aardrijkskunde en wiskunde (was een echte fiasco) was het in de chakos

Talos
24 juni 2004, 16:43
Ik voel nog aan mijne kop dat de examens voorbij zijn, bijna 12 uur aan een stuk of café gezeten. Niet gezond :)

Sh@dow
24 juni 2004, 17:12
morgen laatste examen => Duits

twerd tijd dat gedaan is, mo kad liever ander examen gehad op laatste dag wi

Master P
24 juni 2004, 18:39
olé, weer 3 maand vakantie :woohoo:

SilentSpring
24 juni 2004, 18:58
woohoo, gedaan :applause: pakt er allemaal ene
*doet vreugdedansje* :bow:

grey-turtle
18 februari 2006, 23:41
Ik heb ze sinds gisteren ook allemaal gedaan.

Hmgrwngd
18 februari 2006, 23:47
24-06-2004, 18:58

Thread van anderhalf jaar oud naar boven brengen om te zeggen daje gedaan hebt met de examens ?

DGEN
18 februari 2006, 23:51
dinsdag 8dagen begin ik....druk2 bezig weer :p
3 examens te maken...en dan ff de chillheid hemzelve te zijn :unsure:

grey-turtle
18 februari 2006, 23:59
Lolz
Gewoon iets proberen op te zoeken en zo ben ik op die topic beland zonder al te veel te kijken.

Towlie
19 februari 2006, 13:28
You're tha man :niceone: