PDA

Volledige versie bekijken : norton internet security crasht op een clean install win 2000

mingus
11 juni 2004, 16:25
had wa problemen met norton internet security (vermoedde ik al enige tijd - random crashes). heb dan maar alles opnief geinstalled (win2000 - works fine BTW). onmiddellijk daarna norton internet security geinstalled en voila het random crashen begint opnieuw.....(zelfs na downloaden van de updates en andere brol)...... iemand een idee?

AMD 350 K6/2 3D Now! (lach maar, ik speel MOHAA op mijn laptop) --> machine zal pas vervangen worden als er eens iets beters/leukers dan dat uitkomt...(ieder zijn mening hierover).

gforce mx/2 32 mb
ASUS P5 of iets

Magister Magic
12 juni 2004, 03:12
is norton niet te zwaar voor je pc?

st3ph3n
12 juni 2004, 11:04
Meer info gevraagd :) Welke foutmeldingen krijg je dan ? Hangt de pc of kan je verderwerken ? etc...

Steven

mingus
14 juni 2004, 10:30
ofwel reboot em gewoon (tijdens het opstarten van norton) ofwel blijft hij een vijftal minuten wel draaien, maar uiteindelijk begeeft ie het toch.

Soms zie ik nog kort een BSOD, maar ik kan niet lezen wat er staat. hij reboot gewoon na een halve seconde

ik had dat probleem ook vorige zomer, deze winter was het minder. Het heeft blijkbaar ook met de temperatuur te maken.

dus in de winter draait ie redelijk goed met norton geinstalleerd, maar in de zomer hapert em......(zonder norton draait ie altijd goed). Norton is toch niet seizoensgevoelig ?? :eek:

mingus
14 juni 2004, 13:31
laat maar zitten,
heb een via C3 1ghz op de kop kunnen tikken
ik zal het daarmee nog wel enkele maanden kunnen volhouden :crazy: