PDA

Volledige versie bekijken : Bfv start niet meer op

sparco
11 juni 2004, 18:27
paar dage gelede pcke kapot, nu eindelijk terug gemaakt enz dus ik instaleer BFV eens en 'k download den 1.02 patch zonder den 1.01 te downen bfv starte nie meer op, toen zag ek pas dat ge 1.01 ook moest hebbe dus ik deinstal BFV en herinstall daarnaa eerst de 1.01 downen en nu den 1.02 ffkes vietnam spele denkt ge dan ik start da op krijgek zon error : bfvietnam.exe kan niet worden gelade ofzo

ik reinstal nog eens , nog altijd hetzelfde

daarvoor heeft da altijd gegaan :s

ligt da mss aan norton ofzo ?

[deleted]
11 juni 2004, 19:21
[deleted]

NightEagle
12 juni 2004, 18:34
Uh achtergrond taken af :p?
Ik ken der niet veel van.
Mss moet ge het er nog enes afzwieren en ook in u regedit deraf doen.

Punker
12 juni 2004, 18:42
bij reinstal heel u bfV folder gedelete ?

EagleEye
12 juni 2004, 18:57
ge hebt 1.01 niet nodig om 1.02 te installeren dacht ik
- Bij mij werkte de shortcut om een of andere rede niet meer: start het spel eens op vanuit All Seeing Eye of Xfire of vanuit de map zelf

- Leeg uwe norton protected files als ge da hebt

Foose
12 juni 2004, 19:54
Ge moet alles nekeer van EA Games (behalve als je nog bf1942 of iets anders hebt) wegsmijten in regedit.
Zoniet, format C: :p
Aan norton ligt da prolly ni.

Darth-Falcon
12 juni 2004, 20:30
9/10 hebde de map die overblijft na uninstall nie gedelete, doen :)

cram
13 juni 2004, 01:12
paar dage gelede pcke kapot, nu eindelijk terug gemaakt enz dus ik instaleer BFV eens en 'k download den 1.02 patch zonder den 1.01 te downen bfv starte nie meer op, toen zag ek pas dat ge 1.01 ook moest hebbe dus ik deinstal BFV en herinstall daarnaa eerst de 1.01 downen en nu den 1.02 ffkes vietnam spele denkt ge dan ik start da op krijgek zon error : bfvietnam.exe kan niet worden gelade ofzo

ik reinstal nog eens , nog altijd hetzelfde

daarvoor heeft da altijd gegaan :s

ligt da mss aan norton ofzo ?

Bij mij het zelfde.Werkte éérst heel goed met alles op hoog,dan patch 1.01 erbij gehaald.Daarna patch 1.O2 en dan niks nimeer.Ik steek cdke in cdlaaderke klik op play,er verschijnt BATTLEFIELD VIETNAM op mijn scherm en dan word alles efentjes zwart op mijn scherm en dan hop terug naar mijn bureaublad.GOEIE PATCH MOET IK ZEGGEN DA VERBETERT DE VORIGE FOUT EN MAAKT AL EEN NIEUWE FOUT. :angry: Ik heb al geprobeert om BV op nieuw te instaleren maar tis het zelfde lieke. :doh:

[deleted]
13 juni 2004, 10:07
[deleted]

stelly
13 juni 2004, 10:25
ja voor slechte cutsom mappen staat sparco bekend :p

zorg da al u drivers nog up to date zijn na u 'kapotte pc' 't zou gemakkelijker zijn als ge zegt wa er mis aan was en hoe ge het hebt opgelost

Battle_Pope
13 juni 2004, 10:28
Sinds de 1.02 patch kan ik sommige maps nimeer spelen (Hue oa). Hij zegt "data differs from server".

stelly
13 juni 2004, 10:48
Sinds de 1.02 patch kan ik sommige maps nimeer spelen (Hue oa). Hij zegt "data differs from server".

probeer dan gewoon de patch nog es te herinstalleren maar deze keer met u anti-virus uit

sparco
13 juni 2004, 11:05
ja voor slechte cutsom mappen staat sparco bekend :p

:(
kwas gewoon vergete drivers van graka te installe :p

cram
13 juni 2004, 14:56
yes hij majeert terug :applause: .Na 2keer verwijderen en terug instaleren ,kan ik terug oorlogje spelen JOEPY. :applause: :niceone: :woohoo: