PDA

Volledige versie bekijken : Kan 'mijn netwerkverbindingen' niet openen

ILLuZi[]n
12 juni 2004, 00:11
waneer ik naar configuratiescherm ga en ik wil mijn netwerkverbindingen openen ( je weet wel dat icoontje met 'mijn netwerkverbinding' ) kan ik het niet openen. ik knip het alleen maar. zelfs als ik rechtermuisknop doe zie ik alleen maar 'knippen, snelkoppeling maken en verwijderen' maar 'openen' staat er niet meer bij en ik weet niet wat ik verkeerd gedaan zou kunnen hebben. iemand die hier een oplossing voor weet? ik zou je zeer dankbaar zijn

Gr33tz

Magister Magic
12 juni 2004, 03:10
ikzou eerst eens spybot of adaware gebruiken en ook kijken naar je taakbalk en startmenu of de instellingen wel goed staan.Anders miss eens systeemherstel?

ILLuZi[]n
12 juni 2004, 08:41
heb gescand met ad-aware en spybot en systeemherstel werkte ook niet voor het oplossen van men probleem ... (nog iemand suggesties?) een virus kan het ook ni zijn want ik heb al met 2 v-scaners gescand

st3ph3n
12 juni 2004, 11:17
Welk OS heb je juist ?

Steven

ILLuZi[]n
12 juni 2004, 11:49
windows XP pro

st3ph3n
12 juni 2004, 15:28
Best is om na te gaan of het configuratiebestand niet beschadigd is.
Daarom moet je het bestand van de WinXP CD eens terugzetten:

* Steek WinXP-CD in drive
* Start -> Uitvoeren -> cmd
* expand X:\i386\ncpa.cp_ c:\windows\system32\ncpa.cpl (waarbij X je cdrom-station is)
* Kijk of het probleem nog aanwezig is

Steven

ILLuZi[]n
12 juni 2004, 16:36
nope, prob is still there ik heb nu ook juist ontdekt dat wanneer ik naar Start-->verbinding maken-->alle verbindingen weergeven ga hij ook dit geeft : "Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm"

ILLuZi[]n
13 juni 2004, 00:02
*up* :unsure:

nameless
13 juni 2004, 01:03
duw anders een op je netwerkkabel ?
mss helpt dit

st3ph3n
13 juni 2004, 10:57
Probeer ook dit eens:

* Start -> Uitvoeren
* voer een voor een volgende commando's uit: regsvr32 netshell.dll