PDA

Volledige versie bekijken : band of brotherkes naspelen?

Frieza
11 juni 2004, 22:45
hey,

oke dit is geen nuttige thread, maar vroeg me af of nog gamers hier daar last van hebben. ;)
heb net de "band of brothers" dvd box gaan halen en na 3 afleveringen kon ik me niet inhouden om call of duty te gaan spelen. en echt! het was dikke fun
ik had van band of brothers trouwens nog maar 1 aflevering gezien en het valt me trouwens op dat de missies in COD verdomd veel lijken op hetgeen wat er zich afspeelt in die serie. (is natuurlijk waargebeurd, zal wel daardoor zijn)
na maanden COD niet meer gespeeld te hebben, moet ik toch weer zeggen dat het een behoorlijk intens shooterke is :)

zijn er nog wensen die hier last van hebben? bvb na het kijken van saving private ryan, direct COD gaan spelen.
voor mij geeft dat het spel echt een boost omdat ik echt volledig in die sfeer zit! en COD slaagt daar veel beter in om de sfeer van die serie weer te geven dan medal of honor

leuk leuk :applause:

nog mensen die dat vinden?

byter
11 juni 2004, 22:54
omgekeerd wel soms ...bob; spr; enemy at gates; stalingrad etc.. kijken :\

Dreamchaser
11 juni 2004, 23:25
http://www.newbiesinc.com/index.php?subaction=showfull&id=1075325962&archive=&start_from=&ucat=3

mooie vergelijking tussen enkele screens uit band of brothers en de map carentan uit call of duty :)

Frieza
11 juni 2004, 23:39
http://www.newbiesinc.com/index.php?subaction=showfull&id=1075325962&archive=&start_from=&ucat=3

mooie vergelijking tussen enkele screens uit band of brothers en de map carentan uit call of duty :)

wel cool trouwens. het doof-zijn-na granaat-die-vlakbij-ontploft effect is trouwens ook uit BoB afgekeken denk ik
in de 3e aflevering staat er iemand in een huis, er wordt een granaat op afgevuurd en dan is dat geluidseffect hetzelfde zoals in CoD

vyeate
12 juni 2004, 00:17
ik wou de campain spelen na enemy at the gates en toen ik stalinggrad nog eens bekeek wou ik harbor met de Duitserkes spelen,maar bij band of brothers wou ik nie spelen(kad toen nog geen COD :) )

st0rmr1d3r
12 juni 2004, 11:51
sommige mensen kunnen hun ook geen 2secs inhouden met flamen he :)

da roept heel soms wel wa goesting op ,ma geen tread nodig tbh. :ironic:

cyraxjeuh
12 juni 2004, 12:22
Ik heb altij meer goesting om ne seksfilm na te spelen alsek er ene gezien heb tbh :eek:

DaJackal
12 juni 2004, 12:24
Ik heb altij meer goesting om ne seksfilm na te spelen alsek er ene gezien heb tbh :eek:
:wtf:
dus
gij kicked op den oorlog fzo? :p

Infected-dog
12 juni 2004, 12:29
Ik heb altij meer goesting om ne seksfilm na te spelen alsek er ene gezien heb tbh :eek:hehehehe m2 :)

F0x
12 juni 2004, 12:42
is er ook zo een page ver brecourt?

ZoidBerg
12 juni 2004, 16:48
kheb et alletwee wel wa aske kijkt dage wilt spele, en aske speelt dage wilt kijken. Maar sommigen gaaaan hierin zeer ver: Sommige op de servers spelen met band of brothers namen(kan ik nog inkomen), maar als ze dan zeggen dat ze enkel spelen met M1 Garand of M1 Carbine omdat dat typisch is voor band of brothers dan denkik toch :wtf:

vyeate
12 juni 2004, 17:00
had nixon in BoB geen thompson in carenthan dusja :tongue:

ZoidBerg
12 juni 2004, 20:20
had nixon in BoB geen thompson in carenthan dusja :tongue:
Carentan
Nixon was in BoB officier met RIFLE!

Deletos
12 juni 2004, 21:27

tis bijna hetzelfde :D

Frieza
12 juni 2004, 23:00
heh, ja ik zei al dat het geen nuttige thread was

vond alleen dat CoD heel goed de sfeer weergeeft van BoB, maar blijkbaar ben ik niet de enigste als er nog zijn die in MP die namen gebruiken en alleen met de M1 garand schieten :wtf:

tha_rippa1be
12 juni 2004, 23:14
ik heb da ook :)...

First off---Whoa...
I mean, they modeled that WHOLE series after CoD...AMAZING! This game is going far my friends!!

What is Band of Brothers though?
:rofl: ik denk echt ni da ze die serie volgens cod hebben gemaakt ze.

Apu het aapje
18 juni 2004, 15:56
ik heb da ook :)...

:rofl: ik denk echt ni da ze die serie volgens cod hebben gemaakt ze.

lol, hehe

pokkepop
19 juni 2004, 13:22
In hoeveel games komt da nie voor da doof zijn effect
Maar het is toch zooo coool soms ga ik zelf expres bij die ontploffing of granaat gaan staan om da effect mme te maken :bow:
en heb je er al op gelet stel nu als er een granaat naast je gesmeten word en je gaat gaan lopen dan kan je nog veel schade hebben i.p.v.
da je efkes loopt en dan gaat liggen
ik ben al eens gaan liggen vlakbij z'n granaat en ik werd weggeduwd (in multiplayer)

Rifledude
20 juni 2004, 19:26
Ik heb dat gevoel om CoD te spele na WO II film/serie/... ook.
En die locaties van CoD lijken inderdaad heel hard op die van in de films, wat super leuk is